Nou reken er maar niet op.Esther heeft geen geld en Erik is te lam om iets uit te geven. Gaat JW echt niet allemaal betalen .nooit nooit nooit en nooit nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
Erik: Je hoorde gisteren Willem in een dronken bui zeggen dat hij ons mee op vakantie ging nemen.
Esther: Ik weet niet of ik dat nog wel wel, ik weet niet wat hierna komt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Esther weet niet wat ze hierna met de anderen gaat doen, ze wacht het wel af, ze is er altijd voorzichtjes mee.
En hij wordt vierkant uitgelachenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
Gm
Top filmpje @:Amputalent
Laat weer duidelijk de Martin zien die denkt mensen op hun plek te moeten zetten
Snap niet dat kenzi het piktquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij wordt vierkant uitgelachen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Erik is Spanje een heel andere cultuur.
Esther weet niet wat andere culturen zijn want is nog nooit op vakantie geweest.
Volgens Erik zijn andere culturen niet wereld schokkend anders. Ik wens ze veel plezier in Thailand of in ieder niet westers land.
Ik denk juist dat je hem veel meer heeft, door er zo lauwtjes op te reageren een beetje te glimlachen en de bro's in de badkamer delen de extra tik uit door hem uit te lachenquote:
allemaal toneelspel voor tv momentjesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
Gm
Top filmpje @:Amputalent
Laat weer duidelijk de Martin zien die denkt mensen op hun plek te moeten zetten
"Ik wit nie wat het is"quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nog nooit in een ander land geweest
Isaak heeft hem zitten voeden en op moment suprême lacht hij hem uitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je hem veel meer heeft, door er zo lauwtjes op te reageren een beetje te glimlachen en de bro's in de badkamer delen de extra tik uit door hem uit te lachen
Geniepig, maar wel een manier om het spel te spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak heeft hem zitten voeden en op moment suprême lacht hij hem uit
Viesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniepig, maar wel een manier om het spel te spelen
Isaac is in Tegelen geborenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
Martin vroeg aan Isaak
Ben jij wel eens in Amerika geweest
Hij is er toch geboren ? Of is alleen zijn vader of moeder Amerikaans ?
Niemand durft hem er op aan te spreken, ze zijn bang van Isaac.quote:
"Ik verzorg hem zijn hond als hij aan het werk is"quote:
Tijdens spring breakquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:44 schreef Deisyy het volgende:
En weer opschepperij over trips naar Miami, want Isaac zat in één van de duurste hotels bij Ocean Drive. Poolparty's in de middag
Waar komt dat stomme slechte Nederlands dan vandaanquote:
En Martin hangt aan zijn lippenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens spring break
Alles vol
Kom je normaal niet tussen
Zo druk
Bla bla koeienvla
van niet opletten in de klas en rondhangen op poolpartiesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar komt dat stomme slechte Nederlands dan vandaan
"Het gaat niet om de tickets, neeee het gaat niet om de tickets, het gaat om het verblijf"quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je tickets voor ons regelen
Schooier
Da minde niequote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik luister zelfs liever naar Esther dan naar het gebral van Isaac
1 van zijn ouders komt uit culumbia vertelde hij ooit van martinquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
Martin vroeg aan Isaak
Ben jij wel eens in Amerika geweest
Hij is er toch geboren ? Of is alleen zijn vader of moeder Amerikaans ?
Kreeg niet goed mee waarover enzy gelogen heeft dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:00 schreef Amputalent het volgende:
Martin boos https://i.gyazo.com/1e0606698f698df1f071e8b7f8b95ac9.mp4
Omdat het thuis werd gesproken? en op school nooit verbeterd?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige herken ik wel , mijn schoondochter is Turkse en die zegt ook de , het , die in de verkeerde zinsvolgordequote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
of het verschrikkelijke neplachen van Martin danquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik luister zelfs liever naar Esther dan naar het gebral van Isaac
Waarom moet ze dat doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet eens contact opnemen met het CBG en met instanties en verenigingen die gerelateerd zijn aan Nederlands-Indie.ipv
het tv programma verborgen verleden.
O.dat ze et vertelde dat ze zo graag iets wil weten over haar (voor) ouders en Nederlands Indië. De jappenkampen enzoquote:
Ja de oma van mijn zoon was Indo , ze heeft me heftige , verdrietige verhalen verteldquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
O.dat ze et vertelde dat ze zo graag iets wil weten over haar (voor) ouders en Nederlands Indië. De jappenkampen enzo
Weg met dat mormelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Esther er doodongelukkig uitzien, misschien is het beter om haar naar huis te sturen zelf gaat ze toch niet.
Ze wilde toch wel weg in februari?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Esther er doodongelukkig uitzien, misschien is het beter om haar naar huis te sturen zelf gaat ze toch niet.
Nóg niet....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Martin vraagt zich af of het publiek invloed heeft
Ik vermoed maar zo dat de finale een spel zal zjin tussen de overgebleven bewoners.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:31 schreef cinsan het volgende:
mss mag het publiek meestemmen voor de finale
Niet lang meer.. stopt voorgoed in maart.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
O janet is bij koffietijd geweest, wist niet eens dat dat nog bestond
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet lang meer.. stopt voorgoed in maart.
Goedemorgen Cos
Ze dromen er allemaal van om in allerlei programma’s te komen en aan ER mee te doen maar dat komt ze bedrogen uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:32 schreef freaky40 het volgende:
Janet denkt dat ze je na het programma gaan uitnodigen voor allerlei talkshows om er over te gaan praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Oh, las het even anders.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:41 schreef Verida het volgende:
Koffiet
[..]
Koffietijd stopt, ik dacht in mei.
Janet bij Koffietijdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
O janet is bij koffietijd geweest, wist niet eens dat dat nog bestond
Dan moet Jeff op hem stemmen want dan heeft ie er 1quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:45 schreef puzziepie het volgende:
Als Martin nul stemmen krijgt gaat Jeff los
jef wilde toch dat martin stemmen kreeg hoord ik hem gisteren zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:45 schreef puzziepie het volgende:
Als Martin nul stemmen krijgt gaat Jeff los
Ja maar als het puntje bij het paaltje komt weet ik het nog net zo nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef wilde toch dat martin stemmen kreeg hoord ik hem gisteren zeggen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]Zo, die is echt ontzettend mager geworden in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die begint aardig naast zijn schoenen te lopenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
Erik loopt een beetje door de loods te kwèkken. Krijgt steeds meer praatjes
Nou hij lacht er nog bij...meent het niet echt serieus, hoop ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
die begint aardig naast zijn schoenen te lopen
Die ziet er flink vertieft uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ik vind Jappie echt een triest figuur worden, dat zuiphoofd...
Ja en iedere keer dat slappe excuus daarna dat je het niet meer weetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ik vind Jappie echt een triest figuur worden, dat zuiphoofd...
Is toch verschrikkelijk... en dat getrut met Wanda de hele dag...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Met Jappie heb ik het ook helemaal gehad![]()
Als je niet eens meer weet wat voor onzin je uitkraamt dan ben je gewoon een slappe zak
Echt wel !! Erik ziet zichzelf al als BN-erquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
die begint aardig naast zijn schoenen te lopen
Slappe lul...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ziet er flink vertieft uit.
En het stelt helemaal niets voor, dat dronken zijn. Hij misdraagt zich niet, lokt niet uit, zoekt geen ruzie. Want dan zou het misschien nog spektakel opleveren voor de streamsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en iedere keer dat slappe excuus daarna dat je het niet meer weet
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
goodmorning!
gaat judo nou wel 0f niet door?
Die voegt toch helemaal niks toe... lekker Wodka gaan lurken in Rusland..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
En het stelt helemaal niets voor, dat dronken zijn. Hij misdraagt zich niet, lokt niet uit, zoekt geen ruzie. Want dan zou het misschien nog spektakel opleveren voor de streams
Hij zuipt, zit, en brabbelt een beetje....
hij legt nu aan Sas uit wat hij gaat doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
goodmorning!
gaat judo nou wel 0f niet door?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:19 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie en zijn kater zijn ook aanwezig
alles wat met Erik te maken heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat ook door , dankzij Erik
Wanda kreeg er hier gisteren van langs.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en iedere keer dat slappe excuus daarna dat je het niet meer weet
babygedoe voor rupiquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
Is er vanavond iets te doen in de loods omdat Babette op tijd wil eten?
Dat was niet de reden dat ze ervan langs kreegquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanda kreeg er hier gisteren van langs.
Maar ik vind het helemaal prima dat ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jap die alles toch weer kwijt is later.
ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
En toch vind ik dit toch leuker dan boksen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:48 schreef Harry het volgende:
JW tegen Babette: dus eigenlijk klets je heel veel, maar zeg je niets.
Dat songfestival muziek is een "grapje "van hem vertelde hij gister aan iemand, een gimmick noemde hij t Om een beetje te stangenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:46 schreef pingu66 het volgende:
Erik houdt van songfestival muziek en niet van die door geproduceerde shitzooi van tegenwoordig.
Laat GJ dat maar niet horen vindt hij vast homomuziek 😉
Aan die cap van vanochtend te zien is hij toch weer bij Wendy gaan slapen. Dat waren namelijk Jasper en Wendy in bed. Lijkt wel alsof hij daar nu iedere avond slaapt. Jammer dat Wendy zich daar voor laat lenen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was niet de reden dat ze ervan langs kreeg![]()
Als ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jappie moet ze lekker naar bed gaan en hem niet stalken zoals ze deed. Hij lag rustig boven op de kussens, maar ze wou voorkomen dat ie bij de rest zou belanden en het alsnog gezellig zou hebben zonder haar ,plus dat ie misschien bij Wendy zou eindigen, dát was de enige reden dat zij 'ervan langs kreeg '
JW loopt het zelf te voeden, ik had gisterenavond 5 min de streams aan, zie ik Esther heftig JW aaien op z'n schouder... dan denk ik, zeg er dan iets van....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:02 schreef pingu66 het volgende:
Jw : Esther wil met mij wandeĺen.
Erik: als het maar bij wandelen blijft
JW: Om haar tevreden te houden zal ik het maar doen.
Erik: Nou als je het hebt gedaan kijk je er vast wel tevreden op terug( zoiets zei hij, niet letterlijk)
JW : lacht een beetje ongemakkelijk.
In plaats dat die lamlul nee zegt. Zo komt ie nooit van haar af.
Ja bizar. Hij zei gisteren ook tegen iemand , ach het gaat van zelf over die verliefdheid want het is niet wederzijds.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW loopt het zelf te voeden, ik had gisterenavond 5 min de streams aan, zie ik Esther heftig JW aaien op z'n schouder... dan denk ik, zeg er dan iets van....
Hij laat het zich prima aanleunen.Ze doet alles voor hem.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
JW loopt het zelf te voeden, ik had gisterenavond 5 min de streams aan, zie ik Esther heftig JW aaien op z'n schouder... dan denk ik, zeg er dan iets van....
Nou dat gaat op deze manier niet over bij Esther werkt alleen maar averechts...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja bizar. Hij zei gisteren ook tegen iemand , ach het gaat van zelf over die verliefdheid want het is niet wederzijds.
Ja dat vind ik dan weer lullig daar maakt hij op een misselijke manier misbruik van...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij laat het zich prima aanleunen.Ze doet alles voor hem.
superhandig voor hem... iemand die hem voorziet van een natje en droogje, luisterend oor, massage, aandacht..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij laat het zich prima aanleunen.Ze doet alles voor hem.
Eerlijk is eerlijk Wanda is er zelf ook bij , en dan niet over zijn dronkenschap ,maar wel over het lullen over hem , want dat vond ik wel kwalijk. En dat staat compleet los van Jappiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanda kreeg er hier gisteren van langs.
Maar ik vind het helemaal prima dat ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jap die alles toch weer kwijt is later.
Dit iddquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat was niet de reden dat ze ervan langs kreeg![]()
Als ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jappie moet ze lekker naar bed gaan en hem niet stalken zoals ze deed. Hij lag rustig boven op de kussens, maar ze wou voorkomen dat ie bij de rest zou belanden en het alsnog gezellig zou hebben zonder haar ,plus dat ie misschien bij Wendy zou eindigen, dát was de enige reden dat zij 'ervan langs kreeg '
Ja net Thailandquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
superhandig voor hem... iemand die hem voorziet van een natje en droogje, luisterend oor, massage, aandacht..
zonder er iets voor terug te hoeven geven
Ik vond het best wel leuk om te zien.quote:
Jij post het,ik dacht het.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij heeft weer wat hoor... aandachts.... ventje...
Gelukkig niet gezienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het best wel leuk om te zien.
quote:
Ik zou hem compleet negeren , maar als je hem/zijn gedrag gaat voeden ben je zelf ook verkeerd bezigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:23 schreef pingu66 het volgende:
Hoe hij er ook bij ligt. Als nou iedereen hem een half uurtje negeert. Is hij zo genezen.
echt niet normaal en volgens mij horen ze niet eens van elkaar wat ze zeggen, een samenvatting laten geven zou niet werken. ratelderatelde ratelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:20 schreef pingu66 het volgende:
Babbel en Wanda samen nonstop aan het ratelen.
Ik vind het een prima gesprek.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
echt niet normaal en volgens mij horen ze niet eens van elkaar wat ze zeggen, een samenvatting laten geven zou niet werken. ratelderatelde ratel
echt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
echt niet normaal en volgens mij horen ze niet eens van elkaar wat ze zeggen, een samenvatting laten geven zou niet werken. ratelderatelde ratel
en waaaarom gaan JW en Erik dan niet eens koken?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Trio Esther Erik en JW klagen over dat ze weer pannekoeken eten.
Thuis eten ze iedere dag gezond en gevarieerd 365 dagen per jaar
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
Dat babbel alleen met mensen praatte als het slecht met ze ging
Heeft Wanda nooit gehoord
Babs weet dat het van K3 kwam
Kim en Wanda waren degene die dat zeiden
Erik at alleen magnetronmaaltijden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en waaaarom gaan JW en Erik dan niet eens koken?
En Snickersquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik at alleen magnetronmaaltijden.
tja......quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kan ze wel volgen maar die knerpende stemmen, het geratel en elkaar in de rede vallen en tussendoor knerpen, vreeeeeselijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
Ik kan ze prima volgen, ze luisteren en reageren op elkaar, vullen elkaar aan
het gaat alleen wat sneller, heerlijk.
Alsof daar variatie in zit. Ik vraag me af hoe die twee van te voren dachten dat het zou gaan in de loods. Qua etenquote:
zijn ze te lui voor , die jammeren en zeiken liever vanuit hun blauwe stoeltjesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
grappig hoe verschillend we dit ervaren, vind je ze allebei knerpend?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik kan ze wel volgen maar die knerpende stemmen, het geratel en elkaar in de rede vallen en tussendoor knerpen, vreeeeeselijk
misschien willen ze wel gewoon een keer een bruine boterham met beleg als lunchquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moeten ze dat regelen/ aangevenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien willen ze wel gewoon een keer een bruine boterham met beleg als lunch
Het valt me vooral op hoe Wanda nu praat.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
grappig hoe verschillend we dit ervaren, vind je ze allebei knerpend?
ik vind dit een prima gesprek, deze mensen luisteren tenminste, reageren op elkaar
hoe ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt me vooral op hoe Wanda nu praat.
En als ze dat doen is het denk ik " Wat onaardig tegenover de mensen die elke dag proberen om iets aparts op tafel te zetten "quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moeten ze dat regelen/ aangeven
klagen vanaf de zijlijn is makkelijk
maar anderen staan 24/7 te koken
Ze zei er gisteren wat overquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet babbel eens tegen een nuchtere JW zeggen dat hij minder op die bank moet zitten
Veel meer open dan toen Kim er nog was.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Maar toen had hij biertjes op
Heeft ze gisteren al gezegd tegen JW. Toen ze in het washok zaten. Dat hij eens van die bank af moest komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet babbel eens tegen een nuchtere JW zeggen dat hij minder op die bank moet zitten
ik vind het dan ook een leuk gesprek, ze herkennen elkaar in wat ze zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel meer open dan toen Kim er nog was.
I knowquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren al gezegd tegen JW. Toen ze in het washok zaten. Dat hij eens van die bank af moest komen.
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het dan ook een leuk gesprek, ze herkennen elkaar in wat ze zeggen
en denk dat Wanda ook wel slim is en doorheeft dat ze contacten met anderen moet gaan leggen
Ja echt welquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het dan ook een leuk gesprek, ze herkennen elkaar in wat ze zeggen
en denk dat Wanda ook wel slim is en doorheeft dat ze contacten met anderen moet gaan leggen
nooooooitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:46 schreef greysbones het volgende:
Alles op het gouden weegschaaltje
Hoeveel heb jij gehad
Ze weten het allemaal beter
Maar wanneer zeggen ze het nu eens in de groep dan
Ik geef het 2 maanden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
De pannen moeten weer vervangen worden
Deze gaan dan zeker een half jaar mee
ik hoop dat IEDEREEN hem totaal negeert of ENORM OIVERDREVEN doet qua belangstelling... mafkees is hetquote:
Doet me denken aan een scene van Best of best.quote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
gesprek over pannen in de keuken, Kenzy wil nieuwe keramische kopen
ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon een stapel plastic spatels kopen...
zo snel hoort een pan niety te beschadigen..
Dat moeten ze inderdaad zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: Ik denk dat je naar huis toe moet man'
ze hadden die stalen spatels weg moeten gooien zodat die niet toch steeds gepakt wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij snapt het
Die pannen die Jeff had besteld is 1 week goed gegaan
Daarna werden de stalen spatels er weer in gebruikt zoals nu ook
En dan dat lachje van hemquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Maciano, denk dat je naar huis moet man.
Ik schreef hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef puzziepie het volgende:
Marciano: Ik denk dat je naar huis toe moet man'
De plastic spatels heeft iemand laten smeltenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze hadden die stalen spatels weg moeten gooien zodat die niet toch steeds gepakt worden
maar volgens mij hebben ze uberhaupt maar 2 spatels ofzo.. dan gaan mensen dus vorken etc pakken
koop er gewoon 10!
rare keuzes daar *klaag klaag*
Lekker naar Mexxquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad zeggen
kopen ze nieuwe houten of plastic spatels.. gewoon 743847328942quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
De plastic spatels heeft iemand laten smelten
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
Tiano
Wat is nu je plan
Ga je de hele dag hinkelen
Wat is je plan? Ga je de hele dag hinkelen?quote:
Geen idee, maar hoe dan ook, iemand zal Martin eerst moeten leren luisteren. Die doet doet wat ie zelf stoer vindt of denkt dat het publiek stoer vindt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
Heeft Bern ze nu al leren vallen dan ?
4,25 bij de Jumbo of 2,25 maar dan van houtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
gesprek over pannen in de keuken, Kenzy wil nieuwe keramische kopen
ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon een stapel plastic spatels kopen...
zo snel hoort een pan niety te beschadigen..
Misschien moet hij eens aaniedereen vragen of ze hem überhaupt stoer vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe dan ook, iemand zal Martin eerst moeten leren luisteren. Die doet doet wat ie zelf stoer vindt of denkt dat het publiek stoer vindt.
Kenzi had het nu over 4 pannen voor rond de 200 euro, dus echt wel betere kwlaiteitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
4,25 bij de Jumbo of 2,25 maar dan van hout
Maar ook is de kwaliteit van de pannen bagger voor intensief gebruik voor 25 personen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens aaniedereen vragen of ze hem überhaupt stoer vinden
Bang voor het antwoord zal ie dat denk ik nooit doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens aaniedereen vragen of ze hem überhaupt stoer vinden
Die van Jeff waren ook duurquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kenzi had het nu over 4 pannen voor rond de 200 euro, dus echt wel betere kwlaiteit
nu de spatels nog en dna ben ik blij
De leukste kamer van de loods, met de meeste lolquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe kamer 1 is geen leuke kamer
Zoe heeft het zo fout
Jeff, Mirthe, Wendy, JW, Moraima, Jasper, vergeet vast nog iemandquote:
door de spatels/ vorken/ mensen/ bewoners die stom doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van Jeff waren ook duur
Die hebben ze ook verpest
De meesten vonden ze te duur
En nu 3 keer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:55 schreef HappyCharly het volgende:
ik kijk 2 minuten naar Martin en heb hem nu al 2 keer voor de spiegel zien staan om zijn haar te doen
Laatste want er zaten zelf nieuwe spatels bijquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
door de spatels/ vorken/ mensen/ bewoners die stom doen
Ja duh!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laatste want er zaten zelf nieuwe spatels bij
Daarna bonje Kim w Esther die wel ijzeren spatels gebruikte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |