Steekproef of een mismatch tussen wat jij doorgeeft in je KOT-aanvraag en je kinderopvang doorgeeft via hun systeem. Dat was bij ons het geval. Ik heb KOT aangevraagd voor dochter voor gewone BSO (schoolweken) en bos-bso (vakantie) en die laatste was verdwenen op het overzicht van de Belastingdienst, dus ergens een mismatch.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je het inderdaad zo moet zien.
Ik heb dit al een paar jaar moeten doen, maar volgens mij vorig jaar dan net weer niet en nu dan weer wel.
En een niet te allochtone achternaam hebben of geen alleenstaand ouder zijn, helpt ookquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:44 schreef NicolasJoy het volgende:
Zo blij dat ik dat (nog) nooit heb hoeven doen. Ik vul de gegevens wel altijd zo exact mogelijk in, misschien helpt dat..
Ik dit jaar niet, heb alleen januari tot maart 2024 opvang afgenomen. Wat een verademing, zeg. Heb zelfs al de definitieve berekening binnen. Die kwam normaal altijd pas een jaar later.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef Donna het volgende:
Nou ik mag weer de hele sjabam aan de Belastingdienst opsturen. Pffffffff.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En een niet te allochtone achternaam hebben of geen alleenstaand ouder zijn, helpt ook
(Helaas nog steeds een ding ja... Sad but true)
Ik heb ook een paar jaar achter elkaar veel wijzigingen doorgegeven (meerdere keren verandering van inkomen, verandering van aantal opvanguren, verandering van ingangsdatum etc) en nog nooit getoetst tot nu toe.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd of ik volgend jaar getoetst ga worden over dit jaar:
PSZ zou ingaan vanaf oktober, dus aangevraagd tijdig. Nu veranderd de ingangsdatum naar eerder, weer een wijziging. En KDV krijgt een nieuw LRK ivm verhuizing maar die is nog niet bekend dus zal deels met terugwerkende kracht verwerkt moeten worden.
Lekker veel wijzigingen.
Ik had het er toevallig over met een vriendin vanavond. Zij heeft 3 kinderen en is inmiddels in 8 jaar heel wat wijzigingen rijker, maar nog nooit zo'n check gehad.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:12 schreef Debsterr het volgende:
PSZ zou ingaan vanaf oktober, dus aangevraagd tijdig. Nu veranderd de ingangsdatum naar eerder, weer een wijziging. En KDV krijgt een nieuw LRK ivm verhuizing maar die is nog niet bekend dus zal deels met terugwerkende kracht verwerkt moeten worden.
Lekker veel wijzigingen.
Wij hadden toen check met KDV verhuizing, onze datum kwam niet overeen met degene die het KDV had doorgegeven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Lekker veel wijzigingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |