Verwarrend allemaal hequote:
In bikiniquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
mag toch hopen dat ze over een stormbaan moeten oid
Dat degene met de meeste stemmen om te blijven naar huis moetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verwarrend allemaal he
Zouden ze morgen ook voor confusion zorgen?
Zo iets of dat de genomineerde een niet genomineerde mag uitkiezen om naar huis te sturenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat degene met de meeste stemmen om te blijven naar huis moet![]()
Ik ook niet op de SL.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Dragonbullet het volgende:
Echt, ik kan niet wachten op deze ontknoping
Ja en hij heeft 20.000 uit de pot meegenomen, zoiets.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Ireth het volgende:
Het wordt het afscheidsdiner van/voor Rob
Zeg, breng ze nou niet op ideeën.quote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo iets of dat de genomineerde een niet genomineerde mag uitkiezen om naar huis te sturen
We mogen hopen tochquote:
Doe ik ook niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:07 schreef Dragonbullet het volgende:
Apart, Jason spoelt zijn mond niet na het tandenpoetsen
Heeft Rob nog steeds een excuus om steeds op die bank te kunnen blijven zitten?quote:
Ah dit is dus gewoon een "we peppen het groepsgevoel ff op" feestje...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:11 schreef Schakeltopia het volgende:
kijken of rob gaat zuipen, die voelte zich toch zo slecht
Wat een koekebakkers. Ze wachten tot de gameroom open gaat en laten hapjes en drankjes in voorraadkamer staanquote:
ik hoop op flinke confusionquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah dit is dus gewoon een "we peppen het groepsgevoel ff op" feestje...
Vna de week na het nomineren hadden ze ook een feestje, wat daarna een confusion gaf, nominerenquote:
Ik heb hem ook nog op mute staan...quote:
Ik heb weinig hoop, confusionweek is net zo in elkaar gestort als het humeur van Rob...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vna de week na het nomineren hadden ze ook een feestje, wat daarna een confusion gaf, nomineren
Wie weet
Zie zijn ingevallen kaken ook al voedsel malen..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hoor rob heeft al een pilsje vast
ias jarig hequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Sowieso wel verdacht dat er op vrijdag iets gebeurt
Weer is wat anders als kauwen op je tongquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zie zijn ingevallen kaken ook al voedsel malen..
Nog even inwrijven bij Chayronquote:
O birthday party, daarom geen alcohol, kinderfeestjequote:
sjagelien jijquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O birthday party, daarom geen alcohol, kinderfeestje
Is altijd in alle RLSsen, ook muziek worden ze helemaal gek vanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb mensen nog nooit zo blij gezien met een bakkie chips en een cocktail.
Die heeft zich nog geen dag NIET ziek gevoeld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:11 schreef Schakeltopia het volgende:
kijken of rob gaat zuipen, die voelte zich toch zo slecht
😂 Ik zie dat Hamster gebaar voor me nuquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
voordat jason alles op eet he
[ afbeelding ]
Vooral Charlotte met d´r enorme bek, What the fuck is zowat het enige zinnetje dat ze zo vaak uitkraamd. De anderen nemen het al van haar over, irritant!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef bpi het volgende:
Die kunnen echt niet zwijgen als Bb aan het praten is hè.
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:14 schreef Dragonbullet het volgende:
Als Rob en Ali gaan drinken gok ik op nog een clash
Ik weet zeker dat Rob dat een keer gezegd heeft jaquote:
Net las ik dat hij al aan een biertje zat?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
kut feest geen alcohol voor OPa Zuurtje
Die zijn ze straks dus kwijt, door de muziekrechten lijkt me?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:23 schreef bpi het volgende:
Muziek gaan ze opnemen met de cassette recorder.
Bart gaat niet mee in zn zeik modus .. neemt meer afstandquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:23 schreef TheLuckyman het volgende:
Rob heeft ook geen aansluiting met Bart vandaag hè, valt op
Pas op, ze kunnen bijten, fijne avond nog.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:16 schreef Ireth het volgende:
Muziek, lichies, tis afzien hoor...
Ik ga mijn eigen hyena's voeren...
nummer 1 is al soldaat gemaakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net las ik dat hij al aan een biertje zat?
Of de batterijen platquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:23 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Die zijn ze straks dus kwijt, door de muziekrechten lijkt me?
jaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net las ik dat hij al aan een biertje zat?
ja genotquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:24 schreef Dragonbullet het volgende:
Echt die camera ook steeds vol op hem
Jason, Lindsey, Chayron, Ali en Ias zijn leeglopers en leven onder een steen. Respectloze kindjes die geen voeling hebben met de realiteit. Ik vraag mij af of die met opzet zijn geselecteerd omwille van drama te veroorzakenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Rob dat een keer gezegd heeft ja
omg zn heupen morgenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
rob wiebelt zelfs al een beetje mee met de muziek
Die wil ik nergens tegenkomenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, die wil je ook niet in een steeg tegenkomen.
De Paus is Roomsquote:
Jazeeekeerr! Het eten is voor de helft in Rob zijn mik belandquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemiddag COS!
Val ik even met mijn neus in boter
Feestje
hhaaha ik herken datquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:32 schreef engine het volgende:
Iedereen netjes en de jarige job loopt in een joggingbroek.
Ja ze hebben aan zichzelf te danken ook🙄quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
jaq zegt dat ze dit echt verdient hebben
ja hoor jaq
😂😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
eten verstoppen voor later he
[ afbeelding ]
Trolquote:
Ze zetten er nooit de slimste in met die programma´s.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:26 schreef czvt het volgende:
[..]
Jason, Lindsey, Chayron, Ali en Ias zijn leeglopers en leven onder een steen. Respectloze kindjes die geen voeling hebben met de realiteit. Ik vraag mij af of die met opzet zijn geselecteerd omwille van drama te veroorzaken
!
Om Jason vervolgens de schuld te geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:29 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Lekker aso alles opvreten alsof er geen andere bewoners zijn
dat is in 2023 heel normaal vertelde ze eerder vanavondquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Charlotte haar BH niet onder haar jurk?
Kan mij wel voorstellen dat je na een week pastinaak toe bent aan andere smakenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel uitgehongerd. Van Rob snap ik dat wel, die heeft de oorlog meegemaakt.
Omdat het 2023 is zei ze zelfquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het zelf begrijpt wat je wil zeggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:38 schreef suzi1 het volgende:
ik was geen fan van dada he? kan nog erger geen fan
Dan kan niemand hem zienquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
En onderbroek over broek ook?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is in 2023 heel normaal vertelde ze eerder vanavond
Hij zag dat Jason een pilsje namquote:
Ik hoop dat Chiara en Jolien deze rage ook nog oppikken.quote:
Stond net met zijn vinger in zijn mond te roeren. Stukje pinda tussen zijn gebit. Hep hij weerquote:
De supermarktoorlog?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel uitgehongerd. Van Rob snap ik dat wel, die heeft de oorlog meegemaakt.
Is vast Ali zijn schuldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Stond net met zijn vinger in zijn mond te roeren. Stukje pinda tussen zijn gebit. Hep hij weer
hahahahahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:46 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahahaha nu is hij weer geïrriteerd dat er teveel 0.0 ligt..
Echt niet te geloven wat een zure zure zure man is dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:46 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahahahaha nu is hij weer geïrriteerd dat er teveel 0.0 ligt..
Die kop blijft zuur staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:47 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Echt niet te geloven wat een zure zure zure man is dit.
Is nog uit de Madonna tijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is in 2023 heel normaal vertelde ze eerder vanavond
Dat zou echt mooi zijn. Maar gaat niet gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:46 schreef rinardo het volgende:
Ze denken dat er een switch in genomineerden komt
Chiara denkt iedereen die genomineerd is vrijstelling krijgt
heb em eigenlijk in al die weken nooitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:47 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Echt niet te geloven wat een zure zure zure man is dit.
Nee...misschien de eerste dagen...maar het masker viel snel af.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb em eigenlijk in al die weken nooit
leuk/grappig/lief/aardig zien horen doen
hmzz
Neuh maar laat ze maar avondje in stress zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
maar er kan toch niks gek gebeuren. wij hebben allemaal al gestemd enzo
of kan dat wel![]()
Het is confusion week, dus ik zeg alles kan, maar of het ook gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
of kan dat wel![]()
gooi er wat bier in en rob doet het weerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Nou rob gaat een mooie stropdas halen. Weer even in het middelpunt staan gok ik zo.
Er staat vast iets bijzonders opquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Nou rob gaat een mooie stropdas halen. Weer even in het middelpunt staan gok ik zo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee...misschien de eerste dagen...maar het masker viel snel af.
Ow was bang dat hij zoch ging verhangen🙄🥵quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Hahahahah wat een kerel hequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
hele dag zure kop, overal last van.
het is wat rob
We betalen niets om te stemmen, en er zijn wel vaker stemrondes verdwenenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
of kan dat wel![]()
en deze 1 minuutlach zullen ze wel op tv laten zien.. zo;n fijne vriendelijke feestgrage man..quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:56 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ow was bang dat hij zoch ging verhangen🙄🥵
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:58 schreef Hunter het volgende:
Zou mooi zijn als het uiteindelijk Lindsey is die zich aan Chiara vergrijpt.
Jij zegt het! Ik dacht het.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:58 schreef Hunter het volgende:
Zou mooi zijn als het uiteindelijk Lindsey is die zich aan Chiara vergrijpt.
aah oke dat wist ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
We betalen niets om te stemmen, en er zijn wel vaker stemrondes verdwenen
quote:
😂😂😂😂😂♥️♥️♥️♥️quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hij zegt het, jij dacht het, ik zie het voor me!
Ik mis nog een dik house nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel betere muziek dan bij het vorige feestje
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:56 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ow was bang dat hij zoch ging verhangen🙄🥵
Ik ben nu pas live. Ze ziet er toch weer schoon uit in haar oufitquote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/im :9~ g] Op vrijdag 3 februari 2023 17:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oohlala deze is voor ben!
Echt he wat een sfeermaker!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:02 schreef Dragonbullet het volgende:
De biertjes zijn ingekickt bij Rob hoor, hij heeft zijn feest blouse aan getrokken!!!
Mijn meekijkend bezoek zei net hetzelfdequote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
Kan iemand jolien inlichten dat dit echt niet uitziet die twee 6 jarige staartjes
[ afbeelding ]
Ja, en straks weer hetzelfde liedje in zn roddelhoekquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh een knuff voor Ali van Rob
tis goed joh
Meer Bier..iedereen is lief
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn meekijkend bezoek zei net hetzelfde
Mooi toch helemaal de mode.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
Kan iemand jolien inlichten dat dit echt niet uitziet die twee 6 jarige staartjes
[ afbeelding ]
Enige optie Ze had vet haar🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon nog een kratje naar binnen FEBO hebben we morgen geen kind aan ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |