Lezen ze hier mee ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eerder vandaag ingelogd op MijnToeslagen en zag dat ik, met dagtekening 5 september, geld terug krijg van de KOT over 2024. Zoals verwacht
@:Bami en anderen die wachten, hebben jullie al gecheckt via MijnToeslagen?
Oehhhh hier ook bericht en we krijgen geld terug! Significant meer dan ik verwacht had ook, lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eerder vandaag ingelogd op MijnToeslagen en zag dat ik, met dagtekening 5 september, geld terug krijg van de KOT over 2024. Zoals verwacht
@:Bami en anderen die wachten, hebben jullie al gecheckt via MijnToeslagen?
Hier ook. Bijzonder wel, want daarvoor ga ik niet bellen of mailen met de belastingdienst. Maar als ze dit bij iedereen doen is dat ook wel bijzonder.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:15 schreef roos94 het volgende:
Ik heb de kdv toeslag van 2024 binnen op de rekening.
Wel opmerkelijk: het is een paar euro minder dan ze in de brief hadden gezegd. Maakt verder niks uit maar normaal klopt het bedrag gewoon met wat ze zeggen
En nee heb geen openstaande schulden die nog zijn verrekend oid
Als ze dit bij iedereen doen blijft er toch misschien wel een paar ton extra in de zak van de belastingdienstquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier ook. Bijzonder wel, want daarvoor ga ik niet bellen of mailen met de belastingdienst. Maar als ze dit bij iedereen doen is dat ook wel bijzonder.
Dat er één medewerker bij iedereen één euro zit af te romen voor eigen gewinquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ze dit bij iedereen doen blijft er toch misschien wel een paar ton extra in de zak van de belastingdienst
Bij mij is er 3 euro gepakt, de vuile gierquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er één medewerker bij iedereen één euro zit af te romen voor eigen gewin
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef eponine het volgende:
Wij kregen juist vier euro meer dan in de brief stond, dus dat zal dan wel bij jullie afgesnoept zijn
Bel de media!! Nieuw schandaal opgespoord!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bij mij is er 3 euro gepakt, de vuile gier
Hahaha nou ja dat dus. Maar ik heb ook zoiets, bellen hiervoor kost onderaan de streep meer geld voor ons allen dus ja, die moeite neem ik dan echt niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ze dit bij iedereen doen blijft er toch misschien wel een paar ton extra in de zak van de belastingdienst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |