SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan heb je daar helemaal niets te zoekenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh trouwens .. het hele lichaam van Sasha doet pijn en ze is moe vertelde ze net.
so what's new eigenlijk.
wat een grapquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ha Ha ... Isaac had zich verstopt in de dekenbak, en liet iemand schrikken...
Of hij heeft wel altijd netjes zijn microfoon omquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin (inmiddels heeft ie z'n microfoon op z'n kussen gelegd) : Ik weet nu zeker dat Isaac bij de productie hoort he.. hij is nog nooit omgeroepen.
Dus nu zijn het Jap en Martin die op stream hebben gezegd dat ze denken dat Isaac bij de productie hoort.
Dat is de saaie conclusie inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij heeft wel altijd netjes zijn microfoon om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij zei dat cheng (Jeff) dat had gezegdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Het begint hier op de Mirthe show te lijken.
Koekoekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Stem : Beste Martin ... wil je ....
Martin : HIJ IS HIER .. HIER !!! VERDOMME HEY!!! HIJ IS HIER !
Martin : Heb ik al last van m'n voet, gebeurd dat ook nog.
[ afbeelding ]
Het is alweer een week rukken in zijn sok oidquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
Wel raar om Martin zo te zien want meestal dook Mexx op onder die dekens
Erik?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: haar kan je er niet op krijgen ,dan kan je beter voor die lange gaan
Welke lange![]()
Hij herhaalt precies Jeff zijn woorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Het begint hier op de Mirthe show te lijken.
Die is ook gewoon zwakbegaafd hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef Seattle het volgende:
Prins Constantijn uit republiekFrankrijk
Aldus Mirthe
Erik is altijd 'de lange'quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:03 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: haar kan je er niet op krijgen ,dan kan je beter voor die lange gaan
Welke lange![]()
In mijn hoofd wel, veel te lang in beeld ookquote:
best bijzonder met trainenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Leuk hoor dat judo, ze raken stuk voor stuk geblesseerd.
Dat is een heel goed puntquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel, veel te lang in beeld ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |