Dat is mooi, maar ook niets verliezen, dus misschien krijgt hij vrijstelling.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:06 schreef Ireth het volgende:
1 voordeel van de "macht" die Chayron nu heeft... hij kan ook niets winnen
juist, daarom willen ze de volgorde niet wijzigenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:06 schreef Hunter het volgende:
Vriendjes van Chayron hopen op voordeeltjes
Ze gaan een spel spelen en Chayron mag voordeeltjes uitdelen. Ze moeten in een bepaalde volgorde naar binnen en de discussie is of ze die volgorde nog willen veranderenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 11:07 schreef Dragonbullet het volgende:
We weten toch ook helemaal niet wat Chayron zijn rol is? Ik ben zelf geen voorstander van problemen zoeken als je nog niet alle informatie hebt, daarom snap ik Bart zijn gedachtengang niet. Moet je kijken hoe lang dit al duurt..
Nee want dan zou hij iets winnen, namelijk de vrijstellingquote:Op zondag 12 februari 2023 11:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar ook niets verliezen, dus misschien krijgt hij vrijstelling.
zn maatje heeft ie 100% onthoudenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:10 schreef happyme28 het volgende:
Al vraag ik me af of Chayron de volgorde kan onthouden.
Die denkt ali bij te staan maar weet niet waar de klepel hangtquote:
ging toch nergens overquote:Op zondag 12 februari 2023 11:11 schreef Ireth het volgende:
Bart en Ias in discussie is echt niet te volgen voor deze kaaskop
wel als hij mag bepalen wie PON krijgt; dan wint hij nog een week langer verblijf.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:06 schreef Ireth het volgende:
1 voordeel van de "macht" die Chayron nu heeft... hij kan ook niets winnen
En dat is primaquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef Donna1000 het volgende:
Ze vertrouwen elkaar voor geen meter
en toch wint hij nietquote:Op zondag 12 februari 2023 11:12 schreef engine het volgende:
Chayron is weer terug maar mag natuurlijk niks zeggen. Hij kijkt tevreden.
Ik denk dat dit over eten gaat.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
wel als hij mag bepalen wie PON krijgt; dan wint hij nog een week langer verblijf.
power of nomination. dus bepalen wie er genomineerd wordquote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef lonneberga het volgende:
Vraagje,wat is PON? Ik kijk niet zo vaak,dus geen idee
Oke,dank jequote:Op zondag 12 februari 2023 11:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
power of nomination. dus bepalen wie er genomineerd word
En het is de goudkleurige button oog wanneer je die wint of krijgt, mag jij bepalen wie je nomineert die weekquote:
Ali keldert alleen vandaag al behoorlijk naar beneden.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:16 schreef Hunter het volgende:
Ali meteen alles doorbrieven aan Chayron
Volgorde staat vast volgens Chayron
Oh ja.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee want dan zou hij iets winnen, namelijk de vrijstelling
Voor de anderen is dat ook zo, hij gaat het echt niet onbevooroordeeld verdelenquote:Op zondag 12 februari 2023 11:16 schreef Schakeltopia het volgende:
die kop van sjairon
"omdat ik niet betrouwbaar ben"![]()
dit word nog een mooie sjairon gate. mensen zijn zwak. moeten ze in mijn face zeggen. blablabla handjes in de zakken coole boy.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Voor de anderen is dat ook zo, hij gaat het echt niet onbevooroordeeld verdelen
Vermoeiend.quote:Op zondag 12 februari 2023 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit word nog een mooie sjairon gate. mensen zijn zwak. moeten ze in mijn face zeggen. blablabla handjes in de zakken coole boy.
Wat een gelul van hem, afgelopen dagen heeft hij meerdere keren aangegeven niemand te vertrouwen...quote:Op zondag 12 februari 2023 11:18 schreef engine het volgende:
Mensen moeten mij niet komen zeggen dat ik niet betrouwbaar ben. Dat vind ik gewoon laf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |