Die was toch jaren nanny in Hollywood. Celebrities zijn veeleisend dus ik geloof wel dat ze goed kan koken (en acteren voor de cameraquote:
acteren is een mustquote:Op maandag 6 februari 2023 13:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die was toch jaren nanny in Hollywood. Celebrities zijn veeleisend dus ik geloof wel dat ze goed kan koken (en acteren voor de camera)
brrrr ..das een klap hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
Ali na de voetbal een hert omver gereden. Hele wagen stuk.
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n kruk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, hij heeft gerekend dat het dan op woensdag in de uitzending komt.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:29 schreef Jockari het volgende:
Volgens haar FB-pagina verjaart dochter Femke op 8 februri ipv vandaag.
Hoor het ook juist. Goed gezien !quote:Op maandag 6 februari 2023 13:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gerekend dat het dan op woensdag in de uitzending komt.
Als ze streams kijkt ziet ze het nuquote:Op maandag 6 februari 2023 13:30 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gerekend dat het dan op woensdag in de uitzending komt.
Idee kwam van Bart zelf, bak en deco gevraagd aan charlottequote:Op maandag 6 februari 2023 13:31 schreef Hoylei het volgende:
Wel leuk gedaan. Leuk idee van Charlotte!
Excuus, dank voor de correctie. Had het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Kayro het volgende:
[..]
Idee kwam van Bart zelf, bak en deco gevraagd aan charlotte
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
Ali na de voetbal een hert omver gereden. Hele wagen stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk idee , en een fijne samenwerking🤗quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Excuus, dank voor de correctie. Had het verkeerd begrepen.
Leuk idee van Bart!
Nah dat valt wel mee hoor. Tis maar hoe je het brengt.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ben34567 het volgende:
Chaira moet bijna alles doen daar (afwassen; kussens goed plaatsen; koken; brood maken;...) en dat bijna elke dag. Ik snap dat ze zich irriteert aan de rest die niets doen.
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]Doe dit nooit meer !!! Koffie weer tegen het scherm geproest !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik wilde postenquote:Op maandag 6 februari 2023 13:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Benieuwd of ze gaan zeiken over jason die nog even vis eet (die anders weggegooid zou worden)
Ze irriteerd zich mateloos dus gaat goed.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat is Jacq raar aan het kijken naar wat Jason aan het doen is
Tuurlijk, zodra hij weg is natuurlijk, stel je voorquote:Op maandag 6 februari 2023 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Komt zo gegarandeerd commentaar Jason pakt nog is kwark
lkkr .. alles naar binnen graagquote:Op maandag 6 februari 2023 13:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Komt zo gegarandeerd commentaar Jason pakt nog is kwark
Gelijk heeft die toch? Zou ik ook niet doen. Het is niet een van mijn favos maar hij heeft gespeeld maar niet zo erg als de rest in het huis die mensen kleineren en zo achter hun rug omquote:
Na de aftherparty, stond Jason, zonder morren, helemaal alleen de afwas te doen, hij doet meer dan Chiara in het huis.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:27 schreef ben34567 het volgende:
Chaira moet bijna alles doen daar (afwassen; kussens goed plaatsen; koken; brood maken;...) en dat bijna elke dag. Ik snap dat ze zich irriteert aan de rest die niets doen.
Das mooi want ik vertrouw chayron niet!! Nieuwe tactiek? Kijken of dit wat brengt🥴🤓quote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Chayron durft niet te vertellen aan ali wat er is, iets met vertrouwen..... hij is bang dat wij (de cameras) het zien... dus weer mooiboy/acteur spelen
Mooiboy 🙄🤡 acteur dat zeker!!quote:Op maandag 6 februari 2023 14:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Chayron durft niet te vertellen aan ali wat er is, iets met vertrouwen..... hij is bang dat wij (de cameras) het zien... dus weer mooiboy/acteur spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |