Hey!!! Hij timmert lekker aan de weg he die MA😊quote:Op zondag 12 februari 2023 15:24 schreef Schakeltopia het volgende:
leuke docu
[ afbeelding ]
ook lekker kort, dus aanradertje
Bij de laatste startlijsten van de F3 zag ik zijn naam niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hey!!! Hij timmert lekker aan de weg he die MA😊
Geld (en wellicht talent) is op. zou wel leuk zijn als we hem weer zien racen, heeft hij er iniedergeval 1 fan bijquote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Bij de laatste startlijsten van de F3 zag ik zijn naam niet.
Is hij gestopt met racen? Zo nee ,dan is het toch niet handig om nu in BB te zitten.
Dank voor je antwoord.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:32 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Geld (en wellicht talent) is op. zou wel leuk zijn als we hem weer zien racen, heeft hij er iniedergeval 1 fan bij
Er is contact met fam geweest, en er is niemand betrokken die ze kennen, vandaar dat ze het niet meldenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:32 schreef superniger het volgende:
Wanneer krijgen ze krantjes/nieuws van buiten te zien? Ali is toch een Turk? Ben benieuwd naar hun reacties over de situatie in Turkije.
Ik weet niet of hij nog actief is hoorquote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Is hij gestopt met racen? Zo nee ,dan is het toch niet handig om nu in BB te zitten.
Hij heeft volgens mij niet in de F3 gereden maar in een lokale serie die gelijk staat aan F3 en eventueel een opstap is naar de F3quote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
produktie will geen tegenstandersquote:Op zondag 12 februari 2023 15:33 schreef mario390 het volgende:
de hebben dat zeker zo geregelt dat niemand en email
zenden kann vor beschweren dat dit censuren niet kann
Fijn om te horen.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:33 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Er is contact met fam geweest, en er is niemand betrokken die ze kennen, vandaar dat ze het niet melden
M'n dutje net uit dus we kunnen weer wat mij betreftquote:Op zondag 12 februari 2023 15:37 schreef suzi1 het volgende:
ze moeten wel opschieten, flikker zowat weer in slaap hier
Dat meen je niet? wat bespottelijk zeg, nouj dan heb ik dus ook niets gemist dan is de SL zeker gekomen net nadat ik iets anders was gaan kijken, hoef niet te vragen of ik iets gemist heb danquote:
Zucht... nee dat komt niet. De familie heeft aangegeven dat niet aan Ali door te geven omdat er geen familie getroffen is en het hem dan onterecht bezorgd zou maken.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:32 schreef superniger het volgende:
Wanneer krijgen ze krantjes/nieuws van buiten te zien? Ali is toch een Turk? Ben benieuwd naar hun reacties over de situatie in Turkije.
Ga je nu met jezelf pratenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
produktie will geen tegenstanders
schlecht vor image
ik kwam er pas om half 2 uit. gelijk in de sl. luie zondag is gaandequote:Op zondag 12 februari 2023 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
M'n dutje net uit dus we kunnen weer wat mij betreft
Waarom zucht?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:38 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht... nee dat komt niet. De familie heeft aangegeven dat niet aan Ali door te geven omdat er geen familie getroffen is en het hem dan onterecht bezorgd zou maken.
Half2, je vrije zondag was al bijna voorbijquote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kwam er pas om half 2 uit. gelijk in de sl. luie zondag is gaande
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kwam er pas om half 2 uit. gelijk in de sl. luie zondag is gaande
Nu verdwijnen er meer maar buiten BB.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:35 schreef bpi het volgende:
Ik mis de zondagen dat er plots 3 vertrokken.
ja heb net cos' gelezen en las dat sharon een volgorde wist en zo het spel wilde leiden (naar zijn hand/beste winkans)quote:Op zondag 12 februari 2023 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Voor de streamlock waren er vanmorgen wel leuke streams over het verdelen van volgorde enzo.
Jup en toen is de helft gaan spelen en da wastquote:Op zondag 12 februari 2023 15:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja heb net cos' gelezen en las dat sharon een volgorde wist en zo het spel wilde leiden (naar zijn hand/beste winkans)
omdat je al de zoveelste bent die het vraagt hierquote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom zucht?
Ik stel gewoon een vraag.
En een nacht. of ben je op geleven tot laat in de nacht voor de stream dat je daarom pas om half2 wakker werd?quote:
Ze hebben het aangekondigd: Alles of Niets. Wel of Geen beeld.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? wat bespottelijk zeg, nouj dan heb ik dus ook niets gemist dan is de SL zeker gekomen net nadat ik iets anders was gaan kijken, hoef niet te vragen of ik iets gemist heb dan![]()
Ja sorry maar die is al zo vaak gesteld en BB en de familie heeft daar ook een statement over gegeven dat het af en toe vermoeiend wordt als men er wederom om vraagt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom zucht?
Ik stel gewoon een vraag.
ben volgens mij tegen 4en naar bed gegaan. normaal sta ik dan wel een keer vroeg op en weer plat paar uur laterquote:Op zondag 12 februari 2023 15:44 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
En een nacht. of ben je op geleven tot laat in de nacht voor de stream dat je daarom pas om half2 wakker werd?
Moeten ze maar uitkijken. Zo klein is zo een gebouw nu ook weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:43 schreef mario390 het volgende:
als in brasil zo en lange break is
lopen de kijkers tegen de zendergebouw
an
ik bedoel ze stormen in de gebouw erinquote:Op zondag 12 februari 2023 15:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Moeten ze maar uitkijken. Zo klein is zo een gebouw nu ook weer niet.
Dit is niet Braziliequote:Op zondag 12 februari 2023 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel ze stormen in de gebouw erin
Asociaal gedrag dus...quote:Op zondag 12 februari 2023 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel ze stormen in de gebouw erin
De anderen waren zo'n 10 minuten binnen.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:46 schreef Ireth het volgende:
SL kwam er op toen Rob naar de gameroom moest... nu loopt de beste man niet zo snel op het moment (auwtje aan zijn knie) maar hij zal nu zo onderhand toch wel klaar of op zijn minst gearriveerd moeten zijn??
Mn kipkluifjes zitten al in de airfryerquote:Op zondag 12 februari 2023 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb snekkies klaar liggen voor na de SL. maar jeetje hoe lang kan ik mijzelf nog bedwingen
-knip-quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:48 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Mn kipkluifjes zitten al in de airfryer
* Ireth kijkt naar lege chipszak....quote:Op zondag 12 februari 2023 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb snekkies klaar liggen voor na de SL. maar jeetje hoe lang kan ik mijzelf nog bedwingen
hahaquote:Op zondag 12 februari 2023 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt naar lege chipszak....
Eehhmmm....
Dit is ook niet over de streamsquote:
Je kan ze via insta een berichtje sturenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeg toch,de ned. produktie mag
zich alles erlauben
deswegen kann man ook niet mailen
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
omdat je al de zoveelste bent die het vraagt hier
Ik zit niet 24/7 op FOK!quote:Op zondag 12 februari 2023 15:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ja sorry maar die is al zo vaak gesteld en BB en de familie heeft daar ook een statement over gegeven dat het af en toe vermoeiend wordt als men er wederom om vraagt.
Vond het ook geen probleem om nogmaals antwoord hierop te geven. wees welkomquote:Op zondag 12 februari 2023 15:51 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Ik zit niet 24/7 op FOK!
#geenwarmbad
Dan moet je nu gaan luisteren dan hoor je wat er misschien gebeurd isquote:Op zondag 12 februari 2023 15:52 schreef mario390 het volgende:
het gevt ook geen info van de produktie
waarom zo en lange break
Quasi iedereen met de titel nanny, F3-piloot, e-sporter e.d. zijn intussen gestopt. Eigenlijk allemaal werklozen.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Chiara zegt wel vaker iets wat niet kloptquote:Op zondag 12 februari 2023 15:55 schreef rinardo het volgende:
Chiara zegt: "Heel kamer rood had vrijstelling + 5 coins''
Ik ben thuis in de rallywereld, maar F3 zegt me eigenlijk niets, dus kan hierop niet antwoorden.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:35 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij niet in de F3 gereden maar in een lokale serie die gelijk staat aan F3 en eventueel een opstap is naar de F3
wat ik begrijp hebben ze allemaal moeten kiezenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:54 schreef ben34567 het volgende:
Blauwe kamer hadden een nominatie en rode kamer een vrijstelling. Kut Chayron![]()
Toch nog goed nieuws na zo'n lange SLquote:Op zondag 12 februari 2023 15:57 schreef ben34567 het volgende:
Chiara lijkt genomineerd. Ze pakt het wel goed op
Klopt, hij heeft tests gedaan in f3quote:Op zondag 12 februari 2023 15:35 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij niet in de F3 gereden maar in een lokale serie die gelijk staat aan F3 en eventueel een opstap is naar de F3
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:58 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Toch nog goed nieuws na zo'n lange SL
😂😂 Tjaquote:Op zondag 12 februari 2023 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt naar lege chipszak....
Eehhmmm....
Apropos. Komkommer is een perfect middel tegen geheugenproblemen Mario. Eens je dat in je kont hebt gehad, vergeet je nooit meer.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is anders en doet niet pijn, niet allein
ik lach over zowat
kutspel daarquote:Op zondag 12 februari 2023 15:57 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:57 schreef ben34567 het volgende:
En ze heeft ook gelijk ook nogquote:Op zondag 12 februari 2023 15:59 schreef Monique___ het volgende:
chiara buiten: poppenkast echt (in zichzelf)
Bwa... zij redt zich wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:01 schreef Monique___ het volgende:
heb niet het idee dat ze de nominatie zo goed draagt![]()
![]()
![]()
![]()
dikke sneer naar ali net en nu weer met een lang gezicht op onweer zitten mokken als een klein kind buiten
[ afbeelding ]
heeft ze zelf voor gezorgd toen ze in het huis kwam met haar info die ze her en der dropte. karmaquote:
In dat geval ik ookquote:Op zondag 12 februari 2023 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja nu maar hopen dat sjairon er naast op de bank komt. dan stem ik voor sjiara
eerst chiara eruit dan rob en dan sjarion.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:59 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja nu maar hopen dat sjairon er naast op de bank komt. dan stem ik voor sjiara
Ehm, ik heb het idee dat we die al zien steedsquote:Op zondag 12 februari 2023 16:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]![]()
, enorm !!!!!
Wordt weer een mooie week, kijken of de echte chiara tot leven komt
dat weten we dus nog niet ze hebben alle 11 wat kunnen doenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:02 schreef Schakeltopia het volgende:
1 groot voordeel, jason gaat er niet op komen deze week vermoed ik
dus dat geeft ruimte om iemand anders te steunen
Nope. Bij mij eerst Chayron weg, dan Jolien, en dan Lindsey. En dan begint het spel.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eerst chiara eruit dan rob en dan sjarion.
sjairon heeft 0 toegevoegde waarde, eerst de negatievelingen eruit svp
ja zo begreep ik het ook. En de laatste mensen hadden dus het meeste voordeel die konden alles nog veranderenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed dat het spel was dat je bij iedereen iets kon pakken en weghalen op volgorde van binnen komst
halve nominatie
vrijstelling en
5 coins
en chayron moest dit als eerste klaar leggen net zoiets als Jason zijn spel in begin
en iedereen kon het dan veranderen 1 wegpakken en ergens neerleggen ofzo
Geen idee nog wie de 3e genomineerde isquote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat weten we dus nog niet ze hebben alle 11 wat kunnen doen
Heel af en toe, we gaan het zienquote:Op zondag 12 februari 2023 16:03 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het idee dat we die al zien steeds
ja die konden alles nog overhoop gooien en dan weet de eerste niet meer waar die aan toe was/isquote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zo begreep ik het ook. En de laatste mensen hadden dus het meeste voordeel die konden alles nog veranderen
Wat was de volgorde ook al weer??quote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zo begreep ik het ook. En de laatste mensen hadden dus het meeste voordeel die konden alles nog veranderen
Ze heeft gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:59 schreef Monique___ het volgende:
chiara tegen ali: praat!! als je wat te zeggen hebt dan praat ali! kan ik niet lezen als je zo kijkt (met bitch stem!)
nee want ben even spel ontleden haha maar die heb ik wel nu doorquote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Geen idee nog wie de 3e genomineerde is
ias was op het einde ergens geloof ikquote:
blauwe kamer genomineerdquote:Op zondag 12 februari 2023 16:08 schreef suzi1 het volgende:
sharon heeft iets gedaan. wat? chi zegt, dat was niet nodig wat haron had gedaan
Denk dat hij weer een preek heeft gehoudenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:08 schreef suzi1 het volgende:
sharon heeft iets gedaan. wat? chi zegt, dat was niet nodig wat haron had gedaan
nou denk dat de puberjongens haar wel erin proberen te houden..quote:Op zondag 12 februari 2023 16:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb altijd gezegd indien Chiara op de nominatiebank staat gaat ze weg moeten want het publiek zal haar niet redden. Wordt een cockfest met 7 mannen en 2 vrouwen (en Lindsey)
puberjongens kijken niet naar BBquote:Op zondag 12 februari 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou denk dat de puberjongens haar wel erin proberen te houden..
Goh. Apart.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:10 schreef Monique___ het volgende:
het raakt me niet echt zegt chiara want ik weet dat ik wel aan het goed doen ben![]()
![]()
![]()
Dus de laatsten hebben de meest onverwachte veranderingen nog kunnen aanbrengen..quote:Op zondag 12 februari 2023 16:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara
Jolien
Mangelo
Lindsey
Charlotte
Rob
Bart
Jason
Ali
Ias
volgorde
jaquote:Op zondag 12 februari 2023 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus de laatsten hebben de meest onverwachte veranderingen nog kunnen aanbrengen..
Och, ze heeft al die tijd gezegd tegen Jaq als jij weg moet heeft het voor mij geen zin meer.........dus kan ze eigenlijk alleen maar blij zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:05 schreef 36Chambers het volgende:
Gisteren sjaakelien weg
Vandaag genomineerd
Geen post met valentijn
Zware week voor Chiara
Als ze genomineerd is en Jason niet, krijgt ze mijn stemmen.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb altijd gezegd indien Chiara op de nominatiebank staat gaat ze weg moeten want het publiek zal haar niet redden. Wordt een cockfest met 7 mannen en 2 vrouwen (en Lindsey)
Blijft toch wel gaat een man eruit deze weekquote:Op zondag 12 februari 2023 16:05 schreef 36Chambers het volgende:
Gisteren sjaakelien weg
Vandaag genomineerd
Geen post met valentijn
Zware week voor Chiara
ja vanaf Jason af is er wel wat veranderdquote:Op zondag 12 februari 2023 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus de laatsten hebben de meest onverwachte veranderingen nog kunnen aanbrengen..
Echt, hij weet gewoon niet wat hij lult hoor. Hij zegt alles ook standaard minstens twee keer dus kan me voorstellen dat hij gewoon vergeet hoe het echt zit..quote:Op zondag 12 februari 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
hoor trouwens dat rob ontkende bij ali dat hij meerdere keren heeft gezegd: stem maar eens op ali tegen meerde bewoners..
Wat een liegbeest is dat ookquote:Op zondag 12 februari 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
hoor trouwens dat rob ontkende bij ali dat hij meerdere keren heeft gezegd: stem maar eens op ali tegen meerde bewoners..
Mario weer in de race voor plek #1 van deze maandquote:Op zondag 12 februari 2023 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
produktie will geen tegenstanders
schlecht vor image
dat kan toch niet? Chayron kon toch niks winnen of verliezen?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik begreep de hele rode kamer? en 5 coins ook allemaal erbij
Ik ben gerust gesteldquote:Op zondag 12 februari 2023 16:14 schreef mario390 het volgende:
kann niet nog en vrouw weg
en gaat niet gebeuren
Ik ook nietquote:
Daar zeg je wat!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:19 schreef Hunter het volgende:
Als ze hadden geluisterd naar Bart was de uitslag misschien heel anders geweest
Ja tuurlijk had hij gelijk. Ook duidelijk waarom Ali en Ias zo fel waren tegen.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:19 schreef Hunter het volgende:
nee gaat niet gebeuren,sonst is hetquote:Op zondag 12 februari 2023 16:21 schreef ben34567 het volgende:
Kan toch gewoon niet dat febo alsnog een vrouw naar huis stuurt deze week ??
ja als chiara als laatste was gegaan had zij heel wat kunnen veranderenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:19 schreef Hunter het volgende:
De febo doet niks, de kijkers stemmenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:21 schreef ben34567 het volgende:
Kan toch gewoon niet dat febo alsnog een vrouw naar huis stuurt deze week ??
ja ik had even terug al mijn uitleg van het spel gedeeld al haha;)quote:Op zondag 12 februari 2023 16:20 schreef Hunter het volgende:
Waarschijnlijk had Chayron de eerste configuratie gelegd, en daarbij alle voordeel aan zijn eigen kamer.
Iedereen die daarna binnenkwam mocht een aantal dingen verplaatsen
dan had je nog een uur SL overquote:Op zondag 12 februari 2023 16:24 schreef B00STER het volgende:
Zo ... stel je let even een uurtje niet op.
ja hij zei het tegen chiara nou die is ook teleurgesteld dus ze kan naar huisquote:Op zondag 12 februari 2023 16:20 schreef GayGuy het volgende:
Rob die vind dat mensen die nu teleurgesteld zijn, naar huis moeten. Prima idee, wanneer vertrek je?
Dat is me dan wel weer bespaard gebleven, maar ik heb wat gemist daarna zie ik.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan had je nog een uur SL over
nee maar dat kann niet het zijn bijnaquote:Op zondag 12 februari 2023 16:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
De febo doet niks, de kijkers stemmen![]()
nee. die zei net, ik zal morgen mss weer niet mee kunnen doen met spel om te mogen nominerenquote:
jolien moest als 2de geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2023 16:22 schreef Monique___ het volgende:
charlotte tegen jolien ik heb jou een vrijstelling gegeven
jolien zei dat char geen nominatie had toen zij de kamer in ging
Ja? We proberen al weken die manke er uit te krijgen maar die zit vastgeplakt in die hoek van de bank...quote:Op zondag 12 februari 2023 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar dat kann niet het zijn bijna
alle meiden thuis
wordt een soort smurrie met al die groente erbij.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:25 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte vernaggelt weer alle falafel
clownerij verstond ikquote:Op zondag 12 februari 2023 16:30 schreef Jockari het volgende:
Chiara: "dat is echt klonerij'. Wat bedoelt zij nederlanders ?
ik denk dat ze bedoeld clownerij of zo?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:30 schreef Jockari het volgende:
Clownesk?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:30 schreef Jockari het volgende:
Wellicht na-papegaaien ?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
clownerij verstond ik
niet dat ik dat woord ken hoor
Dan pleur die bank er maar uit, samen met dat ding dat vastzit in die hoekquote:Op zondag 12 februari 2023 16:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja? We proberen al weken die manke er uit te krijgen maar die zit vastgeplakt in die hoek van de bank...
ik dacht dat Chiara 1000% zeker genomineerd was?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:32 schreef engine het volgende:
Er is dus nog niemand genomineerd alleen Charlotte is vrijgesteld?
Chiara lijkt genomineerd uit de gesprekken, maar ben er niet zeker van...quote:Op zondag 12 februari 2023 16:32 schreef engine het volgende:
Er is dus nog niemand genomineerd alleen Charlotte is vrijgesteld?
Niemand weet het precies, wat er nu gedaan is. BB heeft gewonnen met zijn LS.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:33 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
ik dacht dat Chiara 1000% zeker genomineerd was?
kapot geslagen falafel balletjesquote:Op zondag 12 februari 2023 16:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is het week eten voor deze week, zie iets van gehakt in die pan, zit er nog wat bij
Rob zegt net tegen Chiara "maar goed, er moeten nog steeds drie mensen genomineerd worden deze week"quote:Op zondag 12 februari 2023 16:33 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
ik dacht dat Chiara 1000% zeker genomineerd was?
Paprika, falafel (of zoiets) en pitabroodjes..quote:Op zondag 12 februari 2023 16:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is het week eten voor deze week, zie iets van gehakt in die pan, zit er nog wat bij
ok ik probeer , en als er meer duidelijk wordt , kan ik aanpassenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:32 schreef rinardo het volgende:
Ik maak geen streamverslag, ik snap het niet
In zoetzure sausquote:Op zondag 12 februari 2023 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kapot geslagen falafel balletjes
oh hahahaha niks erbij?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kapot geslagen falafel balletjes
Duidelijk.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Rob zegt net tegen Chiara "maar goed, er moeten nog steeds drie mensen genomineerd worden deze week"
Dat gaan ze weer lekker uit melken want dat hoeft pas woensdag duidelijk te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Rob zegt net tegen Chiara "maar goed, er moeten nog steeds drie mensen genomineerd worden deze week"
Woehoeeeequote:
Ik ook nog niet, ben nog aan het opnemen, hoor Rob wel net vertellen dat ze hopen dat Bart PON pakt, want er moeten er nog steeds 3 genomineerd worden. Dus lijkt erop dat het nog niet definitief is.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:32 schreef rinardo het volgende:
Ik maak geen streamverslag, ik snap het niet
geloof niet alles wat ze op tw typenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:36 schreef Monique___ het volgende:
dit is wat ik er ook van begrijp tot nu toe.
en dat sjairon als eerste dingen mocht neerleggen..
wat ik begrijp heeft charlotte 2 halve vrijstellingen = vrijstelling
chiara 2 halve nominaties =gemomineerd
maar heb ook al horen zeggen dat rood allemaal 5 coins heeft gekregen? en vrijstelling.. maar is dus niet zeker
[ twitter ]
ja hoor net ook terug (nog steeds stream aan het terug luisteren) dat ze hopen dat bart wint (rob en chiara)quote:Op zondag 12 februari 2023 16:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, ben nog aan het opnemen, hoor Rob wel net vertellen dat ze hopen dat Bart PON pakt, want er moeten er nog steeds 3 genomineerd worden. Dus lijkt erop dat het nog niet definitief is.
Das al beter. Jason hele nacht onder dat ding waarschijnlijk. Rob ligt na een kwartier al te snurken, die knien ook h.quote:
Het is elke week Chiara weekquote:
Het klinkt voor mij alsof ze een nominatie uit hadden kunnen delen maar dit niet gebeurd is.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:42 schreef Monique___ het volgende:
chiara dus niet genomineerd? rob heeft blijkbaar net gezegd dat er nog niemand genomineerd is.
![]()
PLEASE Kan haar niet luchten of zien hahahaquote:Op zondag 12 februari 2023 16:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het is elke week Chiara week![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het is elke week Chiara week![]()
![]()
[ afbeelding ]
hallo fresh moet je toch nog wel zelf koken?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
woensdag vrijdag bij ouders eten
weekend uit eten
maandag, dinsdag, dondag hello fresh
eetschemaa jolientje
Rob is niet mijn vriend maar iemand met zo'n grote bakkes kan toch heel wat van die balletjes vangen als ie er onder ligt te snurkenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Das al beter. Jason hele nacht onder dat ding waarschijnlijk. Rob ligt na een kwartier al te snurken, die knien ook h.
Dus was ze zo pissed omdat charlotte vrijstelling heeftquote:Op zondag 12 februari 2023 16:42 schreef Monique___ het volgende:
chiara dus niet genomineerd? rob heeft blijkbaar net gezegd dat er nog niemand genomineerd is.
![]()
ja dat wel inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2023 16:44 schreef Verida het volgende:
h
[..]
hallo fresh moet je toch nog wel zelf koken?
Vergelijk haar niet met Jason. Jason is duizenden meters boven haar verhevenquote:Op zondag 12 februari 2023 16:44 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is main character van BB 2023 tot nu toe qua impact en spelverloop (samen met Jason)![]()
ja dacht dat chiara hem wel had... maar iemand heeft bij haar weer een halfje weggepakt.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:43 schreef engine het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij alsof ze een nominatie uit hadden kunnen delen maar dit niet gebeurd is.
jaaa ik dacht omdat ze zelf genomineerd wasquote:Op zondag 12 februari 2023 16:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dus was ze zo pissed omdat charlotte vrijstelling heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |