Nou reken er maar niet op.Esther heeft geen geld en Erik is te lam om iets uit te geven. Gaat JW echt niet allemaal betalen .nooit nooit nooit en nooit nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
Erik: Je hoorde gisteren Willem in een dronken bui zeggen dat hij ons mee op vakantie ging nemen.
Esther: Ik weet niet of ik dat nog wel wel, ik weet niet wat hierna komt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Esther weet niet wat ze hierna met de anderen gaat doen, ze wacht het wel af, ze is er altijd voorzichtjes mee.
En hij wordt vierkant uitgelachenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
Gm
Top filmpje @:Amputalent
Laat weer duidelijk de Martin zien die denkt mensen op hun plek te moeten zetten
Snap niet dat kenzi het piktquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij wordt vierkant uitgelachen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Erik is Spanje een heel andere cultuur.
Esther weet niet wat andere culturen zijn want is nog nooit op vakantie geweest.
Volgens Erik zijn andere culturen niet wereld schokkend anders. Ik wens ze veel plezier in Thailand of in ieder niet westers land.
Ik denk juist dat je hem veel meer heeft, door er zo lauwtjes op te reageren een beetje te glimlachen en de bro's in de badkamer delen de extra tik uit door hem uit te lachenquote:
allemaal toneelspel voor tv momentjesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
Gm
Top filmpje @:Amputalent
Laat weer duidelijk de Martin zien die denkt mensen op hun plek te moeten zetten
"Ik wit nie wat het is"quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nog nooit in een ander land geweest
Isaak heeft hem zitten voeden en op moment suprême lacht hij hem uitquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je hem veel meer heeft, door er zo lauwtjes op te reageren een beetje te glimlachen en de bro's in de badkamer delen de extra tik uit door hem uit te lachen
Geniepig, maar wel een manier om het spel te spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak heeft hem zitten voeden en op moment suprême lacht hij hem uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |