Voel je vrij een voorspelling te doen hequote:
ik ben oprecht heel blij als Matin gaatquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:08 schreef Ijspegel99 het volgende:
Marciano wil jij je microfoon controleren
Mattin: Hier ben ik oprecht heel blij mee
En dan bij voorkeur eruit gestemd wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben oprecht heel blij als Matin gaat
Ik denk Wendyquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Voel je vrij een voorspelling te doen he
D. in JAA / [WINACTIE] Voorspel de JAA top 10, en de winnaar!
en falen bij de eliminatiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur eruit gestemd worden
Oh laat maar danquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie jouw top 10 daar wel verschijnen dan
ik kan het niet aanzienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die judoles staat nu online, was best leuk om te zien ......
Ik kijk heeeel graag je filmpjes, maar de judoles sla ik even overquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die judoles staat nu online, was best leuk om te zien ......
Mirthie is wel veranderd , Jammerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe gaat er volgens Jeff steeds meer uit zien als een lesbische
Ik heb haar nooit een prettig persoon gevondenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthie is wel veranderd , Jammer
Okay, geen goede uitleg en/of begeleiding of zo ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
ik kan het niet aanzien
jaren gejudo-ed
slechte uitlegquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, geen goede uitleg en/of begeleiding of zo ?
Ik heb het helemaal gehad met haarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit een prettig persoon gevonden
Okay, snap het nu ....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
slechte uitleg
eerst basis leren en dan pas de rest
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:25 schreef Flow3r het volgende:
Babette : daarom zit ik in dit programma, dan kunnen mijn vrienden en familie me ook uitzetten
ze hebben het tv momentje al gescoord met baby Sharkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
sorry maar wat een lamlendigheid op zaterdag avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat wel scheelt is dat je vanzelf minder gaat kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
sorry maar wat een lamlendigheid op zaterdag avond
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even voor mijn info, zag gisteren Sasha en Bern samen douchen, doen ze dat echt vaker zoals hier werd gezegd ?
[ afbeelding ]
Sasha en Bern samen onder de douche - 10 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jep je ziet het alleen niet vaak
meestal hoor je een deelnemer het zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |