T is wel goed dat ze het consequent Nr. 2 noemen, want als de Nederlanders het gaan hebben over poepen, dan leidt dat gegarandeerd tot miscommunicatie.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq als ik hier geen nr 2 van kan doen
Nou ik moet zeggen dat de manier waarop Charlotte pannenkoekenbeslag maakt ik het ook niet hoef. Liters olie en wat gist en zout brrrquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En, zal chiara het lekker vinden?
Omdat ze dat niet of nauwelijks binnen krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom zijn ze daar zo gefocust op suiker?
Kan ze thuis gaan etenquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:
Chiara heeft gewoon wat meer suiker nodig in haar systeem
Tis zo'n zoet persoonquote:Op donderdag 9 februari 2023 14:41 schreef ben34567 het volgende:
Chiara heeft gewoon wat meer suiker nodig in haar systeem
https://nl.wikipedia.org/wiki/Chiara_(voornaam)quote:Chiara is een Italiaanse meisjesnaam en betekent helder of heldere. Chiara is de Italiaanse vorm van het Latijnse Clara, waarvan de heilige Clara van Assisi een bekende naamdraagster is.
Volgens het Meertens Instituut groeide de populariteit van Chiara vanaf halverwege jaren 90, om na 2001 weer te dalen.
Andere varianten op de naam Chiara, zijn bijvoorbeeld Kiara, Klara, Chiarina, Clarinda en Claire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |