Doe vooral niet NEP, WEES VOORAL JEZELF🤣🤣🙄😮💨quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara moet lekker naar huis gaan als alles der irriteert
En wie zou zij in het huis vooral nep vinden doen?quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:08 schreef Monique___ het volgende:
miss nep irriteert zich aan mensen in het huis die nep zijn.. want ze is echt
ja en ik vrees dat het deze onzin van haar is die ze laten zien van haar op tv.. om zieltjes te winnen en haar lief neer te zetten..quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara zouden mensen mij wel leuk vinden?
Maar wil niet nep doen![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:12 schreef Jockari het volgende:
De motorclub van Rob's Kemping
[ afbeelding ]
Dat hij het goed bedoeld waarschijnlijk. Liever mensen die sneaky doen!quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Wij irriteren ons aan Chiara
Overigens heb ik haar nooit eens horen uitleggen wat haar dan aan Jason stoort
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara tegen Jacq ik ga instorten als jij gaat.
Ze roddelt nu iig niet mee en probeert positiviteit in te werpen. Als ze nou altijd zo had gedaan, is ze een stuk leuker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara het kost mij vandaag heel veel energie om aardig te zijn.
Overige waait Jolien lekker mee
Nee joh Jolien wil graag daar weg dat jullie dat niet in de gaten hebben Van Jolien is dit gewoon beleefdheidquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:19 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ze roddelt nu iig niet mee en probeert positiviteit in te werpen. Als ze nou altijd zo had gedaan, is ze een stuk leuker.
Vind haar nog steeds de beste in potentie van die "roddelgroep". Ze moet alleen met de juiste mensen omgaan.
Ja dus niet eens jolien die ze oh zo vertrouwdequote:Op donderdag 9 februari 2023 14:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Chiara, zijn Jaq, Rob, Bart en zijzelf de enige wie echt wijn
Chiara met dat zielige stemmetje ook ineens, heerlijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:24 schreef Lillfex het volgende:
hahahah Hoor Jacqueline en Chiara eens Wat een stel huichelaars bij elkaar
En dan zeggen dat ze gewoon drzelf is en "echt"...quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik dacht dat jolien ook der vriendin was, maar die noemt ze dus niet op met mensen die niet nep doen.
Dus ze gebruikt jolien dus gewoon.
Ik hoop voor haar dat die heks weg moet! En dan zij er achter aan
nou dat zei ze dus net een paar keer.. dat ze zo is.. en ook hoopt dat mensen haar herkennen. Dat ze altijd snel geïrriteerd is maar haar zus haar dan kan dimmen. Jolien zei , heel goed, als je je zo voelt zonder je dan af of zwijg tegen mensen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Een ding weten we wel, als dit de echte Chiara is, dan is het geen fijn mens.
Jolien word gebruikt door Chiaraquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik dacht dat jolien ook der vriendin was, maar die noemt ze dus niet op met mensen die niet nep doen.
Dus ze gebruikt jolien dus gewoon.
Ik hoop voor haar dat die heks weg moet! En dan zij er achter aan
Ik zie het eerder omgekeerdquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien word gebruikt door Chiara
Vast niet door Charlotte gemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En, zal chiara het lekker vinden?
Nee denk niet meer Jolien haar ogen zijn al wel geopend nadat de oranje kamer met haar gepraat heeftquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien word gebruikt door Chiara
quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan FEBO geen Challenge doen waarbij jolien de helft van haar, haar af moet knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |