Ja ik bedoel irl, hier is nog geen luchtalarm geweest.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:03 schreef ledn81 het volgende:
Paniek bij de belgische kandidaten incoming![]()
nog 1 of 2 minuutjes
Wat je ziet op de streams is wat BB je wil laten zien. Even verder kijken. Ik zie bijkbaar door de maskers heen.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen naar wat ik zie op de streams, niet wat anderen vinden hoe ik ze moet beoordelen.
Dat dus misselijke wijvenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:01 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
oww vandaar de opmerking van jacq dat jason dan niet naar buiten kon. beetje pesten dus, wat een leuke vrouw is jacq toch
Zoals ik al zei, maak ik zelf uit hoe ik de bewoners beoordeel.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:05 schreef czvt het volgende:
[..]
Wat je ziet op de streams is wat BB je wil laten zien. Even verder kijken. Ik zie bijkbaar door de maskers heen.
Lopende encyclopedie die manquote:Op maandag 6 februari 2023 12:06 schreef Fikkert2 het volgende:
Is al een paar jaar dit volgens chayron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lopende encyclopedie die manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vorig jaar duidelijk besproken het is 100 euro (2022)quote:
Zeker wel, doen alsof ze dat niet doenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel wat anders die twee dan roddelen over andere? Echt...........
Vraag me trouwens af waarom er geen (kunst)grasveldje meer is... vind het nu net de binnenplaats van een crematorium.. mist alleen nog een rustiek waterornament Rob.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:16 schreef Ireth het volgende:
Vraag me trouwens af waarom er geen (kunst)grasveldje meer is... vind het nu net de binnenplaats van een crematorium.. mist alleen nog een rustiek waterornament...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |