Geen klachten, fijne autoquote:
En met het koude weer gaat het ook goed of moet je vaker ladenquote:
Ik merk wel dat de accu minder ver kan (groter verbruik/km) Maar kan hem iedere nacht gewoon volladen met een simpel stopcontact uit de muur.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
En met het koude weer gaat het ook goed of moet je vaker laden
Wat vroeg weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 05:14 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Maak er een fijne dag van
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
duitsers zijn anti-LGBTQ+ dat weten we nu dus ook na gisteravond![]()
![]()
een transgender als eerste eruit in dansprogramma, en dat vuile oekrains wijf moet erin blijven of die dochter van crimineel boris becker zo overhypenquote:
Oh joh dat is niet direct anti... dat is gewoon een meningquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een transgender als eerste eruit in dansprogramma, en dat vuile oekrains wijf moet erin blijven of die dochter van crimineel boris becker zo overhypen
Lekker! Veel plezierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat staat er voor een ieder op het programma dit weekeinde?![]()
Laat het me weten!
Voor mij; huisje opruimen, verven en zondag samen met m'n maat voetbal kijken en beetje bijpraten.
Hier slapen, bed verschonen, wat huishouden, slapen, dochter en kleindochter komen even langs en slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat staat er voor een ieder op het programma dit weekeinde?![]()
Laat het me weten!
Voor mij; huisje opruimen, verven en zondag samen met m'n maat voetbal kijken en beetje bijpraten.
Altijd zo positief, ondanks alle ellende die je ook hebt. Neem daar mijn petje voor af. Stoere meid dat je bentquote:Op zaterdag 25 februari 2023 05:14 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
![]()
Maak er een fijne dag van
100% mee eens!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd zo positief, ondanks alle ellende die je ook hebt. Neem daar mijn petje voor af. Stoere meid dat je bent
Even 6 ontbijtjes in één ochtend wegtikken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou hij dat in een ochtend doen
Gun me die lollige gedachtequote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even 6 ontbijtjes in één ochtend wegtikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |