SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan heb je daar helemaal niets te zoekenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh trouwens .. het hele lichaam van Sasha doet pijn en ze is moe vertelde ze net.
so what's new eigenlijk.
wat een grapquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ha Ha ... Isaac had zich verstopt in de dekenbak, en liet iemand schrikken...
Of hij heeft wel altijd netjes zijn microfoon omquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin (inmiddels heeft ie z'n microfoon op z'n kussen gelegd) : Ik weet nu zeker dat Isaac bij de productie hoort he.. hij is nog nooit omgeroepen.
Dus nu zijn het Jap en Martin die op stream hebben gezegd dat ze denken dat Isaac bij de productie hoort.
Dat is de saaie conclusie inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij heeft wel altijd netjes zijn microfoon om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij zei dat cheng (Jeff) dat had gezegdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Het begint hier op de Mirthe show te lijken.
Koekoekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Stem : Beste Martin ... wil je ....
Martin : HIJ IS HIER .. HIER !!! VERDOMME HEY!!! HIJ IS HIER !
Martin : Heb ik al last van m'n voet, gebeurd dat ook nog.
[ afbeelding ]
Het is alweer een week rukken in zijn sok oidquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
Wel raar om Martin zo te zien want meestal dook Mexx op onder die dekens
Erik?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: haar kan je er niet op krijgen ,dan kan je beter voor die lange gaan
Welke lange![]()
Hij herhaalt precies Jeff zijn woorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Het begint hier op de Mirthe show te lijken.
Die is ook gewoon zwakbegaafd hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef Seattle het volgende:
Prins Constantijn uit republiekFrankrijk
Aldus Mirthe
Erik is altijd 'de lange'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: haar kan je er niet op krijgen ,dan kan je beter voor die lange gaan
Welke lange![]()
In mijn hoofd wel, veel te lang in beeld ookquote:
best bijzonder met trainenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Leuk hoor dat judo, ze raken stuk voor stuk geblesseerd.
Dat is een heel goed puntquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel, veel te lang in beeld ook
Voel je vrij een voorspelling te doen hequote:
ik ben oprecht heel blij als Matin gaatquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:08 schreef Ijspegel99 het volgende:
Marciano wil jij je microfoon controleren
Mattin: Hier ben ik oprecht heel blij mee
En dan bij voorkeur eruit gestemd wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben oprecht heel blij als Matin gaat
Ik denk Wendyquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voel je vrij een voorspelling te doen he
D. in JAA / [WINACTIE] Voorspel de JAA top 10, en de winnaar!
en falen bij de eliminatiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur eruit gestemd worden
Oh laat maar danquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie jouw top 10 daar wel verschijnen dan
ik kan het niet aanzienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die judoles staat nu online, was best leuk om te zien ......
Ik kijk heeeel graag je filmpjes, maar de judoles sla ik even overquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die judoles staat nu online, was best leuk om te zien ......
Mirthie is wel veranderd , Jammerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe gaat er volgens Jeff steeds meer uit zien als een lesbische
Ik heb haar nooit een prettig persoon gevondenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthie is wel veranderd , Jammer
Okay, geen goede uitleg en/of begeleiding of zo ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
ik kan het niet aanzien
jaren gejudo-ed
slechte uitlegquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, geen goede uitleg en/of begeleiding of zo ?
Ik heb het helemaal gehad met haarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit een prettig persoon gevonden
Okay, snap het nu ....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
slechte uitleg
eerst basis leren en dan pas de rest
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:25 schreef Flow3r het volgende:
Babette : daarom zit ik in dit programma, dan kunnen mijn vrienden en familie me ook uitzetten
ze hebben het tv momentje al gescoord met baby Sharkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
sorry maar wat een lamlendigheid op zaterdag avond
Wat wel scheelt is dat je vanzelf minder gaat kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
sorry maar wat een lamlendigheid op zaterdag avond
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even voor mijn info, zag gisteren Sasha en Bern samen douchen, doen ze dat echt vaker zoals hier werd gezegd ?
[ afbeelding ]
Sasha en Bern samen onder de douche - 10 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jep je ziet het alleen niet vaak
meestal hoor je een deelnemer het zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge
toch wat zelfkennis?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:25 schreef Flow3r het volgende:
Babette : daarom zit ik in dit programma, dan kunnen mijn vrienden en familie me ook uitzetten
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima denken dat Wanda Kenzi Sas etc een groepje vormen en steeds groter kunnen worden
ik denk dat het groepje niet echt groter wordtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Je ziet het steeds meer gebeuren
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een naar wijf ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wanda haat Jeffrey - 11 februari 2023.Wanda zegt zelf meteen al dat het een tikkeltje overdreven is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff en Kim nu samen in de douche, ook niet eerder gezien toch ?
Maar ze zegt het wel...raar wijf.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda zegt zelf meteen al dat het een tikkeltje overdreven is.
Ik vind Mirthe eng, al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Respectloos hoe kunnen mensen zo zijn
nieuw woordje?
tis ook niet mijn favorietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe eng, al vanaf het begin.
Deugwoordje.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Respectloos hoe kunnen mensen zo zijn
nieuw woordje?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja duhhh, sorry hoor maar die kun je ook niet vinden in deze relatie....
Het doet er niet toe, het gaat hier niet over de streamers.quote:
Dat denken ze altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:30 schreef D. het volgende:
Wel grappig om JW en Erik samen te zien. Als ze elkaar begrijpen denken ze slim te zijn
Staat dit allemaal in dat boek "ik ben omringd door idioten" ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:39 schreef D. het volgende:
Mirthe heeft 3 haren, beetje baardgroei, maar ze is nog niet in de overgang
Ik denk dat ze het aanvult met eigen ervaringen en 'kennis'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Staat dit allemaal in dat boek "ik ben omringd door idioten" ?
Ik hoor heel veel, maar het lukt me niet het op te slaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:44 schreef mangalie het volgende:
Ah okéze gaat verder met de blauwe personen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff en Kim douchen samen deel 2 - 11 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De groep heeft gekozen voor de manager die ze verdienen dus achteraf dan ook niet gaan lopen zeikenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef Judiwi het volgende:
Komt er nog wat anders, of slaapt iedereen al op zaterdagavond.
Wordt steeds saaier. Laat eens een x de toeter afgaan.
Net als het nachtelijk zingen, was echt grappig.
Valt me een beetje tegen dat het zover nog niet is gekomenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, tijd voor een nachtelijke opdracht.
Wat heeft de keuze voor de manager met de opdrachten te maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De groep heeft gekozen voor de manager die ze verdienen dus achteraf dan ook niet gaan lopen zeiken
dat horen we zo van onze live reporter Kakaquote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft de keuze voor de manager met de opdrachten te maken?
*afwachtquote:Op zondag 12 februari 2023 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat horen we zo van onze live reporter Kaka
Gaan jullie het lekker over opdrachten hebben dan heb ik het gewoon over die ontiegelijk saaie sfeer daar in die loodsquote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft de keuze voor de manager met de opdrachten te maken?
Nou alsof met JW en assistente Esther het nu een feestavond zou zijn. Pfffdream onquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De groep heeft gekozen voor de manager die ze verdienen dus achteraf dan ook niet gaan lopen zeiken
Opdrachten, sfeer, wat dan ook, ik vind het niet iet wat je de manager kwalijk kunt nemenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaan jullie het lekker over opdrachten hebben dan heb ik het gewoon over die ontiegelijk saaie sfeer daar in die loods![]()
je kunt niet alles op matin afschuivenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Opdrachten, sfeer, wat dan ook, ik vind het niet iet wat je de manager kwalijk kunt nemen
Ze zijn uit zichzelf saai
En geblesseerd
Al die geforceerde kutevenementen er vliegensvlug doorheen jagen is volkomen waardeloosquote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Opdrachten, sfeer, wat dan ook, ik vind het niet iet wat je de manager kwalijk kunt nemen
Ze zijn uit zichzelf saai
En geblesseerd
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:06 schreef D. het volgende:
Zoe's vader is vandaag jarig, maar Zoe denkt dat het morgen is
Gefeliciteerd vader van Zoe, mocht je meelezen
Het meeste welquote:Op zondag 12 februari 2023 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt niet alles op matin afschuiven
Beter geforceerde evenementen, dan een hele avond kaartende mensenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die geforceerde kutevenementen er vliegensvlug doorheen jagen is volkomen waardeloos
of een voorlezende Eunicequote:Op zondag 12 februari 2023 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Beter geforceerde evenementen, dan een hele avond kaartende mensen
vooreeuwig wakkerquote:Op zondag 12 februari 2023 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is wel fijn
Mocht je in slaap willen vallen
Doe het dan eenmalig goed met zulke evenementen want kwaliteit gaat boven kwantiteitquote:Op zondag 12 februari 2023 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Beter geforceerde evenementen, dan een hele avond kaartende mensen
Dat is (helaas) de keuze van de bewoners. Beetje pakken wat je pakken kanquote:Op zondag 12 februari 2023 00:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe het dan eenmalig goed met zulke evenementen want kwaliteit gaat boven kwantiteit
En zorg ervoor dat je versnaperingen in huis hebt waarbij je iedereen verrast met perfecte timing
Als er alcohol is dan moet ook altijd meteen alles op en krijg je zuipen om het zuipenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is (helaas) de keuze van de bewoners. Beetje pakken wat je pakken kan
2 kratjes bier en 6 liter wijnquote:Op zondag 12 februari 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als er alcohol is dan moet ook altijd meteen alles op en krijg je zuipen om het zuipen
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 12 februari 2023 00:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 kratjes bier en 6 liter wijn
poeh dat was veel
Ja, preciesquote:Op zondag 12 februari 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als er alcohol is dan moet ook altijd meteen alles op en krijg je zuipen om het zuipen
ja das beter dan 16?? euroquote:Op zondag 12 februari 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
Daarbij vijf euro voor een kratje
ik was acuut weer aan de alcohol gegaanquote:Op zondag 12 februari 2023 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies
Het is ook vaak een beperkte hoeveelheid, dus iedereen wil er zoveel van binnen krijgen
Maar goed, zo kijken wij er tegenaan. Als ik 6 maanden tegen sommige mensen daar aan zat te kijken greep ik wellicht ook wat er maar te pakken was
Ik denk er vaak over na hoe ik me daar zou gedragen, maar feit is dat ik het pas zeker weet als ik daar ook zou zittenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was acuut weer aan de alcohol gegaan
preciesquote:Op zondag 12 februari 2023 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk er vaak over na hoe ik me daar zou gedragen, maar feit is dat ik het pas zeker weet als ik daar ook zou zitten
Dat nemen we maar aanquote:Op zondag 12 februari 2023 00:18 schreef greysbones het volgende:
Mori ook naar bed
iedereen ligt er bijna in
volgens mij Eunice en Mirthequote:Op zondag 12 februari 2023 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat nemen we maar aan
Nouja, is iedereen fit als morgen om 9:00u de zoemer gaat
Zou er niet eens over peinzen om me op te gevenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk er vaak over na hoe ik me daar zou gedragen, maar feit is dat ik het pas zeker weet als ik daar ook zou zitten
ik denk dat de meesten hier zich niet zullen opgevenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou er niet eens over peinzen om me op te geven
Al begrijp ik wat je bedoeld puur vanuit filosofisch oogpunt
Sowieso een armoedige bedoening daarquote:Op zondag 12 februari 2023 00:23 schreef Judiwi het volgende:
Zo een Jeffrey kan toch tijdens het douchen gewoon over het muurtje kijken. Door zijn lengte.
Moraima denkt ook. Ga niet met Jeffrey naast me. Haha
nou mag toch hopen dat de febo eens wat gas gaat gevenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso een armoedige bedoening daar![]()
Moet je nagaan dat de helft er al niet meer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging me eigenlijk om die twee douches en toiletten voor pak en beet veertig mensenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou mag toch hopen dat de febo eens wat gas gaat geven
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:27 schreef Flow3r het volgende:
serieus, al slaapstreams ?
het is triester dan triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
we worden weggejaagd door de regie die al de hele avond nietszeggende mensen volgt terwijl je op de achtergrond een hoop gedoe en gelach hoortquote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we worden weggejaagd door die regie al de hele avond nietszeggende mensen volgen terwijl je op de achtergrond een hoop gedoe en gelach hoort
Jr kunt wel klagen, maar feit is dat je toch weer iedere dag van de partij bentquote:
ik ben aan het multitaskenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jr kunt wel klagen, maar feit is dat je toch weer iedere dag van de partij bent
Waarom er dan niet het beste van maken?
Vermaak me vaak meer met jullie dan met die tamme streamsquote:Op zondag 12 februari 2023 00:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we worden weggejaagd door de regie die al de hele avond nietszeggende mensen volgt terwijl je op de achtergrond een hoop gedoe en gelach hoort
Inderdaad, elke avond/nacht hetzelfde geklaag, het is niet eens origineel meer, niemand is verplicht te kijken.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jr kunt wel klagen, maar feit is dat je toch weer iedere dag van de partij bent
Waarom er dan niet het beste van maken?
Als manager sluit je de poort verdommequote:Op zondag 12 februari 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
Kenzi vind dat Zoe zat te zeuren over de schampoo
en Kenzi er wakker voor wilde maken (om 11 uur op zaterdagavond)
Mirthe neemt het al helemaal voor Kenzi opquote:Op zondag 12 februari 2023 00:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als manager sluit je de poort verdomme
Mirthe zit vuistdiep in Kenzy zullen we maar zeggenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe neemt het al helemaal voor Kenzi op
hoe durft Zoe!! Kenzi is gewoon een luie bitchquote:Op zondag 12 februari 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
Kenzi vind dat Zoe zat te zeuren over de schampoo
en Kenzi er wakker voor wilde maken (om 11 uur op zaterdagavond)
IEMAND UIT ONZE KAMER HEEFT DAT NIET GEDAANquote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Zoe zeurde over shampoo, Mirthe net over de vloer die vies is
Stiekem wijffie die Eunice,,,quote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef Judiwi het volgende:
Eunice weet dat de camera in de keuken op hun gericht staat. Nu wil ze op de keukenvloer gaan zitten om te eten.
waarom zeuren en er niet het beste van maken hequote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
IEMAND UIT ONZE KAMER HEEFT DAT NIET GEDAAN
Gewoon, muisjesquote:Op zondag 12 februari 2023 00:40 schreef Flow3r het volgende:
hoe heten die anijs dingen? Gewoon muisjes ? het zijn geen gestampte muisjes want dat is in poedervorm
Ik zit ook te wachten op een variatie in de stem-procedurequote:Op zondag 12 februari 2023 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon eens blind moeten stemmen en de twee bovenaan zullen daarna gaan battlen voor lijfsbehoud
Gewoon muisjes zoals je die op beschuit doet met kraamvisite..quote:Op zondag 12 februari 2023 00:40 schreef Flow3r het volgende:
hoe heten die anijs dingen? Gewoon muisjes ? het zijn geen gestampte muisjes want dat is in poedervorm
Bij Mirthe zie je het gelijk als ze is afgevallen dus eet vooral op die pot zou je willen zeggenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe snoept nog even van de pindakaas, ze kan er elke dag wel een pot van eten maar dat doet ze niet want daar kom je van aan
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zondag 12 februari 2023 00:44 schreef Flow3r het volgende:
Midden in de nacht of gewoon in het weekend zou wel eens leuk zijn voor een eliminatie
nee meteen opzouten in het donkerquote:Op zondag 12 februari 2023 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dus
Mag Martin nog tot 9:00u wakker liggen voor ie zijn koffer pakt
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:40 schreef Flow3r het volgende:
praat nederlands inquote:Op zondag 12 februari 2023 00:52 schreef Flow3r het volgende:
Lo se
Lo sabes
si claro
ik weet het
jij weet het
ja duidelijk
denk ik![]()
Hopelijk is de kaas al op, anders is ie vast al weggelopenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:50 schreef Flow3r het volgende:
ze pakken veel dingen en ook constant volgens Mirthe, zij zelf pakt alleen een likje pindakaas
[ afbeelding ]
Eunice en Esther dus, want die ziet dagelijks geel en groenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:55 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft wel zin om te daten, ze wil aandacht
vooral gele en groene mensen
[ afbeelding ]
Ieder zijn eigen keus daarinquote:Op zondag 12 februari 2023 00:59 schreef Thorelf het volgende:
ik snap niet dat ze altijd over wendy zeuren dat ze haar kinderen achterlaat. Eunice doet het zelfde haar kids zijn ook nog jong
Wendy is geliefd, dat kunnen de klagers niet hebbenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:59 schreef Thorelf het volgende:
ik snap niet dat ze altijd over wendy zeuren dat ze haar kinderen achterlaat. Eunice doet het zelfde haar kids zijn ook nog jong
Hi is wel creatiefquote:Op zondag 12 februari 2023 08:49 schreef Clasientje het volgende:
Erik vraag gewoon nieuwe schoenen dit werkt niet wat hij doet
Hahaha dat zeker. Die schoenen zijn helemaal op onderzool helemaal versleten scheuren aan de bovenkant. Mag de prullenbak in.quote:
Maar als je niets anders hebt moet je wel iets hequote:Op zondag 12 februari 2023 08:53 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hahaha dat zeker. Die schoenen zijn helemaal op onderzool helemaal versleten scheuren aan de bovenkant. Mag de prullenbak in.
Dat klopt🙂quote:Op zondag 12 februari 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je niets anders hebt moet je wel iets he
hoop op pittig centraal morgenquote:Op zondag 12 februari 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Jeff aan het mopperen over Kenzy dat ze niets klaar zet voor het ontbijt
Dat zal vast weer meevallen. Ze hebben altijd een grote mond na en voor het centraalquote:
En waar iemand een dikke scheet lietquote:Op zondag 12 februari 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Dan schakelen we over naar de badkamer waar Marciano en Isaac het over Janet hebben, ik versta niet precies wat..
quote:Op zondag 12 februari 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar iemand een dikke scheet liet
Ons lachebekje...quote:Op zondag 12 februari 2023 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
Sas aan de afwas.
Zie je ook niet vaak.
Maar goed dat het geen geurstream isquote:Op zondag 12 februari 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]jaja ik hoorde hem nog op de valreep
Ze hebben allemaal hun taken, Erik moet stofzuigen vandaagquote:Op zondag 12 februari 2023 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
Sas aan de afwas.
Zie je ook niet vaak.
quote:
Ooh ik denk al, wat ligt Erik te doen...quote:Op zondag 12 februari 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dat het geen geurstream is![]()
Zo te zien zit Erik podcast te luisteren. Het is nog erg rustig op de streams
volgens mij luistert hij de podcastquote:Op zondag 12 februari 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
Nou Erik heeft ook iets nieuws... ligt boven op de kussens met z'n ogen dicht...
Zien we niet vaak, meestal is hij wel ergens mee bezigquote:Op zondag 12 februari 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik denk al, wat ligt Erik te doen...
Ja ik lees het net bij Dot..quote:Op zondag 12 februari 2023 09:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij luistert hij de podcast
iemand die ik weinig in de keuken zie is babbelquote:Op zondag 12 februari 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal hun taken, Erik moet stofzuigen vandaag
Ik zie trouwens Sas regelmatig in de keuken bezig
Toch zie ik haar daar ook. Er is een soort van corvee wie wat waar moet doen.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
iemand die ik weinig in de keuken zie is babbel
Babbel heeft elke keer weer een smoes om niet te hoeven helpen bij Wendy als het hun beurt is om te koken.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch zie ik haar daar ook. Er is een soort van corvee wie wat waar moet doen.
Er zijn er een paar heel veel in de keuken om te koken. Een tijdje terug waren het altijd dezelfde maar ik zie nu oo wel eens andere koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |