Kan mij wel voorstellen dat je na een week pastinaak toe bent aan andere smakenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel uitgehongerd. Van Rob snap ik dat wel, die heeft de oorlog meegemaakt.
Omdat het 2023 is zei ze zelfquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Charlotte haar BH niet onder haar jurk?
Ik hoop dat het zelf begrijpt wat je wil zeggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:38 schreef suzi1 het volgende:
ik was geen fan van dada he? kan nog erger geen fan
Dan kan niemand hem zienquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Charlotte haar BH niet onder haar jurk?
En onderbroek over broek ook?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is in 2023 heel normaal vertelde ze eerder vanavond
Hij zag dat Jason een pilsje namquote:
Ik hoop dat Chiara en Jolien deze rage ook nog oppikken.quote:
Stond net met zijn vinger in zijn mond te roeren. Stukje pinda tussen zijn gebit. Hep hij weerquote:
De supermarktoorlog?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal wel uitgehongerd. Van Rob snap ik dat wel, die heeft de oorlog meegemaakt.
Is vast Ali zijn schuldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Stond net met zijn vinger in zijn mond te roeren. Stukje pinda tussen zijn gebit. Hep hij weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |