ja als conciërge. maar wat ik minder vond is dat hij in een gesprek een keer vertelde jonge studenten zonder make up mooi te vinden.. Dat zeg je toch niet in een huis met tig camera's op zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:05 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hij werkte volgens mij op de Leidse hogeschool, dus veel contact gehad met "jongeren"
Yep, denk ik ook!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:05 schreef Monique___ het volgende:
we hoorden een tijd terug toch ook , per ongeluk, wat hij voor een problemen op zijn werk heeft gehad met een medewerker.. nou daar ging hij ook flink over te keer! Kort lontje die man, opgewonden standje als het hem niet zint.
Gezien de boosheid die er nog bij hem zit , het niet kunnen loslaten van zijn irritatie naar ali toe vrees ik dat hij nog een keer ploft naar ali toe.
Tijd voor een zendercheckquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoj doet ook echt niets in het huishouden he die Rob
Hij gaat weer slapen
Je ziet hem gewoon denken: wat een stelletje debielen bij mekaar joh. Gek van. Wat doe ik hier.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Dat gezicht ook van rob tijdens het klappen, wat een motivatie
Zo dadelijk krijgt hij er nog een tenniselleboog van, naast zijn knie en nek.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
😂😂😂 Zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo dadelijk krijgt hij er nog een tenniselleboog van, naast zijn knie en nek.
Wat een zonnetje héquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik zeg: tegeltje en klaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:16 schreef Kayro het volgende:
💥💥💥💥💥Succes begint daar....
Waar andere de moed verliezen!!!!!💥💥💥💥💥
Ali🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |