gewoon niet reageren/happen......quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:40 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Altijd open, Goed lachs, recht door zee, in voor een dolletje, een feestje en een biertje.
Goede vrienden met Norris.
Wat is het probleem?
En waarom Heineken niet wordt vervolgd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat moet Max daar mee dan?
Je kan je beter afvragen hoe het kan dat Heineken sancties mijdt.
Ook dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat moet Max daar mee dan?
Je kan je beter afvragen hoe het kan dat Heineken sancties mijdt.
Joh.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:08 schreef Sodemieters het volgende:
Ja, ik vind Verstappen een behoorlijke hork.
Schumacher was als broekie ook wel redelijk arrogant maar werd op latere leeftijd wel sympathieker. Wat meer levenswijsheid, zeg maar. Waarschijnlijk ook door vaderschap etc.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Joh.![]()
Leuke vent. Zelfvertrouwen. Laat zich niks aanleunen. Vakman. Wordt gedragen door de mensen die hem echt kennen. Prima gozer, wat mij betreft.
Beetje zelfde als Michael Schumacher, eigenlijk.![]()
Onderschat niet het moeten omgaan met de media en het spotlicht waar je ineens in leeft. Schumacher had daar in het begin echt last van (volgens zijn echtgenote).quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schumacher was als broekie ook wel redelijk arrogant maar werd op latere leeftijd wel sympathieker. Wat meer levenswijsheid, zeg maar. Waarschijnlijk ook door vaderschap etc.
Bij Montoya zeiden ze ooit dat hij een tennisongeluk had gehad terwijl kwade tongen beweerden dat hij met een quad aan het stunten was geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen zijn de heftige beelden van het fietsongeluk van Stroll naar buiten gekomen.
Ja, dat weet ik nog wel ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij Montoya zeiden ze ooit dat hij een tennisongeluk had gehad terwijl kwade tongen beweerden dat hij met een quad aan het stunten was geweest
Ja, volgens jou wel, volgens mij niet. Dat heb je wel eens met meningen. Net zoals de meningen over Nyck de Vries dus kunnen verschillen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Joh.![]()
Leuke vent. Zelfvertrouwen. Laat zich niks aanleunen. Vakman. Wordt gedragen door de mensen die hem echt kennen. Prima gozer, wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen zijn de heftige beelden van het fietsongeluk van Stroll naar buiten gekomen.
Nick de wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, volgens jou wel, volgens mij niet. Dat heb je wel eens met meningen. Net zoals de meningen over Nyck de Vries dus kunnen verschillen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh, really? Hoe zijn we dan bij Max terecht gekomen, als het over Nyck ging....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nyck de Vries, waarmee deze discussie begon.
Het ging eigenlijk over Nyck, maar 'iemand' moest per se Max erbij slepen. Toen heb ik Schumacher er ook maar bij gehaald.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:23 schreef 4-elements het volgende:
Gaan we elkaar hier nou echt proberen te overtuigen of Max wel of niet sympathiek is?![]()
Nog niet gekeken, heeft Tedje het al meteen weer gehad over de 2021 titel die "gerobbed" was, of zit z'n Hammie pyjama nog in de was?quote:
Niet echt, hij zei alleen dat Red Bull met Verstappen de beste coureur heeft en dat hij dat niveau van Hamilton niet meer heeft gezien sinds AD21 maar dat dit mede door de auto komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, heeft Tedje het al meteen weer gehad over de 2021 titel die "gerobbed" was, of zit z'n Hammie pyjama nog in de was?
Je kunt vast zelf wel even terugscrollen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oh, really? Hoe zijn we dan bij Max terecht gekomen, als het over Nyck ging....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |