Ah oke fijn voor hemquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:52 schreef Kayro het volgende:
[..]
Vooral kindjes aan het woord, vriendin achtergrond.
1 zoontje had vlechtjes de jongste was gegroeid.. oudste even vertelt dat hij nu de man in huis is..
En ze lieten een tekening zien die hij kreeg als hij gewonnen had. 1 had er weer zwemles bij ander zwembad omdat dit gel8jk viel met voetbaltraining.. zoiets..
En z'n vrouwtje zag er goed uit ze keken iedere avond op bed met z'n allen naar hem..
Zoiets😉
🙄😮💨quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef Ireth het volgende:
Of ze krijgt die klote cassetterecorder weer terug!!![]()
Begrijp ik best. De huidige generatie staat verder van onze generatie dus moeten wij hen ondersteunen en technische vaardigheden meegeven.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met de huidige treklipjes op blikken gebruiken weinig mensen nog een blikopener.
Mijn dochter zou er ook niet mee uit de voeten kunnen...
Aub nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:53 schreef Ireth het volgende:
Of ze krijgt die klote cassetterecorder weer terug!!![]()
Volgens mij smeert ze die zooi tot haar navel...quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:56 schreef Lonneke1983 het volgende:
De foundation van Jolien macht wel goed zie echt geen verschil tussen haar nek en gezicht
lucky dice.. geluksdobbelsteen.. haar oma was de grootste speler ever zei ze nog. Die hield van spelletjes blijkbaar of gokken ofzoquote:
Ik heb nieuws voor Chiara dat is hij ook en ook nog de populairstequote:Op donderdag 9 februari 2023 14:03 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "als hij dit weekend weer blijft Jason is het echt een ziek gevaarlijke speler"
Ik snap iets niet, heeft bb dat blik in de wall gezet nadat bekend is wie het vraagteken had? Kan bijna niet anders als het zoiets persoonlijks is toch.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey heeft Lucky badge oid van haar overleden oma gekregen
In het blik zit alleen het kaartje. Item moeten ze dan ophalen uit de DBKquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik snap iets niet, heeft bb dat blik in de wall gezet nadat bekend is wie het vraagteken had? Kan bijna niet anders als het zoiets persoonlijks is toch.
O ja, jeetje wat suf van mij zeg!!quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
In het blik zit alleen het kaartje. Item moeten ze dan ophalen uit de DBK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |