Ja vind je dat aantrekkelijk ja?quote:
Cocaine.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het publiek lijkt het geweldig te vinden.
Die komen niet meer omhoog joh als ze door de knieën zijn gegaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
Deze hoeven mij zeker niet ten huwelijk te vragen.
Of de toppers die een medley komen doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Moet je voorstellen dat wij zo’n Nick & Simon-medley zouden hebben op een NSF.
quote:
Deze medley, deze vervloekte medley. Het is een hel gelijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Een van die gasten lijkt op Hugo van den Loonsche Duijnen met een kortere baard
Hugo who??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Een van die gasten lijkt op Hugo van den Loonsche Duijnen met een kortere baard
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon doen voor de erfenis, zo lang hebben ze toch niet meer te gaan als je de stekkers eruit trekt
Hugo van den Loonsche Duijnen.quote:
Ja, dit is hun reünie blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:12 schreef Strani het volgende:
Dit liedje kwam uit 1968. Door deze band zelf.
Ik hoop dat er niks meer omhoog komt eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:10 schreef summer52 het volgende:
[..]
Die komen niet meer omhoog joh als ze door de knieën zijn gegaan!
De eerste live-uitvoering is pas ner afgelopenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:12 schreef Strani het volgende:
Dit liedje kwam uit 1968. Door deze band zelf.
Helaas hebben slechts drie van de oorspronkelijke 28 leden dit festival gehaaldquote:
Broekpiesenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hugo van den Loonsche Duijnen.
Met een kortere baard.
Die kerel uit Villa Voltaquote:
Hmmmmquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas hebben slechts drie van de oorspronkelijke 28 leden dit festival gehaald
We zijn net begonnenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ben ook ingeschakeld, even alles bijgelezen maar nog niet veel gemist
Ik ga eens contact opnemen met Tena's kantoor in jouw regio, die mensen verdienen goud geld aan me vanavond.quote:
Villa wattes??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kerel uit Villa Volta
[ afbeelding ]
De andere 25 zijn omgekomen tijdens een bizar en tragisch spaghetti-ongeval in Perugia in 1995.quote:
Elodie. Althans dat neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom vanavond even niet kijken, iets anders tussen gekomen. Maar Ultimo en Marco, de favorieten al geweest? Wat vonden jullie ervan? Wie wint er van die 2?
Allebei nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom vanavond even niet kijken, iets anders tussen gekomen. Maar Ultimo en Marco, de favorieten al geweest? Wat vonden jullie ervan? Wie wint er van die 2?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga eens contact opnemen met Tena's kantoor in jouw regio, die mensen verdienen goud geld aan me vanavond.
Gianni Morandiquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Marco dan, Ultimo snap ik niks van waarom ze daar zo enthousiast over zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Marco was prima, wel iets minder dan L’Essenziale. Ultimo was niets.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Marco.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
AH NEEEEEEquote:
Vooralsnog is het luisteren zonder kijken. Gebeurde er wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:12 schreef Momo het volgende:
@:Cirilico nu al in de war waarschijnlijk
@Em31 zegt dat en haar vertrouw ik blind.quote:
Denk alsnog wel van Sanremoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh wacht jullie zien Marco nu niet als de winnaar?
Even een half uurtje de Common Linnets op een NSF, niets mis mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Nou ja toegegeven, als een belangrijke band in Nederland na jaren weer een reünie-optreden zou hebben, dan zouden we daar ook wel wat meer liedjes van willen zien.
We willen dan graag de complete discografie horen van BZN inderdaad!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Nou ja toegegeven, als een belangrijke band in Nederland na jaren weer een reünie-optreden zou hebben, dan zouden we daar ook wel wat meer liedjes van willen zien.
Ik krijg al meer Doe Maar mee dan me lief isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
BZN 4everquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Jawel, de rest kletst! Ze kunnen de boel opdoeken. Marco wint het op de sloffen. Tenzij er nog iets beters komt maar die artiesten zijn inmiddels overleden, dit duurt ze te lang.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Ja ehh dat wordt een lastig verhaalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik krijg al meer Doe Maar mee dan me lief is
Dat kan best hoor. Maar de lat ligt niet op onbereikbare hoogte zeg maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Nee wist ik maar ja door jou zijn de verwachtingen bij mij nu enorm hoog gespannen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ze moet nog hoor, Strani snapt er niets van
We zijn even te druk met klagen over allesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Je hebt in al die tijd nog geen kandidaat gehoordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vooralsnog is het luisteren zonder kijken. Gebeurde er wat?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Je had de grap eerder gemaakt dan ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We willen dan graag de complete discografie horen van BZN inderdaad!
Oké ja terecht bij mij ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee wist ik maar ja door jou zijn de verwachtingen bij mij nu enorm hoog gespannen.
Queen heeft een oplossing gevonden voor een soortgelijk probleemquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ehh dat wordt een lastig verhaal
Mijn palingsoundkennis staat altijd klaar om toe te slaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je had de grap eerder gemaakt dan ik
Jullie zijn telepathisch met elkaar verbondenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mijn palingsoundkennis staat altijd klaar om toe te slaan!
Nee, hij was NOG bezig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Was deze man niet al eens geweest?
Hij zingt nu ook heel vals, verschrikkelijk
Dat móet dan wel via jou zijn gegaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn telepathisch met elkaar verbonden
'Al'?quote:
Nee, zó veel eer kan ik mezelf niet geven. Dit is een chemie die alleen direct tussen twee mensen kan bestaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat móet dan wel via jou zijn gegaan
Oh. Dat waren toch zeker al 5 nummers?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt in al die tijd nog geen kandidaat gehoord
He wat? Wat voor oplossing heb ik gevonden? Ze zijn gestopt. Blijkbaar heb ik de oplossing gevondenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Queen heeft een oplossing gevonden voor een soortgelijk probleem
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik ben benieuwd hoor. Morgenochtend maar even de favorieten terugluisteren.
Voor nu welterusten en wie weet dat ik morgen wel even aansluit. Maar om omstandigheden weet ik nog niet of dat lukt.
Anders kijk ik alleen donderdag/vrijdag.
Allemaal intervalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh. Dat waren toch zeker al 5 nummers?
Oh, sweet summer childquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh. Dat waren toch zeker al 5 nummers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |