Erg vermakelijk die ouwe zeur.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:57 schreef Fikkert2 het volgende:
Dit doet rob telkens weer, woorden met iemand en vervolgens uitpraten, even een hand en knuffel maar er dan in de slaapkamer toch over door zeiken alsof er niets is uitgepraat
Ben er langzamerhand wel klaar met die manquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zeker, maar wel een hele eigenwijze oude zeiksnor
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:58 schreef Lillfex het volgende:
Wat een zeikerd Rob Begint die weer over Ali Dat hij 6 munten had en dat die daar wat van kocht Sorry Ali is diegene die altijd deelt en alleen Ali weer in de mond nemen Wat een zeikstraal Sorry ben zoooooo klaar met die man
Volgens mij ben je er klaar mee met die manquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben er langzamerhand wel klaar met die man
Ik ben meer klaar met die sjakelien, die kijkt alles een beetje aan vanaf de bank en bemoeit zich altijd overal mee en maar wijzen naar andere mensen, tijd dat zij wat stress krijgt door een nominatie oidquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben er langzamerhand wel klaar met die man
Met de tekstquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:04 schreef renevanlaaren het volgende:
was er nog een vliegtuig over graag de tekst rob ga naar huis![]()
die lijkt erbij te zitten met de gedachte; wat doe ik hier?? waar gaaaat dit over??quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Haha, jolien wordt ook knettergek van het gezeik aan haar hoofd te zien
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Met de tekst
#TEAMROB
En als ie dan kijkt rolt het tweede deel van het spandoek uit!
#TEAMROBROTOP!
waarom lees ik dit als #TeamRobocopquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Met de tekst
#TEAMROB
En als ie dan kijkt rolt het tweede deel van het spandoek uit!
#TEAMROBROTOP!
Hahaha ja maar Rob werkt bij mij als een rode lap op een stier Dan maak ik type fouten hahahquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben je er klaar mee met die man
die komt morgen rond 11 uurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:07 schreef viseenoptie het volgende:
Was er niet dinsdag een vliegtuig met banner voor Jason? of was dat deze week en heb ik het totaal gemist?
aanstaande zaterdagquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:07 schreef viseenoptie het volgende:
Was er niet dinsdag een vliegtuig met banner voor Jason? of was dat deze week en heb ik het totaal gemist?
Geeft niets Nee ik baseer mijn mening op zijn eerste 2 weken en vond het laf dat hij niet een het gesprek met Charlotte en Chelsea de waarheid durfde te vertellen plus ( nu) ik zie weinig van hem plus als ik wat zie dan laat hij zich beïnvloeden door Chiara Maar goed dat is een mening van mij en jij mag daar anders over denken Ieder zijn eigen mening tochquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoveel drama voor iemand van 66 lijkt me niet goed voor je gezondheid (ik vind hem wel leuk samen met Bart)
noem mij saai maar daarom vind ik eigenlijk Jason, Mich heel wat leuker, die meeste drama uit de weg gaan
Char zit nog in mijn top 5 maar een plaatsje gezakt van 3 naar 4, ze is idd wel beetje overdreven, maar ik zie wel potentie, ik denk dat we de echte Char nog niet hebben gezien
en @:Lillfex sorry voor wat ik zei, maar jouw meningen over Mich triggerde mij gewoon te erg, hij doet niks verkeerds
Zaterdag tegen 11 uurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:07 schreef viseenoptie het volgende:
komen vast tig filmpjes vanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Shit dan ben ik net onderweg. Kan ik dus niet zien.
onderweg naar het huis?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk voor de fans die het betaald hebben ziet Jason het welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plus als BB er al lucht van heeft en beslist dat BB het niet wil hebben omdat het nu veel strenger is, dat ze een spel verzinnen op dat tijdstip Ik zou het tijdstip zo lang mogelijk geheim houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk voor de fans die het betaald hebben ziet Jason het wel
Ze zijn niet zo vroeg buiten daar.
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooi zonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:15 schreef Monique___ het volgende:
ali vindt chiara mooi , als ik met iemand op date zou gaan dan zou het met chiara zijn.
Ze heeft alleen hele koude ogen, straalt niets uit, met uitstraling zou ze nog mooier zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooizonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)
Ben blij dat ik geen man ben want ik zou voor geen van de drie kiezen hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooizonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)
Heeft al overal gestaan, zo is het ook hier terecht gekomenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Plus als BB er al lucht van heeft en beslist dat BB het niet wil hebben omdat het nu veel strenger is, dat ze een spel verzinnen op dat tijdstip Ik zou het tijdstip zo lang mogelijk geheim houden
Van binnen is het alleen niet veelquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooi zonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)
Ik vind haar ogen juist haar beste eigenschapquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft alleen hele koude ogen, straalt niets uit, met uitstraling zou ze nog mooier zijn
Ja en daarom krijgt ze vooral haat van vrouwelijke accounts op twitter en facebookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:27 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara is echt een vamp! Los van haar karakter zal het de natte droom zijn van veel mannen
Dat vind ze ook van zichzelf, en dát is het probleem hier....quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:27 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara is echt een vamp! Los van haar karakter zal het de natte droom zijn van veel mannen
Daarom valt Jason ook in de categorie "te min" dus kan ander gedrag op toegepast wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ze ook van zichzelf, en dát is het probleem hier....
Haha BB even op zijn plek gezet door ChaChaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
char staat in de keuken zonder mic om hoor je bb: charlotte zendercheck
char: nee microfoon moet het zijn die heb ik niet om, juiste knopje duwen!
Ik denk dat als ze door krijgt dat Jason populair is bij de kijkers dat nog wel kan veranderenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:36 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Daarom valt Jason ook in de categorie "te min" dus kan ander gedrag op toegepast worden
dat durft ze ook alleen maar tegen ali, jason en iasquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jaq heeft soms een beetje Rob trekjes.
Een beetje?, ze is nog erger alleen zit ze er nog niet zo lang dus haar emmertje zit nog niet volquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jaq heeft soms een beetje Rob trekjes.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat durft ze ook alleen maar tegen ali, jason en ias
robina is het
judas knuffelsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:57 schreef Fikkert2 het volgende:
Dit doet rob telkens weer, woorden met iemand en vervolgens uitpraten, even een hand en knuffel maar er dan in de slaapkamer toch over door zeiken alsof er niets is uitgepraat
Thank you so much, ik kopieer ook dingen vanuit de cos hoor, vooral Monique is duidelijk met schrijven dank @Monique___quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Gm Cos
@:rinardo![]()
dank voor het bijhouden vd streamverslagjes
🙄🙄 🥳🥳🤓quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:58 schreef suzi1 het volgende:
opgehaald bij haar ouders
naar de mac drive in
LLDL
Bart=Rob 😉quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart vraagt danny maar Gaby maar meer met de reden om erna zelf te vertellen dat hij ook bekend was met zijn zingen en dat het hierna weer gaat komen, het maakt hem niet uit maar hij wil wel in de roem staan dus !
Rob vroeg danny hierna mijn mening juist om zijn verhaal te vertellenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Danny ..praat nooit over prive dingen
mits het over zn Ex vd TV gaat
verhaal hoe hij leerde kennen
ze kwam op de gym "corjona tijd ""
we gingen daarna naar de mc drive
en we kuste voor het eerst
de bladen stonden vol..gekkehuis
en geen leugens
en toen hadden ze het maar bevestigd
boulevard/shownieuws iedereen had er over
Rob ; ik had ook een intervieuw
heb hoog gespeels/voetbal en was zanger natuurlijk
toen 65 wrd gebeld door een krant
ik was een bekend jongen uit leiden
heb dat stuk nog thuis..en een groot fotoboek
Ja dit!!!!! 🤮🤮🤮quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:05 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Danny zegt dat Ali zich slecht voelt omwille van zijn cultuur (hij bedoelt daarmee dat je respect voor ouderen moet hebben)
Rob reageert "ja die Turkse lui......"
Hij snapt het echt niet he!
Woorden als waarderen respecteren en excuus uit de mond van ROB hebben 0 waarden die man is zooo af!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beste uitspraak .over de Turken
![]()
![]()
![]()
Mafklapper zeikt maar door en door en door
Heb ook 5 jaar een Turkse collega gehad, en moest wel op mn woorden letten, want meerdere malen heeft hij maanden geen woord meer tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beste uitspraak .over de Turken
![]()
![]()
![]()
Mafklapper zeikt maar door en door en door
Enorme opgave🙄quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
rob gaat zijn eigen mensen wel zoeken waar hij mee omgaat
Blijf nog maar ff zitten Danny is slim👍 goed voor je imago🤪quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:09 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Die Danny praat ook met alle winden mee zeg
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:10 schreef Krambo het volgende:
Gelukkig blijft Rob er niet in hangen hè..
Nee zo fijn zand erover en door!! Hij is natuurlijk ook ouder hè, stapt daar zo over heen..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:10 schreef Krambo het volgende:
Gelukkig blijft Rob er niet in hangen hè..
Ben ik niet met je eens, zoals net gesprek met Rob merk je duidelijk dat Rob juist wel bekend wilt worden met zijn verhaal ook over dat hij in de krant heeft gestaan en hoe mooi hij dat vondquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
Danny date eerst BN en daarna meedoen aan tv programma. Die wil duidelijk bekende influencer worden; sommige andere deelnemers ook maar bij hem wel opzichtig.
Ja die durft momenteel ook de supermarkt niet meer in .quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob verder
Mijn dochter "pliessie agent ""
die bekijkt dat en eh
.
Kijk hij heeft wel gelijk natuurlijk, je gooit geen natte lappen in een wasmandquote:
Ze hebben beide sterallures en willen beide aan de talkshow tafels!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, zoals net gesprek met Rob merk je duidelijk dat Rob juist wel bekend wilt worden met zijn verhaal ook over dat hij in de krant heeft gestaan en hoe mooi hij dat vond
Wat moet je dan doen met je handdoek? Eerst buiten aan de lijn laten drogen voordat je hem in de wasmand gooit?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk hij heeft wel gelijk natuurlijk, je gooit geen natte lappen in een wasmand
Maar om er zo gedoe van te maken ppffff
wat dacht je van dr collega's .. die enzuksquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:13 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja die durft momenteel ook de supermarkt niet meer in .
Vorige week dachten ze hem al mee naar huis te nemen..
En vond ze sommige dingen van papa niet zo slim tranen in d'r ogen..
Nee, ik hang hem altijd eerst even over de verwarmingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen met je handdoek? Eerst buiten aan de lijn laten drogen voordat je hem in de wasmand gooit?
Wie gaat er aan washandjes in een wasmand ruikenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:17 schreef suzi1 het volgende:
dat washandje lag er mss net 5 minuten in.
en t stonk als de meur
dat was niet dat washandje
dus datquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:17 schreef suzi1 het volgende:
en t stonk als de meur
Lagen er misschien meer in, nat wasgoed kan wel gaan meurenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:17 schreef suzi1 het volgende:
en t stonk als de meur
ja maar het ging om ali hequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lagen er misschien meer in, nat wasgoed kan wel gaan meuren
Nou als ze gewoon zouden wassen en niet zo gierig doen, een wasmand is voor je vuile wasgoed. Was gewoon en laat die mand niet 4 dagen staan met zoveel mensenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk hij heeft wel gelijk natuurlijk, je gooit geen natte lappen in een wasmand
Maar om er zo gedoe van te maken ppffff
Het washandje hing toch netjes over de rand? Waarom er een persoon op pakken terwijl ze het allemaal doen en de handdoek van Ali was droog maar dan nog Rob heeft een hekel aan Ali en dat blijkt nu welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wie gaat er aan washandjes in een wasmand ruiken
spijker op zn kopquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar het ging om ali he
die moest een keer goed uitgekafferd worden
Hij wil graag Nederland in beweging presenteren voor omroep Max hij laat nu zien dat hij heel goed met bejaarden om kan gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
Danny date eerst BN en daarna meedoen aan tv programma. Die wil duidelijk bekende influencer worden; sommige andere deelnemers ook maar bij hem wel opzichtig.
🤣🤣goeie👍quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil graag Nederland in beweging presenteren voor omroep Max hij laat nu zien dat hij heel goed met bejaarden om kan gaan.
bed8 net ook zoiets / jolienquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:21 schreef Kayro het volgende:
Kan aan mij liggen maar staartjes bij 2 volwassen vrouwen (zoals ze zelf graag gezien worden)
Ik vind er wat van...
Zoiets begreep ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:23 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Gingen vandaag de mannen de vrouwen make uppen?
Hij loopt iedere dag in die vieze badjes, en dan durft hij te klagen over natte handoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom loopt Rob nog in zijn badjas? En waarom mag dat van BB
Dat slaat nergens op en dan blijft Rob er een dag latern ook nog over door zeuren pppffquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar het ging om ali he
die moest een keer goed uitgekafferd worden
Weet hij zelf ook niet meer..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
filmpjes van vanmorgen staan weer in filmpjes topic. Vind het wel sneu voor zijn kinderen ook. die gaven vorige week al aan dat ze het niet graag zagen, maar hij doet het zelf. Vertelde net ook "ze weten thuis hoe ik ben"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op en dan blijft Rob er een dag latern ook nog over door zeuren pppff
erge is hij is er nog lang niet overheenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op en dan blijft Rob er een dag latern ook nog over door zeuren pppff
toppertje!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
filmpjes van vanmorgen staan weer in filmpjes topic. Vind het wel sneu voor zijn kinderen ook. die gaven vorige week al aan dat ze het niet graag zagen, maar hij doet het zelf. Vertelde net ook "ze weten thuis hoe ik ben"![]()
Die ruzie filmpje gaat vast ergens viraal online. Ruzie filmpje met Rob en Ali is ruim 12000 keer bekeken zag ik net
Ja dan kan hij zeggen dat li geen respect had voor hem als ouderequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
erge is hij is er nog lang niet overheen
is dat al 10 keer geweest. klaar mee
dit is de rode draad voor hem
mekkerend het huis uit
en dan straks bij geraldine en later in de krant
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:33 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk vind ik cha een mooie omgebouwde vent
alleen jammer vaak van dr kledij
Ik kheb ook echt een ombouw vibe..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:33 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk vind ik cha een mooie omgebouwde vent
alleen jammer vaak van dr kledij
Ik kom niet meer bij...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali doet het met zijn vinger![]()
![]()
Mich is goed bezig wel
Omg, de vlektyfus...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr morgen vlektyfs..elkaar make up
koekoek
Om make up mooi gelijkwaardig te verspreidenquote:
Nou zichzelf vermaken dient het ook voorquote:
Lief van Chiaraquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Chiara is echt buiten haar comfort zone maar doet het voor Ali
kan heel goed aan de persoon in kwestie liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:09 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Heb ook 5 jaar een Turkse collega gehad, en moest wel op mn woorden letten, want meerdere malen heeft hij maanden geen woord meer tegen mij gezegd.
Kloontje het reuzenkind bedoel je...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chiara kan zo het land van ooit in
ff de naam kwijt van dat figuur
Ja!!! Leukquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Kloontje het reuzenkind bedoel je...
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Kloontje het reuzenkind bedoel je...
Neu prima zo!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Febo nou beeld geeft van alle drie
de camera achter jason/lindsy
ipv dit steeds zelfde snoet
To much maar staat der wel...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ooooooh die blush!!!!!!!
Rustiiiiiiiiiig!!!!
Mooi hè 🤗😊quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
is die eyeliner van Chiara niet wat te hoog?
Ja, ziet er niet uit...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Je weet dat ze opgemaakt worden he?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien en Charlotte zien we al genoeg met make up
ik zie niks van haarquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Charlotte is nog het mooist gedaan wat ik nu zie
Ali graffiti & makeup artistquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Eng dat Danny dat zo goed kan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Charlotte is nog het mooist gedaan wat ik nu zie
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob bezig met snuffel parcours in de douche
privelege's off cam immer wieder
ontrekken aan alles vd groep
Dank jequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
joehoe @:Monique___ u ook thnxs voor de sv
![]()
ok, goed om te horenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kan heel goed aan de persoon in kwestie liggen
< Colle's vrienden,buurtjes ..Turken gekend en kent
nooit zoiets ervaren
eerder verbaasd over de gastvrijheid ,fatsoen,empathie en warmte in de fam/gezinnen
hij verkondige vanmorgen dat hij 2 gingen maar ging doen vandaag 1 geen gewone kleding maar jogging broek..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
hij moppert alleen maar dat moeten ze/ we maar voor lief nemenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:28 schreef suzi1 het volgende:
dochter is trots op hem, zo kent ze haar vader
laat niet over zich heenlopen
hij zei vanmorgen wel op date te willen met chiquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:33 schreef marky het volgende:
Volgens mij is Ali echt een beetje flieft
de dropper in kwestie houd zich stilquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
maar uh, wat ik zo terug lees is er dus nog steeds niet bekend wie oh wie de natte handdoek dropper is?
denk dat dat ook gaat blijven...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de dropper in kwestie houd zich stil
niet in de badkamerquote:
Fuck ! De koffie tegen mijn PC-schermquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Rob staat er niet goed op, kijken of ali de schuld krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ali had hem gezegd de wasbak gepoetst te hebben, droog, omdat er haartjes van het scheren lagen..
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
iemand dit gesprek vanmorgen /vanmiddag gezien tussen danny en rob?
Ik zie het nu op de verboden website staan, twitter.
Best wel erg hoe rob er instaat en over ali praat en 'de turkse cultuur' en een danny die nu zit mee te knikken maar op andere plekken er wel wat van vindt dat rob zo gedaan heeft..Ik heb het gezien, puur racistisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rob is zo jaloers op Ali, best wel erg, 66 jaar en dan zo doen!
ja ik vind hier ook wel wat van.. hij is denk ik echt een racist.. al doet hij niet vervelend tegen lindsy maar vanaf het begin is hij al negatief over/ naar ali.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, puur racistisch!
Rob is zo jaloers op Ali, best wel erg, 66 jaar en dan zo doen!
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
Best wel erg hoe rob er instaat en over ali praat en 'de turkse cultuur' en een danny die nu zit mee te knikken maar op andere plekken er wel wat van vindt dat rob zo gedaan heeft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezien,en mee zitten tikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ali had hem gezegd de wasbak gepoetst te hebben, droog, omdat er haartjes van het scheren lagen..
dit topic..posting 95,96quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik vind hier ook wel wat van.. hij is denk ik echt een racist.. al doet hij niet vervelend tegen lindsy maar vanaf het begin is hij al negatief over/ naar ali.
Of het komt omdat ali 'grappig' is en rob altijd de entertainer is geweest die ook grappig is/ was. Dat hem dat steekt.. geen idee maar komt niet relaxt over.
Fotoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:58 schreef Monique___ het volgende:
waar hebben ze de coins mee gewonnen?
Rob is niet van deze tijd hoor! Ik blijf me er over verbazen hoe hij zichzelf zo jeugdig noemt en dat hij zo goed mee kan met "jongelui".quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
Best wel erg hoe rob er instaat en over ali praat en 'de turkse cultuur' en een danny die nu zit mee te knikken maar op andere plekken er wel wat van vindt dat rob zo gedaan heeft..
nou datquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Rob is niet van deze tijd hoor! Ik blijf me er over verbazen hoe hij zichzelf zo jeugdig noemt en dat hij zo goed mee kan met "jongelui".
Hij vertelde ook over vrienden van hem: ja één is met vriendjes, heeft altijd vriendjes, maar niks mis mee natuurlijk. Echt.
ja dat hoorde ik hem vanmorgen nog vertellen dat verhaal van die vrienden en hoe goed hij het met die kinderen of zoiets kon vinden. En dan zien hoe hij hier inde groep met mensen omgaat, dat lijkt toch niet helemaal te kloppen dat beeld van hem.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Rob is niet van deze tijd hoor! Ik blijf me er over verbazen hoe hij zichzelf zo jeugdig noemt en dat hij zo goed mee kan met "jongelui".
Hij vertelde ook over vrienden van hem: ja één is met vriendjes, heeft altijd vriendjes, maar niks mis mee natuurlijk. Echt.
Hij werkte volgens mij op de Leidse hogeschool, dus veel contact gehad met "jongeren"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik hem vanmorgen nog vertellen dat verhaal van die vrienden en hoe goed hij het met die kinderen of zoiets kon vinden. En dan zien hoe hij hier inde groep met mensen omgaat, dat lijkt toch niet helemaal te kloppen dat beeld van hem.
Zeker is het niet fijn dat hij allerlei mankementjes heeft maar dan hoeft hij zich nog niet af te reageren op ali, jason en soms ias.
ja als conciërge. maar wat ik minder vond is dat hij in een gesprek een keer vertelde jonge studenten zonder make up mooi te vinden.. Dat zeg je toch niet in een huis met tig camera's op zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:05 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hij werkte volgens mij op de Leidse hogeschool, dus veel contact gehad met "jongeren"
Yep, denk ik ook!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:05 schreef Monique___ het volgende:
we hoorden een tijd terug toch ook , per ongeluk, wat hij voor een problemen op zijn werk heeft gehad met een medewerker.. nou daar ging hij ook flink over te keer! Kort lontje die man, opgewonden standje als het hem niet zint.
Gezien de boosheid die er nog bij hem zit , het niet kunnen loslaten van zijn irritatie naar ali toe vrees ik dat hij nog een keer ploft naar ali toe.
Tijd voor een zendercheckquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoj doet ook echt niets in het huishouden he die Rob
Hij gaat weer slapen
Je ziet hem gewoon denken: wat een stelletje debielen bij mekaar joh. Gek van. Wat doe ik hier.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Dat gezicht ook van rob tijdens het klappen, wat een motivatie
Zo dadelijk krijgt hij er nog een tenniselleboog van, naast zijn knie en nek.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
😂😂😂 Zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo dadelijk krijgt hij er nog een tenniselleboog van, naast zijn knie en nek.
Wat een zonnetje héquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik zeg: tegeltje en klaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:16 schreef Kayro het volgende:
💥💥💥💥💥Succes begint daar....
Waar andere de moed verliezen!!!!!💥💥💥💥💥
Ali🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |