kzie dat ons zonnetje buiten zit jaquote:Op maandag 6 februari 2023 11:03 schreef suzi1 het volgende:
denk dat ali geen zin heeft om een opgeschoten sharon tegenover zich te hebben
en drm toegeeft aan sharons nukken
nu nukkerd buiten
quote:Op maandag 6 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
Ik zou een schoteltje neerzetten en nog zieliger kijken. Misschien komen mensen dan coins geven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
Ik zou een schoteltje neerzetten en nog zieliger kijken. Misschien komen mensen dan coins geven
[ afbeelding ]
Vrijdagquote:Op maandag 6 februari 2023 11:15 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze nou alweer een feestje gehad??? * Ireth wijst naar de stream(lock)
Gewoon zonder stroom door of fietsen voor je stroom luie bewonersquote:Op maandag 6 februari 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk omdat er stroom is uitgevallen vanmorgen/ vannacht dat ze dat moeten fixen in het huis.
quote:Op maandag 6 februari 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
hoor je als je de stream aanzet chichi die vraagt of ze haar willen laten weten of ze vandaag een cameltoe heeft
en krijgen nog betaald ervoor ookquote:Op maandag 6 februari 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze genieten lekker van de zon, wat een zwaar leven
Zo'n mazzel zullen we wel niet hebbenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron zit erbij of zijn hoofd er elk moment af kan vallen
Ohw krijgen ze loon daar?quote:Op maandag 6 februari 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en krijgen nog betaald ervoor ook![]()
jaloers, hier weer mist/ grauw weer
Wat is ze goed hé!quote:
hij had het er gister al paar keer over, vanmorgen ook en nu is febo er klaar meequote:Op maandag 6 februari 2023 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Switch Bart heeft kritiek op de FEBO
quote:Op maandag 6 februari 2023 11:27 schreef Ireth het volgende:
Kijk ze zitten met zijn allen...
[ afbeelding ]
Ja hier ookquote:
Oh ja.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:32 schreef Ireth het volgende:
Ow zo om 12 uur alarm! Kunnen we ff tijdsverschil checken...
Zij zorgt ervoor dat het waterverbruik niet zo hoog is van de douchesquote:Op maandag 6 februari 2023 11:32 schreef suzi1 het volgende:
ik zie de toegevoegde waarde van lesley ook totaal niet
Ik voorspel een SL om 12:00quote:Op maandag 6 februari 2023 11:32 schreef Ireth het volgende:
Ow zo om 12 uur alarm! Kunnen we ff tijdsverschil checken...
Misschien is hij langs gerend tijdens sporten??, maar chacha denkt wel vaker een bekende te horen over de schutting, dus jaquote:Op maandag 6 februari 2023 11:35 schreef Monique___ het volgende:
een te late sl omdat chacha zei dat ze het leuk vond dat dada langs is geweest?
next forquote:Op maandag 6 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Liever allebeiquote:Op maandag 6 februari 2023 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat Jakkielien of Rob eruit gaat zaterdag.
ook goedquote:Op maandag 6 februari 2023 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ben met beide tevreden en degene die overblijft dan gewoon volgende weekquote:Op maandag 6 februari 2023 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Mooi zou zijn dat Rob eruit gaat ivm gezondheid en jakkielien door 0 stemmen van de kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Liever allebei![]()
Maar zal wel weer iets geks gebeuren met de PON waardoor sjaakie veilig is
Lekker spontaanquote:Op maandag 6 februari 2023 11:46 schreef ledn81 het volgende:
Hebben ze nou achter SL een verjaardagsboodschapje voor Bart zijn dochter opgenomen? Zag net dat ie slingertjes aan het opvouwen was? zijn dochter is woensdag jarig en wilde ie vandaag opnemen zodat het woensdag op tv komt
Wat een zeurstem heeft die griet hè.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara kan weer zeggen dat ze vandaag in de keuken heeft gestaan
Een enorm goede prank, sjaakie doet alsof ze iets heeeeeeeeeeeel ergs heeft gekregen uit haar ? blik, maar het was gewoon iets van thuis, hondenharen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2023 11:53 schreef Donna1000 het volgende:
wat hebben jacq en chiara gedaan waardoor ze denken dat Jason gek gaat worden?
Best mensen beoordelen aan de hand van hun inhoud en toegevoegde waarde. De rest eruit!quote:Op maandag 6 februari 2023 11:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een zeurstem heeft die griet hè.
Iets met de vraagtekens. Hem binnen roepen en hem ergens mee bezighouden zodat hij niet eerste is bij? Weet het niet preciesquote:Op maandag 6 februari 2023 11:53 schreef Donna1000 het volgende:
wat hebben jacq en chiara gedaan waardoor ze denken dat Jason gek gaat worden?
Er gaat een Belg.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen naar wat ik zie op de streams, niet wat anderen vinden hoe ik ze moet beoordelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:55 schreef czvt het volgende:
[..]
Best mensen beoordelen aan de hand van hun inhoud en toegevoegde waarde. De rest eruit!
Catether voor robquote:Op maandag 6 februari 2023 12:00 schreef Jockari het volgende:
Wat is McGyver aan het maken met die emmer en folie ?
gewicht om te gebruiken bij het sporten. Normaal deden ze houtblokken in bakken/emmers, maar ze hebben het hout weggehaald omdat ze de hottub niet mogen gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:00 schreef Jockari het volgende:
Wat is McGyver aan het maken met die emmer en folie ?
oww vandaar de opmerking van jacq dat jason dan niet naar buiten kon. beetje pesten dus, wat een leuke vrouw is jacq tochquote:Op maandag 6 februari 2023 11:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Iets met de vraagtekens. Hem binnen roepen en hem ergens mee bezighouden zodat hij niet eerste is bij? Weet het niet precies
Op die leeftijd een knul van 20 pesten, dan ben je echt laag.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:01 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
oww vandaar de opmerking van jacq dat jason dan niet naar buiten kon. beetje pesten dus, wat een leuke vrouw is jacq toch
Ja ik bedoel irl, hier is nog geen luchtalarm geweest.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Paniek bij de belgische kandidaten incoming![]()
nog 1 of 2 minuutjes
Wat je ziet op de streams is wat BB je wil laten zien. Even verder kijken. Ik zie bijkbaar door de maskers heen.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen naar wat ik zie op de streams, niet wat anderen vinden hoe ik ze moet beoordelen.
Dat dus misselijke wijvenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:01 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
oww vandaar de opmerking van jacq dat jason dan niet naar buiten kon. beetje pesten dus, wat een leuke vrouw is jacq toch
Zoals ik al zei, maak ik zelf uit hoe ik de bewoners beoordeel.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:05 schreef czvt het volgende:
[..]
Wat je ziet op de streams is wat BB je wil laten zien. Even verder kijken. Ik zie bijkbaar door de maskers heen.
Lopende encyclopedie die manquote:Op maandag 6 februari 2023 12:06 schreef Fikkert2 het volgende:
Is al een paar jaar dit volgens chayron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lopende encyclopedie die manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vorig jaar duidelijk besproken het is 100 euro (2022)quote:
Zeker wel, doen alsof ze dat niet doenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel wat anders die twee dan roddelen over andere? Echt...........
Vraag me trouwens af waarom er geen (kunst)grasveldje meer is... vind het nu net de binnenplaats van een crematorium.. mist alleen nog een rustiek waterornament Rob.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:16 schreef Ireth het volgende:
Vraag me trouwens af waarom er geen (kunst)grasveldje meer is... vind het nu net de binnenplaats van een crematorium.. mist alleen nog een rustiek waterornament...
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Het andere zullen vast volgende week krijgen
idd ze hebben vast geen afspraak met AH dat ze het mogen terugbrengen, en het is al uit de verpakkingquote:Op maandag 6 februari 2023 12:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Het andere zullen vast volgende week krijgen
Alle stagiaires mopperen, zitten hele week aan het gehakt met andijviequote:Op maandag 6 februari 2023 12:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd ze hebben vast geen afspraak met AH dat ze het mogen terugbrengen, en het is al uit de verpakking
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef Ireth het volgende:
En waar gaan ze nou dat stoofvlees in stoven?? Das toch het lekkerste in bakboter/croma, of gaan ze dat nu verzuipen in olie??
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle stagiaires mopperen, zitten hele week aan het gehakt met andijvie
🤣🤣 mijn idee.. goed vlees vernaggelen..quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef Ireth het volgende:
En waar gaan ze nou dat stoofvlees in stoven?? Das toch het lekkerste in bakboter/croma, of gaan ze dat nu verzuipen in olie??
Lekker gedroomd vannacht?,. heb de heeeeeele nacht....quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ben34567 het volgende:
Chaira moet bijna alles doen daar (afwassen; kussens goed plaatsen; koken; brood maken;...) en dat bijna elke dag. Ik snap dat ze zich irriteert aan de rest die niets doen.
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lekker gedroomd vannacht?,. heb de heeeeeele nacht....
Alles beter dan gefrituurd stoofvleesquote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alle stagiaires mopperen, zitten hele week aan het gehakt met andijvie
lekker koud blikkie erbijquote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef Jockari het volgende:
Charlotte weet de klepel een beetje hangen, vind dat er donker bier zou moeten zijn voor het stoofvlees.
Lukt ook met water dus niet klagen Charlotte. Je zit niet op restaurant.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef Jockari het volgende:
Charlotte weet de klepel een beetje hangen, vind dat er donker bier zou moeten zijn voor het stoofvlees.
Ze hebben nog bouillonblokjesquote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Lukt ook met water dus niet klagen Charlotte. Je zit niet op restaurant.
Extra kruiding op het vlees.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:32 schreef Donna1000 het volgende:
handen wassen kennen ze daar ook niet geloof ik, lesley zo met die handen het vlees in een zakje proppen
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alles beter dan gefrituurd stoofvlees
hoeft niet hoor, ik bak mijn sucadelappen ook aan in olie, dan uien en water erbij en een tomaat of iets anders zurigs en dan lekker stoven een paar uurtjesquote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alles beter dan gefrituurd stoofvlees
Ik was 'm net nog in de gaten aan het houden. Die doet daar echt niks in dat huis ! Tegen zichzelf praten, wat lummelen als hij kan stappen, verder niks.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:37 schreef ledn81 het volgende:
Rob geeft de bestelling in de Sushi bar alvast door
[ afbeelding ]
🤣🤣quote:Op maandag 6 februari 2023 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel jammer dat Jonnie boer weg is
Die had vast geweten hoe je stoofvlees maakt
Doodkoken en dan pureren!quote:Op maandag 6 februari 2023 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel jammer dat Jonnie boer weg is
Die had vast geweten hoe je stoofvlees maakt
afdrogen af en toe en wasje draaien heeft ie met hulp van ook wel eens gedaan, maar verder vooral de kaakjes bewegen.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik was 'm net nog in de gaten aan het houden. Die doet daar echt niks in dat huis ! Tegen zichzelf praten, wat lummelen als hij kan stappen, verder niks.
Dat vin dik nu flauwekul Anderen doen ook heel veel Doe nu niet alsof ze hele dag in de keuken staatquote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ben34567 het volgende:
Chaira moet bijna alles doen daar (afwassen; kussens goed plaatsen; koken; brood maken;...) en dat bijna elke dag. Ik snap dat ze zich irriteert aan de rest die niets doen.
Kolere wat 'n hoop water, stoofvlees hoort niet te zwemmenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:56 schreef Jockari het volgende:
Jacq voortdurend roeren in stoofvlees. Het is stoofvlees, geen roervlees Jacq !
Welke streams kijk je? Voorlopig staat charlotte veel in de keuken met koken en broodjes te maken enzo en die vrolijker van Jaq staat pannekoeken tegenwoordig te maken en ik zie bart afwassen enzo dus wat doet chiara dan? Erdoor heen lopen ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ben34567 het volgende:
zonde van dat vlees.. is duurquote:Op maandag 6 februari 2023 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere wat 'n hoop water, stoofvlees hoort niet te zwemmen
Ja hij zit alleen maar idd doet hij werkelijk niet bed word ook opgemaakt voor hemquote:Op maandag 6 februari 2023 12:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik was 'm net nog in de gaten aan het houden. Die doet daar echt niks in dat huis ! Tegen zichzelf praten, wat lummelen als hij kan stappen, verder niks.
Ik heb haar der handen zien wassen vooraf hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 12:32 schreef Donna1000 het volgende:
handen wassen kennen ze daar ook niet geloof ik, lesley zo met die handen het vlees in een zakje proppen
Die kan wel koken hoor charlottequote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef Jockari het volgende:
oke, dan heb ik even niet goed opgelet, plus puntje voor lesleyquote:Op maandag 6 februari 2023 13:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik heb haar der handen zien wassen vooraf hoor
Of 'n kruk....quote:Op maandag 6 februari 2023 13:13 schreef Ireth het volgende:
Zie Rob schuifelen... geef de man een rollator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was toch jaren nanny in Hollywood. Celebrities zijn veeleisend dus ik geloof wel dat ze goed kan koken (en acteren voor de cameraquote:
acteren is een mustquote:Op maandag 6 februari 2023 13:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die was toch jaren nanny in Hollywood. Celebrities zijn veeleisend dus ik geloof wel dat ze goed kan koken (en acteren voor de camera)
brrrr ..das een klap hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
Ali na de voetbal een hert omver gereden. Hele wagen stuk.
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n kruk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, hij heeft gerekend dat het dan op woensdag in de uitzending komt.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:29 schreef Jockari het volgende:
Volgens haar FB-pagina verjaart dochter Femke op 8 februri ipv vandaag.
Hoor het ook juist. Goed gezien !quote:Op maandag 6 februari 2023 13:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gerekend dat het dan op woensdag in de uitzending komt.
Als ze streams kijkt ziet ze het nuquote:Op maandag 6 februari 2023 13:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gerekend dat het dan op woensdag in de uitzending komt.
Idee kwam van Bart zelf, bak en deco gevraagd aan charlottequote:Op maandag 6 februari 2023 13:31 schreef Hoylei het volgende:
Wel leuk gedaan. Leuk idee van Charlotte!
Excuus, dank voor de correctie. Had het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Idee kwam van Bart zelf, bak en deco gevraagd aan charlotte
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
Ali na de voetbal een hert omver gereden. Hele wagen stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk idee , en een fijne samenwerking🤗quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Excuus, dank voor de correctie. Had het verkeerd begrepen.
Leuk idee van Bart!
Nah dat valt wel mee hoor. Tis maar hoe je het brengt.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]Doe dit nooit meer !!! Koffie weer tegen het scherm geproest !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik wilde postenquote:Op maandag 6 februari 2023 13:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Benieuwd of ze gaan zeiken over jason die nog even vis eet (die anders weggegooid zou worden)
Ze irriteerd zich mateloos dus gaat goed.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat is Jacq raar aan het kijken naar wat Jason aan het doen is
Tuurlijk, zodra hij weg is natuurlijk, stel je voorquote:Op maandag 6 februari 2023 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Komt zo gegarandeerd commentaar Jason pakt nog is kwark
lkkr .. alles naar binnen graagquote:Op maandag 6 februari 2023 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Komt zo gegarandeerd commentaar Jason pakt nog is kwark
Gelijk heeft die toch? Zou ik ook niet doen. Het is niet een van mijn favos maar hij heeft gespeeld maar niet zo erg als de rest in het huis die mensen kleineren en zo achter hun rug omquote:
Na de aftherparty, stond Jason, zonder morren, helemaal alleen de afwas te doen, hij doet meer dan Chiara in het huis.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ben34567 het volgende:
Das mooi want ik vertrouw chayron niet!! Nieuwe tactiek? Kijken of dit wat brengt🥴🤓quote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Chayron durft niet te vertellen aan ali wat er is, iets met vertrouwen..... hij is bang dat wij (de cameras) het zien... dus weer mooiboy/acteur spelen
Mooiboy 🙄🤡 acteur dat zeker!!quote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Chayron durft niet te vertellen aan ali wat er is, iets met vertrouwen..... hij is bang dat wij (de cameras) het zien... dus weer mooiboy/acteur spelen
Niets nieuws aan, die gast is continue bezig met cameras en wat hij wel of niet kan zeggen... zodra hij door heeft dat cameras ineens actief worden tijdens sneaky gesprek verandert zijn houding en kapt hij af waar hij over sprak. Maar hij is niet de enige, de meeste doen datquote:Op maandag 6 februari 2023 14:06 schreef Kayro het volgende:
[..]
Das mooi want ik vertrouw chayron niet!! Nieuwe tactiek? Kijken of dit wat brengt🥴🤓
Satudarah en Bandidos zijn verbodenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:05 schreef Jockari het volgende:
Vriend van Bart woont inden Helder, en die is bij een verboden motorclub in Nederland.
Maar in zijn hoofd des temeer... is erg vol daarboven🤓😵💫quote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gelijk heeft die toch? Zou ik ook niet doen. Het is niet een van mijn favos maar hij heeft gespeeld maar niet zo erg als de rest in het huis die mensen kleineren en zo achter hun rug om
Nou hij is met Danny begonnen om achter de rug om van mensen om te proberen genomineerd te krijgen. Chayron heeft tot twee keer toe hele slappe nominatie excuses gegeven. Het is altijd een brainfreeze dat ze niet konden nadenken. Hij is zelf absoluut niet te vertrouwen. Ik denk dat na zaterdag is ingedaald dat hij heel erg zwak staat in de buitenwereld.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gelijk heeft die toch? Zou ik ook niet doen. Het is niet een van mijn favos maar hij heeft gespeeld maar niet zo erg als de rest in het huis die mensen kleineren en zo achter hun rug om
Het werd al snel een oude zeikerd.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:10 schreef Jockari het volgende:
Bart vond Rob in het begin meer levendig. Wij ook Bart.
Ik versta niet dat mensen Chiara en Leontien (vergeet telkens haar naam) niet doorzien, en zitten te kakken op Chayron, die gewoon duidelijk is over zijn strategie. Chayron is te vertrouwenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Fikkert2 het volgende:
< denktquote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Het was strategisch logisch dat hij met de rest zou meegaan. Als de meerderheid toch al beslist heeft, waarom zou hij de naam prijs geven op wie hij echt wil gaanquote:Op maandag 6 februari 2023 14:10 schreef marky het volgende:
[..]
Nou hij is met Danny begonnen om achter de rug om van mensen om te proberen genomineerd te krijgen. Chayron heeft tot twee keer toe hele slappe nominatie excuses gegeven. Het is altijd een brainfreeze dat ze niet konden nadenken. Hij is zelf absoluut niet te vertrouwen. Ik denk dat na zaterdag is ingedaald dat hij heel erg zwak staat in de buitenwereld.
Vol met chagrijn eerderquote:Op maandag 6 februari 2023 14:14 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjaakelien heeft weer hoofdpijn, hoofd zit te vol met complottheorietjes denk ik
Hij deed het bij de nominatie van Jason hij deed het nu weer bij de nominatie van Rob. Ik weet niet wie zijn bom nominatie is op welke persoon hij zit want iedereen is een bedreiging op dit moment.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:14 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Het was strategisch logisch dat hij met de rest zou meegaan. Als de meerderheid toch al beslist heeft, waarom zou hij de naam prijs geven op wie hij echt wil gaan
Ze is in een week tijd verzuurd tot een oud wijf. Ik zou die citroen uit de wall kopen en aan haar geven.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:21 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit idee zegt meer over uzelf dan van Jaqueline
Chayron kan totaal niet tippen aan het vuile spel van Chiara en Leonie.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:21 schreef marky het volgende:
[..]
Hij deed het bij de nominatie van Jason hij deed het nu weer bij de nominatie van Rob. Ik weet niet wie zijn bom nominatie is op welke persoon hij zit want iedereen is een bedreiging op dit moment.
Hij is geknakt na zaterdag. Dacht eerst zelf genomineerd te zijn was het vervolgens Danny, dacht voor zaterdag nog wel dat Danny zou overleven. Daarnaast de druk van de mogelijke beelden die Jason heeft gezien. Het vliegtuigje zaterdag en de eliminatie van Danny. Heeft hij gister in de tuin geprobeerd Jason naar zijn kant te krijgen maar die gaf geen krimp en liet hem lullen. Verloor hij al zijn muntjes. Wordt er vanmorgen nog Ali en Jason over de muur geroepen... tja tel uit je... ellende.
Ze zegt toch dat als ze met Jason in de finale komt dat ze dat niet trekt nou dan gaat ze lekker naar huisquote:Op maandag 6 februari 2023 14:21 schreef czvt het volgende:
[..]
Dit idee zegt meer over uzelf dan van Jaqueline
Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil!quote:Op maandag 6 februari 2023 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is in een week tijd verzuurd tot een oud wijf. Ik zou die citroen uit de wall kopen en aan haar geven.
Ja, ze doen deze week wel hun best in de keuken. 😇quote:Op maandag 6 februari 2023 14:24 schreef ledn81 het volgende:
Boze stiefzus en stiefma staan binnen af te wassen.
![]()
[ afbeelding ]
Chiara en Jacquelinequote:Op maandag 6 februari 2023 14:25 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Chayron kan totaal niet tippen aan het vuile spel van Chiara en Leonie.
Chayron wil graag vies spelen maar lukt hem niet.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:21 schreef marky het volgende:
[..]
Hij deed het bij de nominatie van Jason hij deed het nu weer bij de nominatie van Rob. Ik weet niet wie zijn bom nominatie is op welke persoon hij zit want iedereen is een bedreiging op dit moment.
Hij is geknakt na zaterdag. Dacht eerst zelf genomineerd te zijn was het vervolgens Danny, dacht voor zaterdag nog wel dat Danny zou overleven. Daarnaast de druk van de mogelijke beelden die Jason heeft gezien. Het vliegtuigje zaterdag en de eliminatie van Danny. Heeft hij gister in de tuin geprobeerd Jason naar zijn kant te krijgen maar die gaf geen krimp en liet hem lullen. Verloor hij al zijn muntjes. Wordt er vanmorgen nog Ali en Jason over de muur geroepen... tja tel uit je... ellende.
Dat doen er wel meer hoor. Dat zijn niet hun alleenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:26 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ja, ze doen deze week wel hun best in de keuken. 😇
hij was zn spullen netjes afquote:Op maandag 6 februari 2023 14:26 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu krijgt jason weer gezeik dat hij met een schaaltje aankomt als de afwas gedaan is![]()
Wat een idots, ga lekker in een strafkamp lopen jammeren
Nee dat komt omdat Chiara en Jolien nog wel wat grijze massa hebben die werken. Ze zijn link genoeg om het te regelen. Chayron had de anabole hersens van Danny nodig voor enige sturing. Nu kan hij het zelf niet verzinnen. Hangt een beetje aan Ali maar die speelt het spel amper.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:25 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Chayron kan totaal niet tippen aan het vuile spel van Chiara en Leonie.
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker Ias met de vaatdoek langs je vla pot
Hij heeft er zelf de hersens ook niet voor.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chayron wil graag vies spelen maar lukt hem niet.
Bang om betrapt te worden
Als slechte man naar de buitenwereld te worden weggezet. Etc.
wie bedoelt Uquote:Op maandag 6 februari 2023 14:30 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
En Leonie ook, ze lijkt zo spontaan en eerlijk, maar heeft 2 gezichten.
Rapunzel licht ook weer in haar favo houdingquote:Op maandag 6 februari 2023 14:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jolien is er ook bij gaan liggen
lkkr dekentje dr over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |