Woorden als waarderen respecteren en excuus uit de mond van ROB hebben 0 waarden die man is zooo af!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beste uitspraak .over de Turken
![]()
![]()
![]()
Mafklapper zeikt maar door en door en door
Heb ook 5 jaar een Turkse collega gehad, en moest wel op mn woorden letten, want meerdere malen heeft hij maanden geen woord meer tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
beste uitspraak .over de Turken
![]()
![]()
![]()
Mafklapper zeikt maar door en door en door
Enorme opgave🙄quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:08 schreef Dotteke het volgende:
rob gaat zijn eigen mensen wel zoeken waar hij mee omgaat
Blijf nog maar ff zitten Danny is slim👍 goed voor je imago🤪quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:09 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Die Danny praat ook met alle winden mee zeg
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:10 schreef Krambo het volgende:
Gelukkig blijft Rob er niet in hangen hè..
Nee zo fijn zand erover en door!! Hij is natuurlijk ook ouder hè, stapt daar zo over heen..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:10 schreef Krambo het volgende:
Gelukkig blijft Rob er niet in hangen hè..
Ben ik niet met je eens, zoals net gesprek met Rob merk je duidelijk dat Rob juist wel bekend wilt worden met zijn verhaal ook over dat hij in de krant heeft gestaan en hoe mooi hij dat vondquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:08 schreef ben34567 het volgende:
Danny date eerst BN en daarna meedoen aan tv programma. Die wil duidelijk bekende influencer worden; sommige andere deelnemers ook maar bij hem wel opzichtig.
Ja die durft momenteel ook de supermarkt niet meer in .quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob verder
Mijn dochter "pliessie agent ""
die bekijkt dat en eh
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |