Dat is mooi, maar ook niets verliezen, dus misschien krijgt hij vrijstelling.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:06 schreef Ireth het volgende:
1 voordeel van de "macht" die Chayron nu heeft... hij kan ook niets winnen
juist, daarom willen ze de volgorde niet wijzigenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:06 schreef Hunter het volgende:
Vriendjes van Chayron hopen op voordeeltjes
Ze gaan een spel spelen en Chayron mag voordeeltjes uitdelen. Ze moeten in een bepaalde volgorde naar binnen en de discussie is of ze die volgorde nog willen veranderenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 11:07 schreef Dragonbullet het volgende:
We weten toch ook helemaal niet wat Chayron zijn rol is? Ik ben zelf geen voorstander van problemen zoeken als je nog niet alle informatie hebt, daarom snap ik Bart zijn gedachtengang niet. Moet je kijken hoe lang dit al duurt..
Nee want dan zou hij iets winnen, namelijk de vrijstellingquote:Op zondag 12 februari 2023 11:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar ook niets verliezen, dus misschien krijgt hij vrijstelling.
zn maatje heeft ie 100% onthoudenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:10 schreef happyme28 het volgende:
Al vraag ik me af of Chayron de volgorde kan onthouden.
Die denkt ali bij te staan maar weet niet waar de klepel hangtquote:
ging toch nergens overquote:Op zondag 12 februari 2023 11:11 schreef Ireth het volgende:
Bart en Ias in discussie is echt niet te volgen voor deze kaaskop
wel als hij mag bepalen wie PON krijgt; dan wint hij nog een week langer verblijf.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:06 schreef Ireth het volgende:
1 voordeel van de "macht" die Chayron nu heeft... hij kan ook niets winnen
En dat is primaquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef Donna1000 het volgende:
Ze vertrouwen elkaar voor geen meter
en toch wint hij nietquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef engine het volgende:
Chayron is weer terug maar mag natuurlijk niks zeggen. Hij kijkt tevreden.
Ik denk dat dit over eten gaat.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
wel als hij mag bepalen wie PON krijgt; dan wint hij nog een week langer verblijf.
power of nomination. dus bepalen wie er genomineerd wordquote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef lonneberga het volgende:
Vraagje,wat is PON? Ik kijk niet zo vaak,dus geen idee
Oke,dank jequote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
power of nomination. dus bepalen wie er genomineerd word
En het is de goudkleurige button oog wanneer je die wint of krijgt, mag jij bepalen wie je nomineert die weekquote:
Ali keldert alleen vandaag al behoorlijk naar beneden.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:16 schreef Hunter het volgende:
Ali meteen alles doorbrieven aan Chayron
Volgorde staat vast volgens Chayron
Oh ja.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee want dan zou hij iets winnen, namelijk de vrijstelling
Voor de anderen is dat ook zo, hij gaat het echt niet onbevooroordeeld verdelenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:16 schreef Schakeltopia het volgende:
die kop van sjairon
"omdat ik niet betrouwbaar ben"![]()
dit word nog een mooie sjairon gate. mensen zijn zwak. moeten ze in mijn face zeggen. blablabla handjes in de zakken coole boy.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Voor de anderen is dat ook zo, hij gaat het echt niet onbevooroordeeld verdelen
Vermoeiend.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit word nog een mooie sjairon gate. mensen zijn zwak. moeten ze in mijn face zeggen. blablabla handjes in de zakken coole boy.
Wat een gelul van hem, afgelopen dagen heeft hij meerdere keren aangegeven niemand te vertrouwen...quote:Op zondag 12 februari 2023 11:18 schreef engine het volgende:
Mensen moeten mij niet komen zeggen dat ik niet betrouwbaar ben. Dat vind ik gewoon laf.
😂😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
en zo is een compleet onschuldig vraagje van bart in een complot tegen sjairon veranderd
Chayron vindt het jammer dat hij zelf niet zo slim was om dit te bedenken.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:18 schreef Hunter het volgende:
Chayron vindt het laf en zwak, want uiteindelijk kan hij helemaal niks
all or nothing weekquote:Op zondag 12 februari 2023 11:20 schreef -river- het volgende:
Ik ben dus helemaal vergeten wat het thema van deze week is.
alles of nietsquote:Op zondag 12 februari 2023 11:20 schreef -river- het volgende:
Ik ben dus helemaal vergeten wat het thema van deze week is.
Chayron nuquote:Op zondag 12 februari 2023 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
en zo is een compleet onschuldig vraagje van bart in een complot tegen sjairon veranderd
Vertrouwen is een persoonlijk thema van hem, hij neemt het te persoonlijk, niet handigquote:Op zondag 12 februari 2023 11:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat een gelul van hem, afgelopen dagen heeft hij meerdere keren aangegeven niemand te vertrouwen...
Nou precies dit dacht ik ookquote:Op zondag 12 februari 2023 11:11 schreef bpi het volgende:
Bart gooit het in de groep. Moest het andersom zijn was het nu een gezeik van de rode kamer a volente.
Helemaal met je eens!quote:Op zondag 12 februari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Ali was de enige deelneemer die ik nog leuk vond in de rode kamer; als die ook in een negatief spiraal terechtkomt mag voor mij de blauwe kamer (Mich; Bart; Chiara; Jason) tot in de finale geraken
Want Charlotte heeft gezegd dat er warm gekookt moet wordenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:25 schreef engine het volgende:
Jolien wil aan het eten gaan beginnenLindsey moet haar helpen.
De Turkse tradities zijn anders. Laat ik het daar bij houden.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:24 schreef Hunter het volgende:
Maar even op mute gezet, want de mannen gaan weer een spelletje doen terwijl dee rest schoonmaakt
Ik vraag me af wie er bij Ali thuis het huishouden doet? Zijn moeder?
Ik vind die jongen echt zo geweldig.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
jason gaat samen met jolien pannenkoeken bakken
Ik heb ook al gehoord dat er om elf uur falafel gebakken zou worden.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Want Charlotte heeft gezegd dat er warm gekookt moet worden
De rest wil nog niet warm eten, die willen ontbijten met pannekoeken
Dus ze mogen het wel vinden, alleen niet tegen hém zeggen. Wel tegen de restquote:Op zondag 12 februari 2023 11:18 schreef engine het volgende:
Mensen moeten mij niet komen zeggen dat ik niet betrouwbaar ben. Dat vind ik gewoon laf.
Maar ik heb Ali regelmatig zien afwassen, wel heeeeeeeel traag, maar toch..quote:Op zondag 12 februari 2023 11:26 schreef Harry het volgende:
[..]
De Turkse tradities zijn anders. Laat ik het daar bij houden.
Chiara en Jolien zouden dat doenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat er om elf uur falafel gebakken zou worden.
Spel / tactiek / groepsdruk. Je moet mee.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar ik heb Ali regelmatig zien afwassen, wel heeeeeeeel traag, maar toch..
Precies dit...wat geeft hem het recht om te bepalen wat andere van hen vinden, terwijl hij precies hetzelfde doet met 'ik vertrouw hier niemand'!!quote:Op zondag 12 februari 2023 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus ze mogen het wel vinden, alleen niet tegen hém zeggen. Wel tegen de rest
* Ireth kijkt schuin naar de klok...quote:Op zondag 12 februari 2023 11:26 schreef Hunter het volgende:
[..]
Want Charlotte heeft gezegd dat er warm gekookt moet worden
De rest wil nog niet warm eten, die willen ontbijten met pannekoeken
Aan heel die kamer jolien gaat daar nogquote:Op zondag 12 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Ali en zijn onnozele zelf
Het zit aan twee kantenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Ehm Jolien is vergeten een vlek makeup nog uit te smeren, of hoort dat zo?
Echt he, elke x als zij bezig is met dikke lagen make up, vind ik haar er beter uitzien..quote:Op zondag 12 februari 2023 11:30 schreef Hunter het volgende:
Normaal gesproken hou ik niet zo van dikke makeup, maar bij Jolien helpt het echt
Zal wel zo horenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Ehm Jolien is vergeten een vlek makeup nog uit te smeren, of hoort dat zo?
Sharon kan geen verschil maken tussen het spel en het echte levenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Precies dit...wat geeft hem het recht om te bepalen wat andere van hen vinden, terwijl hij precies hetzelfde doet met 'ik vertrouw hier niemand'!!
quote:Op zondag 12 februari 2023 11:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Sharon kan geen verschil maken tussen het spel en het echte leven
10 minuten weg geweest?quote:Op zondag 12 februari 2023 11:35 schreef Hunter het volgende:
Ik vind deze kookstream wel rustgevend
Chiara is terug
yesquote:Op zondag 12 februari 2023 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara heb pokerface opgezet. stiekem heeft ze gewonnen
Wilde net schrijven meisje van Weert zet haar poker-face opquote:Op zondag 12 februari 2023 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ja echt he, denk bb deze keer heel streng isquote:Op zondag 12 februari 2023 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
All or nothing!quote:Op zondag 12 februari 2023 11:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja echt he, denk bb deze keer heel streng is
Stond ze gister al over op te scheppenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:37 schreef Hunter het volgende:
Charlotte heeft vandaag een Britney-outfit met een kek stropdasje
Thx, kon het zo snel niet onthoudenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:40 schreef rinardo het volgende:
Volgorde, misschien later belangrijk om te zien of Bart gelijk had, dat het miss beter was de volgorde te veranderen ivm de prijzen die ze krijgen?
Chiara
Jolien
Mangelo
Lindsey
Charlotte
Rob
Bart
Jason
Ali
Bart
ja hoor, die is meteen na loting waterflesjes gemaakt , zolang had ik hem al op papier staanquote:
Sinds het winnen in de secretroom is zijn zelfvertrouwen gestegen maar daarmee ook zijn irritante kant naar boven gekomen. Hem nu op de nominatie zetten helpt niet want dat overleefd hij misschien als je hem naast Jason zet dat hij het niet zou winnen maar dan moet Jason er weer op en die gun ik een weekje rust.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Ali en zijn onnozele zelf
je hebt Bart er twee keer opstaanquote:Op zondag 12 februari 2023 11:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoor, die is meteen na loting waterflesjes gemaakt , zolang had ik hem al op papier staan
De laatste Bart moet denk ik Ias zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 11:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoor, die is meteen na loting waterflesjes gemaakt , zolang had ik hem al op papier staan
Het was ook leuk om te zien, het enige waar ik mij aan ergerde was dat Ias zijn medebewoners belachelijk maakte door een iemand pannenkoek te noemen waarop Ali zei, bied nu je excuus aan je gaat te ver. Ook vond hij het leuk om bewoners in een nek klem te nemen, waar ze ook totaal niet blij om waren.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Vannacht heb ik tot half 2 gekeken, en moet eerlijk bekennen dat ik soms echt in een deuk lag van het lachen.Chiara vond ik voor het eerst goed te doen, zo lief als ze tegen Mich deed, ik kreeg echt compassie voor haar. De 'aanranding' van Ali kwam ik ook niet meer bij, de kieteldood vergeleek ik het mee, en heb hier weinig kwaad in gezien, terwijl ik me ook voor kan stellen dat er mensen zijn die dit een grens te ver vinden. Charlotte en Bart vond ik heel open en 'eerlijk' tegen elkaar, ik vond het mooi om te zien/horen. En dan die kleine Italiaan, ook daar heb ik hartelijk om moeten lachen...
![]()
En dan nog Ias, ik lees een hoop negatieve dingen over hem, terwijl ik hem juist zie als iemand die zijn mond durft open te trekken, te zeggen wat hij vind van bepaalde zaken, dit in tegenstelling tot de meeste daar, die doen het achter de rug om.
bedankt veranderdquote:Op zondag 12 februari 2023 11:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
je hebt Bart er twee keer opstaan
maar voor BB lag het dus niet vast, want die vraagt wie de volgende is
Denk BB de volgorde niet heeft opgeschrevenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
bedankt veranderd
Chiara
Jolien
Mangelo
Lindsey
Charlotte
Rob
Bart
Jason
Ali
+Iasquote:Op zondag 12 februari 2023 11:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
bedankt veranderd
Chiara
Jolien
Mangelo
Lindsey
Charlotte
Rob
Bart
Jason
Ali
Dat heb ik gemist, en is idd not done!quote:Op zondag 12 februari 2023 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Het was ook leuk om te zien, het enige waar ik mij aan ergerde was dat Ias zijn medebewoners belachelijk maakte door een iemand pannenkoek te noemen waarop Ali zei, bied nu je excuus aan je gaat te ver. Ook vond hij het leuk om bewoners in een nek klem te nemen, waar ze ook totaal niet blij om waren.
Hoe komen ze aan spullen om falafel te maken?quote:Op zondag 12 februari 2023 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte dus nog nooit falafel gegeten
Zijn de basics van deze weekquote:Op zondag 12 februari 2023 11:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan spullen om falafel te maken?
Dat was echt een storende factor, voor de rest was het leuk en Ias had ook zijn leuke momenten.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, en is idd not done!
Ik snap niet dat de rest er niets van zegt, eet gewoon allemaal samen en hetzelfde, ga niet in je eentje in de middag avond eten eten.quote:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zondag 12 februari 2023 11:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan spullen om falafel te maken?
Ias heeft een slechte dronk. Die kieteldood was de eerste keer leuk toen werd hij door Jason en Bart dacht ik van Ali afgetrokken maar op het moment dat ze de kamer uit waren gingen Lindsy en Ias weer dat vond Ali echt niet leuk meer. Het feit dat de camera de kamer uitging zegt genoeg.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Het was ook leuk om te zien, het enige waar ik mij aan ergerde was dat Ias zijn medebewoners belachelijk maakte door een iemand pannenkoek te noemen waarop Ali zei, bied nu je excuus aan je gaat te ver. Ook vond hij het leuk om bewoners in een nek klem te nemen, waar ze ook totaal niet blij om waren.
Ik heb geen favo, die optie mis ikquote:
Ik heb ook geen idee wat het isquote:Op zondag 12 februari 2023 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte dus nog nooit falafel gegeten
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ias heeft een slechte dronk. Die kieteldood was de eerste keer leuk toen werd hij door Jason en Bart dacht ik van Ali afgetrokken maar op het moment dat ze de kamer uit waren gingen Lindsy en Ias weer dat vond Ali echt niet leuk meer. Het feit dat de camera de kamer uitging zegt genoeg.
Jason kijkt ook met de dag blijer, en dat verdient hij. Het is immers nog steeds een jongen van 20 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:53 schreef engine het volgende:
Jason "zo lief wat jij gisteren zei, dat je blij was dat ik blij was" tegen Chiara
Jij bent mijn favo!quote:Op zondag 12 februari 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen favo, die optie mis ik
hij heeft een poetsvrouw die meen ik me te herinneren 1x per maand... komtquote:Op zondag 12 februari 2023 11:24 schreef Hunter het volgende:
Maar even op mute gezet, want de mannen gaan weer een spelletje doen terwijl dee rest schoonmaakt
Ik vraag me af wie er bij Ali thuis het huishouden doet? Zijn moeder?
heeft het toch gewerkt dat charlotte haar beklag heeft gedaan over jaq die chiara had ingelicht terwijl ze niks mochten zeggen..quote:Op zondag 12 februari 2023 12:05 schreef Hunter het volgende:
Chayron: je mag letterlijk niks direct of indirect zeggen over het spel. Geen waarschuwing, je bent meteen de lul
Waarom, dit is de favo houding van Rob, je kunt hem uittekenen op die manier.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:08 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moeten ze Rob even checken.
Volgens mij is ie overledenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarom, dit is de favo houding van Rob, je kunt hem uittekenen op die manier.
kom kijken,kom kijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Jason kijkt ook met de dag blijer, en dat verdient hij. Het is immers nog steeds een jongen van 20 jaar.
Haai! Ja het was niet saai de afgelopen 24u 😏quote:Op zondag 12 februari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeft het toch gewerkt dat charlotte haar beklag heeft gedaan over jaq die chiara had ingelicht terwijl ze niks mochten zeggen..
en goedemorgen cos! hoop gebeurd las ik
😂😂😂quote:Op zondag 12 februari 2023 12:08 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moeten ze Rob even checken.
Ja en jason wilde juist wat dikkere maken haha.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:44 schreef engine het volgende:
Het beslag is te dik. Chiara gaat er melk bij doen.
sorry hoor,maar het begint echt lachwekkende vormen aan te nemen hierquote:Op zondag 12 februari 2023 12:11 schreef patrick37 het volgende:
[..]
kom kijken,kom kijken
zo leuk,jason haalt adem
zo leuk,jason loopt
Ik denk dat ze de gameroom naar de bank zullen moeten verplaatsenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja en jason wilde juist wat dikkere maken haha.
Leeft Rob nog? En gaat hij het spel wel doen? Haha
Ik denk dat hij het spel kan doen, het is niet sportief zei Chiaraquote:Op zondag 12 februari 2023 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja en jason wilde juist wat dikkere maken haha.
Leeft Rob nog? En gaat hij het spel wel doen? Haha
Ga je nu jezelf quoten? Dan zit het je blijkbaar hoog.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:12 schreef patrick37 het volgende:
[..]
sorry hoor,maar het begint echt lachwekkende vormen aan te nemen hier
het is alsof onze lieve heer op aarde is geland en in het bb huis zit
nee ik had een hoop om terug te lezen! moet nog de filmpjes terug bekijkenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:11 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haai! Ja het was niet saai de afgelopen 24u 😏
Maar ze mocht niks zeggen!quote:Op zondag 12 februari 2023 12:13 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het spel kan doen, het is niet sportief zei Chiara
krijgen we weer een zeikrob de hele week nu hij weeeer wat aan zijn knie heeft..quote:Op zondag 12 februari 2023 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de gameroom naar de bank zullen moeten verplaatsen
ik wilde duidelijk maken waar ik op doelde met mijn tweede berichtquote:Op zondag 12 februari 2023 12:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ga je nu jezelf quoten? Dan zit het je blijkbaar hoog.
Ze vroeg net wel aan jolien of zij ook zweette?quote:Op zondag 12 februari 2023 12:13 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het spel kan doen, het is niet sportief zei Chiara
Whahaquote:Op zondag 12 februari 2023 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de gameroom naar de bank zullen moeten verplaatsen
Zo ervaar ik dat niet, we hebben hier allemaal heel verschillende Favorieten , en praten hier ook allemaal overquote:Op zondag 12 februari 2023 12:12 schreef patrick37 het volgende:
[..]
sorry hoor,maar het begint echt lachwekkende vormen aan te nemen hier
het is alsof onze lieve heer op aarde is geland en in het bb huis zit
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn er dus nog paar die geen was coins gegeven heeft
Jaq en Iasquote:Op zondag 12 februari 2023 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn er dus nog paar die geen was coins gegeven heeft
Jaq dus niets gegeven maar ja die is nu weg maar Ias ook niets gegevenquote:
Ik zou mij er niet te veel aan storen.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:16 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ik wilde duidelijk maken waar ik op doelde met mijn tweede bericht
verder maakt het mij ... uit,maar het valt echt op als je hier af en toe komt
Ahhh der vriendinnetje is wegquote:
Ja hilarisch!quote:Op zondag 12 februari 2023 12:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik had een hoop om terug te lezen! moet nog de filmpjes terug bekijken
zag er een paar voorbij komen.. dat ze het feest zo lang lieten duren EN zoveel alcohol hebben gegeven![]()
![]()
niet zoals vorig jaar 1 of 2 bier pp.
las dat ias lindsy en mimi![]()
hebben
mimi zichzelf verliefd stond aan het te kijken in de spiegel.. (wat een figuur)
Ah gemistquote:Op zondag 12 februari 2023 12:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze vroeg net wel aan jolien of zij ook zweette?
Ja ik vroeg naar medicijnen idd.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:22 schreef rinardo het volgende:
Er waren hier een paar die dat nog nooit gehoord of gezien hadden, ik zei telkens er in de voorraadkamer een kast met pillen (persoonlijke en vitaminen) die aangevuld worden, en voila
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
ilse heeft toch vertelt wat ze allemaal aan medicatie meehad en moest pakkenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg naar medicijnen idd.
Voor als ik erin ga moet even weten of alles mee mag![]()
nou dan kunnen we rob wel afstrepen voor de winstquote:Op zondag 12 februari 2023 12:27 schreef Hunter het volgende:
Micha zijn benen doen pijn van het spel
Gisteren zei ze: ik zweer het, als hij 1.80 zou zijn en 27 zou ik allang getrouwd zijn.. dus ja 😂quote:Op zondag 12 februari 2023 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Volgens mijn vind ze Mich wel leuk, hij had alleen wat langer moeten wezen haha
Volgens mij doelde hij op het feestje van gisteren/vannacht, dit had hij ook bij het vorige feestje zei hij.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:27 schreef Hunter het volgende:
Vooralsnog nog steeds Jason, en dan niet omdat ik hem het leukste vind, maar omdat ik de rest veel minder leuk vind...quote:
precies datquote:Op zondag 12 februari 2023 12:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vooralsnog nog steeds Jason, en dan niet omdat ik hem het leukste vind, maar omdat ik de rest veel minder leuk vind...
yes leuk voor robquote:Op zondag 12 februari 2023 12:27 schreef Hunter het volgende:
Vrouwen zijn er als de dood voor om als koppel met een kleinere man op straat gezien te worden. Spijtig wel want zo lopen er veel potentiële mooie relaties misquote:Op zondag 12 februari 2023 12:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Volgens mijn vind ze Mich wel leuk, hij had alleen wat langer moeten wezen haha
owquote:Op zondag 12 februari 2023 12:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij op het feestje van gisteren/vannacht, dit had hij ook bij het vorige feestje zei hij.
dat heeft ze ook al gezegd.. hij is het type waar ze op zou vallen maar hij is te klein en te jong (meen dat ze ook te jong zei)quote:Op zondag 12 februari 2023 12:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er als de dood voor om als koppel met een kleinere man op straat gezien te worden. Spijtig wel want zo lopen er veel potentiële mooie relaties mis
ja, klopt, want dat in de gameroom was niet inspannend, je kreeg er geen zweet van, vrouwen konden met losse haren, en chiara zei kijken is belangrijkquote:
Ik denk toch dat het vooral zijn lengte is. Ik kom praktisch nooit een koppel tegen waarbij de man een kop kleiner is dan de vrouw. Een 5-6 jaar leeftijdsverschil ziet je dan wel vaak.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat heeft ze ook al gezegd.. hij is het type waar ze op zou vallen maar hij is te klein en te jong (meen dat ze ook te jong zei)
Klopt, dat zei ze idd.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat heeft ze ook al gezegd.. hij is het type waar ze op zou vallen maar hij is te klein en te jong (meen dat ze ook te jong zei)
Ik was even hoopvol dat het misschien nog verlate groeipijn was..quote:Op zondag 12 februari 2023 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma heeft pijn aan zijn benen van het feestje
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:36 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik was even hoopvol dat het misschien nog verlate groeipijn was..
denk ook vooral de lengte.. wij hebben hier dik 8 jaar leeftijdsverschil (ik ben ouder)quote:Op zondag 12 februari 2023 12:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het vooral zijn lengte is. Ik kom praktisch nooit een koppel tegen waarbij de man een kop kleiner is dan de vrouw. Een 5-6 jaar leeftijdsverschil ziet je dan wel vaak.
[..]
lolquote:Op zondag 12 februari 2023 12:36 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
quote:
nee ook niet goed , hier loopt het koffieapparaat op de achtergrond te ronkenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:39 schreef rinardo het volgende:
hij zei dat ik de enige ben....... wie hoorde het
fijn! sloeg dat op het spel wat nu gespeeld wordt?? of waar had ze het over?quote:Op zondag 12 februari 2023 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiara: besef dat ik de enige ben die precies heeft gezien wat hij heeft neergezet
mimi: wij gaan daar niet over praten
sjiara: nee maar besef
mimi: jaa ik weet
sjiara: straks wel. toch?
mimi: ja
sjiara: straks mag het
ja dat is mij niet helemaal duidelijk. ze schakelden van ias was vervelend en kwetsend gister naar dit fluister gesprekquote:Op zondag 12 februari 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
fijn! sloeg dat op het spel wat nu gespeeld wordt?? of waar had ze het over?
Kootsquote:Op zondag 12 februari 2023 12:40 schreef rinardo het volgende:
kut, bb is streng
3 comments 8 uur geleden, ze mogen socialmedia zien yeahhhhh
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:42 schreef Dragonbullet het volgende:
Chiara gaat haar naam niet intikken op Twitter. Ik denk dat ze narigheid voelt.
Is gewoon Nordic Walking door Robquote:Op zondag 12 februari 2023 10:37 schreef ledn81 het volgende:
Toppertje is het ook he. Nog steeds het apres ski thema aanhouden![]()
[ afbeelding ]
Komt nog uit de kast !quote:Op zondag 12 februari 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
mimi over een jongen die hij heel knap vond?
Gewoon familie-uitje ?quote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef Monique___ het volgende:
chiara is heel dankbaar en heel benieuwd naar de mensen die kijken
mimi wilt iets organiseren voor de mensen die hem gesteund hebben
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:46 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine sjiara is benieuwd naar jou!
ze gaat met je spreken na de show zegt ze
Ze maken allemaal kans om erop te komen.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef Jockari het volgende:
2 van deze 4 zit volgende week op de schietstoel. Zal van de PON afhangen.
[ afbeelding ]
Ja ik, ik heb al meerdere keren hier geplaatst: wat een kutgroep eigenlijk 😊quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
apart dat ik deze bb maar weinig mensen echt aardig/ leuk vind.
Vraag me af of het door de mensen zelf komt of dat mensen onaardig zijn door het veranderde spel concept dat mensen meer tegen elkaar bezig zijn.
meer mensen die dit hebben?
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:11 schreef patrick37 het volgende:
[..]
kom kijken,kom kijken
zo leuk,jason haalt adem
zo leuk,jason loopt
quote:Op zondag 12 februari 2023 12:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Chayron tegen Ali: he Ali heb je nog chocola maar ik wil niet wil alleen weten of je nog hebt. Ali: pak maar hoef het niet. Cahayron okéen vreet de chocolade op
andere jaren nog nooit zo erg gehad als dit jaar. hoop negatieve mensen erin. en als groep hebben ze het niet leuk.. was anderen jaren wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:55 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja ik, ik heb al meerdere keren hier geplaatst: wat een kutgroep eigenlijk 😊
hoop nog steeds op sjairon of rob. sjairon zijn gezever beuquote:Op zondag 12 februari 2023 12:56 schreef ben34567 het volgende:
Indien febo echt het spel stuurt zoals vaker beweerd staat exit Ias op nummer 1 (man en belg)
Kijk maar hoe hij kooktquote:Op zondag 12 februari 2023 12:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet echt uit die negatieve sjairon flow. dus febo help is een handje
Voor mij vandaag duidelijk favoriet geworden nadat Ali zo moeilijk deed op Bart zijn vraag.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:58 schreef Jockari het volgende:
Volgens wat we merken in Polls en live, kan Jason alleen nog maar in de finale geraken. Benieuwd wie er naast hem zullen staan op de laatste live.
Ik ben pro-belgisch, maar Jason steelt ook onze harten. Open en eerlijk in het spel.
Eerst Chayron aub Rob komt wel aan de beurt.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop nog steeds op sjairon of rob. sjairon zijn gezever beu![]()
rob zijn negativiteit en negatieve opmerkingen beu
Oeps. Ik heb iets gemist daarover.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:59 schreef bpi het volgende:
[..]
Voor mij vandaag duidelijk favoriet geworden nadat Ali zo moeilijk deed op Bart zijn vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:01 schreef ben34567 het volgende:
"Proficiat Lindsey je hebt vandaag de PON gewonnen. Ias en Charlotte jullie krijgen een vrijstelling"
![]()
![]()
Grrr...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij brengt het geld al binnen.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:48 schreef Schakeltopia het volgende:
staat ie weer handjes in de zakke
[ afbeelding ]
Een nachtmerriequote:Op zondag 12 februari 2023 13:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt wakker !!! @:Hunter . je bent aan het dromen !
Ja kijk, dat is het dus met deze groep.. ik denk ook vaak eerst die eruit, maar dan denk ik nee, die ander is nog erger.. en zo ga ik dan de hele groep af waardoor ik tot de conclusie kom dat ik eigenlijk iedereen tegelijk naar huis wil sturenquote:Op zondag 12 februari 2023 12:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop nog steeds op sjairon of rob. sjairon zijn gezever beu![]()
rob zijn negativiteit en negatieve opmerkingen beu
Ik vind deze groep ook niet zo denderend maar het veranderde spel heeft daar ook schuld aan. De andere reeks vond ik het spannend en waren de mensen leuker.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:52 schreef Monique___ het volgende:
apart dat ik deze bb maar weinig mensen echt aardig/ leuk vind.
Vraag me af of het door de mensen zelf komt of dat mensen onaardig zijn door het veranderde spel concept dat mensen meer tegen elkaar bezig zijn.
meer mensen die dit hebben?
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:04 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja kijk, dat is het dus met deze groep.. ik denk ook vaak eerst die eruit, maar dan denk ik nee, die ander is nog erger.. en zo ga ik dan de hele groep af waardoor ik tot de conclusie kom dat ik eigenlijk iedereen tegelijk naar huis wil sturen
Ze zeggen individueel spel dit jaar maar uiteindelijk is het toch weer kamer tegen kamer geworden gelijk vorige jaren. Het ligt echt aan de groep zelf.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind deze groep ook niet zo denderend maar het veranderde spel heeft daar ook schuld aan. De andere reeks vond ik het spannend en waren de mensen leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |