Marco.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik kom vanavond even niet kijken, iets anders tussen gekomen. Maar Ultimo en Marco, de favorieten al geweest? Wat vonden jullie ervan? Wie wint er van die 2?
AH NEEEEEEquote:
Vooralsnog is het luisteren zonder kijken. Gebeurde er wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:12 schreef Momo het volgende:
@:Cirilico nu al in de war waarschijnlijk
@Em31 zegt dat en haar vertrouw ik blind.quote:
Denk alsnog wel van Sanremoquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh wacht jullie zien Marco nu niet als de winnaar?
Even een half uurtje de Common Linnets op een NSF, niets mis mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Nou ja toegegeven, als een belangrijke band in Nederland na jaren weer een reünie-optreden zou hebben, dan zouden we daar ook wel wat meer liedjes van willen zien.
We willen dan graag de complete discografie horen van BZN inderdaad!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Nou ja toegegeven, als een belangrijke band in Nederland na jaren weer een reünie-optreden zou hebben, dan zouden we daar ook wel wat meer liedjes van willen zien.
Ik krijg al meer Doe Maar mee dan me lief isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
BZN 4everquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Jawel, de rest kletst! Ze kunnen de boel opdoeken. Marco wint het op de sloffen. Tenzij er nog iets beters komt maar die artiesten zijn inmiddels overleden, dit duurt ze te lang.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Ja ehh dat wordt een lastig verhaalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik krijg al meer Doe Maar mee dan me lief is
Dat kan best hoor. Maar de lat ligt niet op onbereikbare hoogte zeg maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |