Niets, doet niemand hier voor zover ik weetquote:
Wat heb je dan qua jaarinkomen ingevuld joh? 50 euro?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:51 schreef Donna het volgende:
Jaaa. Brief met dagtekening 7 november.
Ruim ¤3100
Nee. Ik zet mijn inkomen een paar duizend hoger en geef minder aan uren door.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat heb je dan qua jaarinkomen ingevuld joh? 50 euro?
Net de tariefswijziging voor 2026 ontvangen: 4,98%. Vanaf januari nemen wij alleen nog BSO af omdat de jongste bijna 4 isquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:18 schreef eponine het volgende:
Hier een aangekondigde stijging van 6,17% voor zowel bso (dat wordt ¤10,39 p/u) als kdv (dat wordt ¤11,55 p/u).
Die had ik ook. Een week later was het al klaar.quote:Op donderdag 20 november 2025 18:46 schreef Tink89 het volgende:
Wij kregen een brief dat we nog maximaal een half jaar moeten wachten. Wat een complete onzin.
Hoeveel uur minder geef je door?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Ik zet mijn inkomen een paar duizend hoger en geef minder aan uren door.
Dan weet ik zeker dat ik goed zit.
Dat doe ik echt op gevoel eigenlijk. Denk ongeveer 20%.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoeveel uur minder geef je door?
Met de aangekondigde verhoging zitten we straks ongeveer ¤1 per uur boven de maximale uurprijs.
Als je het inkomen flink hoger inschat is het niet nodig ook nog het aantal uur te verminderen tenzij je echt denkt dat dit sterk gaat fluctueren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoeveel uur minder geef je door?
Met de aangekondigde verhoging zitten we straks ongeveer ¤1 per uur boven de maximale uurprijs.
Ik heb die speling door een eigen woning niet en als ik mijn inkomen veel te hoog zet, heb ik daar weer last van met de andere toeslagen. Daarom doe ik het zo.quote:Op zondag 7 december 2025 13:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je het inkomen flink hoger inschat is het niet nodig ook nog het aantal uur te verminderen tenzij je echt denkt dat dit sterk gaat fluctueren.
Je kan jezelf ook teveel korten. Ik trek liever zelf rente dan de belastingdienst het een jaar cadeau geven![]()
Het gaat op basis van verzamelinkomen. Als je bijvoorbeeld een eigen huis hebt daalt dit door aftrekposten nog flink tov je bruto inkomen.
Je bruto jaarinkomen dan opgeven is al genoeg speling.
Slim ja, ik heb vorig jaar meer verdient en moet nu dus een deel terug betalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Ik zet mijn inkomen een paar duizend hoger en geef minder aan uren door.
Dan weet ik zeker dat ik goed zit.
Vorig jaar ging mijn jongste nog 3.5 dag naar de opvang tot half november, tikt wel aan dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |