Nee wist ik maar ja door jou zijn de verwachtingen bij mij nu enorm hoog gespannen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee ze moet nog hoor, Strani snapt er niets van
We zijn even te druk met klagen over allesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh wacht jullie zien Marco nu niet als de winnaar?
Je hebt in al die tijd nog geen kandidaat gehoordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vooralsnog is het luisteren zonder kijken. Gebeurde er wat?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef Strani het volgende:
Nou ja toegegeven, als een belangrijke band in Nederland na jaren weer een reünie-optreden zou hebben, dan zouden we daar ook wel wat meer liedjes van willen zien.
Je had de grap eerder gemaakt dan ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We willen dan graag de complete discografie horen van BZN inderdaad!
Oké ja terecht bij mij ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee wist ik maar ja door jou zijn de verwachtingen bij mij nu enorm hoog gespannen.
Queen heeft een oplossing gevonden voor een soortgelijk probleemquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ehh dat wordt een lastig verhaal
Mijn palingsoundkennis staat altijd klaar om toe te slaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je had de grap eerder gemaakt dan ik
Jullie zijn telepathisch met elkaar verbondenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mijn palingsoundkennis staat altijd klaar om toe te slaan!
Nee, hij was NOG bezig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef Meridiaan het volgende:
Was deze man niet al eens geweest?
Hij zingt nu ook heel vals, verschrikkelijk
Dat móet dan wel via jou zijn gegaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn telepathisch met elkaar verbonden
'Al'?quote:
Nee, zó veel eer kan ik mezelf niet geven. Dit is een chemie die alleen direct tussen twee mensen kan bestaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat móet dan wel via jou zijn gegaan
Oh. Dat waren toch zeker al 5 nummers?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt in al die tijd nog geen kandidaat gehoord
He wat? Wat voor oplossing heb ik gevonden? Ze zijn gestopt. Blijkbaar heb ik de oplossing gevondenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Queen heeft een oplossing gevonden voor een soortgelijk probleem
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik ben benieuwd hoor. Morgenochtend maar even de favorieten terugluisteren.
Voor nu welterusten en wie weet dat ik morgen wel even aansluit. Maar om omstandigheden weet ik nog niet of dat lukt.
Anders kijk ik alleen donderdag/vrijdag.
Allemaal intervalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh. Dat waren toch zeker al 5 nummers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |