Ik weet. Maar dat vind ik dan weer wat lastig. Dan ik laat ik toch weten dat ik aan hun twijfel denk ik. Ik dacht, ik ga het eerst hier even vragenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:07 schreef Hupje het volgende:
[..]
En dan zeg jij wat je hier ook typt: in de vorige groep had hij dat niet zo vaak. Kun je vertellen hoe bult x gekomen is?
Kan de OP na al die tijd eens aangepast worden? Die 70% voor de bso geldt al sinds 2022 niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alle informatie over de kinderopvangtoeslag
Mijn Toeslagen inlogpagina
Mijn Toeslagen
LRKP register voor het opzoeken van je lrkp nummer (identificatienummer dat je nodig hebt voor de toeslagen)
informatie van de Rijksoverheid over kinderopvang
De voorwaarden waar je aan moet voldoen om kinderopvangtoeslag te krijgen (2018)
Hoeveel uren kinderopvangtoeslag?
0-4 jaar: 140% van het aantal uren dat de minst werkende ouder op contract heeft (reistijd telt niet mee)
4-12 jaar: 70% van het aantal uren dat de minst werkende ouder op contract heeft (reistijd telt niet mee)
https://www.belastingdien(...)k/ik-stop-met-werken
Hierin staat ook de doorkliklink over het eventueel uren bufferen en uitsmeren. Dus dat je niet automatisch je toeslag stopzet na drie maanden werkloosheid.
Bij beëindiging van een traject naar werk, studie of (verplichte) inburgering geldt de drie maanden na afloop niet. Wel geldt de urenbufferen en uitsmeren, net als wij werkenden.
https://www.belastingdien(...)k/opvanguren-opmaken
Als de definitieve berekening van de Belastingdienst niet klopt: bezwaar maken.
Vorige delen
http://forum.fok.nl/topic/1730350
Zijn er thuis ook tig andere kinderen die 'm voor de voeten lopen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:26 schreef _Lily_ het volgende:
Die van mij heeft de laatste tijd bijna elke keer op de opvang een bult. Hij loopt net. Thuis valt hij veel minder vaak dus ik vind het ook opvallend d
Waarom heb je dan voor deze opvang gekozen? Of waren er geen andere opties mogelijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:
Die van ons gaat binnenkort ook naar de opvang, hebben alleen op de een of andere manier geen prettig gevoel bij de opvang. Alles was vrij zakelijk met de intake.
Bij de rondleiding kregen we de ruimtes te zien en verder wat info over slapen en eten, maar bv geen kennis gemaakt met de medewerkers.
En het personeel wat er rond liep leek alsof ze er allemaal geen zin in hadden.
Voelde allemaal vrij afstandelijk en zakelijk.
Hoe zijn jullie hiermee om gegaan. Zijn natuurlijk wel al lang blij dat er uberhaupt plek voor ons is.
Maar toch je kleine (2 maanden) weggeven voelt vrij moeilijk.
Dit was voor ons reden om een andere opvang te kiezen. Maar dat was wel in de tijd dat er nog wat te kiezen viel, dat zal nu anders zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:
En het personeel wat er rond liep leek alsof ze er allemaal geen zin in hadden.
Deze zit bij ons dichtbij en hadden plek. Wat nu ook mee speelt is dat er veel nieuw personeel is. Bij de eerste kennismaking hadden we een ander iemand die er nu niet meer werkt. Dat was een prettig kennismakingsgesprek.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Waarom heb je dan voor deze opvang gekozen? Of waren er geen andere opties mogelijk?
Dat de rondleiding wat afstandelijk is is denk ik wel normaal, ik heb in elk geval nooit meegemaakt dat ik de medewerkers persoonlijk ontmoette bij zo'n intake, behalve de eigenaar of wie dan ook de rondleiding geeft op dat moment. Wat wel vaak gebeurt is een persoonlijk gesprekje met de mentor van je kind, rond het moment dat deze start op de opvang.
Verder is het heel normaal om een beetje ongemakkelijk te zijn bij het idee je eerste kleine baby bij vreemden af te geven, ik denk echt dat elke ouder die z'n kind naar de opvang brengt dat wel kan beamen. Op zich is dat ook weer iets wat over gaat, daar moeten jullie zelf ook nog aan wennen. Maar als je echt een slecht gevoel hebt bij een opvang, dan zou ik toch ergens anders naar uitkijken, al zal dat nu wel een jaar duren denk ik.
Gelukkig heb je niet veel met een leidinggevende te maken. Gewoon kijken hoe het bevalt met de mensen op de groep.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:19 schreef 111210 het volgende:
Nu met de andere leidinggevende was het toch wat minder een klik ofzo.
Dit sowiesoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet veel met een leidinggevende te maken. Gewoon kijken hoe het bevalt met de mensen op de groep.
Ja we gaan het ook zeker een kans geven, duurt ook nog wel een paar weken. Maar van de medewerkers die ik vandaag aantrof werd ik niet heel enthousiast.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet veel met een leidinggevende te maken. Gewoon kijken hoe het bevalt met de mensen op de groep.
Het wordt definitief berekend aan de hand van de inkomsten belasting aangifte, niet IN de aangifte.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef daNpy het volgende:
De kinderopvangtoeslag... ik dacht dat dat definitief berekend werd bij de belastingaangifte?
Of is dat apart, want ik zie het echter helemaal nergens staan of ik kijk er gigantisch overheen.
Dank u!quote:Op zondag 5 maart 2023 13:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Het wordt definitief berekend aan de hand van de inkomsten belasting aangifte, niet IN de aangifte.
Dus het klopt dat je er nu niets van ziet.
Ja dat kan inderdaad. Je kan met de jaaropgave van de kinderopvang en de jaaropgaves van jullie werk (of gegevens aangifte) ook zelf de KOT wijzigen voor 2022.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dank u!
Wat dus betekent dat we nu eerst geld terug krijgen (in ons geval) en voor de KOT misschien wel terug moeten betalen
Je krijgt het geld eerder (maar wel nog steeds als een voorschotbeschikking). Ik heb het nu gewijzigd dus dan krijgen we het denk ik volgende maand.quote:
Bijvoorbeeld. Of überhaupt mensen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Welke vrouwen? De thuiszittende?
Dat gaat niet op voor dít topic.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of überhaupt mensen.
Het is een lastige spagaat want aan de ene kant vinden we met z'n allen dat er te weinig mensen in de kinderopvang werken en aan de andere kant wil niemand in de kinderopvang werken. Maar goed ik ga er in dit topic niet meer verder op in, zal m meenemen naar die andere
Nou dan verbeter je me toch ff. Eerst weer gaan quoten en dan weer meerdere posts moeten editen voelt tamelijk inefficiëntquote:
Nou echt he? Ik heb 2 vriendinnen die overspannen thuis zitten. 1 is juf groep 6 en de ander werkt op een KDV. Ze hebben beide enorm last van de administratieve kant die per maand erger lijkt te worden én 'vervelende' ouders.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:21 schreef SQ het volgende:
En wat betreft die ouders met rare wensen en eisen, ik overweeg regelmatig oprecht om in het onderwijs of kinderopvang te werken, maar elke keer als ik zulke dingen hoor of lees denk ik "godsamme nee, dan deal ik toch liever met de lastige mensen op m'n eigen werk". Vooral ook omdat ik in mijn huidige situatie in elk geval nog een gelijkwaardige relatie heb tot de lastige mensen.
Is dat ook niet een geval van die ouders "opvoeden"?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:21 schreef SQ het volgende:
En wat betreft die ouders met rare wensen en eisen, ik overweeg regelmatig oprecht om in het onderwijs of kinderopvang te werken, maar elke keer als ik zulke dingen hoor of lees denk ik "godsamme nee, dan deal ik toch liever met de lastige mensen op m'n eigen werk". Vooral ook omdat ik in mijn huidige situatie in elk geval nog een gelijkwaardige relatie heb tot de lastige mensen.
Ik zou deze vraag graag stellen aan mensen die in de kinderopvang werken zoals @gewoonmezelf87 want volgens mij krijg je dan soms echt oorlog maar ik weet natuurlijk niet of dit juist isquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Is dat ook niet een geval van die ouders "opvoeden"?Zo van: "Nee, sorry, we kunnen Pietje niet omkleden voor het buitenspelen, daar is geen tijd voor".
Mijn werk is en en al administratieve load, maar als ik die van groep 6 hoor dat ze 4 kinderen in de klas heeft met 'iets' waarbij ze elke dag moet bijhouden hoe het die dag ging, wat de vorderingen zijn en hoe het beter kan etc. dan schrik ik daar toch wel van.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:26 schreef SQ het volgende:
Ja van administratieve load schrik ik echt niet af ofzo, ik weet niet beter. Maar die maffe ouders, tering jantje.
Ja die behoefte aan individueel maatwerk in deze sector is ook niet echt houdbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn werk is en en al administratieve load, maar als ik die van groep 6 hoor dat ze 4 kinderen in de klas heeft met 'iets' waarbij ze elke dag moet bijhouden hoe het die dag ging, wat de vorderingen zijn en hoe het beter kan etc. dan schrik ik daar toch wel van.
Het is een soort elke dag rapport schrijven.
Ja dit vooral. Dat je zoiets überhaupt vraagt verbaast me eigenlijk alquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag graag stellen aan mensen die in de kinderopvang werken zoals @:gewoonmezelf87 want volgens mij krijg je dan soms echt oorlog maar ik weet natuurlijk niet of dit juist is
Ouders zijn vaak niet zo rationeel in deze zaken, anders zouden ze het überhaupt niet durven vragen toch![]()
Ja maar zo is de maatschappij toch wel een beetje op dit moment? Alles draait om mij? Als ik maar gezien en gehoord word?quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
En ik heb nog heul geen kinderen in de kinderopvang verder enzo maar komop zeg. Je kunt toch op je vingers natellen dat dat niet te doen is als iedereen met dat soort verzoeken aan komt zetten.
Ja ik vind het dus echt mis dat dat in de kinderopvang niet zo is. Je bent klant en je bent een dienst af. Die dienst is knetterschaars. Dan gedrag je je godsedomme maar lekker als een fatsoenlijke normale klant of je rot maar mooi op met je kutkindquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:21 schreef SQ het volgende:
Maar waarom is het not done om gewoon te zeggen dat ouders onrealistische eisen stellen? Zo houd je toch ook een ongezond werkklimaat in stand? Ouders gaan akkoord met een overeenkomst, wat mij betreft mag je daar ook in opnemen wat je wel en vooral niet mag verwachten van de opvang. In elke andere omgeving was een klant allang gezegd dat service toch echt grenzen heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:21 schreef SQ het volgende:
Ja dat vind ik persoonlijk ook, maar heb altijd het idee dat het in de praktijk toch anders werkt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar waarom is het not done om gewoon te zeggen dat ouders onrealistische eisen stellen? Zo houd je toch ook een ongezond werkklimaat in stand? Ouders gaan akkoord met een overeenkomst, wat mij betreft mag je daar ook in opnemen wat je wel en vooral niet mag verwachten van de opvang. In elke andere omgeving was een klant allang gezegd dat service toch echt grenzen heeft.
Klantvriendelijkheid en maatwerk zijn mooie dingen, maar op het moment dat de klant gaat verwachten dat alles maar moet kunnen, krijg je geheid problemen. In mijn werkomgeving heb ik ook te maken met ca. 80 verschillende klanten die bijvoorbeeld allemaal een ander format van factuur zouden willen hebben, want onze finance vraagt om X, Y, Z. Je kijkt wat mogelijk is binnen de kaders (onze systemen) en wat daar binnen kan, prima. Maar we kunnen niet op individuele basis aanpassingen gaan doen. Niet alleen omdat de accountant dat niet tof vindt, maar ook omdat we maar beperkte mankracht hebben en dat allemaal vet veel tijd kost.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik persoonlijk ook, maar heb altijd het idee dat het in de praktijk toch anders werkt.
Dat denk ik ook wel. Het zijn ook gewoon vaak heel jonge meiden en dan vaak ook de wat zachtere, niet zo adrem types.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien is het ook de mentaliteit onder de medewerkers?
Ik werk in de zorg en daar vinden medewerkers het ook heel moeilijk om nee te zeggen tegen gekke wensen/eisen van cliënten en families, ook al wordt ze vanuit de organisatie wel gezegd dat ze daar zeker hun grenzen in moeten aangeven. Maar zeker als er dan stennis geschopt wordt, wordt er toch voor de 'makkelijke weg' gekozen van toch maar meegaan in de wensen, ook al wordt het werk er zo op de langere termijn alleen maar ingewikkelder op.
Denk ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien is het ook de mentaliteit onder de medewerkers?
Ik werk in de zorg en daar vinden medewerkers het ook heel moeilijk om nee te zeggen tegen gekke wensen/eisen van cliënten en families, ook al wordt ze vanuit de organisatie wel gezegd dat ze daar zeker hun grenzen in moeten aangeven. Maar zeker als er dan stennis geschopt wordt, wordt er toch voor de 'makkelijke weg' gekozen van toch maar meegaan in de wensen, ook al wordt het werk er zo op de langere termijn alleen maar ingewikkelder op.
In dit geval is besproken dat dit niet te doen is voor ons en dat ze wellicht beter "oude kleding" aan kunnen doen als ze die stress niet willen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou deze vraag graag stellen aan mensen die in de kinderopvang werken zoals @:gewoonmezelf87 want volgens mij krijg je dan soms echt oorlog maar ik weet natuurlijk niet of dit juist is
Ouders zijn vaak niet zo rationeel in deze zaken, anders zouden ze het überhaupt niet durven vragen toch
Ik denk dat juist iemand zoals jij, die, net als ik, vanuit een ander vakgebied zich om laat scholen naar bv leerkracht, er minder last van heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Het zijn ook gewoon vaak heel jonge meiden en dan vaak ook de wat zachtere, niet zo adrem types.
Oh, ik kijk daar echt niet van op (met mijn ervaringen op school).quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar gaat het deze mensen echt om het omkleden? Of gaat het ze om het moeilijk doen en een bepaalde macht over de leidsters willen hebben.
Ik weet het niet hè, maar dat omkleden klinkt echt heel absurd.
Het is sowieso lastig. Want ik hoor ook wel eens mensen gillen: “al die mensen die onterecht in de bijstand of welke uitkering dan ook zitten, zouden eens die gaten op moeten vullen.”quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:18 schreef SQ het volgende:
Ik neem de discussie toch even mee vanuit een ander topic
[..]
Bijvoorbeeld. Of überhaupt mensen.
Het is een lastige spagaat want aan de ene kant vinden we met z'n allen dat er te weinig mensen in de kinderopvang werken en aan de andere kant wil niemand in de kinderopvang werken.
Dit soort vragen komen niet eens in me op. Ik heb geen idee of ik een lastige ouder ben. Ik krijg dat nooit te horen. En zolang ik niet weet dat ik lastig ben of niet kan ik ook niks veranderen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Is dat ook niet een geval van die ouders "opvoeden"?Zo van: "Nee, sorry, we kunnen Pietje niet omkleden voor het buitenspelen, daar is geen tijd voor".
Nee, dat is geen rare eis, dat weet je zelf denk ik ook welquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hebben al een tijdje de vraag (eisen vind ik niet zo'n aardig woord) A niet langer als een uur te laten slapen anders slaapt ie s' avonds pas heel laat. Dat is toch niet echt een rare vraag toch? Voor de rest geen eisen.
Brengen doet mijn partner, ik haal altijd. Altijd even snel een praatje hoe de dag is gegaan en hoppa kind mee naar huis
Ik reageerde eigenlijk beetje op Nikki boven me omdat ze zei dat het niet in haar opkwam om eisen te stellen mbt slapenquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, dat is geen rare eis, dat weet je zelf denk ik ook wel
Maar verwachten dat je kind alleen horizontaal gesneden reepjes appel krijgt, exacte eettijden verlangen die buiten het dagritme van de groep liggen (of warm eten bij de lunch), dat het kind alleen met houten speelgoed mag spelen of niet mee mag zingen met christelijk getinte liedjes bijvoorbeeld, dat wél.
Op het KDV kwam mijn kind viezer terug dan na een dagje thuis, maar dat was omdat ze daar geen slabbetjes gebruikten aan tafel. Toen ik dat doorkreeg, deed ik haar gewoon altijd een shirt/trui/romper aan waar toch al hardnekkige vlekken in zaten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:05 schreef SQ het volgende:
Wat kleding betreft komt mijn kind schoner van de dagopvang dan van een dagje thuis, geen idee hoe ze dat doenspelen toch echt gewoon buiten en ze knutselen ook vaak.
Maar daarna zegt ze toch hetzelfde als jij?quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik reageerde eigenlijk beetje op Nikki boven me omdat ze zei dat het niet in haar opkwam om eisen te stellen mbt slapen
Hier was dat op een gegeven moment ook een afspraak, dat ze uiterlijk om 16:00 uit bed gehaald werd. Kind sliep thuis overdag niet of nauwelijks, maar sliep daar altijd urenlang.quote:Het enige wat ik op een gegeven moment beperkt heb toen ze een jaar of 3 waren zijn de middagslaapjes,
Ohhhhquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar daarna zegt ze toch hetzelfde als jij?
[..]
Hier was dat op een gegeven moment ook een afspraak, dat ze uiterlijk om 16:00 uit bed gehaald werd. Kind sliep thuis overdag niet of nauwelijks, maar sliep daar altijd urenlang.
Ons kinderdagverblijf heeft alleen maar houten speelgoed.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, dat is geen rare eis, dat weet je zelf denk ik ook wel
Maar verwachten dat je kind alleen horizontaal gesneden reepjes appel krijgt, exacte eettijden verlangen die buiten het dagritme van de groep liggen (of warm eten bij de lunch), dat het kind alleen met houten speelgoed mag spelen of niet mee mag zingen met christelijk getinte liedjes bijvoorbeeld, dat wél.
Ik hoef geen gedetailleerde verhalen, gewoon even of het een gezellige dag was en of er goed gegeten is bijvoorbeeld, is voldoende. Maar de medewerkers denken daar altijd heel anders overquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hebben al een tijdje de vraag (eisen vind ik niet zo'n aardig woord) A niet langer als een uur te laten slapen anders slaapt ie s' avonds pas heel laat. Dat is toch niet echt een rare vraag toch? Voor de rest geen eisen.
Brengen doet mijn partner, ik haal altijd. Altijd even snel een praatje hoe de dag is gegaan en hoppa kind mee naar huis
Nu ik er over nadenk vind ik het toch een beetje dubbel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hoef geen gedetailleerde verhalen, gewoon even of het een gezellige dag was en of er goed gegeten is bijvoorbeeld, is voldoende. Maar de medewerkers denken daar altijd heel anders over. Ze ouwehoeren maar door terwijl ik gewoon naar huis wil
. En dan zou je denken dat mannen wat sneller/praktischer zijn in dat soort dingen, maar het is blijkbaar beroepsdeformatie. Want de 2 mannen doen net zo hard mee
.
Zo ging het bij ZZ ook, en toen kwam er een nieuw locatiehoofd en die vond het eigenlijk maar onzin dat we het zelf mee moesten brengen, terwijl het eigenlijk inbegrepen is. Dus voortaan bestelden zij zelf de Water Wipes.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:20 schreef exode het volgende:
Wij hadden bij B ook eisen op het KDV. Hij heeft een enorm gevoelige huid en zeker als baby was dat best heftig. Van 'gewone' zonnebrand kreeg hij behoorlijke uitslag en van die parfum billendoekjes lagen zijn billen meteen open.
Dus wij gaven zonnebrand en billendoekjes mee.
Maar daar heb ik me nooit over bezwaard gevoeld.
Ja dat is bij ons KDV ook zo. De standaard is Kruidvat en voor de kinderen die daar niet tegen kunnen wordt het voorkeurs merk besteld.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo ging het bij ZZ ook, en toen kwam er een nieuw locatiehoofd en die vond het eigenlijk maar onzin dat we het zelf mee moesten brengen, terwijl het eigenlijk inbegrepen is. Dus voortaan bestelden zij zelf de Water Wipes.
Ik vroeg me dus af wanneer je dit te horen krijgt? Wij zijn vorig jaar januari gebruik gaan maken van KOT. Wanneer weet je dan hoe en wat?quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:28 schreef Donna het volgende:
Definitieve berekening KOT 2021; ¤164 terugbetalen.
Had op meer gerekend, dus dit valt me alles mee. Ik zet onze inkomens altijd al een stuk hoger omdat m'n vriend als zzp'er niet weet wat het gaat worden, dus het was een gokje. Maar best goed gegokt.
https://www.belastingdien(...)ing-van-mijn-toeslagquote:In de aangifte staan gegevens die wij nodig hebben voor de definitieve berekening van uw toeslag. U krijgt de definitieve berekening binnen 6 maanden nadat iedereen in uw huishouden die aangifte doet, een belastingaanslag heeft gekregen.
Wij doen idd laat aangifte, vriend is zelfstandig. En we waren over 2021 zelfs erg laat haha.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus af wanneer je dit te horen krijgt? Wij zijn vorig jaar januari gebruik gaan maken van KOT. Wanneer weet je dan hoe en wat?
Oh wacht, jouw reactie gaat over kot 2021. Ik heb het over 2022. Dat kan dus nog wel een jaar duren?
Heb het alHoe heb ik dit niet eerder kunnen vinden.
[..]
https://www.belastingdien(...)ing-van-mijn-toeslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is vandaag op de opvang gebeurd en er is niks bij de overdracht van gezegd. Mail en foto's zijn naar de opvang gestuurd met de vraag wat er gebeurd is.
Ik weet niet of het samenhangt maar hij heeft totaal geen eetlust, net overgegeven. Morgen voor de zekerheid ook even de dokter bellen.
Ik wil sowieso dat ze de foto's zien. Ik wacht morgen even af hoe snel ze reageren. Als het te lang duurt bel ik wel even inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:32 schreef Molo het volgende:
Mail en foto's. Zou je niet even gewoon bellen en direct contact hebben ipv indirect via computer?
Heftige plekken, wel benieuwd wat voor klapper je jochie heeft gemaakt
Ik heb geen idee wat er gebeurd is. Het lijkt me dat een kind hier flink van gaat huilen, dus dat er niets van gezegd is bij het op halen vind ik echt heel kwalijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:55 schreef Aure het volgende:
Zo dan, dat ziet er heftig uit. Het lijken ook wel een beetje hele heftige bijtplekken?
Als dat zo is dan heeft dat kind megahard gebeten zegquote:Op woensdag 12 april 2023 20:54 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, logisch dat je schrikt!! En het lijken inderdaad bijtplekken. Kan mij voorstellen dat ze het niet gezien hebben, maar je zou inderdaad verwachten dat A. gehuild heeft.
Ik vind het er ook heftig uitzien dus logisch dat je ernaar gaat vragen. Maar dat ze niks hebben gezegd over een huilbui vind ik weer niet gek. Ik ga er vanuit dat mijn dreumes elke opvangdag wel een keer flink brult, door terecht of onterecht ervaren onrecht. Of vermoeidheid. Of een val. Of wat dan ook. Dat hoef ik echt niet te horen. Hij had ook een keer een blauwe wang na een opvangdag. Maar ik vind het wel gezegend hoor, zo lang hij daar op zijn gemak is en overall tevreden en gelukkig is dan laat ik het verder los.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gebeurd is. Het lijkt me dat een kind hier flink van gaat huilen, dus dat er niets van gezegd is bij het op halen vind ik echt heel kwalijk.
Het kan zijn dat ik wat dramatisch reageer hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 23:22 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik vind het er ook heftig uitzien dus logisch dat je ernaar gaat vragen. Maar dat ze niks hebben gezegd over een huilbui vind ik weer niet gek. Ik ga er vanuit dat mijn dreumes elke opvangdag wel een keer flink brult, door terecht of onterecht ervaren onrecht. Of vermoeidheid. Of een val. Of wat dan ook. Dat hoef ik echt niet te horen. Hij had ook een keer een blauwe wang na een opvangdag. Maar ik vind het wel gezegend hoor, zo lang hij daar op zijn gemak is en overall tevreden en gelukkig is dan laat ik het verder los.
Nee je reageert niet dramatisch. Ik zou ook willen weten hoe m’n kind aan dat soort plekken komt. Hoe is het nu met hem?quote:Op donderdag 13 april 2023 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik wat dramatisch reageer hoorMaar aan de andere kant, als een kind opeens gaat huilen dan ga je toch even kijken wat er aan de hand is? Maar ik snap ook wel dat je dan niet gelijk naar iemand zijn rug kijkt. A kan nog niet goed genoeg praten om te zeggen wat er gebeurd is etc.
We hebben al mail terug gehad van het kdv. Bij de overdracht is tegen moeder gezegd (ik heb hem helemaal niet opgehaald maargoed) dat hij de hele dag hangerig was. Om 15.45 is hij nog helemaal verschoond en zijn er geen blauwe plekken waargenomen. Ze gaan camerabeelden terug kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |