Zoiets begreep ik wel ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:23 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Gingen vandaag de mannen de vrouwen make uppen?
Hij loopt iedere dag in die vieze badjes, en dan durft hij te klagen over natte handoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom loopt Rob nog in zijn badjas? En waarom mag dat van BB
Dat slaat nergens op en dan blijft Rob er een dag latern ook nog over door zeuren pppffquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar het ging om ali he
die moest een keer goed uitgekafferd worden
Weet hij zelf ook niet meer..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom loopt Rob nog in zijn badjas? En waarom mag dat van BB
filmpjes van vanmorgen staan weer in filmpjes topic. Vind het wel sneu voor zijn kinderen ook. die gaven vorige week al aan dat ze het niet graag zagen, maar hij doet het zelf. Vertelde net ook "ze weten thuis hoe ik ben"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op en dan blijft Rob er een dag latern ook nog over door zeuren pppff
erge is hij is er nog lang niet overheenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op en dan blijft Rob er een dag latern ook nog over door zeuren pppff
toppertje!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
filmpjes van vanmorgen staan weer in filmpjes topic. Vind het wel sneu voor zijn kinderen ook. die gaven vorige week al aan dat ze het niet graag zagen, maar hij doet het zelf. Vertelde net ook "ze weten thuis hoe ik ben"![]()
Die ruzie filmpje gaat vast ergens viraal online. Ruzie filmpje met Rob en Ali is ruim 12000 keer bekeken zag ik net
Ja dan kan hij zeggen dat li geen respect had voor hem als ouderequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
erge is hij is er nog lang niet overheen
is dat al 10 keer geweest. klaar mee
dit is de rode draad voor hem
mekkerend het huis uit
en dan straks bij geraldine en later in de krant
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:33 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk vind ik cha een mooie omgebouwde vent
alleen jammer vaak van dr kledij
Ik kheb ook echt een ombouw vibe..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:33 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk vind ik cha een mooie omgebouwde vent
alleen jammer vaak van dr kledij
Ik kom niet meer bij...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Ali doet het met zijn vinger![]()
![]()
Mich is goed bezig wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |