Verwarrend allemaal hequote:
In bikiniquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:01 schreef Schakeltopia het volgende:
mag toch hopen dat ze over een stormbaan moeten oid
Dat degene met de meeste stemmen om te blijven naar huis moetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verwarrend allemaal he
Zouden ze morgen ook voor confusion zorgen?
Zo iets of dat de genomineerde een niet genomineerde mag uitkiezen om naar huis te sturenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat degene met de meeste stemmen om te blijven naar huis moet![]()
Ik ook niet op de SL.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Dragonbullet het volgende:
Echt, ik kan niet wachten op deze ontknoping
Ja en hij heeft 20.000 uit de pot meegenomen, zoiets.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Ireth het volgende:
Het wordt het afscheidsdiner van/voor Rob
Zeg, breng ze nou niet op ideeën.quote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo iets of dat de genomineerde een niet genomineerde mag uitkiezen om naar huis te sturen
We mogen hopen tochquote:
Doe ik ook niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:07 schreef Dragonbullet het volgende:
Apart, Jason spoelt zijn mond niet na het tandenpoetsen
Heeft Rob nog steeds een excuus om steeds op die bank te kunnen blijven zitten?quote:
Ah dit is dus gewoon een "we peppen het groepsgevoel ff op" feestje...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:11 schreef Schakeltopia het volgende:
kijken of rob gaat zuipen, die voelte zich toch zo slecht
Wat een koekebakkers. Ze wachten tot de gameroom open gaat en laten hapjes en drankjes in voorraadkamer staanquote:
ik hoop op flinke confusionquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah dit is dus gewoon een "we peppen het groepsgevoel ff op" feestje...
Vna de week na het nomineren hadden ze ook een feestje, wat daarna een confusion gaf, nominerenquote:
Ik heb hem ook nog op mute staan...quote:
Ik heb weinig hoop, confusionweek is net zo in elkaar gestort als het humeur van Rob...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vna de week na het nomineren hadden ze ook een feestje, wat daarna een confusion gaf, nomineren
Wie weet
Zie zijn ingevallen kaken ook al voedsel malen..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hoor rob heeft al een pilsje vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |