Nee, wat er op tv is, vind ik niet leuk genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schrik me rot dat ik niet mocht posten. Dacht aan een ban of zo
Maar ook geen televisie via NLziet? Zo kijk ik tegenwoordig. Bevalt goed
Dan is het zonde geld. Gelukkig zijn er leuke streamingsdiensten en nog beter boeken.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, wat er op tv is, vind ik niet leuk genoeg.
Jaaaa die is vetquote:Op zondag 12 februari 2023 18:32 schreef potjecreme het volgende:
Laatst dit gekeken.
https://www.youtube.com/p(...)KEcrISByQNlkeM48k33N
Ik kijk veel youtube en ik heb Netflix en Prime. Verder een site waar je veel films en series kan kijken online. Is niet legaal.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan is het zonde geld. Gelukkig zijn er leuke streamingsdiensten en nog beter boeken.
Zelf ben ik een beetje stom en kan genieten van televisie. Word er 's avonds echt rustig van
Dan kun je genoeg zien dus! Ik ben zo'n brave borst die legaal wil kijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk veel youtube en ik heb Netflix en Prime. Verder een site waar je veel films en series kan kijken online. Is niet legaal.
Oooh je bloost. Heb je een vlindertje in je buikquote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
De nieuwe Vermeer lijkt me wel wat. Hopelijk doet Iris weer mee.
Eerder een vlindertje in de broekquote:Op zondag 12 februari 2023 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh je bloost. Heb je een vlindertje in je buik
Ooohquote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vond het wel een leuk format, dat het niet alleen schilderen was. Maar niet super uitgewerkt met heel erg de nadruk op die 2 schilders.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Oeh dat ga ik terugkijken en ben dan helemaal blij met mijn perfecte sociale huurwoningquote:Op maandag 13 februari 2023 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond weer Help Mijn Man Is Klusser genot
Ahh gekkiequote:Op maandag 13 februari 2023 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maakte me een beetje zorgen, maar durfde niks te vragen
Nou ik wilde je niet verplicht of opgejaagd laten voelen, maar als je morgen niet gepost had zou ik een dm sturenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahh gekkieMaar snap dat ook wel hoor.
Ach meissie toch. Kom hier, een hele dikke knuffelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier dreamschool
En het gaat hier niet goed
Een elk dagdeel contact met mijn behandelaar. Slaap niet.
En een gigantische k - opmerking gekregen waarvan ik letterlijk een uur gehuild heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:45 schreef potjecreme het volgende:
Dit moest ik delen. Wtf kijk ik naar!!!WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Avondquote:
Ik moet ook nog een hoop inhalen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Avond![]()
Wat een rust hier. Ga eerst even wat inhalen van de afgelopen dagen. Hunted en Nachtdieren
Lekker voor de dagen dat er weinig op tv is of je je verveeltquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een hoop inhalen.
Fijn dat je er weer bent. Let goed op jezelfquote:Op vrijdag 17 februari 2023 02:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
(ben er vanaf vanavond weer hierDe boel escaleerde een beetje, waardoor ik niet kon FOKken, maar het leeft)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |