Dus ik hoef het niet te proberen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef praadje het volgende:
De NIX-Factor. Ik zapte er net even langs en ik schaam me gewoon dat ik die in de lijst heb gezet.Wat is dat programma sleeeecht
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus ik hoef het niet te proberen?
Slaap lekker alvast moppiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk nu domme reality. Over een uurtje moet ik naar bed
Super dat je dit dagelijks voor ons wilt doetquote:Op zondag 19 februari 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
En eindelijk weer bij met de gidsen. Zoals jullie weten maak ik ze altijd een paar dagen van tevoren en hoef ik alleen de tijden en de info aan te passen of als er een nieuw programma bijkomt dit erbij te zetten.
Was ineens alles kwijt van de hele week. Gelukkig nu weer bijna mijn lijstje compleet, nog 1 dag erin zetten
Je bent een geweldige engelquote:Op zondag 19 februari 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
En eindelijk weer bij met de gidsen. Zoals jullie weten maak ik ze altijd een paar dagen van tevoren en hoef ik alleen de tijden en de info aan te passen of als er een nieuw programma bijkomt dit erbij te zetten.
Was ineens alles kwijt van de hele week. Gelukkig nu weer bijna mijn lijstje compleet, nog 1 dag erin zetten
Geen dank en ga ik regelenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Super dat je dit dagelijks voor ons wilt doet![]()
Klein verzoekje voor volgende week: mag Media Inside erin?
Ohh wat lief. Wat heb je gekregen?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje !
Goedenavond iedereen!
Hier lekker Hunted kijken denk ik. Dat vind ik een vet programma
Ik heb een heel mooi cadeau van een vriendin gekregen, vet lief
Allemaal pakketjes om kleine vilfknuffeltjes te naaien. Zij vindt ze schattig om te zien, koop ze en verschrikkelijk om te maken. Dus ze doet er niks mee. Dus ik heb ze gekregenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh wat lief. Wat heb je gekregen?
Stomme jijquote:Op maandag 20 februari 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
Lag vandaag een bekeuring op de mat. 13 kilometer te hard gereden, even 80 euro aftikken. Dom van mij
Oepsie, dat is balenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
Lag vandaag een bekeuring op de mat. 13 kilometer te hard gereden, even 80 euro aftikken. Dom van mij
Yep, in Belgie. Trajectcontrole.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stomme jij![]()
In België? Hoogte valt mij nog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |