Ik weet. Maar dat vind ik dan weer wat lastig. Dan ik laat ik toch weten dat ik aan hun twijfel denk ik. Ik dacht, ik ga het eerst hier even vragenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:07 schreef Hupje het volgende:
[..]
En dan zeg jij wat je hier ook typt: in de vorige groep had hij dat niet zo vaak. Kun je vertellen hoe bult x gekomen is?
Kan de OP na al die tijd eens aangepast worden? Die 70% voor de bso geldt al sinds 2022 niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alle informatie over de kinderopvangtoeslag
Mijn Toeslagen inlogpagina
Mijn Toeslagen
LRKP register voor het opzoeken van je lrkp nummer (identificatienummer dat je nodig hebt voor de toeslagen)
informatie van de Rijksoverheid over kinderopvang
De voorwaarden waar je aan moet voldoen om kinderopvangtoeslag te krijgen (2018)
Hoeveel uren kinderopvangtoeslag?
0-4 jaar: 140% van het aantal uren dat de minst werkende ouder op contract heeft (reistijd telt niet mee)
4-12 jaar: 70% van het aantal uren dat de minst werkende ouder op contract heeft (reistijd telt niet mee)
https://www.belastingdien(...)k/ik-stop-met-werken
Hierin staat ook de doorkliklink over het eventueel uren bufferen en uitsmeren. Dus dat je niet automatisch je toeslag stopzet na drie maanden werkloosheid.
Bij beëindiging van een traject naar werk, studie of (verplichte) inburgering geldt de drie maanden na afloop niet. Wel geldt de urenbufferen en uitsmeren, net als wij werkenden.
https://www.belastingdien(...)k/opvanguren-opmaken
Als de definitieve berekening van de Belastingdienst niet klopt: bezwaar maken.
Vorige delen
http://forum.fok.nl/topic/1730350
Zijn er thuis ook tig andere kinderen die 'm voor de voeten lopen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:26 schreef _Lily_ het volgende:
Die van mij heeft de laatste tijd bijna elke keer op de opvang een bult. Hij loopt net. Thuis valt hij veel minder vaak dus ik vind het ook opvallend d
Waarom heb je dan voor deze opvang gekozen? Of waren er geen andere opties mogelijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:
Die van ons gaat binnenkort ook naar de opvang, hebben alleen op de een of andere manier geen prettig gevoel bij de opvang. Alles was vrij zakelijk met de intake.
Bij de rondleiding kregen we de ruimtes te zien en verder wat info over slapen en eten, maar bv geen kennis gemaakt met de medewerkers.
En het personeel wat er rond liep leek alsof ze er allemaal geen zin in hadden.
Voelde allemaal vrij afstandelijk en zakelijk.
Hoe zijn jullie hiermee om gegaan. Zijn natuurlijk wel al lang blij dat er uberhaupt plek voor ons is.
Maar toch je kleine (2 maanden) weggeven voelt vrij moeilijk.
Dit was voor ons reden om een andere opvang te kiezen. Maar dat was wel in de tijd dat er nog wat te kiezen viel, dat zal nu anders zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:16 schreef 111210 het volgende:
En het personeel wat er rond liep leek alsof ze er allemaal geen zin in hadden.
Deze zit bij ons dichtbij en hadden plek. Wat nu ook mee speelt is dat er veel nieuw personeel is. Bij de eerste kennismaking hadden we een ander iemand die er nu niet meer werkt. Dat was een prettig kennismakingsgesprek.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Waarom heb je dan voor deze opvang gekozen? Of waren er geen andere opties mogelijk?
Dat de rondleiding wat afstandelijk is is denk ik wel normaal, ik heb in elk geval nooit meegemaakt dat ik de medewerkers persoonlijk ontmoette bij zo'n intake, behalve de eigenaar of wie dan ook de rondleiding geeft op dat moment. Wat wel vaak gebeurt is een persoonlijk gesprekje met de mentor van je kind, rond het moment dat deze start op de opvang.
Verder is het heel normaal om een beetje ongemakkelijk te zijn bij het idee je eerste kleine baby bij vreemden af te geven, ik denk echt dat elke ouder die z'n kind naar de opvang brengt dat wel kan beamen. Op zich is dat ook weer iets wat over gaat, daar moeten jullie zelf ook nog aan wennen. Maar als je echt een slecht gevoel hebt bij een opvang, dan zou ik toch ergens anders naar uitkijken, al zal dat nu wel een jaar duren denk ik.
Gelukkig heb je niet veel met een leidinggevende te maken. Gewoon kijken hoe het bevalt met de mensen op de groep.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:19 schreef 111210 het volgende:
Nu met de andere leidinggevende was het toch wat minder een klik ofzo.
Dit sowiesoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet veel met een leidinggevende te maken. Gewoon kijken hoe het bevalt met de mensen op de groep.
Ja we gaan het ook zeker een kans geven, duurt ook nog wel een paar weken. Maar van de medewerkers die ik vandaag aantrof werd ik niet heel enthousiast.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet veel met een leidinggevende te maken. Gewoon kijken hoe het bevalt met de mensen op de groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |