Sommige herken ik wel , mijn schoondochter is Turkse en die zegt ook de , het , die in de verkeerde zinsvolgordequote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar komt dat stomme slechte Nederlands dan vandaan
of het verschrikkelijke neplachen van Martin danquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik luister zelfs liever naar Esther dan naar het gebral van Isaac
Waarom moet ze dat doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet eens contact opnemen met het CBG en met instanties en verenigingen die gerelateerd zijn aan Nederlands-Indie.ipv
het tv programma verborgen verleden.
O.dat ze et vertelde dat ze zo graag iets wil weten over haar (voor) ouders en Nederlands Indië. De jappenkampen enzoquote:
Ja de oma van mijn zoon was Indo , ze heeft me heftige , verdrietige verhalen verteldquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
O.dat ze et vertelde dat ze zo graag iets wil weten over haar (voor) ouders en Nederlands Indië. De jappenkampen enzo
Weg met dat mormelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Esther er doodongelukkig uitzien, misschien is het beter om haar naar huis te sturen zelf gaat ze toch niet.
Ze wilde toch wel weg in februari?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Esther er doodongelukkig uitzien, misschien is het beter om haar naar huis te sturen zelf gaat ze toch niet.
Nóg niet....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Martin vraagt zich af of het publiek invloed heeft
Ik vermoed maar zo dat de finale een spel zal zjin tussen de overgebleven bewoners.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:31 schreef cinsan het volgende:
mss mag het publiek meestemmen voor de finale
Niet lang meer.. stopt voorgoed in maart.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
O janet is bij koffietijd geweest, wist niet eens dat dat nog bestond
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet lang meer.. stopt voorgoed in maart.
Goedemorgen Cos
Ze dromen er allemaal van om in allerlei programma’s te komen en aan ER mee te doen maar dat komt ze bedrogen uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:32 schreef freaky40 het volgende:
Janet denkt dat ze je na het programma gaan uitnodigen voor allerlei talkshows om er over te gaan praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Oh, las het even anders.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:41 schreef Verida het volgende:
Koffiet
[..]
Koffietijd stopt, ik dacht in mei.
Janet bij Koffietijdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
O janet is bij koffietijd geweest, wist niet eens dat dat nog bestond
Dan moet Jeff op hem stemmen want dan heeft ie er 1quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:45 schreef puzziepie het volgende:
Als Martin nul stemmen krijgt gaat Jeff los
jef wilde toch dat martin stemmen kreeg hoord ik hem gisteren zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:45 schreef puzziepie het volgende:
Als Martin nul stemmen krijgt gaat Jeff los
Ja maar als het puntje bij het paaltje komt weet ik het nog net zo nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
jef wilde toch dat martin stemmen kreeg hoord ik hem gisteren zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |