Precies, die pakken gewoon een slang en een emmertje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef StephanL het volgende:
Daar lossen de boeren het zelf wel op
Ja gemonteerd op het dashboard dat naar voren is gericht.quote:
Wel eens nodig gehad voor agressie in de busquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja gemonteerd op het dashboard dat naar voren is gericht.
Daarnaast nog boven mij en uiteraard in de bus.
Nee ik niet. Gebeurd weleens. Vorige jaar is een collega chauffeur uit Leiden geslagen en toen zijn de beelden gepubliceerd om de dader te pakken, is volgens mij wel gelukt. Dus het heeft zeker wel nut.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel eens nodig gehad voor agressie in de bus
In de trein worden regelmatig beelden opgevraagd veiliggesteld omdat asielzoekers van alles jatten van reizigers. Ik heb het zelf al twee keer zien gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee ik niet. Gebeurd weleens. Vorige jaar is een collega chauffeur uit Leiden geslagen en toen zijn de beelden gepubliceerd om de dader te pakken, is volgens mij wel gelukt. Dus het heeft zeker wel nut.
Ja lees alleen maar ellende over asielzoekers in het noorden in combinatie met de trein. Heb het te doen met het personeel daar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
In de trein worden regelmatig beelden opgevraagd veiliggesteld omdat asielzoekers van alles jatten van reizigers. Ik heb het zelf al twee keer zien gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:07 schreef praadje het volgende:
Lieverds,![]()
Ik knal hem er alvast in. Net thuis en ik ga even mijn bedje opzoeken. Tot later moppies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |