Hey!!! Hij timmert lekker aan de weg he die MA😊quote:Op zondag 12 februari 2023 15:24 schreef Schakeltopia het volgende:
leuke docu
[ afbeelding ]
ook lekker kort, dus aanradertje
Bij de laatste startlijsten van de F3 zag ik zijn naam niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hey!!! Hij timmert lekker aan de weg he die MA😊
Geld (en wellicht talent) is op. zou wel leuk zijn als we hem weer zien racen, heeft hij er iniedergeval 1 fan bijquote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Bij de laatste startlijsten van de F3 zag ik zijn naam niet.
Is hij gestopt met racen? Zo nee ,dan is het toch niet handig om nu in BB te zitten.
Dank voor je antwoord.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:32 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Geld (en wellicht talent) is op. zou wel leuk zijn als we hem weer zien racen, heeft hij er iniedergeval 1 fan bij
Er is contact met fam geweest, en er is niemand betrokken die ze kennen, vandaar dat ze het niet meldenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:32 schreef superniger het volgende:
Wanneer krijgen ze krantjes/nieuws van buiten te zien? Ali is toch een Turk? Ben benieuwd naar hun reacties over de situatie in Turkije.
Ik weet niet of hij nog actief is hoorquote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Is hij gestopt met racen? Zo nee ,dan is het toch niet handig om nu in BB te zitten.
Hij heeft volgens mij niet in de F3 gereden maar in een lokale serie die gelijk staat aan F3 en eventueel een opstap is naar de F3quote:Op zondag 12 februari 2023 15:31 schreef Harry het volgende:
[..]
produktie will geen tegenstandersquote:Op zondag 12 februari 2023 15:33 schreef mario390 het volgende:
de hebben dat zeker zo geregelt dat niemand en email
zenden kann vor beschweren dat dit censuren niet kann
Fijn om te horen.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:33 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Er is contact met fam geweest, en er is niemand betrokken die ze kennen, vandaar dat ze het niet melden
M'n dutje net uit dus we kunnen weer wat mij betreftquote:Op zondag 12 februari 2023 15:37 schreef suzi1 het volgende:
ze moeten wel opschieten, flikker zowat weer in slaap hier
Dat meen je niet? wat bespottelijk zeg, nouj dan heb ik dus ook niets gemist dan is de SL zeker gekomen net nadat ik iets anders was gaan kijken, hoef niet te vragen of ik iets gemist heb danquote:
Zucht... nee dat komt niet. De familie heeft aangegeven dat niet aan Ali door te geven omdat er geen familie getroffen is en het hem dan onterecht bezorgd zou maken.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:32 schreef superniger het volgende:
Wanneer krijgen ze krantjes/nieuws van buiten te zien? Ali is toch een Turk? Ben benieuwd naar hun reacties over de situatie in Turkije.
Ga je nu met jezelf pratenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
produktie will geen tegenstanders
schlecht vor image
ik kwam er pas om half 2 uit. gelijk in de sl. luie zondag is gaandequote:Op zondag 12 februari 2023 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
M'n dutje net uit dus we kunnen weer wat mij betreft
Waarom zucht?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:38 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht... nee dat komt niet. De familie heeft aangegeven dat niet aan Ali door te geven omdat er geen familie getroffen is en het hem dan onterecht bezorgd zou maken.
Half2, je vrije zondag was al bijna voorbijquote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kwam er pas om half 2 uit. gelijk in de sl. luie zondag is gaande
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kwam er pas om half 2 uit. gelijk in de sl. luie zondag is gaande
Nu verdwijnen er meer maar buiten BB.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:35 schreef bpi het volgende:
Ik mis de zondagen dat er plots 3 vertrokken.
ja heb net cos' gelezen en las dat sharon een volgorde wist en zo het spel wilde leiden (naar zijn hand/beste winkans)quote:Op zondag 12 februari 2023 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Voor de streamlock waren er vanmorgen wel leuke streams over het verdelen van volgorde enzo.
Jup en toen is de helft gaan spelen en da wastquote:Op zondag 12 februari 2023 15:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja heb net cos' gelezen en las dat sharon een volgorde wist en zo het spel wilde leiden (naar zijn hand/beste winkans)
omdat je al de zoveelste bent die het vraagt hierquote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom zucht?
Ik stel gewoon een vraag.
En een nacht. of ben je op geleven tot laat in de nacht voor de stream dat je daarom pas om half2 wakker werd?quote:
Ze hebben het aangekondigd: Alles of Niets. Wel of Geen beeld.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? wat bespottelijk zeg, nouj dan heb ik dus ook niets gemist dan is de SL zeker gekomen net nadat ik iets anders was gaan kijken, hoef niet te vragen of ik iets gemist heb dan![]()
Ja sorry maar die is al zo vaak gesteld en BB en de familie heeft daar ook een statement over gegeven dat het af en toe vermoeiend wordt als men er wederom om vraagt.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom zucht?
Ik stel gewoon een vraag.
ben volgens mij tegen 4en naar bed gegaan. normaal sta ik dan wel een keer vroeg op en weer plat paar uur laterquote:Op zondag 12 februari 2023 15:44 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
En een nacht. of ben je op geleven tot laat in de nacht voor de stream dat je daarom pas om half2 wakker werd?
Moeten ze maar uitkijken. Zo klein is zo een gebouw nu ook weer niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:43 schreef mario390 het volgende:
als in brasil zo en lange break is
lopen de kijkers tegen de zendergebouw
an
ik bedoel ze stormen in de gebouw erinquote:Op zondag 12 februari 2023 15:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Moeten ze maar uitkijken. Zo klein is zo een gebouw nu ook weer niet.
Dit is niet Braziliequote:Op zondag 12 februari 2023 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel ze stormen in de gebouw erin
Asociaal gedrag dus...quote:Op zondag 12 februari 2023 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel ze stormen in de gebouw erin
De anderen waren zo'n 10 minuten binnen.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:46 schreef Ireth het volgende:
SL kwam er op toen Rob naar de gameroom moest... nu loopt de beste man niet zo snel op het moment (auwtje aan zijn knie) maar hij zal nu zo onderhand toch wel klaar of op zijn minst gearriveerd moeten zijn??
Mn kipkluifjes zitten al in de airfryerquote:Op zondag 12 februari 2023 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb snekkies klaar liggen voor na de SL. maar jeetje hoe lang kan ik mijzelf nog bedwingen
-knip-quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:48 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Mn kipkluifjes zitten al in de airfryer
* Ireth kijkt naar lege chipszak....quote:Op zondag 12 februari 2023 15:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb snekkies klaar liggen voor na de SL. maar jeetje hoe lang kan ik mijzelf nog bedwingen
hahaquote:Op zondag 12 februari 2023 15:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kijkt naar lege chipszak....
Eehhmmm....
Dit is ook niet over de streamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |