Mooi zou zijn dat Rob eruit gaat ivm gezondheid en jakkielien door 0 stemmen van de kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Liever allebei![]()
Maar zal wel weer iets geks gebeuren met de PON waardoor sjaakie veilig is
Lekker spontaanquote:Op maandag 6 februari 2023 11:46 schreef ledn81 het volgende:
Hebben ze nou achter SL een verjaardagsboodschapje voor Bart zijn dochter opgenomen? Zag net dat ie slingertjes aan het opvouwen was? zijn dochter is woensdag jarig en wilde ie vandaag opnemen zodat het woensdag op tv komt
Wat een zeurstem heeft die griet hè.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara kan weer zeggen dat ze vandaag in de keuken heeft gestaan
Een enorm goede prank, sjaakie doet alsof ze iets heeeeeeeeeeeel ergs heeft gekregen uit haar ? blik, maar het was gewoon iets van thuis, hondenharen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2023 11:53 schreef Donna1000 het volgende:
wat hebben jacq en chiara gedaan waardoor ze denken dat Jason gek gaat worden?
Best mensen beoordelen aan de hand van hun inhoud en toegevoegde waarde. De rest eruit!quote:Op maandag 6 februari 2023 11:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een zeurstem heeft die griet hè.
Iets met de vraagtekens. Hem binnen roepen en hem ergens mee bezighouden zodat hij niet eerste is bij? Weet het niet preciesquote:Op maandag 6 februari 2023 11:53 schreef Donna1000 het volgende:
wat hebben jacq en chiara gedaan waardoor ze denken dat Jason gek gaat worden?
Er gaat een Belg.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat Jakkielien of Rob eruit gaat zaterdag.
Ik beoordeel mensen naar wat ik zie op de streams, niet wat anderen vinden hoe ik ze moet beoordelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:55 schreef czvt het volgende:
[..]
Best mensen beoordelen aan de hand van hun inhoud en toegevoegde waarde. De rest eruit!
Catether voor robquote:Op maandag 6 februari 2023 12:00 schreef Jockari het volgende:
Wat is McGyver aan het maken met die emmer en folie ?
gewicht om te gebruiken bij het sporten. Normaal deden ze houtblokken in bakken/emmers, maar ze hebben het hout weggehaald omdat ze de hottub niet mogen gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:00 schreef Jockari het volgende:
Wat is McGyver aan het maken met die emmer en folie ?
oww vandaar de opmerking van jacq dat jason dan niet naar buiten kon. beetje pesten dus, wat een leuke vrouw is jacq tochquote:Op maandag 6 februari 2023 11:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Iets met de vraagtekens. Hem binnen roepen en hem ergens mee bezighouden zodat hij niet eerste is bij? Weet het niet precies
Op die leeftijd een knul van 20 pesten, dan ben je echt laag.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:01 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
oww vandaar de opmerking van jacq dat jason dan niet naar buiten kon. beetje pesten dus, wat een leuke vrouw is jacq toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |