quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:18 schreef Ireth het volgende:
Sjak "mensen stemmen op hun favoriet..."
Ze beseft dus wel dat ze weinig stemmen gaat krijgen
Tot hij zijn telefoon weer aanzetquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
Het nadeel is wel, dat Rob gaat zijn van "ik heb 3 nominaties overleefd! Ik ben populair!"
Tenzij ali gelijk heeft en er 2 uit gaanquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:23 schreef Lillfex het volgende:
Maar zoals het nu lijkt krijgen we Rob er nog niet uit en dat vind ik jammer
Ja maar denk je? Ik zie dat nu nog niet gebeurenquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tenzij ali gelijk heeft en er 2 uit gaan
Ja ik ook wel. Maar ik vind Sjaggerien erger dan Rob.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:23 schreef Lillfex het volgende:
Misschien is de febo al dat negatieve gedoe ook zatquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar denk je? Ik zie dat nu nog niet gebeuren
Ik ook niet, en ik wil rob nog wel even zien hoor,,, ik ga zijn gezeik nog missen als hij naar huis moetquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ook niet van plan titanic te gaan kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Jason heeft nog nooit Titanic gezien...
Ook wel logisch, want hij is gewoon 5 jaar nadat die film is uitgekomen geboren...
Ik word oud
Ik heb het ook nooit gezien. Ik wist al hoe het afliep.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Ook wel logisch, want hij is gewoon 5 jaar nadat die film is uitgekomen geboren...
Ik word oud
De boot zinktquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gezien. Ik wist al hoe het afliep.
Zouden die mensen nou nooit livestreams hebben gekeken?quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:36 schreef Ireth het volgende:
Sjak: Misschien kunnen ze het nog terug draaien via vraagteken hé.... het is nog niet in de uitzending geweest...
Ik gok van niet
Spoilerquote:
Sjak denk ik niet. Weet niet hoe.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zouden die mensen nou nooit livestreams hebben gekeken?
Die polls verpesten eigenlijk alle spanning. Twee minuten nadat het bekent is weet je al wie vertrekt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:23 schreef Lillfex het volgende:
En maar zeggen dat ze alles gezien hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zouden die mensen nou nooit livestreams hebben gekeken?
ben 35 jaar ouder dan Jason en heb de film ook nooit gezien. Ligt er maar net aan waar je interesse in hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Ik word oud
JacJac zal dit wel snappen. Jason was natuurlijk aan het gamen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Ik word oud
lolquote:
Die hebben elkaar nodig en dekken elkaar.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:53 schreef Donna1000 het volgende:
Rob is echt een kontekruiper bij Bart
Zonder Bart heeft hij weinig, de rest is bijna allemaal van een leeftijd dat Rob ze niet serieus neemt, en ze nog veel moeten leren.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben elkaar nodig en dekken elkaar.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
JacJac zal dit wel snappen. Jason was natuurlijk aan het gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Ze wetenb het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:25 schreef Monique___ het volgende:
sl bleh
jaq zei nog te hopen dat het een geef de nominatie aan een ander wordt. had zij het ? was net te laat met kijken
Ah zo. Verkeerd gehoord. Maar had natuurlijk ook gekund.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:29 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Hij zei Burhan, Ali's achternaam
wazig idd je weet toch wel wie als eerste de hand erop had. Maar goed.. we mogen het allemaal niet zien/horenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:26 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ze wetenb het niet.
Ias dacht hij, Jak dacht zij.
Geen idee waaorm je dat niet zou weten, maar ok.
Ah. Ias drukte voordat zn naam op het bord stond. Dat zei Jak ja.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze weten niet wie wat heeft. Ias drukte mss te vroeg
bij jason die het zegt is het als feit bedoeld.. als rob die zin zegt is het weer om zijn ongenoegen erover te uitten..quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:28 schreef ledn81 het volgende:
Jason : "iedereen rent weer naar buiten"
Rob : "Ja jij ook"
Jason : "Ja iedereen rent naar buiten!?"
daar hadden ze het deze week al een keer over.. dat je dat gewoon kunt doen als er nog maar 3 over zijnquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:28 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ah. Ias drukte voordat zn naam op het bord stond. Dat zei Jak ja.
BB moet nu dus maar weer de regels gaan verzinnen.
Ja, en Bart slikt het maar denk in het echte leven hij nooit met Rob zou optrekken....kan je merken als Rob bevestiging van zijn mening zoekt bij hem en hij er totaal niet op in gaat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:53 schreef Donna1000 het volgende:
Rob is echt een kontekruiper bij Bart
Naar buiten rennen in de hoop dat er iemand binnen blijft om de namen te roepen. Eigenlijk zo goed als allemaal egoïsten dusquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar, like, alleen die op t scherm mogen op de knop drukken.
Waarom rent iedereen dan naar buiten bij t geluid?
Het is ongeldig zei hij?quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
ias dus 1 coini jaq het ? gekregen
De verkeerde drukte eerstquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar hebben we deze SL aan verdiend FEBO
zou lullig voor ali zijn.. of die kan dan weer gaanquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:36 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan 3 andere namen
Dan ben je dichtbij als je op het scherm verschijntquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar, like, alleen die op t scherm mogen op de knop drukken.
Waarom rent iedereen dan naar buiten bij t geluid?
Voor volgende week dan want je kan al 3 namen stemmen wie in het huis blijft dus dat kunnen ze niet meer veranderenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
hoop dat ze vervliegend voordeel pakt.. denk nog steeds dat het het gouden ticket is
Vervliegend voordeel = 1x warm douchen, een voordeel wat vervliegt na eenmalig gebruikquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
hoop dat ze vervliegend voordeel pakt.. denk nog steeds dat het het gouden ticket is
Ja gisterenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:42 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Shay eigenlijk al de video gezien van thuis kan er niks over terug lezen?
Niet gezien, hij heeft er wel over verteld. Kindjes gezien, 1 van de koters is weer begonnen met zwemles.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:42 schreef Angelique61 het volgende:
Jason : "dit ging redelijk"quote:
Thanks, was dit nét vergetenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:44 schreef Ireth het volgende:
Leslie pakt "terug van weggeweest"
De bechamelsaus komt weer terug
Bart heeft t al bij iedereen gedaan. Super slechte blikopener.e´ gister bij Jason wou Bart niet helpen dus heeft ie t met de hamer gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:46 schreef czvt het volgende:
Een blik openen kunnen ze niet! Zegt wel iets!
Ja. Maar niemand vond 't boeiend genoeg er iets over te typen ..quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:42 schreef Angelique61 het volgende:
Oh daar heb ik niks van meegekregen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:48 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja. Maar niemand vond 't boeiend genoeg er iets over te typen ..
Hij mocht 2x kijken want eerste keer te emotioneel 🤪
Ik denk tquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
Persoonlijk voorwerp? Leslie moet naar de dbk..
Maar opeens als Jason het doet!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:47 schreef Fikkert2 het volgende:
Bart maakt ruimte om door het raam te gaan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat gaat vast indruk maken![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Oke heb ik gemist dusquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet gezien, hij heeft er wel over verteld. Kindjes gezien, 1 van de koters is weer begonnen met zwemles.
Is Bart dan de enige? De rest mag terug in hun hol, onder hun steen, op hun tak of boom. Heel triestig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Bart heeft t al bij iedereen gedaan. Super slechte blikopener.e´ gister bij Jason wou Bart niet helpen dus heeft ie t met de hamer gedaan.
Met de huidige treklipjes op blikken gebruiken weinig mensen nog een blikopener.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Is Bart dan de enige? De rest mag terug in hun hol, onder hun steen, op hun tak of boom. Heel triestig.
Samen met het roze pak wat erbij hoortquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:44 schreef Ireth het volgende:
Leslie pakt "terug van weggeweest"
De bechamelsaus komt weer terug
Gewoon een persoonlijk item.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:52 schreef Hunter het volgende:
Terug van weggeweest kan ook een oude bewoner terug zijn
Vooral kindjes aan het woord, vriendin achtergrond.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niks van meegekregen.
Ik bedoel zeker niet dat Bart de enige is. Gewoon dat deze situatie zich gister ook voordeed (iemand kreeg het blik niet open) en toen hielp Bart niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:49 schreef czvt het volgende:
[..]
Is Bart dan de enige? De rest mag terug in hun hol, onder hun steen, op hun tak of boom. Heel triestig.
Thx!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Vooral kindjes aan het woord, vriendin achtergrond.
1 zoontje had vlechtjes de jongste was gegroeid.. oudste even vertelt dat hij nu de man in huis is..
En ze lieten een tekening zien die hij kreeg als hij gewonnen had. 1 had er weer zwemles bij ander zwembad omdat dit gel8jk viel met voetbaltraining.. zoiets..
En z'n vrouwtje zag er goed uit ze keken iedere avond op bed met z'n allen naar hem..
Zoiets😉
Omg neeeeeee !!quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef Ireth het volgende:
Of ze krijgt die klote cassetterecorder weer terug!!![]()
Ah oke fijn voor hemquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Vooral kindjes aan het woord, vriendin achtergrond.
1 zoontje had vlechtjes de jongste was gegroeid.. oudste even vertelt dat hij nu de man in huis is..
En ze lieten een tekening zien die hij kreeg als hij gewonnen had. 1 had er weer zwemles bij ander zwembad omdat dit gel8jk viel met voetbaltraining.. zoiets..
En z'n vrouwtje zag er goed uit ze keken iedere avond op bed met z'n allen naar hem..
Zoiets😉
🙄😮💨quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef Ireth het volgende:
Begrijp ik best. De huidige generatie staat verder van onze generatie dus moeten wij hen ondersteunen en technische vaardigheden meegeven.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met de huidige treklipjes op blikken gebruiken weinig mensen nog een blikopener.
Mijn dochter zou er ook niet mee uit de voeten kunnen...
Aub nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij smeert ze die zooi tot haar navel...quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
De foundation van Jolien macht wel goed zie echt geen verschil tussen haar nek en gezicht
lucky dice.. geluksdobbelsteen.. haar oma was de grootste speler ever zei ze nog. Die hield van spelletjes blijkbaar of gokken ofzoquote:
Ik heb nieuws voor Chiara dat is hij ook en ook nog de populairstequote:Op donderdag 9 februari 2023 14:03 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "als hij dit weekend weer blijft Jason is het echt een ziek gevaarlijke speler"
Ik snap iets niet, heeft bb dat blik in de wall gezet nadat bekend is wie het vraagteken had? Kan bijna niet anders als het zoiets persoonlijks is toch.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey heeft Lucky badge oid van haar overleden oma gekregen
In het blik zit alleen het kaartje. Item moeten ze dan ophalen uit de DBKquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap iets niet, heeft bb dat blik in de wall gezet nadat bekend is wie het vraagteken had? Kan bijna niet anders als het zoiets persoonlijks is toch.
O ja, jeetje wat suf van mij zeg!!quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
In het blik zit alleen het kaartje. Item moeten ze dan ophalen uit de DBK
Doe vooral niet NEP, WEES VOORAL JEZELF🤣🤣🙄😮💨quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara moet lekker naar huis gaan als alles der irriteert
En wie zou zij in het huis vooral nep vinden doen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:08 schreef Monique___ het volgende:
miss nep irriteert zich aan mensen in het huis die nep zijn.. want ze is echt
ja en ik vrees dat het deze onzin van haar is die ze laten zien van haar op tv.. om zieltjes te winnen en haar lief neer te zetten..quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara zouden mensen mij wel leuk vinden?
Maar wil niet nep doen![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:12 schreef Jockari het volgende:
De motorclub van Rob's Kemping
[ afbeelding ]
Dat hij het goed bedoeld waarschijnlijk. Liever mensen die sneaky doen!quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Wij irriteren ons aan Chiara
Overigens heb ik haar nooit eens horen uitleggen wat haar dan aan Jason stoort
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara tegen Jacq ik ga instorten als jij gaat.
Ze roddelt nu iig niet mee en probeert positiviteit in te werpen. Als ze nou altijd zo had gedaan, is ze een stuk leuker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara het kost mij vandaag heel veel energie om aardig te zijn.
Overige waait Jolien lekker mee
Nee joh Jolien wil graag daar weg dat jullie dat niet in de gaten hebben Van Jolien is dit gewoon beleefdheidquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:19 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ze roddelt nu iig niet mee en probeert positiviteit in te werpen. Als ze nou altijd zo had gedaan, is ze een stuk leuker.
Vind haar nog steeds de beste in potentie van die "roddelgroep". Ze moet alleen met de juiste mensen omgaan.
Ja dus niet eens jolien die ze oh zo vertrouwdequote:Op donderdag 9 februari 2023 14:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Chiara, zijn Jaq, Rob, Bart en zijzelf de enige wie echt wijn
Chiara met dat zielige stemmetje ook ineens, heerlijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:24 schreef Lillfex het volgende:
hahahah Hoor Jacqueline en Chiara eens Wat een stel huichelaars bij elkaar
En dan zeggen dat ze gewoon drzelf is en "echt"...quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik dacht dat jolien ook der vriendin was, maar die noemt ze dus niet op met mensen die niet nep doen.
Dus ze gebruikt jolien dus gewoon.
Ik hoop voor haar dat die heks weg moet! En dan zij er achter aan
nou dat zei ze dus net een paar keer.. dat ze zo is.. en ook hoopt dat mensen haar herkennen. Dat ze altijd snel geïrriteerd is maar haar zus haar dan kan dimmen. Jolien zei , heel goed, als je je zo voelt zonder je dan af of zwijg tegen mensen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Een ding weten we wel, als dit de echte Chiara is, dan is het geen fijn mens.
Jolien word gebruikt door Chiaraquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik dacht dat jolien ook der vriendin was, maar die noemt ze dus niet op met mensen die niet nep doen.
Dus ze gebruikt jolien dus gewoon.
Ik hoop voor haar dat die heks weg moet! En dan zij er achter aan
Ik zie het eerder omgekeerdquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien word gebruikt door Chiara
Vast niet door Charlotte gemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En, zal chiara het lekker vinden?
Nee denk niet meer Jolien haar ogen zijn al wel geopend nadat de oranje kamer met haar gepraat heeftquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien word gebruikt door Chiara
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan FEBO geen Challenge doen waarbij jolien de helft van haar, haar af moet knippen
T is wel goed dat ze het consequent Nr. 2 noemen, want als de Nederlanders het gaan hebben over poepen, dan leidt dat gegarandeerd tot miscommunicatie.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq als ik hier geen nr 2 van kan doen
Nou ik moet zeggen dat de manier waarop Charlotte pannenkoekenbeslag maakt ik het ook niet hoef. Liters olie en wat gist en zout brrrquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En, zal chiara het lekker vinden?
Omdat ze dat niet of nauwelijks binnen krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom zijn ze daar zo gefocust op suiker?
Kan ze thuis gaan etenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:
Chiara heeft gewoon wat meer suiker nodig in haar systeem
Tis zo'n zoet persoonquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:
Chiara heeft gewoon wat meer suiker nodig in haar systeem
https://nl.wikipedia.org/wiki/Chiara_(voornaam)quote:Chiara is een Italiaanse meisjesnaam en betekent helder of heldere. Chiara is de Italiaanse vorm van het Latijnse Clara, waarvan de heilige Clara van Assisi een bekende naamdraagster is.
Volgens het Meertens Instituut groeide de populariteit van Chiara vanaf halverwege jaren 90, om na 2001 weer te dalen.
Andere varianten op de naam Chiara, zijn bijvoorbeeld Kiara, Klara, Chiarina, Clarinda en Claire
Chayron, Jolien, Charlotte en Lindseyquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:08 schreef Monique___ het volgende:
team 3 ias mimi bart ? team 2 niet mee gekregen
Dan hebben we zo dadelijk weer een SL.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:06 schreef Monique___ het volgende:
oh een test![]()
kennis over muziek
bb pubquiq
bb dacht: ze gaan me allemaal lopen..
3 teams van 4 bewoner maken nu
En deelt zichzelf met de beste mensen in.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Chayron nam weer het hoogste woord
Irritant figuurquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:11 schreef Hoylei het volgende:
[..]
En deelt zichzelf met de beste mensen in.
Master of de bordjes!!quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Chayron nam weer het hoogste woord
Streber, over lijken mentaliteit..🤮quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:11 schreef Hoylei het volgende:
[..]
En deelt zichzelf met de beste mensen in.
helemaal mee eens of juist geen pilletje te nemen meerquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:24 schreef ledn81 het volgende:
Pfft kan Rob niet weer een pilletje nemen ofzo. Zit overal doorheen te ouwehoeren
Ai das pijnlijk voor die andere twee.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:00 schreef rinardo het volgende:
net geschoten
[ link | afbeelding ]photo sharing
Wat irritant is Rob in dit spel, schreeuwen dat hij het wel weet, zodra de tijd om is het antwoord roepen en het liedje gaan zingen, gatverdammequote:Op donderdag 9 februari 2023 15:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helemaal mee eens of juist geen pilletje te nemen meer
opscheppen dat meneer zoveel weet
Dat is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
Rob heeft wel opeens nergens last van
ja ja ja ja graagquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:33 schreef yvondenise het volgende:
Mag ik Rob een poeier voor zijn kop geven?
Dat jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
Rob heeft wel opeens nergens last van
2 of meer mag ookquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:33 schreef yvondenise het volgende:
Mag ik Rob een poeier voor zijn kop geven?
😁quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:33 schreef RobjeGeus het volgende:
Kan bb niet snel een feestje erin gooien zodat Rob lekker gaat dansen....en dan een hele zere knie krijgt ?
Rob heeft extra zijn best gedaan. Die krijgt sowieso een sticker boven zijn bed.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Spelletje gemist
Hebben ze ook iets gewonnen?
Coinsquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Spelletje gemist
Hebben ze ook iets gewonnen?
Giovanni Caminitaquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:59 schreef ledn81 het volgende:
Nieuwe Jonnie Boer - Mimi Contadino
[ afbeelding ]
Als je 'Official Man' op je shirt moet hebben staan, wordt het rap tijd om dat baardje weer te laten teruggroeienquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:59 schreef ledn81 het volgende:
Nieuwe Jonnie Boer - Mimi Contadino
[ afbeelding ]
Als ik Ratatouille was had ik gezegt, lik dan op bitch..... je kan hetquote:Op donderdag 9 februari 2023 16:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq tegen MA je spettert op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |