abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2025 @ 14:06:05 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218048966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 13:02 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ik denk dat je het inderdaad zo moet zien.
Ik heb dit al een paar jaar moeten doen, maar volgens mij vorig jaar dan net weer niet en nu dan weer wel.
Steekproef of een mismatch tussen wat jij doorgeeft in je KOT-aanvraag en je kinderopvang doorgeeft via hun systeem. Dat was bij ons het geval. Ik heb KOT aangevraagd voor dochter voor gewone BSO (schoolweken) en bos-bso (vakantie) en die laatste was verdwenen op het overzicht van de Belastingdienst, dus ergens een mismatch.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218050113
Zo blij dat ik dat (nog) nooit heb hoeven doen. Ik vul de gegevens wel altijd zo exact mogelijk in, misschien helpt dat..

Toevallig vandaag een brief gekregen dat het KGB definitief berekend is over 2024.
Voor het KOT nog niet alle gegevens bekend, dus die nabetaling/verrekening van de KOT volgt 'later'.
  donderdag 26 juni 2025 @ 19:07:45 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218050922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 16:44 schreef NicolasJoy het volgende:
Zo blij dat ik dat (nog) nooit heb hoeven doen. Ik vul de gegevens wel altijd zo exact mogelijk in, misschien helpt dat..

En een niet te allochtone achternaam hebben of geen alleenstaand ouder zijn, helpt ook :+
(Helaas nog steeds een ding ja... Sad but true)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_218053157
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef Donna het volgende:
Nou ik mag weer de hele sjabam aan de Belastingdienst opsturen. Pffffffff.
Ik dit jaar niet, heb alleen januari tot maart 2024 opvang afgenomen. Wat een verademing, zeg. Heb zelfs al de definitieve berekening binnen. Die kwam normaal altijd pas een jaar later.
Ook al een definitieve berekening van het KGB, dat bedrag is zelfs al gestort. *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_218053172
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 19:07 schreef Molo het volgende:

[..]
En een niet te allochtone achternaam hebben of geen alleenstaand ouder zijn, helpt ook :+
(Helaas nog steeds een ding ja... Sad but true)
w/ Allochtone achternaam.
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 17 juli 2025 @ 15:12:31 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218239802
Ben benieuwd of ik volgend jaar getoetst ga worden over dit jaar:
PSZ zou ingaan vanaf oktober, dus aangevraagd tijdig. Nu veranderd de ingangsdatum naar eerder, weer een wijziging. En KDV krijgt een nieuw LRK ivm verhuizing maar die is nog niet bekend dus zal deels met terugwerkende kracht verwerkt moeten worden.

Lekker veel wijzigingen _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_218244586
quote:
17s.gif Op donderdag 17 juli 2025 15:12 schreef Debsterr het volgende:
PSZ zou ingaan vanaf oktober, dus aangevraagd tijdig. Nu veranderd de ingangsdatum naar eerder, weer een wijziging. En KDV krijgt een nieuw LRK ivm verhuizing maar die is nog niet bekend dus zal deels met terugwerkende kracht verwerkt moeten worden.

Ik heb ook een paar jaar achter elkaar veel wijzigingen doorgegeven (meerdere keren verandering van inkomen, verandering van aantal opvanguren, verandering van ingangsdatum etc) en nog nooit getoetst tot nu toe.

Wij stoppen na de zomervakantie met de voorschoolse opvang voor de oudste omdat we nu al weten dat er voor de jongste (die over een half jaar ook naar school gaat) de komende jaren geen plek is op de voorschoolse opvang :{.
Ik ga dus iets minder uren per week werken en op de dagen dat we nu voorschoolse hadden, hem zelf naar school brengen (en haar straks dus ook). Op zich wel relaxed, dan hoeven we nog maar één dag in de week om 07:20 de deur uit, de andere dagen kan dat dan een uur later.

En we kregen eerder deze week een voorstel voor plaatsing op de naschoolse opvang voor de jongste, daar is gelukkig vanaf januari wel beide dagen die we hebben aangevraagd plek ^O^
Als zij straks naar school gaat en we geen kdv meer nodig hebben, gaat dat meer dan ¤600 bruto per maand schelen *)
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 22:04:23 #158
382129 crew  Donna
pi_218244604
quote:

Ik had het er toevallig over met een vriendin vanavond. Zij heeft 3 kinderen en is inmiddels in 8 jaar heel wat wijzigingen rijker, maar nog nooit zo'n check gehad.
pi_218244623
quote:

Wij hadden toen check met KDV verhuizing, onze datum kwam niet overeen met degene die het KDV had doorgegeven.
Hier verder ook al een heleboel wijzigingen verder de afgelopen jaren. Vanaf oktober gewoon 2 kinderen op dezelfde bso O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')