klopt het is weer kamer tegen kamer geworden denk wel dat ze door het format van vorig jaar toen ze als groep moesten spelen voor de pot, een fijnere groep werden. Nu is het toch ieder voor zich..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zeggen individueel spel dit jaar maar uiteindelijk is het toch weer kamer tegen kamer geworden gelijk vorige jaren. Het ligt echt aan de groep zelf.
is toch prima! als het nummer maar kloptquote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef Jockari het volgende:
Sorry, wist niet direct een deftige TT. Dus als iemand betere TT weet, laat maar weten @:dotteke of dergelijke.
Maakt toch niet uit is goed hoor dezequote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef Jockari het volgende:
Sorry, wist niet direct een deftige TT. Dus als iemand betere TT weet, laat maar weten @:dotteke of dergelijke.
Nummer moet je toch niet aanpassen denk ik ???quote:Op zondag 12 februari 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is toch prima! als het nummer maar klopt
Nee alleen de titel de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 12 februari 2023 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nummer moet je toch niet aanpassen denk ik ???
Goede TT hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee alleen de titel de rest gaat vanzelf
je hebt het goed gedaan
Er zweven er twee tussen naar mijn mening. Die kunnen alle kanten op nomineren.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef ben34567 het volgende:
Van het individueel format blijft er niet meer veel over en het is weer kamer tegen kamer gelijk vorige jaren. Waarom laat BB ze niet eens in 1 grote kamer slapen om dit te vermijden en het echt individueel te maken ? (nomineren met wie je de minste klik hebt of grootste concurrentie voelt ipv nomineren wie in de andere kamer slaapt)
nee maar soms doen mensen het per ongelukquote:Op zondag 12 februari 2023 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nummer moet je toch niet aanpassen denk ik ???
Jolien ja. Die praat overal meequote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Chea49 het volgende:
Rob en die ene blonde Ned. griet eruit en het scheelt een heel stuk in de gezelligheid en achterklap.
Gelukkig niet Nederlands-Belgiëquote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zeggen individueel spel dit jaar maar uiteindelijk is het toch weer kamer tegen kamer geworden gelijk vorige jaren. Het ligt echt aan de groep zelf.
Rob is een man van de vele beloftes.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
zit een filmpje van vannacht terug te kijken dat rob naar ali gaat en terug komt op de eerder gemaakte afspraak??
ias die daar al vervelend doet en bij het gesprek wil blijven ondanks dat ali en rob nee zeggen.. en er dan nog omheen hangt.
ali en rob hadden blijkbaar een afspraak om samen de pot te delen als een van hun de finale haalt.. (niet mee gekregen)
rob zegt eerst er is nog maar 60 duizend in de pot.. zegt daarna ik ben al blij als ik volgende week erin zit.
ali lijkt niet eens meer te weten wat rob bedoeld, die zegt oh dat was in het begin of zo? en dat hij daar niet eens mee bezig is.. dat hij iedere week geniet daar.
ali nog eens over de nominatie om medische reden.
Komt sjairon er weer tussen met zijn klep die het gesprek over neemt![]()
We hebben exact dezelfde top 2quote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]herkenbaar..
vind eigenlijk alleen jason oke omdat hij eerlijk en oprecht lijkt te zijn, ali vind ik aardig en durf het bijna niet te zeggen hier maar charlotte ook![]()
![]()
lindsy ook wel oke.. bungelt er achter
rest mag van mij eruit
Jolien en Jason. Geen idee wat die gaan doen maar als ik moet gokkenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef marky het volgende:
[..]
Er zweven er twee tussen naar mijn mening. Die kunnen alle kanten op nomineren.
Net zoals Ali.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rob is een man van de vele beloftes.
Daar ging mijn koffie!!! Ik ben een beelddenker hè.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
Rob moest naar de GR en er komt een streamlock...
Mogen we niet zien dat de mensen van de thuiszorg hem begeleiden ofzo??
Die ja. Waarschijnlijk wel elkaar.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien en Jason. Geen idee wat die gaan doen.
Jolien is toch een Belgische met dat superlange haar? Ik bedoel die andere waar Michelangelo een oogje op heeft. Die stookt de hele boel op en liegt daarop ook regelmatig.quote:
Die gaat knallen deze weekquote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Chiara dus..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jolien is toch een Belgische met dat superlange haar? Ik bedoel die andere waar Michelangelo een oogje op heeft. Die stookt de hele boel op en liegt daarop ook regelmatig.
Thuiszorg!quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
Zou ik mee kunnen leven.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef DDuiveltje het volgende:
Finale voor mij zou zij:
NL: Chiara en Jason
BE: MA en Charlotte
en Jason winnaar!
Echt wat een flapdrol die rob met die knuffels en die leugens ook. Ik keek het filmpje vanmorgen als eerst en viel steil achterover in mijn bed. Je zag ook aan Ali dat hij er helemaal geen zin in had vond ik. Overigens heb ik Rob al weer vuil zien kijken dus ik heb denk ik een andere associatie met : het is gebeurd en we beginnen opnieuw🙄quote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
zit een filmpje van vannacht terug te kijken dat rob naar ali gaat en terug komt op de eerder gemaakte afspraak??
ias die daar al vervelend doet en bij het gesprek wil blijven ondanks dat ali en rob nee zeggen.. en er dan nog omheen hangt.
ali en rob hadden blijkbaar een afspraak om samen de pot te delen als een van hun de finale haalt.. (niet mee gekregen)
rob zegt eerst er is nog maar 60 duizend in de pot.. zegt daarna ik ben al blij als ik volgende week erin zit.
ali lijkt niet eens meer te weten wat rob bedoeld, die zegt oh dat was in het begin of zo? en dat hij daar niet eens mee bezig is.. dat hij iedere week geniet daar.
ali nog eens over de nominatie om medische reden.
Komt sjairon er weer tussen met zijn klep die het gesprek over neemt![]()
Oh ja mijn fout. Chiara inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jolien is toch een Belgische met dat superlange haar? Ik bedoel die andere waar Michelangelo een oogje op heeft. Die stookt de hele boel op en liegt daarop ook regelmatig.
Moets even wennen aan Jason maar ben nu helemaal vóór!quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef DDuiveltje het volgende:
Finale voor mij zou zij:
en Jason winnaar!
😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
precies hoe vaak heeft rob niet al gezegd tegen ali: alles vergeten, praten er niet meer over, we gaan verder..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:19 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt wat een flapdrol die rob met die knuffels en die leugens ook. Ik keek het filmpje vanmorgen als eerst en viel steil achterover in mijn bed. Je zag ook aan Ali dat hij er helemaal geen zin in had vond ik. Overigens heb ik Rob al weer vuil zien kijken dus ik heb denk ik een andere associatie met : het is gebeurd en we beginnen opnieuw🙄
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iets met een knuppel krukken en een hoederhok?
Krukken door de kamerquote:Op zondag 12 februari 2023 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iets met een knuppel en een hoederhok?
Zou denken dat Jason op Rob en Ali zou gaan.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien en Jason. Geen idee wat die gaan doen maar als ik moet gokken
Jolien : Rob/Jason/Bart
Jason : Ias/Lindsey/Ali
Chiara bedoel je dan. Die is als de Mol ingehuurd door BB volgens mij.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
100% zoals kakkelien is.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Echt hoor, Ias zit op bed van Jacq, zij vraagt of hij zich gewassen heeft, ja zegt hij, toch wil ik dat je van mijn bed afgaat. Waarop Charon nog even benadrukt dat Jacq dat vies vind en hij eraf moet...waar bemoeit hij zich mee![]()
![]()
2 dames beide met hun eigen kleine irritante broertje🤣🤣quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef DDuiveltje het volgende:
Finale voor mij zou zij:
en Jason winnaar!
Rutte ook, maar daar blijft het bij🤣quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bart zei gisteren tijdens het feestje dat hij Chayron, Lindsey en Ali er op zou zetten.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:29 schreef happyme28 het volgende:
Hebben anderen gehoord dat Lindsay, Char en Chay eerder vandaag besproken hebben om Jason er elke week op te zetten?
Niet gehoord maar de kans zal er wel inzittenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:29 schreef happyme28 het volgende:
Hebben anderen gehoord dat Lindsay, Char en Chay eerder vandaag besproken hebben om Jason er elke week op te zetten?
nee ik niet, en hoor veelquote:Op zondag 12 februari 2023 13:29 schreef happyme28 het volgende:
En Rob heeft dit ook gezegd, Rob en Bart stemmen hetzelfdequote:Op zondag 12 februari 2023 13:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart zei gisteren tijdens het feestje dat hij Chayron, Lindsey en Ali er op zou zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet gehoord, maar wens ze succes ermee 👍🏼quote:Op zondag 12 februari 2023 13:29 schreef happyme28 het volgende:
Je zal toch haar kind zijn en elke keer deze beelden terug zien... Dan weet je toch ook waar je staat.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:32 schreef Ireth het volgende:
Ow God, sjak met haar flessie hondenhaar
Da's Rob hè. Daarom dat hij er nog even in moet blijven tot net voor de finale.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
fijn die sl, kan ik even alle filmpjes van gister terug kijken. zit nu te kijken dat rob in de blauwe kamer het gesprek met jolien even terug vertelt. (tegen bart jason mimi)
dat ze constant zijn aan het manipuleren in de rode kamer.. dat jolien wordt opgezet tegen chiara (normaal zet chiara jolien op tegen charlotte)
rob zegt dat het hem allemaal niet interesseert maar ondertussen
Nope. Eigen gewin waarschijnlijk. Maar loopt intussen al met krukken door het huis. Het einde kan niet ver meer zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
ik hoor rob in de filmpjes opeens positief naar jason..
ik geloof het eigenlijk niet zo.. ook dat hij opeens zo vriendelijk tegen ali is..
zou hij erop aangesproken zijn?
Ik vermoed dat de drank hieraan meegeholpen heeft...ook Rob had aardig wat op.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
ik geloof het eigenlijk niet zo.. ook dat hij opeens zo vriendelijk tegen ali is..
Ik lig dan ook elke keer helemaal dubbel als hij zoiets zegt. Zou hij echt vergeten dat die 180 cameras alles oppikken en wij dat dus zien..?..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
fijn die sl, kan ik even alle filmpjes van gister terug kijken. zit nu te kijken dat rob in de blauwe kamer het gesprek met jolien even terug vertelt. (tegen bart jason mimi)
dat ze constant zijn aan het manipuleren in de rode kamer.. dat jolien wordt opgezet tegen chiara (normaal zet chiara jolien op tegen charlotte)
ja hij zorgt wel voor wat actie daarquote:Op zondag 12 februari 2023 13:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's Rob hè. Daarom dat hij er nog even in moet blijven tot net voor de finale.
hij was gister overdag ook positief naar jason toe.. of het komt door de pillenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de drank hieraan meegeholpen heeft...ook Rob had aardig wat op.
Drank verbroederd he...
ze zijn allemaal aangesproken, ik zag vanmorgen een filmpje dat charlotte iets vertelde ik zoek hem even opquote:Op zondag 12 februari 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
125 camera's lees ik net en 50 microfoons . had er ook meer verwachtquote:Op zondag 12 februari 2023 13:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik lig dan ook elke keer helemaal dubbel als hij zoiets zegt. Zou hij echt vergeten dat die 180 cameras alles oppikken en wij dat dus zien..?..
Hij zag gisteren dat Jason als eerste veilig was, dat is denk ik de reden.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij was gister overdag ook positief naar jason toe.. of het komt door de pillen
Ow oke, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij was gister overdag ook positief naar jason toe.. of het komt door de pillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
@Monique___ luister deze maar eensquote:Op zondag 12 februari 2023 13:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zijn allemaal aangesproken, ik zag vanmorgen een filmpje dat charlotte iets vertelde ik zoek hem even op
Me tooquote:Op zondag 12 februari 2023 13:37 schreef ben34567 het volgende:
Och Rob wordt erin gehouden zodat we kunnen blijven lachen met zijn grumpy grandpa typetje en om de boomers tevreden te stellen. Ik vind hem eigenlijk minder ergerlijk dan Ias of Chayron.
Wat een prutsersquote:Op zondag 12 februari 2023 13:29 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, tot 0400 uur van de afgelopen nacht staat online .....![]()
[ afbeelding ]
Bewoners tijdens de uitzending op stream 1 - 11 februari 2023.Bedankt @DGK_Tegengas !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo denkt Rob waarschijnlijk ook dat er aan zijn fluit is getrokken thuis. Amai die knie !quote:Op zondag 12 februari 2023 13:40 schreef suzi1 het volgende:
ze vermoed dat er aan de bel is getrokken vanuit thuis
quote:
en gistermiddag zei ze nog iets meer, maar werd toen door BB tot de orde geroepen, ze kwam toen uit de dbk na haar gesprek met de psycholoog en die had dat haar verteld , van haar moederquote:
ik zag net wel een filmpje van linds charlotte en jolien. charlotte ging goed gestemd de dbk in gister bij de psych maar die had haar dingen terug gegeven over hoe het daar gaat..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zijn allemaal aangesproken, ik zag vanmorgen een filmpje dat charlotte iets vertelde ik zoek hem even op
klopt dat was gister na haar gesprek met de psygquote:Op zondag 12 februari 2023 13:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zag net wel een filmpje van linds charlotte en jolien. charlotte ging goed gestemd de dbk in gister bij de psych maar die had haar dingen terug gegeven over hoe het daar gaat..
dat ze dacht dat thuis op de noodknop of zoiets had gedrukt? vermoed aan de bel heeft getrokken bij bb.
hoor nu iets van rob die tegen pablo wat gezegd heeft. (ik hoor mijn 12 jarige vaak over pablo beluga.. maar ze zullen de psych bedoelen)
haha de dagen gevt het nietquote:Op zondag 12 februari 2023 13:45 schreef Jockari het volgende:
Hier volgt een belangrijke COS mededeling.
De COS zal gesloten zijn op de datum 29, 30 en 31 Februari.
ja die had ik net gekeken dat filmpje.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
en gistermiddag zei ze nog iets meer, maar werd toen door BB tot de orde geroepen, ze kwam toen uit de dbk na haar gesprek met de psycholoog en die had dat haar verteld , van haar moeder
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:45 schreef Jockari het volgende:
Ik plaats dit een beetje onder het kopje interessant doenerij van Charlotte daar heeft ze wel een beetje een handje van.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Monique___ luister deze maar eens
[ twitter ]
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chiara bedoel je dan. Die is als de Mol ingehuurd door BB volgens mij.
Das al ff geleden hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Echt hoor, Ias zit op bed van Jacq, zij vraagt of hij zich gewassen heeft, ja zegt hij, toch wil ik dat je van mijn bed afgaat. Waarop Charon nog even benadrukt dat Jacq dat vies vind en hij eraf moet...waar bemoeit hij zich mee![]()
![]()
😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 13:45 schreef Jockari het volgende:
Geen herinneringen aan.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:28 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Rutte ook, maar daar blijft het bij🤣
Wel water in zijn kniequote:Op zondag 12 februari 2023 13:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee dit is Rob. Rob loopt nog niet over het water zoals Jezus.
Waarom toch? Die jongen had al een moeilijke start.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:29 schreef happyme28 het volgende:
Daar werd ik dus een beetje misselijk van maar ook dit is oud nieuws hoor. Zij is er al uit.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:32 schreef Ireth het volgende:
Ow God, sjak met haar flessie hondenhaar
Nou ze was pissed dat ze dankbaar moest zijn en zgn een tweede kans van hem kreeg. Daar gaat Ali toch niet over.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
zit deze nu te luisten, boze chiara op ali sodeju wat een bitch
IK PRAAT! wat een kreng.
ze is niet tactisch bezig..
ze is ali helemaal niet dankbaar haha ali wil zijn hartje luchten en haar vertelt blijkbaar dat hij eerst haar wilde nomineren maar toen toch voor jason is gegaan.
hij wil dat ze het voor haar eigen houdt in vertrouwen vertelt tegen haar.. maar ze reageert met ja ja
wat is dat kreng nu weer boos??? pff het is ook nooit goed
|
Nee hoor geen alcohol, ze zei exact hetzelfde gister tegen 2 toen ze uit de dbk kwam van de psygquote:Op zondag 12 februari 2023 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ik plaats dit een beetje onder het kopje interessant doenerij van Charlotte daar heeft ze wel een beetje een handje van.
Verder denk ik dat de alcohol ze allemaal een beetje emotioneel maakte waardoor men al snel het negatieve vergeten wil en om elkaars schouders wil hangen. Daarnaast zal nu zeker indalen dat de populariteit van Jason real is. Was er gister nog wat speculatie of toch niet Rob populairder was is dat nu wel weg. Het gesprekje tussen Rob en Ali dat Rob besefte dat winnen wel heel lastig ging worden geeft dat ook aan.
Ook bij deze bb is het weer zo dat hoofdrolspelers zichzelf degraderen tot figurant en de persoon van de bijrol ineens de hoofdrol heeft.
Zie haar anders elke keer nog in beeld??quote:Op zondag 12 februari 2023 13:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar werd ik dus een beetje misselijk van maar ook dit is oud nieuws hoor. Zij is er al uit.
Het doet hem allemaal niks maar hij ligt er regelmatig wakker van.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
Dan verdient ze wat mij betreft een carrière als actricequote:Op zondag 12 februari 2023 13:52 schreef ben34567 het volgende:
Mijn intuïtie zegt ook dat Charlotte niet oprecht is en de kaart van lief en verbindend meisje heeft getrokken om sympathie te krijgen van het publiek. Kleine dingen verraden dat ze heel tactisch en camera-bewust bezig is. De irritatie van Chiara tegenover haar komt uit het feit dat ze haar doorheeft maar verder niemand het ziet (mijn mening)
ze kon ook zeggen; oke fijn dat je het met me deelt en verder..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ze was pissed dat ze dankbaar moest zijn en zgn een tweede kans van hem kreeg. Daar gaat Ali toch niet over.
Lang verhaal korte versiequote:
Drank verloederd zul je bedoelen.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de drank hieraan meegeholpen heeft...ook Rob had aardig wat op.
Drank verbroederd he...
Omdat ze dom zijn. Maar ik denk dat hij zelf ook wel in de gaten heeft dat dit risico erin zit. Wat het vervelend maakt is dat hij amper de kans krijgt om zelf het spel te spelen. Je zit vanaf woensdag toch in overlevingsmodes. Daarnaast zouden ze ook moeten nadenken dat als Jason zelf gaat nomineren de personen die hij erop zet meteen al een flinke achterstand hebben omdat hij daarmee aan zijn "fans" duidelijk maakt deze moeten eruit of in ieder geval niet winnen.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom toch? Die jongen had al een moeilijke start.
Dat denk ik ook, het elke avond een kaarsje branden voor haar vaderquote:Op zondag 12 februari 2023 13:52 schreef ben34567 het volgende:
Mijn intuïtie zegt ook dat Charlotte niet oprecht is en de kaart van lief en verbindend meisje heeft getrokken om sympathie te krijgen van het publiek. Kleine dingen verraden dat ze heel tactisch en camera-bewust bezig is. De irritatie van Chiara tegenover haar komt uit het feit dat ze haar doorheeft maar verder niemand het ziet (mijn mening)
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:42 schreef happyme28 het volgende:
Iedere keer zegt mijn intuïtie dat Charlotte met haar ‘gevoel’ gewoon nep is. Snap waar Chiara haar afkeer vandaan komt. Ze is gewoon niet consequent en speelt steeds dezelfde kaart.
hij is de kreng, hij kann haarquote:Op zondag 12 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
IK PRAAT! wat een kreng.
ze is ali helemaal niet dankbaar haha ali wil zijn hartje luchten en haar vertelt blijkbaar dat hij eerst haar wilde nomineren maar toen toch voor jason is gegaan.
hij wil dat ze het voor haar eigen houdt in vertrouwen vertelt tegen haar.. maar ze reageert met ja ja
|
Ik ben dit dus totaal niet met je eens. Mijn gevoel geeft aan dat ze werkelijk oprecht is. In het begin irriteerde ik me dood aan haar, maar dat kwam omdat ze met Chelsea meedeed. Sinds die weg is, is Charlotte elke dag meer gestegen in mijn aanzien. Maar je hebt uiteraard recht op je eigen mening.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, het elke avond een kaarsje branden voor haar vader
De bewuste inhoud van haar koffer, verkleeddingen enzo voor feestjes
Het zoeken en kijken naar cameras, gister glittertjes in haar haar, in de keuken even kijken of er een camera keek en toen haar haar die kant op draaien. Allemaal hele goede eigenschappen voor dit spel, de basis regels voor dit spel zijn immers ,denk enkel aan jezelf, liegen, bedriegen, manipuleren, de kijkers inpalmen, al deze eigenschappen maakt je een goede kandidaat voor BB
Nee dat deed ze pas nadat ze door Ali en Ias was aangesoriken dat ze zich niet hekemaal liet zien. Ze heeft dus op verzoek van Ali een wandeling met hem gemaakt om eens goed met elkaar te praten. Ze weigerde echter om vriendelijk te gaan doen tegen mensen die ze nep vindt. Dat siert haar. Je kan haar een bitch vinden maar ze heeft daar gewoon gelijk in. Ze is daar niet om Ali een fijn uitzicht te geven.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kon ook zeggen; oke fijn dat je het met me deelt en verder..
maar nee.. de bitchqueen is boos dat ze zich blijkbaar niet genoeg had ingeslijmd bij ali.. ze deed toen hij de pon had opeens heel vriendelijk tegen hem..
nu komt haar ware aardje weer naar boven.. vervelend naar ali reageren.
Ja heel lang gesprek tussen Bart en Charlotte, staat er volgens mij ook opquote:Op zondag 12 februari 2023 13:58 schreef Monique___ het volgende:
nu filmpje van tegengas te kijken van vannacht.. charlotte die in de slaapkamer verteld dat bart emo is geweest, traantje had. begrijp dat charlotte tegen bart en rob heeft gezegd wat haar allemaal stoorde.
Toch denk hij dat hij Jezus is.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee dit is Rob. Rob loopt nog niet over het water zoals Jezus.
Dat klopt. Haar valies-inhoud verraadt al : "Hoe zal ik kunnen zorgen dat de camera op mij wordt gericht?".quote:Op zondag 12 februari 2023 13:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, het elke avond een kaarsje branden voor haar vader
De bewuste inhoud van haar koffer, verkleeddingen enzo voor feestjes
Het zoeken en kijken naar cameras, gister glittertjes in haar haar, in de keuken even kijken of er een camera keek en toen haar haar die kant op draaien. Allemaal hele goede eigenschappen voor dit spel, de basis regels voor dit spel zijn immers ,denk enkel aan jezelf, liegen, bedriegen, manipuleren, de kijkers inpalmen, al deze eigenschappen maakt je een goede kandidaat voor BB
Wat zal Ali spijt hebben dat hij voor Jason koos en niet voor dit kind.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
IK PRAAT! wat een kreng.
|
oh dan kan ik die zometeen nog terug kijken.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja heel lang gesprek tussen Bart en Charlotte, staat er volgens mij ook op
Ik schrijf bij Charlotte niet de alcohol maar dat het interessantdoenerij is.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee hoor geen alcohol, ze zei exact hetzelfde gister tegen 2 toen ze uit de dbk kwam van de psyg
ik weet niet of ali zo denkt.. hij zei ook dat ze boos mag zijn op hem.. denk dat hij haar nog begrijpt ook nog.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat zal Ali spijt hebben dat hij voor Jason koos en niet voor dit kind.
klopt, ze zei later ook, ik zie in Bart mn vader terugquote:Op zondag 12 februari 2023 13:58 schreef Monique___ het volgende:
nu filmpje van tegengas te kijken van vannacht.. charlotte die in de slaapkamer verteld dat bart emo is geweest, traantje had. begrijp dat charlotte tegen bart en rob heeft gezegd wat haar allemaal stoorde.
Dat kan jaquote:Op zondag 12 februari 2023 13:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben dit dus totaal niet met je eens. Mijn gevoel geeft aan dat ze werkelijk oprecht is. In het begin irriteerde ik me dood aan haar, maar dat kwam omdat ze met Chelsea meedeed. Sinds die weg is, is Charlotte elke dag meer gestegen in mijn aanzien. Maar je hebt uiteraard recht op je eigen mening.
Het is niet eens heel goed geacteerd. Ze heeft zoveel fillers en botox in haar gezicht dat haar uitdrukking altijd neutraal is.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:53 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dan verdient ze wat mij betreft een carrière als actrice
Dat is ook de reden dat we niet allemaal gelijk zijn, jquote:Op zondag 12 februari 2023 14:04 schreef mario390 het volgende:
-knip-
Niet persoonlijk worden
je kunnt toch niet en mens uitlachen
de kniepijn heeft
dat doet man niet
Meneer stelt zich aan, maakt met iedereen ruzie, zijn wil is wet, toont geen respect voor zijn zijn medebewoners, want als oudere weet hij alles beter. Meneer is een grote aansteller. En daarbij, wij zijn mild, er word niet hier over hem gescholden, ofzoquote:Op zondag 12 februari 2023 14:04 schreef mario390 het volgende:
-knip-
Niet persoonlijk worden
je kunnt toch niet en mens uitlachen
de kniepijn heeft
dat doet man niet
daar kann man lachenquote:Op zondag 12 februari 2023 14:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat we niet allemaal gelijk zijn, jij lacht om poep, scheten, maandverband , tampons, daar lachen wij juist niet om snap je
Gelukkig hebben we in nederland vrije meningsuitingquote:Op zondag 12 februari 2023 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar kann man lachen
maar niet om en mann de
pijn heeft
Flauwquote:Op zondag 12 februari 2023 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet eens heel goed geacteerd. Ze heeft zoveel fillers en botox in haar gezicht dat haar uitdrukking altijd neutraal is.
En zo is dat.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat we niet allemaal gelijk zijn, jij lacht om poep, scheten, maandverband , tampons, daar lachen wij juist niet om snap je
ze heeft geen botox, alleen fillers.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:06 schreef marky het volgende:
[..]
Het is niet eens heel goed geacteerd. Ze heeft zoveel fillers en botox in haar gezicht dat haar uitdrukking altijd neutraal is.
staat het gesprek met bart en charlotte ook ergens bij jou?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er weer vandoor, tot 1000 uur komt ook zo nog online .....
Halleluja en Amen!quote:Op zondag 12 februari 2023 14:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
edit zie het nu al erboven staan: de dochter van bartquote:Op zondag 12 februari 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
wat schreeuwt ias hier; femke?
[ twitter ]
Rimpelloos rond de ogen en voorhoofd. Denk toch ook wel botox. Krijg bij haar een enorme Ivanka Trump vibe volgens mij hebben die het zelfde voorbeeld boek gebruikt hoe ze eruit willen zien.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft geen botox, alleen fillers.
Femke femke femke, Bart antwoord aan hem als je mijn schoonzoon wilt worden moet je ff dimmen hequote:Op zondag 12 februari 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
wat schreeuwt ias hier; femke?
[ twitter ]
waarom zou ze daarover liegen? wel zeggen dat ze fillers en neusoperatie heeft gehad en dan botox ontkennen?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:13 schreef marky het volgende:
[..]
Rimpelloos rond de ogen en voorhoofd. Denk toch ook wel botox. Krijg bij haar een enorme Ivanka Trump vibe volgens mij hebben die het zelfde voorbeeld boek gebruikt hoe ze eruit willen zien.
Sorry mijn fout, ik dacht dat ik een filmpje zag, maar ik heb het kennelijk live gezien vannacht 😳quote:Op zondag 12 februari 2023 14:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
staat het gesprek met bart en charlotte ook ergens bij jou?
Maar wat maakt het uit dan? Ik zie in haar een warm en gevoelig mensquote:Op zondag 12 februari 2023 14:13 schreef marky het volgende:
[..]
Rimpelloos rond de ogen en voorhoofd. Denk toch ook wel botox. Krijg bij haar een enorme Ivanka Trump vibe volgens mij hebben die het zelfde voorbeeld boek gebruikt hoe ze eruit willen zien.
maakt niet, zat het al te zoeken maar kan het nergens vinden.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, ik dacht dat ik een filmpje zag, maar ik heb het kennelijk live gezien vannacht 😳
Ja waarschijnlijk om de enorme hoeveelheid verbouwing aan haar gezicht een beetje af te vlakken. Zoiets van nee die mooie strakke gladde huud is van mijzelfquote:Op zondag 12 februari 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waarom zou ze daarover liegen? wel zeggen dat ze fillers en neusoperatie heeft gehad en dan botox ontkennen?
jolien laat iedere paar maanden botox inspuiten naast haar ogen zei ze toen ook.
quote:
precies, wat maakt het uit wat ze heeft laten doen.. als zij zich daardoor fijner voelt so be itquote:Op zondag 12 februari 2023 14:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit dan? Ik zie in haar een warm en gevoelig mens
ja dat doen dus fillers.. die fillen hequote:Op zondag 12 februari 2023 14:16 schreef ben34567 het volgende:
Ik vraag me af hoe haar gezichtsvorm zo veranderd is. Op haar oude foto's heeft ze een lang en smal gezicht en nu heeft ze meer een rond breed gezicht alsof dat haar gezicht ingekort is. Zijn dat alleen fillers of echt een bot/kaakchirurgie ?
[ afbeelding ]
Ik zie vooral een onzeker mens met slappe knieen waar af en toe iets verstandigs uitkomt maar zich ook weer heel snel vanaf laat lullen. Feitelijk is ze ongeschikt voor dit programma.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Maar wat maakt het uit dan? Ik zie in haar een warm en gevoelig mens
Had niet gedacht dat het effect daarvan zo extreem kon zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 14:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat doen dus fillers.. die fillen he
Is recycleerbaar bij overlijden.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat doen dus fillers.. die fillen he
Liever dat en iemand die het gesprek aangaat dan een rimpelige Rob die iedereen achter zijn rug de grond intrapt als je het mij vraagt.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk om de enorme hoeveelheid verbouwing aan haar gezicht een beetje af te vlakken. Zoiets van nee die mooie strakke gladde huud is van mijzelf
Haar uiterlijk of het uiterlijk van Rob heeft niets te maken met het karakter. Al had ze zich om laten bouwen tot Michael Jackson maar ze was wat standvastiger geweest dan had ze veel hoger gestaan op mijn lijstje.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Liever dat en iemand die het gesprek aangaat dan een rimpelige Rob die iedereen achter zijn rug de grond intrapt als je het mij vraagt.
zelf heb ik het niet maar begreep dat botox alleen een spier verslapt en je kleine lijntjes kunt laten verdwijnen zoals tussen de wenkbrauwen, naast de ogen en fillers echt opvullen zodat je hamsterwangen krijgt of de lijnen bij de mond weg zijn de groeven die jolien bv heel erg heeft naast haar mond.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat het effect daarvan zo extreem kon zijn
Oh oke, nou ja, je begon zelf over haar uiterlijk, ik vind het niet belangrijk. Maar ik begrijp je standpunt nu.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:22 schreef marky het volgende:
[..]
Haar uiterlijk of het uiterlijk van Rob heeft niets te maken met het karakter. Al had ze zich om laten bouwen tot Michael Jackson maar ze was wat standvastiger geweest dan had ze veel hoger gestaan op mijn lijstje.
ah julie lachen gewoon over gewondequote:Op zondag 12 februari 2023 14:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in nederland vrije meningsuiting
zeuren wij ook zo lang als jij het over poep en scheten hebt?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah julie lachen gewoon over gewonde
mensen okay,topvolk
dat is anders en doet niet pijn, niet alleinquote:Op zondag 12 februari 2023 14:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
zeuren wij ook zo lang als jij het over poep en scheten hebt?
quote:Op zondag 12 februari 2023 14:29 schreef suzi1 het volgende:
50% layer
valt precies allemaal samen
[ afbeelding ]
@dkg_tegengas heeft het gepost zie ikquote:Op zondag 12 februari 2023 14:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, ik dacht dat ik een filmpje zag, maar ik heb het kennelijk live gezien vannacht 😳
Ga jodelen danquote:Op zondag 12 februari 2023 14:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is anders en doet niet pijn, niet allein
ik lach over zowat
hoe heb je dit gedaanquote:Op zondag 12 februari 2023 14:29 schreef suzi1 het volgende:
50% layer
[ afbeelding ]
En wat doe jij bij elke keer als de dames in bikini rondlopen, Met alle screenshots die je maakt, en hier meerdere malen deelt. Is dat wat een "echte man" Doet?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
mensen okay,topvolk
ja, we lachen ons rot om Robquote:Op zondag 12 februari 2023 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
mensen okay,topvolk
fotokopquote:Op zondag 12 februari 2023 14:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zij is echt goed met fotosjop
Goed in beeld gebracht zoquote:Op zondag 12 februari 2023 14:29 schreef suzi1 het volgende:
50% layer
[ afbeelding ]
veel bikini scenes zijn er deze editie nog niet geweest (en al zeker niet met Chiara)quote:Op zondag 12 februari 2023 14:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En wat doe jij bij elke keer als de dames in bikini rondlopen, Met alle screenshots die je maakt, en hier meerdere malen deelt. Is dat wat een "echte man" Doet?
ik mak geen screenshot om dat het niet werktquote:Op zondag 12 februari 2023 14:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En wat doe jij bij elke keer als de dames in bikini rondlopen, Met alle screenshots die je maakt, en hier meerdere malen deelt. Is dat wat een "echte man" Doet?
Het gesleutel aan haar uiterlijk geeft ook wel aan dat ze behoorlijk onzeker is. Kijk als je het met je uiterlijk verdienen moet en je wordt ouder en je wil je wat rimpels tegen gaan snap ik dat maar op haar leeftijd is dit allemaal geboren uit onzekerheid.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:26 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh oke, nou ja, je begon zelf over haar uiterlijk, ik vind het niet belangrijk. Maar ik begrijp je standpunt nu.
Ja, je was een weekje braaf.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:35 schreef mario390 het volgende:
in 10 dagen was niet 1 screenshot van me
snap je?
Oke. Maar wat maakt het uit dan dat ze onzeker is? En wat maakt het uit dat ze daar op deze manier iets aan probeert te doen? Sommige mensen overschreeuwen zich uit onzekerheid of kleineren mensen voortdurend, vind ik een stuk minder charmantquote:Op zondag 12 februari 2023 14:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het gesleutel aan haar uiterlijk geeft ook wel aan dat ze behoorlijk onzeker is. Kijk als je het met je uiterlijk verdienen moet en je wordt ouder en je wil je wat rimpels tegen gaan snap ik dat maar op haar leeftijd is dit allemaal geboren uit onzekerheid.
Of ze vond dr neus gewoon niet mooi en besloot er wat aan te doen ipv. Jarenlang zich eraan te storen. Prima toch?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:34 schreef marky het volgende:
[..]
Het gesleutel aan haar uiterlijk geeft ook wel aan dat ze behoorlijk onzeker is. Kijk als je het met je uiterlijk verdienen moet en je wordt ouder en je wil je wat rimpels tegen gaan snap ik dat maar op haar leeftijd is dit allemaal geboren uit onzekerheid.
Ik denk conclusie van de challenge...quote:Op zondag 12 februari 2023 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
snap niet wat er zo ongelooflijk spannend is dat ze ons zo lang verbannen van de stream
doen ze wel lang overquote:Op zondag 12 februari 2023 14:39 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik denk conclusie van de challenge...
Oja kan ook natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2023 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
bedenk ineens, misschien hebben ze brieven gekregen en maken ze mooie shots voor dinsdag?
Dat zou wel mooi zijn als we dat juist wel mogen zien.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
bedenk ineens, misschien hebben ze brieven gekregen en maken ze mooie shots voor dinsdag?
misschien hebben ouders gebellt wegenquote:Op zondag 12 februari 2023 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ja eens, dat zou eigenlijk wel moeten he!quote:Op zondag 12 februari 2023 14:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn als we dat juist wel mogen zien.
Bijna 2 uur SLquote:Op zondag 12 februari 2023 12:59 schreef bpi het volgende:
Vettige lesley tegen sjairon en streamlock
🤣quote:Op zondag 12 februari 2023 14:45 schreef suzi1 het volgende:
ze worden nu denk geinstrueerd welke kraatjes ze voor moeten lezen en blijzijn. zalf in ogen voor de look of huilen etc
hahahahahahah ze hebben enkel gelachen en gedanst waarom moeten ouders bellen, ze zijn volwassenquote:Op zondag 12 februari 2023 14:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien hebben ouders gebellt wegen
gedrag vannacht
Het maakt niets uit maar het geeft wel een beeld van haar. Daardoor heb ik moeite met haar. Er zit zo ontzettend veel show bij. Ik vermoed ook dat de strijd tussen Chiara en Charlotte daarop gebasseerd is. De een de natuurkijke schoonheid die met amper makeup al mooi is en de ander die er duizende euro's en een berg makeup tegenaan moet gooien om een beetje op het zelfde niveau te komen.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:38 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oke. Maar wat maakt het uit dan dat ze onzeker is? En wat maakt het uit dat ze daar op deze manier iets aan probeert te doen? Sommige mensen overschreeuwen zich uit onzekerheid of kleineren mensen voortdurend, vind ik een stuk minder charmant
Of weer knallende ruzie👏🏼quote:Op zondag 12 februari 2023 14:51 schreef Fikkert2 het volgende:
Zal wel weer een kutsfeer zijn na de SL
Oke 👍🏼quote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het maakt niets uit maar het geeft wel een beeld van haar. Daardoor heb ik moeite met haar. Er zit zo ontzettend veel show bij. Ik vermoed ook dat de strijd tussen Chiara en Charlotte daarop gebasseerd is. De een de natuurkijke schoonheid die met amper makeup al mooi is en de ander die er duizende euro's en een verg makeup tegenaan moet gooien om een beetje op het zelfde niveau te komen.
en heeft en ur gekotst hoorquote:Op zondag 12 februari 2023 14:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahahahahahah ze hebben enkel gelachen en gedanst waarom moeten ouders bellen, ze zijn volwassen
Klopt. En ik moet bekennen dat ik hierin ook moeite heb om Bart zijn standvastigheid te volgen. Hij lijkt me getraumatiseerd.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef Monique___ het volgende:
hoor nu in het gesprek tussen bart en charlotte vannacht (mooi gesprek) dat hij de brief van zijn dochter niet gekocht heeft toen die in de wall lag.. was zijn moeilijkste moment in bb.
had ik ook niet meegekregen deze week. was de dag na de verjaardag van femke, maar hij had thuis wel al gezegd dat hij geen geld ging uitgeven om een brief te kopen van zijn gezin.
ze wisten toch niet dat ze met geld dingen konden kopen.
Charlotte is 1000000 keer mooier van binnen dan Chiara Die kijkt op mensen neer en nee ik vind haar gene prettig karakter hebben 100000 keer liever Charlottequote:
ik ookquote:Op zondag 12 februari 2023 14:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charlotte is 1000000 keer mooier van binnen dan Chiara Die kijkt op mensen neer en nee ik vind haar gene prettig karakter hebben 100000 keer liever Charlotte
😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 14:58 schreef Hunter het volgende:
Vandaag kan je 21/7 kijken naar de streams
ja dat was leukquote:Op zondag 12 februari 2023 14:59 schreef suzi1 het volgende:
ik heb me kapot gelachen om die gekotste
beste momenten van de hele bb
Ben blij dat ik er niet bij was Dat gestink van kots in die badkamer iew hahahquote:Op zondag 12 februari 2023 14:59 schreef suzi1 het volgende:
ik heb me kapot gelachen om die gekotste
beste momenten van de hele bb
hij is een man van zijn woord.. en gaat daar (in mijn ogen) zeer ver in.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:55 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Klopt. En ik moet bekennen dat ik hierin ook moeite heb om Bart zijn standvastigheid te volgen. Hij lijkt me getraumatiseerd.
Ik heb het gesprek ook gevolgd Lijkt me heel moeilijk als vrouw en kind om daar mee te dealen.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij is een man van zijn woord.. en gaat daar (in mijn ogen) zeer ver in.
Hij zei ook tegen charlotte aan het begin van het gesprek dat hij dingen heeft gezien (in zijn werk) waar hij moeilijk of niet over kan praten.
met al die uitzendingen naar het buitenland lijkt het me ook niet meer dan normaal dat het hem gevormd heeft..
en hij dat meedraagt.
Wellicht zijn overlevingsstrategie dat rechtlijnige bij hem lijkt het zwart of wit vaak zonder gevoel (lijkt het he) .
En dan die alcoholgeur smorgens op die kamerquote:Op zondag 12 februari 2023 15:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er niet bij was Dat gestink van kots in die badkamer iew hahah
Misschien oppervlakkig om het uiterlijk te vergelijken van deelnemers maar ik denk ook dat het conflict rond Charlotte en Chiara draait rond wie de mooiste is in het huis; dus het uiterlijk is zeker een relevant topic onderwerp. Beiden lijken geïntimideerd door elkaar; nochtans wint Chiara hier met gemak want zelfs half wakker vind ik haar mooier.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het maakt niets uit maar het geeft wel een beeld van haar. Daardoor heb ik moeite met haar. Er zit zo ontzettend veel show bij. Ik vermoed ook dat de strijd tussen Chiara en Charlotte daarop gebasseerd is. De een de natuurkijke schoonheid die met amper makeup al mooi is en de ander die er duizende euro's en een berg makeup tegenaan moet gooien om een beetje op het zelfde niveau te komen.
Ja dat bedacht ik me ook. Hij lijkt me erg op zichzelf ook qua gevoel.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek ook gevolgd Lijkt me heel moeilijk als vrouw en kind om daar mee te dealen.
haha zou kunnen er was nog nooit zoveel posts gestuurd zag ik terug op de livequote:Op zondag 12 februari 2023 15:04 schreef ledn81 het volgende:
wow al 2u streamlock zie ik![]()
Moeten ze helpen sjouwen om de kaartjes voorr Jason uit de vrachtwagen te halen?
chiara kwam het huis in en moest charlotte gelijk niet.. wat zegt dat over haarquote:Op zondag 12 februari 2023 15:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien oppervlakkig om het uiterlijk te vergelijken van deelnemers maar ik denk ook dat het conflict rond Charlotte en Chiara draait rond wie de mooiste is in het huis; dus het uiterlijk is zeker een relevant topic onderwerp. Beiden lijken geïntimideerd door elkaar; nochtans wint Chiara hier met gemak want zelfs half wakker vind ik haar mooier.
[ afbeelding ]
zag op een fimpje dat toen ias naar de badkamer ging jolien zegt: oh ik wil horen of hij kotstquote:Op zondag 12 februari 2023 15:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er niet bij was Dat gestink van kots in die badkamer iew hahah
Charlotte moest haar ook direct niet. Typische "alpha girls" die zichzelf direct als competitie zagen om de mooiste van het huis te zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chiara kwam het huis in en moest charlotte gelijk niet.. wat zegt dat over haar
Das niet waar wat je zegt Charlotte had niets tegen Chiara in het begin Het kwam echt door Chiara wat ze voor ze het huis in ging had gezien.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte moest haar ook direct niet. Typische "alpha girls" die zichzelf direct als competitie zagen om de mooiste van het huis te zijn.
Nee Charlotte zei daarover erna : 'ik kreeg bij haar al direct een slecht gevoel vanaf het moment dat ik haar zag'. Er ging tussen beiden nooit een klik zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das niet waar wat je zegt Charlotte had niets tegen Chiara in het begin Het kwam echt door Chiara wat ze voor ze het huis in ging had gezien.
Ze maken het een relevant onderwerp. Relevant is: hoe ga je met onzekerheid om. Charlotte doet dat (misschien) door aan haar uiterlijk te werken, Chiara doet dat door mensen te kleineren. Allebei mechanismen, waarvan de één de ander kan schaden en de ander niet, mits je het je aantrekt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien oppervlakkig om het uiterlijk te vergelijken van deelnemers maar ik denk ook dat het conflict rond Charlotte en Chiara draait rond wie de mooiste is in het huis; dus het uiterlijk is zeker een relevant topic onderwerp. Beiden lijken geïntimideerd door elkaar; nochtans wint Chiara hier met gemak want zelfs half wakker vind ik haar mooier.
[ afbeelding ]
ze voelde het aan van chiara.. dat merk je ook wel als iemand je niet moet en raar naar je kijkt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte moest haar ook direct niet. Typische "alpha girls" die zichzelf direct als competitie zagen om de mooiste van het huis te zijn.
HAHA Komen we niet uit Jij je mening ik de mijnequote:Op zondag 12 februari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Charlotte zei daarover erna : 'ik kreeg bij haar al direct een slecht gevoel vanaf het moment dat ik haar zag'. Er ging tussen beiden nooit een klik zijn.
Hahahaha ik hoorde dat ook🤔 laten we maar zeggen: taal is zeg maar niet echt haar dingquote:Op zondag 12 februari 2023 15:11 schreef ledn81 het volgende:
Vraagje.. hoe voelt negatieve afstand?Dat was de reden van Lindsey om Rob te nomineren zie ik
Sowieso heeft ze wat mentale problemen dat ontken ik nietquote:Op zondag 12 februari 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze voelde het aan van chiara.. dat merk je ook wel als iemand je niet moet en raar naar je kijkt.
ik vind chiara niet mooi omdat ze altijd boos / mean kijkt en een negatieve ontevreden vibe heeft. ze heeft zelf vertelt dat ze zo is en haar zus haar altijd moet kalmeren, zeggen dat ze niet zo snel boos moet zijn etc
ja door hoe chiara naar haar keek.. deed.. heeft ze goed aangevoeldquote:Op zondag 12 februari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee Charlotte zei daarover erna : 'ik kreeg bij haar al direct een slecht gevoel vanaf het moment dat ik haar zag'. Er ging tussen beiden nooit een klik zijn.
Bart heeft mensen doodgeschoten voor zijn werk. Dat moet je bij hem altijd in je achterhoofd houden. Dat veranderd een mentaliteit van een mens enorm.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij is een man van zijn woord.. en gaat daar (in mijn ogen) zeer ver in.
Hij zei ook tegen charlotte aan het begin van het gesprek dat hij dingen heeft gezien (in zijn werk) waar hij moeilijk of niet over kan praten.
met al die uitzendingen naar het buitenland lijkt het me ook niet meer dan normaal dat het hem gevormd heeft..
en hij dat meedraagt.
Wellicht zijn overlevingsstrategie dat rechtlijnige bij hem lijkt het zwart of wit vaak zonder gevoel (lijkt het he) .
Maar het uiterlijk vind je dan belangrijker?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze wat mentale problemen dat ontken ik niet
NEE! 😂😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 15:13 schreef Monique___ het volgende:
Toch weer wat gevonden om de sl mee op te vullen. Een documentaire over mimi![]()
![]()
Tuurlijk is dat een groot deel van waarom ze zo hoog staat op mijn lijst maar ook haar karakter vind ik interessant. Niet het perfect meisje met een saai karakter maar wel met een edgy kantje en mentale problemen. Omdat ze geen fuck geeft om wat ze voor de camera zegt om zieltjes te winnen kan ik wel afleiden dat ze oprecht is.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:14 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar het uiterlijk vind je dan belangrijker?
Chiara kwam later het huis in. Zij heeft haar dus kunnen zien op tv/streams Die voorkennis zal daar bepalend voor zijn geweest.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chiara kwam het huis in en moest charlotte gelijk niet.. wat zegt dat over haar
nog steeeedsquote:Op zondag 12 februari 2023 15:18 schreef Ireth het volgende:
Hebben we nou nog steeds of alweer streamlock?![]()
Heb ondertussen al mijn boodschappen in huis gehaald en mijn hut gestofzuigd en gedweild
😂😂😂😂😂😂 Ik ga nu al stuk. Ga hem later kijken. Dank voor het speurwerkquote:Op zondag 12 februari 2023 15:19 schreef Monique___ het volgende:
mimi in zijn documentaire ik doe graag avontuurlijke dingen zoals.... fitness![]()
![]()
Nog steeds!quote:Op zondag 12 februari 2023 15:18 schreef Ireth het volgende:
Heb ondertussen al mijn boodschappen in huis gehaald en mijn hut gestofzuigd en gedweild
Dito hier, zo'n lange SL is op zich wel lekker zodat je iets kan doen zonder iets te missen, hoezo verslaafd..quote:Op zondag 12 februari 2023 15:18 schreef Ireth het volgende:
ja het is wel vermakelijk om even te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:21 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
😂😂😂😂😂😂 Ik ga nu al stuk. Ga hem later kijken. Dank voor het speurwerk
Het is gewoon kutnijdquote:Op zondag 12 februari 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze voelde het aan van chiara.. dat merk je ook wel als iemand je niet moet en raar naar je kijkt.
ik vind chiara niet mooi omdat ze altijd boos / mean kijkt en een negatieve ontevreden vibe heeft. ze heeft zelf vertelt dat ze zo is en haar zus haar altijd moet kalmeren, zeggen dat ze niet zo snel boos moet zijn etc
🤔 Ik plaats daar vraagtekens bijquote:Op zondag 12 februari 2023 15:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een groot deel van waarom ze zo hoog staat op mijn lijst maar ook haar karakter vind ik interessant. Niet het perfect meisje met een saai karakter maar wel met een edgy kantje en mentale problemen. Omdat ze geen fuck geeft om wat ze voor de camera zegt om zieltjes te winnen kan ik wel afleiden dat ze oprecht is.
Gisteren nog.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Is er ooit wel eens zo'n lange SL geweest?
Ik kan het me niet heugen...
ze doet alsof het haar geen fuck boeit.. maar ondertussen ligt ze mensen te paaien en info in te winnen.. staat haaks op elkaar. of te janken zo nu en dan als in een traan uit te persen als ze gekwetst is..quote:Op zondag 12 februari 2023 15:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een groot deel van waarom ze zo hoog staat op mijn lijst maar ook haar karakter vind ik interessant. Niet het perfect meisje met een saai karakter maar wel met een edgy kantje en mentale problemen. Omdat ze geen fuck geeft om wat ze voor de camera zegt om zieltjes te winnen kan ik wel afleiden dat ze oprecht is.
Ok dan ik begrijp het niet helemaal als jij het gelooft dan is het toch goed Ik vind haar namelijk helemaal niet oprecht maar goed. Waar ik me heel erg aan erger aan haar dat ze samen met Jacqueline bewoners na deeed Dat vind ik kleineren en hou ik niet van. Ik hoop dat ze een beetje veranderd nu Jacqueline eruit isquote:Op zondag 12 februari 2023 15:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb het hem er nog nooit over horen hebben. mijn collega's en vrienden worden al gek van mij dat ik weleens op een circuit kom om rondjes te rijdenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:24 schreef Schakeltopia het volgende:
leuke docu
[ afbeelding ]
ook lekker kort, dus aanradertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |