Nee, wat er op tv is, vind ik niet leuk genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schrik me rot dat ik niet mocht posten. Dacht aan een ban of zo
Maar ook geen televisie via NLziet? Zo kijk ik tegenwoordig. Bevalt goed
Dan is het zonde geld. Gelukkig zijn er leuke streamingsdiensten en nog beter boeken.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, wat er op tv is, vind ik niet leuk genoeg.
Jaaaa die is vetquote:Op zondag 12 februari 2023 18:32 schreef potjecreme het volgende:
Laatst dit gekeken.
https://www.youtube.com/p(...)KEcrISByQNlkeM48k33N
Ik kijk veel youtube en ik heb Netflix en Prime. Verder een site waar je veel films en series kan kijken online. Is niet legaal.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan is het zonde geld. Gelukkig zijn er leuke streamingsdiensten en nog beter boeken.
Zelf ben ik een beetje stom en kan genieten van televisie. Word er 's avonds echt rustig van
Dan kun je genoeg zien dus! Ik ben zo'n brave borst die legaal wil kijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk veel youtube en ik heb Netflix en Prime. Verder een site waar je veel films en series kan kijken online. Is niet legaal.
Oooh je bloost. Heb je een vlindertje in je buikquote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
De nieuwe Vermeer lijkt me wel wat. Hopelijk doet Iris weer mee.
Eerder een vlindertje in de broekquote:Op zondag 12 februari 2023 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh je bloost. Heb je een vlindertje in je buik
Ooohquote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vond het wel een leuk format, dat het niet alleen schilderen was. Maar niet super uitgewerkt met heel erg de nadruk op die 2 schilders.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Oeh dat ga ik terugkijken en ben dan helemaal blij met mijn perfecte sociale huurwoningquote:Op maandag 13 februari 2023 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond weer Help Mijn Man Is Klusser genot
Ahh gekkiequote:Op maandag 13 februari 2023 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maakte me een beetje zorgen, maar durfde niks te vragen
Nou ik wilde je niet verplicht of opgejaagd laten voelen, maar als je morgen niet gepost had zou ik een dm sturenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh gekkieMaar snap dat ook wel hoor.
Ach meissie toch. Kom hier, een hele dikke knuffelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier dreamschool
En het gaat hier niet goed
Een elk dagdeel contact met mijn behandelaar. Slaap niet.
En een gigantische k - opmerking gekregen waarvan ik letterlijk een uur gehuild heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef potjecreme het volgende:
Dit moest ik delen. Wtf kijk ik naar!!!WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Avondquote:
Ik moet ook nog een hoop inhalen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Wat een rust hier. Ga eerst even wat inhalen van de afgelopen dagen. Hunted en Nachtdieren
Lekker voor de dagen dat er weinig op tv is of je je verveeltquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een hoop inhalen.
Fijn dat je er weer bent. Let goed op jezelfquote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
(ben er vanaf vanavond weer hierDe boel escaleerde een beetje, waardoor ik niet kon FOKken, maar het leeft)!
Heel lief van jou, elke dag maar in de weer met de gids.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:07 schreef praadje het volgende:
Sorry lieverds. even geen gids vandaag. Kom net pas binnen en mag morgen om 4.00 uur weer beginnen. Even eten en naar bed. En mijn lijstjes zijn verdwenen bij mijn notities, even kijken of ik morgen zin en puf heb om de gids van morgen te maken.
Van een tijdje geleden of is er inmiddels iemand anders in beeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:34 schreef Oostblokkert het volgende:
En avond!
Die ene dame waar ik het eerder over had, begint nu wel serieuzer te worden.
Dikke knuffel, hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:07 schreef praadje het volgende:
Sorry lieverds. even geen gids vandaag. Kom net pas binnen en mag morgen om 4.00 uur weer beginnen. Even eten en naar bed. En mijn lijstjes zijn verdwenen bij mijn notities, even kijken of ik morgen zin en puf heb om de gids van morgen te maken.
Precies, die pakken gewoon een slang en een emmertje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef StephanL het volgende:
Daar lossen de boeren het zelf wel op
Ja gemonteerd op het dashboard dat naar voren is gericht.quote:
Wel eens nodig gehad voor agressie in de busquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja gemonteerd op het dashboard dat naar voren is gericht.
Daarnaast nog boven mij en uiteraard in de bus.
Nee ik niet. Gebeurd weleens. Vorige jaar is een collega chauffeur uit Leiden geslagen en toen zijn de beelden gepubliceerd om de dader te pakken, is volgens mij wel gelukt. Dus het heeft zeker wel nut.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel eens nodig gehad voor agressie in de bus
In de trein worden regelmatig beelden opgevraagd veiliggesteld omdat asielzoekers van alles jatten van reizigers. Ik heb het zelf al twee keer zien gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee ik niet. Gebeurd weleens. Vorige jaar is een collega chauffeur uit Leiden geslagen en toen zijn de beelden gepubliceerd om de dader te pakken, is volgens mij wel gelukt. Dus het heeft zeker wel nut.
Ja lees alleen maar ellende over asielzoekers in het noorden in combinatie met de trein. Heb het te doen met het personeel daar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
In de trein worden regelmatig beelden opgevraagd veiliggesteld omdat asielzoekers van alles jatten van reizigers. Ik heb het zelf al twee keer zien gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:07 schreef praadje het volgende:
Lieverds,![]()
Ik knal hem er alvast in. Net thuis en ik ga even mijn bedje opzoeken. Tot later moppies
Dus ik hoef het niet te proberen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef praadje het volgende:
De NIX-Factor. Ik zapte er net even langs en ik schaam me gewoon dat ik die in de lijst heb gezet.Wat is dat programma sleeeecht
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus ik hoef het niet te proberen?
Slaap lekker alvast moppiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk nu domme reality. Over een uurtje moet ik naar bed
Super dat je dit dagelijks voor ons wilt doetquote:Op zondag 19 februari 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
En eindelijk weer bij met de gidsen. Zoals jullie weten maak ik ze altijd een paar dagen van tevoren en hoef ik alleen de tijden en de info aan te passen of als er een nieuw programma bijkomt dit erbij te zetten.
Was ineens alles kwijt van de hele week. Gelukkig nu weer bijna mijn lijstje compleet, nog 1 dag erin zetten
Je bent een geweldige engelquote:Op zondag 19 februari 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
En eindelijk weer bij met de gidsen. Zoals jullie weten maak ik ze altijd een paar dagen van tevoren en hoef ik alleen de tijden en de info aan te passen of als er een nieuw programma bijkomt dit erbij te zetten.
Was ineens alles kwijt van de hele week. Gelukkig nu weer bijna mijn lijstje compleet, nog 1 dag erin zetten
Geen dank en ga ik regelenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Super dat je dit dagelijks voor ons wilt doet![]()
Klein verzoekje voor volgende week: mag Media Inside erin?
Ohh wat lief. Wat heb je gekregen?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje !
Goedenavond iedereen!
Hier lekker Hunted kijken denk ik. Dat vind ik een vet programma
Ik heb een heel mooi cadeau van een vriendin gekregen, vet lief
Allemaal pakketjes om kleine vilfknuffeltjes te naaien. Zij vindt ze schattig om te zien, koop ze en verschrikkelijk om te maken. Dus ze doet er niks mee. Dus ik heb ze gekregenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh wat lief. Wat heb je gekregen?
Stomme jijquote:Op maandag 20 februari 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
Lag vandaag een bekeuring op de mat. 13 kilometer te hard gereden, even 80 euro aftikken. Dom van mij
Oepsie, dat is balenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
Lag vandaag een bekeuring op de mat. 13 kilometer te hard gereden, even 80 euro aftikken. Dom van mij
Yep, in Belgie. Trajectcontrole.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stomme jij![]()
In België? Hoogte valt mij nog mee.
Met de groeten van Nielsquote:Op maandag 20 februari 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
Volgens mij is daar al eens een seizoen van geweest. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. De NIX factor gaat waarschijnlijk ook van de buis gehaald worden.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zag een voorstukje van SBS6 nieuwste pareltje voor vrijdagavond: Avastars
Als dat geen flop wordtZang en dans met poppetjes die eruit zien alsof ze gemaakt zijn met Windows 95
Ik heb het in de gids staan maar ik verwacht niet dat het een succes gaat worden. Thanks anyway voor de infoquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb het in de gids staan maar ik verwacht niet dat het een succes gaat worden. Thanks anyway voor de infoWordt altijd gewaardeerd.
Lekker relaxed klinkt dat. Ik ben morgen vrij en dan moet ik voor het vierde weekend alweer werkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier kijken naar Je Huis Op Orde, als ik zin heb
'k Ben een beetje energieloos. Straks videobellen met een vriendin en dan lekker op de bank hangen
Oh bah, jij werkt echt vet veel he?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker relaxed klinkt dat. Ik ben morgen vrij en dan moet ik voor het vierde weekend alweer werken
Ach, soms ben ik ook wel eens drie dagen achter elkaar vrij. Maar de dagen van 10 uur werken merk ik wel aan mijn oude lijfquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, jij werkt echt vet veel he?
Hier komt morgen mijn beste vriendin legpuzzelen
Legpuzzels doe ik ook graag maar ik kan me er even niet toe zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, soms ben ik ook wel eens drie dagen achter elkaar vrij. Maar de dagen van 10 uur werken merk ik wel aan mijn oude lijf
Dat bedoel ik... dat zijn geen korte dagen. Respect dat je dat kan en volhoudquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, soms ben ik ook wel eens drie dagen achter elkaar vrij. Maar de dagen van 10 uur werken merk ik wel aan mijn oude lijf
Wij beginnen in de ochtend en gaan de hele dag ermee door. Tot we ongeveer scheel zienquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Legpuzzels doe ik ook graag maar ik kan me er even niet toe zetten.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Voor mij niets op televisie vanavond dus ik ga maar verder met 'de stamhouder' terugkijken..
Goedenavondquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier kijken naar Je Huis Op Orde, als ik zin heb
'k Ben een beetje energieloos. Straks videobellen met een vriendin en dan lekker op de bank hangen
Oh dat had ik nog niet gezien, lijkt me wel leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Hier een beetje van alles wat ik ga kijken. Deze Huis op orde zag er wel goed uit. Een hele woonboot vol met spullen
Paar keer een voorstukje van gezien. Ze schrikken zich wezenloos. Ga hem zeker opnemen als ik het niet ga kijken,quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet gezien, lijkt me wel leuk!
Heerlijke televisie is dat!quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Paar keer een voorstukje van gezien. Ze schrikken zich wezenloos. Ga hem zeker opnemen als ik het niet ga kijken,
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
![]()
Hier vanavond Mr. Frank Visser
Goedenavondquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond mensen
Hier is mijn beste vriendinnetje geweest om te puzzelen, dat was gezellig. Nu moe
Straks Ik Vertrek kijken. Net lekker patatjes gegeten, nu thee en bijkomen
Welterusten, praadjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga slapen, morgen om 4.30 opstaanik kijk het later terug.
Slaap zachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:05 schreef StephanL het volgende:
Lullig uitritje wel, maar helaas pindakaas
Geen klachten, fijne autoquote:
En met het koude weer gaat het ook goed of moet je vaker ladenquote:
Ik merk wel dat de accu minder ver kan (groter verbruik/km) Maar kan hem iedere nacht gewoon volladen met een simpel stopcontact uit de muur.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
En met het koude weer gaat het ook goed of moet je vaker laden
Wat vroeg weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 05:14 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Maak er een fijne dag van
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
duitsers zijn anti-LGBTQ+ dat weten we nu dus ook na gisteravond![]()
![]()
een transgender als eerste eruit in dansprogramma, en dat vuile oekrains wijf moet erin blijven of die dochter van crimineel boris becker zo overhypenquote:
Oh joh dat is niet direct anti... dat is gewoon een meningquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een transgender als eerste eruit in dansprogramma, en dat vuile oekrains wijf moet erin blijven of die dochter van crimineel boris becker zo overhypen
Lekker! Veel plezierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat staat er voor een ieder op het programma dit weekeinde?![]()
Laat het me weten!
Voor mij; huisje opruimen, verven en zondag samen met m'n maat voetbal kijken en beetje bijpraten.
Hier slapen, bed verschonen, wat huishouden, slapen, dochter en kleindochter komen even langs en slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat staat er voor een ieder op het programma dit weekeinde?![]()
Laat het me weten!
Voor mij; huisje opruimen, verven en zondag samen met m'n maat voetbal kijken en beetje bijpraten.
Altijd zo positief, ondanks alle ellende die je ook hebt. Neem daar mijn petje voor af. Stoere meid dat je bentquote:Op zaterdag 25 februari 2023 05:14 schreef praadje het volgende:
![]()
100% mee eens!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd zo positief, ondanks alle ellende die je ook hebt. Neem daar mijn petje voor af. Stoere meid dat je bent
Even 6 ontbijtjes in één ochtend wegtikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou hij dat in een ochtend doen
Gun me die lollige gedachtequote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even 6 ontbijtjes in één ochtend wegtikken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd zo positief, ondanks alle ellende die je ook hebt. Neem daar mijn petje voor af. Stoere meid dat je bent
Wat lieeeefquote:
Dat klinkt heel lekker, Child. Denk dat ik dat morgen ook maar eens ga eten. Thanks!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... mijn twee geroosterde boterhammen met kaas, komkommer en tomaat
Jammer Monky. Ik kom ook graag bij de Jumbo. Komt ook omdat het er zo fijn ruim is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:59 schreef monkyyy het volgende:
Jumbo Foodmarkt de beste, maar die hebben we niet hier in 't durp
Gekkie, hoe kom je daar nu bij? Jullie zijn allemaal lief en sterk. En we hebben ook allemaal onze zwakke kanten. Ik denk alleen dat hoe ouder je wordt en meer hebt meegemaakt je op een gegeven moment je niet meer zo druk maakt om veel dingen. Ik ben tevreden en gelukkig en laat me niet meer snel uit het veld slaan maar ook ik heb daarin moeten groeien hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent gewoon de sterkste en liefste hier![]()
Deden ze dat niet eens een aantal jaar terug? Het ontbijtje van de Hema kwam er het beste uit, weet niet zeker meer.quote:
Nu niet iigquote:Op zondag 26 februari 2023 11:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Deden ze dat niet eens een aantal jaar terug? Het ontbijtje van de Hema kwam er het beste uit, weet niet zeker meer.
Avond lief Poppeltje en graag gedaanquote:Op zondag 26 februari 2023 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Media Inside hier (dank voor het op de lijst zetten @:praadje)
quote:
Avondquote:Op zondag 26 februari 2023 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Media Inside hier (dank voor het op de lijst zetten @:praadje)
Veel plezierquote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef monkyyy het volgende:
AvondZO De Nieuwe Vermeer kijken en daarna natuurlijk Albertoooooooooooo
Daar heb ik over gelezen idd! Interessant en heel erg beangstigend (deze schizo trekt dat soort dingen slecht, dus ik ga vooral niet kijken. Heb me na dat artikel me al dagen druk gemaakt)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag schatjes![]()
![]()
Iemand Radar gezien gisteren? De moeite van het kijken waard. Over hoe banken je al in de gaten houden en nog meer willen/moeten gaan rapporteren. Dat kan al bij transacties vanaf 100 euro.![]()
En over de krimpflatie. Ook interessant.
Goedenavondquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
![]()
Dream SchoolEn 'onder de radar' neem ik op. Lijkt me interessant.
heerlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond dreamschool
Even een dagje vrij van alles genomen en op de bank gehangen. Was zo moe en overprikkeld dat ik alleen maar kon huilen. Dus even lekker een rustdag. Alles afgezegd en nu weer blij
hou je taai lieverd! Ik doe ook rustig aan. Volgende week paar dagen naar Porto!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaheeft me goed gedaan en morgen weer vol gas. Soms moet de motor even afkoelen
Wat een heerlijk vooruitzicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef Ole het volgende:
[..]
hou je taai lieverd! Ik doe ook rustig aan. Volgende week paar dagen naar Porto!
Gezien ja, U heeft het afgelopen jaar ¤4.300 uitgegeven bij de Albert Heijn, welke tegenprestatie stond hier tegen over en laat maar alle bonnetjes zienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag schatjes![]()
![]()
Iemand Radar gezien gisteren? De moeite van het kijken waard. Over hoe banken je al in de gaten houden en nog meer willen/moeten gaan rapporteren. Dat kan al bij transacties vanaf 100 euro.![]()
En over de krimpflatie. Ook interessant.
Je krijgt een boete omdat je te snel rijdt, niet omdat een app haperde.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Laatst een bekeuring voor 15km/u te hard op de snelweg omdat Flitsmeister haperde.
Echt wel! had vlak voor covid andere vakantie geboekt. Dat is er niet meer van gekomen.quote:
Morgenquote:Op woensdag 1 maart 2023 06:48 schreef praadje het volgende:
![]()
Een fijne dag allemaal
Klinkt allemaal fijn CotSquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond Zembla denk ik
Met mijn moeder naar het ziekenhuis geweest. Ging goed. Laatste operatie. Verder hoef ik niet meer mee
Zelfs boeken gekregen
Jazeker. Per ongeluk zelf ook een boek besteldquote:
Hier gaat alles goed hoor. Vandaag lekker een dagje vrij dus weer eens fijn kokkerellen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker. Per ongeluk zelf ook een boek bestelddie boekenkast van me heeft het maar zwaar
Hoe gaat het met de lieve praadje die zo lief is om elke dag een lijst te maken
Fijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed hoor. Vandaag lekker een dagje vrij dus weer eens fijn kokkerellen.
Dit dus. En nu zit mijn vriezer een beetje vol met allemaal lekkere dingen. Ik kook meer dan dat ik eetquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijnwat voor iets lekkers heb je vandaag weer gemaakt?
Hier vanaf morgen vier dagen weekend. Lekker schilderen en ik denk kaarsen maken
Hahahah scheelt toch op dagen dat je zolang moet werken? Dan kun je de vriezer aanspreken!quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. En nu zit mijn vriezer een beetje vol met allemaal lekkere dingen. Ik kook meer dan dat ik eet![]()
Spaanse ovenschotel met knoflookaardappelen, broccoli en chorizo. (En aubergine, paprika, ui, fritto en mozzarella).
[ afbeelding ]
Heerlijk zo vier dagen weekend. Geniet ervan meis.
Ja, dat is zeker waar. Ik heb altijd een lekkere gezonde makkelijke maaltijd als ik gewerkt heb. Klinkt heerlijk en ik ben blij dat het weer goed met je gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah scheelt toch op dagen dat je zolang moet werken? Dan kun je de vriezer aanspreken!
En dit ziet er heerlijk uit!
Morgen maak ik lekker ouderwets witlof met kaas uit de ovenvanavond een schaal druiven
Ja! Natuurlijk heb ik altijd vrij. Maar vier dagen dat ik echt niks moet. Dus ik ga kaarsen maken, schilderen, haken aan een deken, misschien wat macramé
En series kijken en genieten van mijn nieuwe boeken en tijdschrift.
Dus ik verveel me niet
Slim! Je bent een betere kok dan ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar. Ik heb altijd een lekkere gezonde makkelijke maaltijd als ik gewerkt heb. Klinkt heerlijk en ik ben blij dat het weer goed met je gaat.
Fijne dag, praadje!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 06:44 schreef praadje het volgende:
Ik hoop dat ik er vanavond weer bij kan zij als Overtreders komt
Veel plezier. Altijd leuk om te lezen hoe enthousiast jij bent over dans en muziekprogramma's.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond weer lets dance voor mij, Born In is het thema deze week, muziek van de geboortejaar van kandidaten
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Oehhh lekker weerWat heeft die oven ook een fijn leven
Is toch ook snacken? Lekker hoor, laat het smakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dit keer niets warms maar lekkere AH ribbelchippies
Oude kaasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker man, hier een blokje oude kaas met mosterdsaus
Dankjewelllquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Is toch ook snacken? Lekker hoor, laat het smaken
Ik de laatste weken niets gesnackt op de vrijdagavond ivm vroeg werken zaterdags. Dus ik heb op mijn werk gezegd dat ik Overtreders moet kijken met mijn matties dus ik mag morgen wat later beginnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dankjewelllmeestal is het wel vrijdag avond warme hapjes avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |