Erg vermakelijk die ouwe zeur.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:57 schreef Fikkert2 het volgende:
Dit doet rob telkens weer, woorden met iemand en vervolgens uitpraten, even een hand en knuffel maar er dan in de slaapkamer toch over door zeiken alsof er niets is uitgepraat
Ben er langzamerhand wel klaar met die manquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zeker, maar wel een hele eigenwijze oude zeiksnor
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:58 schreef Lillfex het volgende:
Wat een zeikerd Rob Begint die weer over Ali Dat hij 6 munten had en dat die daar wat van kocht Sorry Ali is diegene die altijd deelt en alleen Ali weer in de mond nemen Wat een zeikstraal Sorry ben zoooooo klaar met die man
Volgens mij ben je er klaar mee met die manquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben er langzamerhand wel klaar met die man
Ik ben meer klaar met die sjakelien, die kijkt alles een beetje aan vanaf de bank en bemoeit zich altijd overal mee en maar wijzen naar andere mensen, tijd dat zij wat stress krijgt door een nominatie oidquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ben er langzamerhand wel klaar met die man
Met de tekstquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:04 schreef renevanlaaren het volgende:
was er nog een vliegtuig over graag de tekst rob ga naar huis![]()
die lijkt erbij te zitten met de gedachte; wat doe ik hier?? waar gaaaat dit over??quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Haha, jolien wordt ook knettergek van het gezeik aan haar hoofd te zien
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Met de tekst
#TEAMROB
En als ie dan kijkt rolt het tweede deel van het spandoek uit!
#TEAMROBROTOP!
waarom lees ik dit als #TeamRobocopquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:05 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Met de tekst
#TEAMROB
En als ie dan kijkt rolt het tweede deel van het spandoek uit!
#TEAMROBROTOP!
Hahaha ja maar Rob werkt bij mij als een rode lap op een stier Dan maak ik type fouten hahahquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben je er klaar mee met die man
die komt morgen rond 11 uurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:07 schreef viseenoptie het volgende:
Was er niet dinsdag een vliegtuig met banner voor Jason? of was dat deze week en heb ik het totaal gemist?
aanstaande zaterdagquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:07 schreef viseenoptie het volgende:
Was er niet dinsdag een vliegtuig met banner voor Jason? of was dat deze week en heb ik het totaal gemist?
Geeft niets Nee ik baseer mijn mening op zijn eerste 2 weken en vond het laf dat hij niet een het gesprek met Charlotte en Chelsea de waarheid durfde te vertellen plus ( nu) ik zie weinig van hem plus als ik wat zie dan laat hij zich beïnvloeden door Chiara Maar goed dat is een mening van mij en jij mag daar anders over denken Ieder zijn eigen mening tochquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoveel drama voor iemand van 66 lijkt me niet goed voor je gezondheid (ik vind hem wel leuk samen met Bart)
noem mij saai maar daarom vind ik eigenlijk Jason, Mich heel wat leuker, die meeste drama uit de weg gaan
Char zit nog in mijn top 5 maar een plaatsje gezakt van 3 naar 4, ze is idd wel beetje overdreven, maar ik zie wel potentie, ik denk dat we de echte Char nog niet hebben gezien
en @:Lillfex sorry voor wat ik zei, maar jouw meningen over Mich triggerde mij gewoon te erg, hij doet niks verkeerds
Zaterdag tegen 11 uurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:07 schreef viseenoptie het volgende:
komen vast tig filmpjes vanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Shit dan ben ik net onderweg. Kan ik dus niet zien.
onderweg naar het huis?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk voor de fans die het betaald hebben ziet Jason het welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Plus als BB er al lucht van heeft en beslist dat BB het niet wil hebben omdat het nu veel strenger is, dat ze een spel verzinnen op dat tijdstip Ik zou het tijdstip zo lang mogelijk geheim houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk voor de fans die het betaald hebben ziet Jason het wel
Ze zijn niet zo vroeg buiten daar.
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooi zonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:15 schreef Monique___ het volgende:
ali vindt chiara mooi , als ik met iemand op date zou gaan dan zou het met chiara zijn.
Ze heeft alleen hele koude ogen, straalt niets uit, met uitstraling zou ze nog mooier zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooizonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)
Ben blij dat ik geen man ben want ik zou voor geen van de drie kiezen hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooizonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)
Heeft al overal gestaan, zo is het ook hier terecht gekomenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Plus als BB er al lucht van heeft en beslist dat BB het niet wil hebben omdat het nu veel strenger is, dat ze een spel verzinnen op dat tijdstip Ik zou het tijdstip zo lang mogelijk geheim houden
Van binnen is het alleen niet veelquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is ook gewoon uitzonderlijk mooi zonder nood aan 10 lagen makeup (Jolien) of fillers/botox/neuscorrectie (Charlotte)
Ik vind haar ogen juist haar beste eigenschapquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft alleen hele koude ogen, straalt niets uit, met uitstraling zou ze nog mooier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |