quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd zo positief, ondanks alle ellende die je ook hebt. Neem daar mijn petje voor af. Stoere meid dat je bent
Wat lieeeefquote:
Dat klinkt heel lekker, Child. Denk dat ik dat morgen ook maar eens ga eten. Thanks!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... mijn twee geroosterde boterhammen met kaas, komkommer en tomaat
Jammer Monky. Ik kom ook graag bij de Jumbo. Komt ook omdat het er zo fijn ruim is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:59 schreef monkyyy het volgende:
Jumbo Foodmarkt de beste, maar die hebben we niet hier in 't durp
Gekkie, hoe kom je daar nu bij? Jullie zijn allemaal lief en sterk. En we hebben ook allemaal onze zwakke kanten. Ik denk alleen dat hoe ouder je wordt en meer hebt meegemaakt je op een gegeven moment je niet meer zo druk maakt om veel dingen. Ik ben tevreden en gelukkig en laat me niet meer snel uit het veld slaan maar ook ik heb daarin moeten groeien hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent gewoon de sterkste en liefste hier![]()
Deden ze dat niet eens een aantal jaar terug? Het ontbijtje van de Hema kwam er het beste uit, weet niet zeker meer.quote:
Nu niet iigquote:Op zondag 26 februari 2023 11:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Deden ze dat niet eens een aantal jaar terug? Het ontbijtje van de Hema kwam er het beste uit, weet niet zeker meer.
Avond lief Poppeltje en graag gedaanquote:Op zondag 26 februari 2023 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Media Inside hier (dank voor het op de lijst zetten @:praadje)
quote:
Avondquote:Op zondag 26 februari 2023 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Media Inside hier (dank voor het op de lijst zetten @:praadje)
Veel plezierquote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef monkyyy het volgende:
AvondZO De Nieuwe Vermeer kijken en daarna natuurlijk Albertoooooooooooo
Daar heb ik over gelezen idd! Interessant en heel erg beangstigend (deze schizo trekt dat soort dingen slecht, dus ik ga vooral niet kijken. Heb me na dat artikel me al dagen druk gemaakt)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:27 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag schatjes![]()
![]()
Iemand Radar gezien gisteren? De moeite van het kijken waard. Over hoe banken je al in de gaten houden en nog meer willen/moeten gaan rapporteren. Dat kan al bij transacties vanaf 100 euro.![]()
En over de krimpflatie. Ook interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |