toch wat zelfkennis?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:25 schreef Flow3r het volgende:
Babette : daarom zit ik in dit programma, dan kunnen mijn vrienden en familie me ook uitzetten
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima denken dat Wanda Kenzi Sas etc een groepje vormen en steeds groter kunnen worden
ik denk dat het groepje niet echt groter wordtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Je ziet het steeds meer gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een naar wijf ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wanda haat Jeffrey - 11 februari 2023.Wanda zegt zelf meteen al dat het een tikkeltje overdreven is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff en Kim nu samen in de douche, ook niet eerder gezien toch ?
Maar ze zegt het wel...raar wijf.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda zegt zelf meteen al dat het een tikkeltje overdreven is.
Ik vind Mirthe eng, al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Respectloos hoe kunnen mensen zo zijn
nieuw woordje?
tis ook niet mijn favorietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe eng, al vanaf het begin.
Deugwoordje.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:56 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Respectloos hoe kunnen mensen zo zijn
nieuw woordje?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja duhhh, sorry hoor maar die kun je ook niet vinden in deze relatie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |