Zullen veel upgrades komen in Baku.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja 4 weken pauze tussen race 3 en 4
Wordt gelijk goedgemaakt met een sprintrace...quote:Op zondag 19 februari 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja 4 weken pauze tussen race 3 en 4
Sprintracesquote:Op zondag 19 februari 2023 11:12 schreef shiz het volgende:
[..]
Wordt gelijk goedgemaakt met een sprintrace...![]()
Ik heb er nauwelijks wat van gemerkt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond dat de BLM wel erg prominent en dominant aanwezig was.
quote:Op zondag 19 februari 2023 08:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat rijders "moeten" knielen voor een race om een drugsdealende, vrouwen mishandelende crimineel te eren is misschien niet domineren van de sport maar wel meer invloed als het zou moeten hebben imo. Het heeft geen zak met F1 te maken.quote:
We gaan van een situatie waarin je niet hoefde te knielen, naar een situatie waarin je niet mag knielen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat rijders "moeten" knielen voor een race om een drugsdealende, vrouwen mishandelende crimineel te eren is misschien niet domineren van de sport maar wel meer invloed als het zou moeten hebben imo. Het heeft geen zak met F1 te maken.
Duidelijk dat jij een echte fan van de sport bent.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vorig jaar al gemerkt dat sprintraces skippen simpel is en dat je niet echt iets mist, dus ik heb mezelf al voorgenomen om er niet meer speciaal voor thuis te blijven. Zelfs kwalificaties hebben meer waarde.
Deze fokkerquote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat rijders "moeten" knielen voor een race om een drugsdealende, vrouwen mishandelende crimineel te eren is misschien niet domineren van de sport maar wel meer invloed als het zou moeten hebben imo. Het heeft geen zak met F1 te maken.
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jep. Fan van de sport en niet van de show.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij een echte fan van de sport bent.
Er is geen verschil.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Fan van de sport en niet van de show.
Er is zeker wel een verschil.quote:
Niet mee eens, ze voegen namelijk extra races toe.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:02 schreef Starflyer het volgende:
Sprintraces voegen dan ook helemaal niets toe.
Dat was een algemeen statement tegen racisme.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
In BLM bedoel je? Want die zijn tamelijk wars van feiten. Maar nogmaals, dat heeft niks met F1 te maken.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]lees je nog even in zou ik zeggen want als je dat vindt dan hebben ze nog niet genoeg geknield.
Dat heeft geen zak met de F1 te maken.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat was een algemeen statement tegen racisme.
De sprintrace zelf vind ik niet zo vervelend. Wat wel jammer is, is dat het hele weekend hierdoor in de war wordt geschopt. In een normaal weekend is elke sessie waardevol en logisch. In een sprintweekend is er een kwalificatie waarvoor nauwelijks getraind kon worden en een vrije training waarin je niks meer mag veranderen. Vooral dat laatste is echt stom. Het is sowieso raar om nog een training te doen nadat er al een sessie is gereden die ergens om gaat.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:02 schreef Starflyer het volgende:
Sprintraces voegen dan ook helemaal niets toe.
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Dat is niet het verschil dat Nattekat bedoelt. Hij kijkt niet naar de sprintraces omdat het (zogenaamd) alleen voor de show is.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er is zeker wel een verschil.
Het hele circus om de F1 heen boeit me niet (pre-race shows, aanwezige celebs, politiek/spotlight-geneuzel), de sport zelf des te meer.
Gelukkig is die hype ook alweer voorbij.quote:Op zondag 19 februari 2023 08:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt laat ik aan hem over.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:39 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is niet het verschil dat Nattekat bedoelt. Hij kijkt niet naar de sprintraces omdat het (zogenaamd) alleen voor de show is.
Ik vind het niets toevoegen. De races zijn over het algemeen niet echt spannend, omdat niemand echt risico wil nemen (uitzonderingen dankzij een natte kwalificatie daargelaten).quote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
De sprintrace zelf vind ik niet zo vervelend. Wat wel jammer is, is dat het hele weekend hierdoor in de war wordt geschopt. In een normaal weekend is elke sessie waardevol en logisch. In een sprintweekend is er een kwalificatie waarvoor nauwelijks getraind kon worden en een vrije training waarin je niks meer mag veranderen. Vooral dat laatste is echt stom. Het is sowieso raar om nog een training te doen nadat er al een sessie is gereden die ergens om gaat.
Ik zou het denk ik nog beter vinden als ze een van de vrije trainingen zouden omdopen tot sprintrace, bijvoorbeeld FP2 op vrijdag. Start met een (al dan niet reversed) grid op basis van de tussenstand of een willekeurig grid, zoiets. Probeer je setup uit, kijk hoe de baan erbij ligt, rij een paar rondjes die echt ergens om gaan, pak een paar punten op het eind en klaar is kees. Vervolgens kun je dan op zaterdag de rest van het weekend uitvoeren volgens het normale format, waarin je mag doen wat je wil tijdens de training en de kwalificatie gewoon voor de hoofdrace op zondag geldt.
Tuurlijk, dat is een gegeven. Maar áls je dan per se een interessantere sessie op vrijdag wil toevoegen, kun je imho beter eerst de sprint rijden. Met het huidige format is elke sessie minder interessant dan normaalquote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vind het niets toevoegen. De races zijn over het algemeen niet echt spannend, omdat niemand echt risico wil nemen (uitzonderingen dankzij een natte kwalificatie daargelaten).
Het is puur geïntroduceerd om, door de kwalificatie naar de vrijdag te verschuiven, meer kijkers op die vrijdag te trekken, zodat ze meer tv/sponsorgeld kunnen vragen en dus meer winst kunnen maken.
Het is dan ook een vrij domme vraag.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Goed alternatief voor Jumboquote:Op maandag 20 februari 2023 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Bier en Red Bull, gezond hoor!
wordt het nog ergens uitgezonden?quote:Op maandag 20 februari 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
TIJDSCHEMA FORMULE 1 WINTERTEST BAHREIN 2023
Sessie Datum Nederlandse tijd
Ochtendsessie dag 1 donderdag 23 februari 08:00 - 12:15 uur
Middagsessie dag 1 donderdag 23 februari 13:15 - 17:30 uur
Ochtendsessie dag 2 vrijdag 24 februari 08:00 - 12:15 uur
Middagsessie dag 2 vrijdag 24 februari 13:15 - 17:30 uur
Ochtendsessie dag 3 zaterdag 25 februari 08:00 - 12:15 uur
Middagsessie dag 3 zaterdag 25 februari 13:15 - 17:30 uur
juist, en dat deed het welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen moeite met al deze dingen, maar het moet de sport niet gaan domineren.
F1TVquote:
Ga eens kijken, thanks!quote:Op maandag 20 februari 2023 13:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat standaardmodel van 40 euro ofzo. Werkt prima.
Geen 4K hier.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of een firestick p1080HD, als je tv 4K is kan je ook de 4K versie nemen, natuurlijk.
Dit, dus. Als ze de normale volgorde van trainingen zouden afwerken en dan op zaterdag misschien een iets vroegere kwali gevolgd door een sprint-race in de namiddag, zou ik het al een stuk beter vinden. Het huidige format vind ik onzin.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Tijn het volgende:
De sprintrace zelf vind ik niet zo vervelend. Wat wel jammer is, is dat het hele weekend hierdoor in de war wordt geschopt. In een normaal weekend is elke sessie waardevol en logisch. In een sprintweekend is er een kwalificatie waarvoor nauwelijks getraind kon worden en een vrije training waarin je niks meer mag veranderen. Vooral dat laatste is echt stom. Het is sowieso raar om nog een training te doen nadat er al een sessie is gereden die ergens om gaat.
Wel grappig dat het nu pas opvalt want sinds de kleur onthulling stond het al op z'n helm.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Bier en Red Bull, gezond hoor!
quote:Lance Stroll to miss pre-season Bahrain testing
Aston Martin Aramco Cognizant Formula One™ Team driver injured in minor training accident.
Whilst pre-season training on a bicycle in Spain, Lance Stroll was involved in a minor accident and sustained injuries which will result in him sitting out the pre-season test in Bahrain.
Lance is however expecting a quick recovery and return to driving duties. His fitness to return to the cockpit will be assessed daily and the team will issue an update ahead of the Bahrain Grand Prix.
The team wishes Lance a speedy recovery and looks forward to his usual energy and commitment within the team.
Lance Stroll said: "I've had an unfortunate accident whilst training on my bike in preparation for the season. I am determined to get back in the car and I am excited about the season ahead with the team. I am motivated to bounce back from this setback as quickly as possible."
Kans voor Drugovich om zich te laten zien.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:36 schreef beantherio het volgende:
Stroll haakt af voor pre-season testing:
[..]
Of Vandoorne toch? McLaren deed net een bericht uitgaan dat die ook beschikbaar is.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kans voor Drugovich om zich te laten zien.
quote:Vandoorne and Drugovich have already been announced as test and reserve drivers for Aston Martin.
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kans voor Drugovich om zich te laten zien.
Die heeft aankomend weekend een Formule E race.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Of Vandoorne toch? McLaren deed net een bericht uitgaan dat die ook beschikbaar is.
[..]
Ik heb ook geen moeite met sponsoring door een biermerk. Maar Heineken? Dat is toch wel echt zo'n beetje het smerigste pils wat er bestaat.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:00 schreef shiz het volgende:
Het enige pluspunt aan een Heineken-biertje is dat er alcohol in zit.
Maak je je product ook nog eens alcoholvrij... dan kan men ook meteen Amsterdam's grachtenwater waar spaced out touristen in pissen gaan drinken.
Maar hey, geld groeit niet aan een boom, hij moet wel kunnen rondkomen natuurlijk. Á la Coulthard.
Einde tijdperk Aston Martin.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:36 schreef beantherio het volgende:
Stroll haakt af voor pre-season testing:
[..]
Zal ook wat van de situatie van Lance afhangen, als hij een race moet gaan missen is het wel handig een reserve coureur te laten rijden deze week, zo niet dan zie ik het Alonso wel alleen doen.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heeft aankomend weekend een Formule E race.
Het aparte is dat Alonso twee jaar geleden ook een fietsongeluk had, vlak voor de start van het nieuwe seizoen.quote:
Ja en Lance is gaan fietsen op advies van Fernandoquote:Op maandag 20 februari 2023 18:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het aparte is dat Alonso twee jaar geleden ook een fietsongeluk had, vlak voor de start van het nieuwe seizoen.
Ik blijf het een klein griezeltje vinden.quote:
Bij Alonso weet je nooit wat er achter kan zitten!quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en Lance is gaan fietsen op advies van Fernando
El Plan is al voor de seizoenstart in werkingquote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en Lance is gaan fietsen op advies van Fernando
Hij heeft niet echt een sympathieke uitstraling inderdaad, maar als je hard rijdt, boeit dat ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik blijf het een klein griezeltje vinden.Yuki daarentegen
![]()
Ja, Verstappen is het levende voorbeeld.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt een sympathieke uitstraling inderdaad, maar als je hard rijdt, boeit dat ook niet.
Vind je die onsympathiek ja?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, Verstappen is het levende voorbeeld.
Ja, ik vind Verstappen een behoorlijke hork. Weinig charisma. Doet verder niks af aan z'n kwaliteiten als coureur, maar als persoon? Nee, dan liever Norris of zo.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vind je die onsympathiek ja?
Altijd open, Goed lachs, recht door zee, in voor een dolletje, een feestje en een biertje.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, ik vind Verstappen een behoorlijke hork. Weinig charisma. Doet verder niks af aan z'n kwaliteiten als coureur, maar als persoon? Nee, dan liever Norris of zo.
Je quote de post met mijn antwoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:40 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Altijd open, Goed lachs, recht door zee, in voor een dolletje, een feestje en een biertje.
Goede vrienden met Norris.
Wat is het probleem?
Beetje de doorsnee Nederlander dus.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, ik vind Verstappen een behoorlijke hork. Weinig charisma.
Ik vind 'm ook erg gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vind je die onsympathiek ja?
Als je die docu kijkt, of zijn langere interviews dan is hij in elk geval niet onsympathiek. Het is qua motoriek en voorkomen een beetje een boer, maar qua karakter vind ik hem niet onsympathiek.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook erg gemaakt.
Zijn reacties op beeld zijn niet hem.
Maar wat ie moet zeggen om een imago te bouwen.
Terwijl die docu van hem wel een beter beeld geeft.
Ach dat soort dingen riepen ze ook over Vettel in zijn RB jarenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:13 schreef Tarado het volgende:
Hij is vooral erg snel en geeft geen cadeautjes, de rest is niet zo relevant, laat een ander maar de sympathie prijs krijgen.
Daarom en over Schumacher, Alonso, het is gewoon moeilijk voor een niet Brit om ook nog eens populair te zijn, ze vinden het leuk als je meedoet aan "hun" sporten maar winnen gaat dan weer te ver en opent de beerput.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ach dat soort dingen riepen ze ook over Vettel in zijn RB jaren
Wat moet Max daar mee dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:32 schreef AnneX het volgende:
Dit is ook Max. Terwijl net bekend is, dat Heineken een stuk of 40(?) nieuwe projecten in Rusland is gestart.![]()
[ twitter ]
gewoon niet reageren/happen......quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:40 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Altijd open, Goed lachs, recht door zee, in voor een dolletje, een feestje en een biertje.
Goede vrienden met Norris.
Wat is het probleem?
En waarom Heineken niet wordt vervolgd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat moet Max daar mee dan?
Je kan je beter afvragen hoe het kan dat Heineken sancties mijdt.
Ook dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat moet Max daar mee dan?
Je kan je beter afvragen hoe het kan dat Heineken sancties mijdt.
Joh.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:08 schreef Sodemieters het volgende:
Ja, ik vind Verstappen een behoorlijke hork.
Schumacher was als broekie ook wel redelijk arrogant maar werd op latere leeftijd wel sympathieker. Wat meer levenswijsheid, zeg maar. Waarschijnlijk ook door vaderschap etc.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Joh.![]()
Leuke vent. Zelfvertrouwen. Laat zich niks aanleunen. Vakman. Wordt gedragen door de mensen die hem echt kennen. Prima gozer, wat mij betreft.
Beetje zelfde als Michael Schumacher, eigenlijk.![]()
Onderschat niet het moeten omgaan met de media en het spotlicht waar je ineens in leeft. Schumacher had daar in het begin echt last van (volgens zijn echtgenote).quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schumacher was als broekie ook wel redelijk arrogant maar werd op latere leeftijd wel sympathieker. Wat meer levenswijsheid, zeg maar. Waarschijnlijk ook door vaderschap etc.
Bij Montoya zeiden ze ooit dat hij een tennisongeluk had gehad terwijl kwade tongen beweerden dat hij met een quad aan het stunten was geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen zijn de heftige beelden van het fietsongeluk van Stroll naar buiten gekomen.
Ja, dat weet ik nog wel ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij Montoya zeiden ze ooit dat hij een tennisongeluk had gehad terwijl kwade tongen beweerden dat hij met een quad aan het stunten was geweest
Ja, volgens jou wel, volgens mij niet. Dat heb je wel eens met meningen. Net zoals de meningen over Nyck de Vries dus kunnen verschillen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Joh.![]()
Leuke vent. Zelfvertrouwen. Laat zich niks aanleunen. Vakman. Wordt gedragen door de mensen die hem echt kennen. Prima gozer, wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen zijn de heftige beelden van het fietsongeluk van Stroll naar buiten gekomen.
Nick de wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, volgens jou wel, volgens mij niet. Dat heb je wel eens met meningen. Net zoals de meningen over Nyck de Vries dus kunnen verschillen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh, really? Hoe zijn we dan bij Max terecht gekomen, als het over Nyck ging....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nyck de Vries, waarmee deze discussie begon.
Het ging eigenlijk over Nyck, maar 'iemand' moest per se Max erbij slepen. Toen heb ik Schumacher er ook maar bij gehaald.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:23 schreef 4-elements het volgende:
Gaan we elkaar hier nou echt proberen te overtuigen of Max wel of niet sympathiek is?![]()
Nog niet gekeken, heeft Tedje het al meteen weer gehad over de 2021 titel die "gerobbed" was, of zit z'n Hammie pyjama nog in de was?quote:
Niet echt, hij zei alleen dat Red Bull met Verstappen de beste coureur heeft en dat hij dat niveau van Hamilton niet meer heeft gezien sinds AD21 maar dat dit mede door de auto komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, heeft Tedje het al meteen weer gehad over de 2021 titel die "gerobbed" was, of zit z'n Hammie pyjama nog in de was?
Je kunt vast zelf wel even terugscrollen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oh, really? Hoe zijn we dan bij Max terecht gekomen, als het over Nyck ging....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |