Nee...misschien de eerste dagen...maar het masker viel snel af.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb em eigenlijk in al die weken nooit
leuk/grappig/lief/aardig zien horen doen
hmzz
Neuh maar laat ze maar avondje in stress zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
maar er kan toch niks gek gebeuren. wij hebben allemaal al gestemd enzo
of kan dat wel![]()
Het is confusion week, dus ik zeg alles kan, maar of het ook gaat gebeurenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
of kan dat wel![]()
gooi er wat bier in en rob doet het weerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Nou rob gaat een mooie stropdas halen. Weer even in het middelpunt staan gok ik zo.
Er staat vast iets bijzonders opquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Nou rob gaat een mooie stropdas halen. Weer even in het middelpunt staan gok ik zo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:53 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Nee...misschien de eerste dagen...maar het masker viel snel af.
Ow was bang dat hij zoch ging verhangen🙄🥵quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Hahahahah wat een kerel hequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
hele dag zure kop, overal last van.
het is wat rob
We betalen niets om te stemmen, en er zijn wel vaker stemrondes verdwenenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
of kan dat wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |