klopt het is weer kamer tegen kamer geworden denk wel dat ze door het format van vorig jaar toen ze als groep moesten spelen voor de pot, een fijnere groep werden. Nu is het toch ieder voor zich..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zeggen individueel spel dit jaar maar uiteindelijk is het toch weer kamer tegen kamer geworden gelijk vorige jaren. Het ligt echt aan de groep zelf.
is toch prima! als het nummer maar kloptquote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef Jockari het volgende:
Sorry, wist niet direct een deftige TT. Dus als iemand betere TT weet, laat maar weten @:dotteke of dergelijke.
Maakt toch niet uit is goed hoor dezequote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef Jockari het volgende:
Sorry, wist niet direct een deftige TT. Dus als iemand betere TT weet, laat maar weten @:dotteke of dergelijke.
Nummer moet je toch niet aanpassen denk ik ???quote:Op zondag 12 februari 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is toch prima! als het nummer maar klopt
Nee alleen de titel de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 12 februari 2023 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nummer moet je toch niet aanpassen denk ik ???
Goede TT hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef Jockari het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee alleen de titel de rest gaat vanzelf
je hebt het goed gedaan
Er zweven er twee tussen naar mijn mening. Die kunnen alle kanten op nomineren.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:08 schreef ben34567 het volgende:
Van het individueel format blijft er niet meer veel over en het is weer kamer tegen kamer gelijk vorige jaren. Waarom laat BB ze niet eens in 1 grote kamer slapen om dit te vermijden en het echt individueel te maken ? (nomineren met wie je de minste klik hebt of grootste concurrentie voelt ipv nomineren wie in de andere kamer slaapt)
nee maar soms doen mensen het per ongelukquote:Op zondag 12 februari 2023 13:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nummer moet je toch niet aanpassen denk ik ???
Jolien ja. Die praat overal meequote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Chea49 het volgende:
Rob en die ene blonde Ned. griet eruit en het scheelt een heel stuk in de gezelligheid en achterklap.
Gelukkig niet Nederlands-Belgiëquote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zeggen individueel spel dit jaar maar uiteindelijk is het toch weer kamer tegen kamer geworden gelijk vorige jaren. Het ligt echt aan de groep zelf.
Rob is een man van de vele beloftes.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
zit een filmpje van vannacht terug te kijken dat rob naar ali gaat en terug komt op de eerder gemaakte afspraak??
ias die daar al vervelend doet en bij het gesprek wil blijven ondanks dat ali en rob nee zeggen.. en er dan nog omheen hangt.
ali en rob hadden blijkbaar een afspraak om samen de pot te delen als een van hun de finale haalt.. (niet mee gekregen)
rob zegt eerst er is nog maar 60 duizend in de pot.. zegt daarna ik ben al blij als ik volgende week erin zit.
ali lijkt niet eens meer te weten wat rob bedoeld, die zegt oh dat was in het begin of zo? en dat hij daar niet eens mee bezig is.. dat hij iedere week geniet daar.
ali nog eens over de nominatie om medische reden.
Komt sjairon er weer tussen met zijn klep die het gesprek over neemt![]()
We hebben exact dezelfde top 2quote:Op zondag 12 februari 2023 13:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]herkenbaar..
vind eigenlijk alleen jason oke omdat hij eerlijk en oprecht lijkt te zijn, ali vind ik aardig en durf het bijna niet te zeggen hier maar charlotte ook![]()
![]()
lindsy ook wel oke.. bungelt er achter
rest mag van mij eruit
Jolien en Jason. Geen idee wat die gaan doen maar als ik moet gokkenquote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef marky het volgende:
[..]
Er zweven er twee tussen naar mijn mening. Die kunnen alle kanten op nomineren.
Net zoals Ali.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rob is een man van de vele beloftes.
Daar ging mijn koffie!!! Ik ben een beelddenker hè.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
Rob moest naar de GR en er komt een streamlock...
Mogen we niet zien dat de mensen van de thuiszorg hem begeleiden ofzo??
Die ja. Waarschijnlijk wel elkaar.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien en Jason. Geen idee wat die gaan doen.
Jolien is toch een Belgische met dat superlange haar? Ik bedoel die andere waar Michelangelo een oogje op heeft. Die stookt de hele boel op en liegt daarop ook regelmatig.quote:
Die gaat knallen deze weekquote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rob is een man van de vele beloftes.
Chiara dus..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jolien is toch een Belgische met dat superlange haar? Ik bedoel die andere waar Michelangelo een oogje op heeft. Die stookt de hele boel op en liegt daarop ook regelmatig.
Thuiszorg!quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
Zou ik mee kunnen leven.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef DDuiveltje het volgende:
Finale voor mij zou zij:
NL: Chiara en Jason
BE: MA en Charlotte
en Jason winnaar!
Echt wat een flapdrol die rob met die knuffels en die leugens ook. Ik keek het filmpje vanmorgen als eerst en viel steil achterover in mijn bed. Je zag ook aan Ali dat hij er helemaal geen zin in had vond ik. Overigens heb ik Rob al weer vuil zien kijken dus ik heb denk ik een andere associatie met : het is gebeurd en we beginnen opnieuw🙄quote:Op zondag 12 februari 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
zit een filmpje van vannacht terug te kijken dat rob naar ali gaat en terug komt op de eerder gemaakte afspraak??
ias die daar al vervelend doet en bij het gesprek wil blijven ondanks dat ali en rob nee zeggen.. en er dan nog omheen hangt.
ali en rob hadden blijkbaar een afspraak om samen de pot te delen als een van hun de finale haalt.. (niet mee gekregen)
rob zegt eerst er is nog maar 60 duizend in de pot.. zegt daarna ik ben al blij als ik volgende week erin zit.
ali lijkt niet eens meer te weten wat rob bedoeld, die zegt oh dat was in het begin of zo? en dat hij daar niet eens mee bezig is.. dat hij iedere week geniet daar.
ali nog eens over de nominatie om medische reden.
Komt sjairon er weer tussen met zijn klep die het gesprek over neemt![]()
Oh ja mijn fout. Chiara inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jolien is toch een Belgische met dat superlange haar? Ik bedoel die andere waar Michelangelo een oogje op heeft. Die stookt de hele boel op en liegt daarop ook regelmatig.
Moets even wennen aan Jason maar ben nu helemaal vóór!quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef DDuiveltje het volgende:
Finale voor mij zou zij:
NL: Chiara en Jason
BE: MA en Charlotte
en Jason winnaar!
😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
precies hoe vaak heeft rob niet al gezegd tegen ali: alles vergeten, praten er niet meer over, we gaan verder..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:19 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt wat een flapdrol die rob met die knuffels en die leugens ook. Ik keek het filmpje vanmorgen als eerst en viel steil achterover in mijn bed. Je zag ook aan Ali dat hij er helemaal geen zin in had vond ik. Overigens heb ik Rob al weer vuil zien kijken dus ik heb denk ik een andere associatie met : het is gebeurd en we beginnen opnieuw🙄
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iets met een knuppel krukken en een hoederhok?
Krukken door de kamerquote:Op zondag 12 februari 2023 13:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iets met een knuppel en een hoederhok?
Zou denken dat Jason op Rob en Ali zou gaan.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien en Jason. Geen idee wat die gaan doen maar als ik moet gokken
Jolien : Rob/Jason/Bart
Jason : Ias/Lindsey/Ali
Chiara bedoel je dan. Die is als de Mol ingehuurd door BB volgens mij.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |