Met de groeten van Nielsquote:Op maandag 20 februari 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
Lag vandaag een bekeuring op de mat. 13 kilometer te hard gereden, even 80 euro aftikken. Dom van mij
Volgens mij is daar al eens een seizoen van geweest. Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. De NIX factor gaat waarschijnlijk ook van de buis gehaald worden.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:22 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zag een voorstukje van SBS6 nieuwste pareltje voor vrijdagavond: Avastars
Als dat geen flop wordtZang en dans met poppetjes die eruit zien alsof ze gemaakt zijn met Windows 95
Ik heb het in de gids staan maar ik verwacht niet dat het een succes gaat worden. Thanks anyway voor de infoquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb het in de gids staan maar ik verwacht niet dat het een succes gaat worden. Thanks anyway voor de infoWordt altijd gewaardeerd.
Lekker relaxed klinkt dat. Ik ben morgen vrij en dan moet ik voor het vierde weekend alweer werkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier kijken naar Je Huis Op Orde, als ik zin heb
'k Ben een beetje energieloos. Straks videobellen met een vriendin en dan lekker op de bank hangen
Oh bah, jij werkt echt vet veel he?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker relaxed klinkt dat. Ik ben morgen vrij en dan moet ik voor het vierde weekend alweer werken
Ach, soms ben ik ook wel eens drie dagen achter elkaar vrij. Maar de dagen van 10 uur werken merk ik wel aan mijn oude lijfquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah, jij werkt echt vet veel he?
Hier komt morgen mijn beste vriendin legpuzzelen
Legpuzzels doe ik ook graag maar ik kan me er even niet toe zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, soms ben ik ook wel eens drie dagen achter elkaar vrij. Maar de dagen van 10 uur werken merk ik wel aan mijn oude lijf
Dat bedoel ik... dat zijn geen korte dagen. Respect dat je dat kan en volhoudquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, soms ben ik ook wel eens drie dagen achter elkaar vrij. Maar de dagen van 10 uur werken merk ik wel aan mijn oude lijf
Wij beginnen in de ochtend en gaan de hele dag ermee door. Tot we ongeveer scheel zienquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Legpuzzels doe ik ook graag maar ik kan me er even niet toe zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |