Ja, dat is zeker waar. Ik heb altijd een lekkere gezonde makkelijke maaltijd als ik gewerkt heb. Klinkt heerlijk en ik ben blij dat het weer goed met je gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah scheelt toch op dagen dat je zolang moet werken? Dan kun je de vriezer aanspreken!
En dit ziet er heerlijk uit!
Morgen maak ik lekker ouderwets witlof met kaas uit de ovenvanavond een schaal druiven
Ja! Natuurlijk heb ik altijd vrij. Maar vier dagen dat ik echt niks moet. Dus ik ga kaarsen maken, schilderen, haken aan een deken, misschien wat macramé
En series kijken en genieten van mijn nieuwe boeken en tijdschrift.
Dus ik verveel me niet
Slim! Je bent een betere kok dan ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar. Ik heb altijd een lekkere gezonde makkelijke maaltijd als ik gewerkt heb. Klinkt heerlijk en ik ben blij dat het weer goed met je gaat.
Fijne dag, praadje!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 06:44 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Ik hoop dat ik er vanavond weer bij kan zij als Overtreders komt
Veel plezier. Altijd leuk om te lezen hoe enthousiast jij bent over dans en muziekprogramma's.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond weer lets dance voor mij, Born In is het thema deze week, muziek van de geboortejaar van kandidaten
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Oehhh lekker weerWat heeft die oven ook een fijn leven
Is toch ook snacken? Lekker hoor, laat het smakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dit keer niets warms maar lekkere AH ribbelchippies
Oude kaasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker man, hier een blokje oude kaas met mosterdsaus
Dankjewelllquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Is toch ook snacken? Lekker hoor, laat het smaken
Ik de laatste weken niets gesnackt op de vrijdagavond ivm vroeg werken zaterdags. Dus ik heb op mijn werk gezegd dat ik Overtreders moet kijken met mijn matties dus ik mag morgen wat later beginnenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:37 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dankjewelllmeestal is het wel vrijdag avond warme hapjes avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |