abonnement Unibet Coolblue
pi_207790177
Informatie over Het Koninklijk Huis: http://www.koninklijkhuis.nl/



Prinses Beatrix

















[ Bericht 39% gewijzigd door potjecreme op 31-01-2023 12:10:18 ]
pi_207790189
nee

[ Bericht 98% gewijzigd door Deisyy op 31-01-2023 12:29:52 ]
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 11:33:44 #3
70532 loveli
N
pi_207790211
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:31 schreef Aurelius het volgende:

TR gezet. Ja, gezet.
crap in = crap out
pi_207790232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:31 schreef Aurelius het volgende:
En ze vertegenwoordigd Nederland in het buitenland.
Erika Terpstra deed het anders erg goed bij het vertegenwoordigen van Nederland als staatssecretaris.
pi_207790250
Het is flauw om bij elke foto er wat van te zeggen. Het is bekend en laat het rusten. Laten we lering trekken uit de casus Victoria van Zweden.
pi_207790263
Als ze nou altijd heel dun was geweest en binnen een jaar ineens dik werd zou ik de commentaren nog beter kunnen begrijpen (nog steeds geen reden om beledigend te gaan doen), maar we kennen haar al letterlijk haar hele leven en weten dat het altijd al haar bouw is geweest.
Echt, get over it een keer. Het is een mooie intelligente meid.
Koel en donker bewaren
pi_207790336
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
Als ze nou altijd heel dun was geweest en binnen een jaar ineens dik werd zou ik de commentaren nog beter kunnen begrijpen (nog steeds geen reden om beledigend te gaan doen), maar we kennen haar al letterlijk haar hele leven en weten dat het altijd al haar bouw is geweest.
Echt, get over it een keer. Het is een mooie intelligente meid.
Dat is het punt. Steeds het geforceerd "mooi" erbij. In de huidige tijd is dik niet mooi. Ik maak de maatschappelijke regels niet voor de duidelijkheid. We worden opgevoed met sprookjes over mooie prinsessen en de realiteit is anders dan een sprookje.
pi_207790342
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Deisyy op 31-01-2023 12:30:25 ]
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 11:46:46 #9
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207790354
Ik vind dit soort opmerkingen en de TT wel een beetje dieptriest hoor. Je kunt zoveel meer zeggen over Amalia dan constant posten over die paar kg te veel bij haar. Wanneer posten de internethelden eens een foto van hunzelf?

Amalia ziet er goed en classy uit in dat pak. Ben benieuwd hoe ze langzaam meer naar de voorgrond komt naast haar vader. :)
pi_207790446
Tijd om de OP te veranderen!
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 11:58:10 #11
70532 loveli
N
pi_207790476
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:54 schreef potjecreme het volgende:
Tijd om de OP te veranderen!
Elizabeth eruit, Bea erin?
crap in = crap out
pi_207790479
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:58 schreef loveli het volgende:

[..]
Elizabeth eruit, Bea erin?
:Y
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 januari 2023 @ 12:02:00 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_207790518
Als je iemand als Amalia serieus 'viesdik' vindt kom je echt helemaal nooit in je leven buiten volgens mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2023 @ 12:21:12 #14
70532 loveli
N
pi_207790700
Toen Beatrix werd geboren en er nog geen internet was, gingen herauten in heel het land de straat op om het blijde nieuws te verkondigen.

crap in = crap out
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:22:04 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207790706
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat is het punt. Steeds het geforceerd "mooi" erbij. In de huidige tijd is dik niet mooi gezond. Ik maak de maatschappelijke regels niet voor de duidelijkheid. We worden opgevoed met sprookjes over mooie prinsessen en de realiteit is anders dan een sprookje.
FTFY

En ja, Amalia was met woningsdag (3 jaar geleden) en in die leuke bruine mouwloze jurk op Huis ten Bosch een stukje dunner, zelfs best wel dun voor haar doen, maar ik vind het ook niet schokkend veel meer momenteel. Ze is altijd fors gebouwd geweest, het zij zo. Ik wens haar gezondheid en fitheid toe en verder hoop ik dat ze zich voor haar representatieve functie goed laat kleden. Verder heb ik er geen bal mee te maken. En als je je eraan stoort: er zit een knop op je apparaat.

[ Bericht 32% gewijzigd door Andromache op 31-01-2023 12:27:06 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:26:53 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207790743
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:22 schreef Andromache het volgende:

[..]
FTFY
Ehm, wie zegt dat ze niet gezond is?
De opinie dat ze te dik is en "dus" ongezond? En dat terwijl je de oorzaak van haar omvang niet kent?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:28:04 #17
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207790758
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ehm, wie zegt dat ze niet gezond is?
De opinie dat ze te dik is en "dus" ongezond? En dat terwijl je de oorzaak van haar omvang niet kent?
Ik geloof niet dat ik degene ben op wie je moet hakken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207790762
Toevallig lees ik dat de Vlaamse pers hier aandacht aan besteed.

Nederlandse kroonprinses Amalia slachtoffer van bodyshaming: “Haar lichaamstaal toont dat ze zich bewust is van de verwerpelijke opmerkingen”
ROYALTYDe Nederlandse kroonprinses Amalia (19) is op de Caraļben aangekomen voor haar eerste officiėle werkreis. Het gespreksonderwerp van de dag? Haar gewicht. Want de volslanke prinses is weer het slachtoffer van ‘bodyshaming’ geworden. Een nieuwe klap voor de tiener, die al maandenlang geen onbezorgde studententijd kan leiden door doodsbedreigingen van de maffia. “Amalia krijgt hier een levensles: ze zal haar hele leven met kritiek moeten omgaan.”

https://www.hln.be/royalt(...)pmerkingen~ac5698b3/

Wel betaalmuur.
pi_207790771
De koninklijke mod slaapt…of grijpt niet in…(of heeft andere belangrijk dingen te doen) en gastmodden mag niet? Says who?
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:31:25 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207790788
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:28 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik gelokf niet dat ik degene ben op wie je moet hakken.
Jij veranderde "mooi" in "gezond".

We weten helemaal niets over haar gezondheid en de kans is groot dat die helemaal prima is, blijft over dat stevig niet mooi wordt gevonden, dat is subjectief, gezond is dat nou net niet, maar of ze wel of niet gezond is kunnen wij dan weer niet over oordelen, en al helemaal niet op basis van haar uiterlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 12:32:10 #21
184769 crew  Deisyy
pi_207790794
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:29 schreef AnneX het volgende:
De koninklijke mod slaapt…of grijpt niet in…(of heeft andere belangrijk dingen te doen) en gastmodden mag niet? Says who?
Relax! Het topic is net een half uur open.
Moderators hebben ook een leven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:33:10 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207790806
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toevallig lees ik dat de Vlaamse pers hier aandacht aan besteed.

Nederlandse kroonprinses Amalia slachtoffer van bodyshaming: “Haar lichaamstaal toont dat ze zich bewust is van de verwerpelijke opmerkingen”
ROYALTYDe Nederlandse kroonprinses Amalia (19) is op de Caraļben aangekomen voor haar eerste officiėle werkreis. Het gespreksonderwerp van de dag? Haar gewicht. Want de volslanke prinses is weer het slachtoffer van ‘bodyshaming’ geworden. Een nieuwe klap voor de tiener, die al maandenlang geen onbezorgde studententijd kan leiden door doodsbedreigingen van de maffia. “Amalia krijgt hier een levensles: ze zal haar hele leven met kritiek moeten omgaan.”

https://www.hln.be/royalt(...)pmerkingen~ac5698b3/

Wel betaalmuur.
Lekkere levensles, dit soort "kritiek" :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 31 januari 2023 @ 12:33:47 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207790815
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 12:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Relax! Het topic is net een half uur open.
Moderators hebben ook een leven.
Het vorige topic kan ook nog een bezem gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207792254
Omdat mensen maar door blijven gaan over Amalia's gewicht, deel ik nog even deze wijsheid.

quote:
Ondanks al het sporten was Mįxima te dik voor haar leeftijd, oordeelde haar moeder. Ze zette haar dochter op een streng dieet. Later zou ze door haar medestudentes plagerig zijn vergeleken met de voluptueuze Argentijnse zangeres Mercedes Sosa. Het gewicht bleef jarenlang een gevoelig onderwerp tussen moeder en dochter.
https://www.absolutefacts(...)ntenleven-maxima.htm

Verder vind ik het wel klaar. De meid zal zelf ook weten dat ze een wat steviger bouw heeft, dat hoeven we haar niet continu te vertellen. Hopelijk negeert ze alle nare opmerkingen, want het zou helemaal slecht zijn als haar gewicht een obsessie voor haar wordt. Liever een volslanke kroonprinses die goed in haar vel zit, dan een slanke kroonprinses met anorexia.
pi_207792716
Men moet inderdaad stoppen met dat gezeik over dat ze te dik zou zijn. Is klinkklare onzin. Maar het enorme aantal reacties daarop, zowel hier als social media die vinden dat de fatshamers maar opgeknoopt moeten worden is alleen maar meer olie op het vuur voor dit hele gespreksonderwerp.
Wat geen onderwerp van gesprek zou moeten zijn. Echt, stop ermee.
Alius aliud dicit
  dinsdag 31 januari 2023 @ 15:14:39 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207792745
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:10 schreef Mrmime het volgende:
Men moet inderdaad stoppen met dat gezeik over dat ze te dik zou zijn. Is klinkklare onzin. Maar het enorme aantal reacties daarop, zowel hier als social media die vinden dat de fatshamers maar opgeknoopt moeten worden is alleen maar meer olie op het vuur voor dit hele gespreksonderwerp.
Wat geen onderwerp van gesprek zou moeten zijn. Echt, stop ermee.
Ik lees hier niemand die pleit voor het opknopen van fatshamers?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207792777
We proberen het over prinses Beatrix te hebben. Wat vinden we van de OP
  dinsdag 31 januari 2023 @ 15:19:16 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207792787
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:17 schreef potjecreme het volgende:
We proberen het over prinses Beatrix te hebben. Wat vinden we van de OP
Goed gedaan, mooi overzicht!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 31 januari 2023 @ 15:19:36 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207792790
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:17 schreef potjecreme het volgende:
We proberen het over prinses Beatrix te hebben. Wat vinden we van de OP
Goed gedaan! Mooi eerbetoon ook ter ere van haar verjaardag! ^O^
pi_207794521
quote:
Prinses Beatrix wordt dinsdag 85 jaar. Bijna een decennium geleden deed ze afstand van de troon, maar stilzitten doet ze allerminst. Hoe vergaat het Beatrix?


Haar iconische coupe is inmiddels van grijs tot wit verkleurd, maar het haar zit nog altijd even onberispelijk. Dat is te zien op de foto's van de vele publieke optredens van prinses Beatrix, haast tien jaar na de troonsafstand. Officiėle staatsbezoeken doet ze niet meer. Tegenwoordig vullen meer culturele en kunstzinnige evenementen haar koninklijke agenda. Buiten de camera's om adviseert Beatrix haar zoon en kleindochter over het leven als monarch.

Paardrijden
Naar verluidt is prinses Beatrix nog fit. De afgelopen jaren onderging ze meerdere operaties, maar daar kwam ze goed uit. "En ze rijdt nog regelmatig paard", zegt koningshuisdeskundige Simone Lamain. Recentelijk stelde prinses Beatrix nog het tegenwoordig iets rustiger aan te doen. "Maar dat lag niet aan de prinses", zegt Lamain. "Het paard bleek een blessure te hebben." Verder draagt Beatrix steeds minder vaker een hoed - symbool van de kroon - en regelmatig een broek. Lamain: "Ze heeft meer ruimte voor ontspanning en hobby's zoals boetseren of schilderen. En Beatrix werkt graag in de tuin."

Het zijn dingen die veel mensen van een respectabele leeftijd doen. Beatrix heeft echter ook andere, meer koninklijke taken. Woensdag is ze namens de Oranjes aanwezig bij de herdenking van de watersnoodramp in het dorp Oude-Tonge. De afgelopen maanden was Beatrix te gast bij de begrafenis van de Britse koningin Elizabeth, de uitvaart van voormalig koning Constantijn van Griekenland, een staatsbanket met de Italiaanse president en de koninklijke nieuwjaarsreceptie in het paleis op de Dam.

ige evenementen haar koninklijke agenda. Buiten de camera's om adviseert Beatrix haar zoon en kleindochter over het leven als monarch.

Paardrijden
Naar verluidt is prinses Beatrix nog fit. De afgelopen jaren onderging ze meerdere operaties, maar daar kwam ze goed uit. "En ze rijdt nog regelmatig paard", zegt koningshuisdeskundige Simone Lamain. Recentelijk stelde prinses Beatrix nog het tegenwoordig iets rustiger aan te doen. "Maar dat lag niet aan de prinses", zegt Lamain. "Het paard bleek een blessure te hebben." Verder draagt Beatrix steeds minder vaker een hoed - symbool van de kroon - en regelmatig een broek. Lamain: "Ze heeft meer ruimte voor ontspanning en hobby's zoals boetseren of schilderen. En Beatrix werkt graag in de tuin."

Het zijn dingen die veel mensen van een respectabele leeftijd doen. Beatrix heeft echter ook andere, meer koninklijke taken. Woensdag is ze namens de Oranjes aanwezig bij de herdenking van de watersnoodramp in het dorp Oude-Tonge. De afgelopen maanden was Beatrix te gast bij de begrafenis van de Britse koningin Elizabeth, de uitvaart van voormalig koning Constantijn van Griekenland, een staatsbanket met de Italiaanse president en de koninklijke nieuwjaarsreceptie in het paleis op de Dam.


Beatrix met koningin Mįxima en koning Willem-Alexander op de begrafenis van de Britse koningin Elizabeth II.Foto: AFP
Beatrix draait nog volop mee in de planning van de Oranjes, zegt historicus Coos Huijsen, schrijver van het boek Beatrix. De kroon op de republiek. De prinses is volgens hem nog even precies en zorgvuldig, haast alles dient altijd grondig voorbereid te zijn. Tot voor kort schoof Beatrix nog aan bij de wekelijkse vergadering van het koningshuis op maandag. "Daar zal ze haar mening niet onder stoelen of banken steken", zegt Huijsen, die niet weet of Beatrix nog iedere week acte de présence geeft. "Met haar ervaring blijft ze hoe dan ook een klankbord voor de ambtelijke organisatie."

Dat ziet Huijsen terug in de bekendste foto van Beatrix in de afgelopen jaren. Tijdens Prinsjesdag 2022 keek ze wat beteuterd uit het raam naar de boerenprotesten. "Ze is een perfectionist, dus dit vond ze vast een storende onderneming", zegt Huijsen. "Maar ze kent haar rol en probeert ze zo min mogelijk afkeur te tonen."

Naast prinses is Beatrix nog oma. Het is geen geheim dat ze een warme band heeft opgebouwd met haar oudste kleindochter: troonopvolger Amalia. Simone Lamain zegt dat Amalia veel van Beatrix leert en mogelijk ook meer naar de formele stijl van het koningschap neigt. Naast dat ambt delen beiden de liefde voor paarden. Amalia stuurt er foto's van naar het digitale fotolijstje van Beatrix.
https://www.nu.nl/uit-and(...)oningin-meer-is.html
pi_207794973


Claus-Casimir deelt selfie met jarige oma Beatrix

Ziet eruit als een gezellig oma.
pi_207796845


Over Beatrix toen ze Amalia's leeftijd had: https://www.mareonline.nl/achtergrond/hier-heette-ze-uilskuiken/
  dinsdag 31 januari 2023 @ 20:27:01 #33
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207796955
quote:
Ik vind het vooral mooi om te zien dat Beatrix een typisch gezicht heeft van haar generatie en Amalia van deze generatie. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar hopenlijk dnappen jullie wat ik bedoel :P
With love :*
  dinsdag 31 januari 2023 @ 20:35:24 #34
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207797119
Pfff wat een vormeloze bloezen vandaag voor Amalia. Haar en kleur allebei heel leuk op beide momenten.

En ik ben te lui voor een account op MKM
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 22:47:32 #36
236264 crew  capricia
pi_207799261
Ik vind deze ook vaak wel grappig.
Leuke knipoog naar het shoppen in Spanje. ;)
twitter


En een koninklijk ANWB stel. :D
Definitely not CIA
pi_207800656
twitter
  woensdag 1 februari 2023 @ 07:29:37 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_207801367
Goeie kleuren! O+
Wel jammer dat die arme vrouwen altijd op hoge hakken door dit soort terrein moeten _O-
disclaimer
pi_207801492
quote:
Hele mooie foto dit.
pi_207802239
Plagende Amalia tegen vader: ‘Je woont met vier vrouwen samen en weet niet wat een scrub is?’

Samen met haar ouders draaide prinses Amalia een eigen scrubje in elkaar, aan het einde van hun bezoek aan een bedrijf dat aloė vera-producten maakt op Aruba. Toen koning Willem-Alexander van de directeur van Royal Aruba Aloė wilde weten wat een scrub exact is, reageerde Amalia verbaasd: ,,Je woont met vier vrouwen in huis en je weet niet wat een scrub is?

https://www.ad.nl/show/pl(...)n-scrub-is~a514ff43/

:D _O-
  woensdag 1 februari 2023 @ 09:44:48 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207802313
99% zeker gescript maar alsnog goeie vondst. Mooi :D

En dat colorblocking ziet er top uit bij Amalia. En Bea op die leeftijd, wow _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207804158
quote:
quote:
Vriendschappen uit haar Leidse tijd worden onderhouden. Maar wanneer Beatrix op de troon komt, verkoelen die. Tijdens een groot vriendenfeest op het paleis, kondigt ze dat aan. Leids alumnus en cabaretier Paul van Vliet was erbij en zei hierover: ‘Ze had ons allemaal uitgenodigd, de mensen met wie ze in haar jeugd - en studiejaren blijmoedig was opgetrokken. We hadden allemaal het gevoel: hier wordt iets afgesloten. Aan het slot van het feest hield ze een toespraak: “Ik heb met jullie kunnen leven zoals ik eigenlijk wou, zei ze. “Die periode sluiten we nu af. Jullie moeten begrijpen dat de omgang die we tot nu toe hadden voorbij is.”
Jeetje, wie doet dan nou, een feest geven om je (vroegere) vrienden te vertellen dat dit het was. Bedankt en niet tot ziens :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 februari 2023 @ 12:43:49 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207804370
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik snap nl wel dat niet alle vriendschappen konden blijven zoals ze waren maar je laat ze ook niet zomaar doodbloeden. Het is wat cru, maar wel heel duidelijk.
Ze zegt wel ook 'ik heb met jullie willen leven zoals ik eigenlijk wou'.
Dat klinkt al bijna als een soort 'ik heb meer gekregen dan ik voor mogelijk had gehouden'.

(Hoewel ik denk dat ze 'wilde' zei en niet 'wou'. ;) )

[ Bericht 12% gewijzigd door BE op 01-02-2023 12:49:16 ]
***
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:50:35 #44
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207806448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
[..]
Jeetje, wie doet dan nou, een feest geven om je (vroegere) vrienden te vertellen dat dit het was. Bedankt en niet tot ziens :o
Och ik begrijp dat wel hoor. Ze heeft het IMO op een nette manier gedaan. Het was gewoon niet anders. Een van de nadelen van t ambt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_207806716
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Och ik begrijp dat wel hoor. Ze heeft het IMO op een nette manier gedaan. Het was gewoon niet anders. Een van de nadelen van t ambt.
Andere tijden iig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207815612


Amalia ziet er in de nieuwe foto's een beetje Don't-Cry-For-Me-Argentina uit. De Zuid-Amerikaanse roots schijnen zo nu en dan door. O+
  donderdag 2 februari 2023 @ 08:49:34 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207815867
O+
***
pi_207816633
Ik zie die roots niet zo hoor :@ Ik denk dat iedereen met een rode blouse aan een eind komt :P

Edit: nvm van die rode blouse. Ik link elke keer Spanje aan Argentiniė. Geen idee hoe dat komt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sunshine1982 op 02-02-2023 10:25:37 ]
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:27:59 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207816908
Die meid zie je toch graag op het muntgeld en de staatsieportretten terugkomen. O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207823100
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie die roots niet zo hoor :@ Ik denk dat iedereen met een rode blouse aan een eind komt :P

Edit: nvm van die rode blouse. Ik link elke keer Spanje aan Argentiniė. Geen idee hoe dat komt.
ruim 300 jaar een Spaanse kolonie geweest, dus de gedachte is niet zo gek ;)
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:07:19 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207823176
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie die roots niet zo hoor :@ Ik denk dat iedereen met een rode blouse aan een eind komt :P
Enkel Mįxima's oogkleur, en verder domineren overduidelijk de Nederlandse en Duitse genen.

De Argentijnse genen zijn voor Alexia bewaard. :P
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:14:22 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823307
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:27 schreef Andromache het volgende:
Die meid zie je toch graag op het muntgeld en de staatsieportretten terugkomen. O+
Dit, ik vind het echt een heel mooie vrouw!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207823720
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie die roots niet zo hoor :@ Ik denk dat iedereen met een rode blouse aan een eind komt :P

Edit: nvm van die rode blouse. Ik link elke keer Spanje aan Argentiniė. Geen idee hoe dat komt.
Misschien is het de combinatie van de rode blouse met haar knotje onderaan. En de bruine kijkers. O+ Ze kan zo op een balkon gaan staan en zingen, wat mij betreft :D
pi_207839519
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 februari 2023 @ 22:32:43 #55
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  vrijdag 3 februari 2023 @ 22:54:37 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207840169
quote:
Ze zit als een koningin, dat zal Beatrix haar tot in den treure bijgebracht hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207841505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 22:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze zit als een koningin, dat zal Beatrix haar tot in den treure bijgebracht hebben.
Ik zie een chagrijnig en verveeld koningskind, net als prins William. Kate Middelton heeft ook zo’n zure blik.

Altijd die haren los, staat ze weer op een brug met veel wind, dus haren in het gezicht. Ze zag niks van het optreden door die haren en de bril, maar blik op oneindig, ze haalt die haren niet eens uit haar gezicht en op commando klappen. Geef dat kind een break tijdens zo’n bezoek. De desinteresse straalt er al vanaf.
pi_207841517
Wat een achterlijk activiteiten programma trouwens, staat iedereen op die eilanden daar dagelijks te dansen als een stel koeien? Nee natuurlijk maar waarom de het koningspaar wel?
pi_207841648
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zie een chagrijnig en verveeld koningskind, net als prins William. Kate Middelton heeft ook zo’n zure blik.

Altijd die haren los, staat ze weer op een brug met veel wind, dus haren in het gezicht. Ze zag niks van het optreden door die haren en de bril, maar blik op oneindig, ze haalt die haren niet eens uit haar gezicht en op commando klappen. Geef dat kind een break tijdens zo’n bezoek. De desinteresse straalt er al vanaf.
Eigenlijk kijkt iedereen hier serieus en wat verveeld. Misschien was er een speech met een serieus onderwerp?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207841709
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 01:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Eigenlijk kijkt iedereen hier serieus en wat verveeld. Misschien was er een speech met een serieus onderwerp?
Nee, een theatervoorstelling vanaf de brug. Die werd vervolgens ook nog naar haar vernoemd.

Maar ik geloof direct dat ze het zwaar heeft, ze droeg sneakers en bij de vrijlating van de schildpad had ze de blarenpleisters op de enkels zitten.

Haar vader en ooms waren wat sportiever vroeger, Elfstedentocht en Vierdaagse…
Misschien moeten we haar uitdagen om de marathon van Rotterdam te lopen?
pi_207841786
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik zie een chagrijnig en verveeld koningskind, net als prins William. Kate Middelton heeft ook zo’n zure blik.

Altijd die haren los, staat ze weer op een brug met veel wind, dus haren in het gezicht. Ze zag niks van het optreden door die haren en de bril, maar blik op oneindig, ze haalt die haren niet eens uit haar gezicht en op commando klappen. Geef dat kind een break tijdens zo’n bezoek. De desinteresse straalt er al vanaf.
:o

Dat zie ik dus totaal niet, ze zit aandachtig te kijken/luisteren.

Misschien moet je je zure Amalia bril eens afzetten?
pi_207841799
Zij neemt ons in het ootje!?
Of is zij het zusje of alias van Kay. Die is op twitter vergelijkbaar obsessief negatief in het oneindige over Harry en over Meghan.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 04:22:20 #63
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207841847
Er straalt, van de kant van ons koningshuis, iig weinig oprechte vrolijkheid van het tripje af. Maar ja, begrijpelijk.

twitter


twitter
  zaterdag 4 februari 2023 @ 11:30:04 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207844405
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 04:22 schreef Eightyone het volgende:
Er straalt, van de kant van ons koningshuis, iig weinig oprechte vrolijkheid van het tripje af. Maar ja, begrijpelijk.

[ tweet ]

[ tweet ]
Het was ook geen vrolijke trip met alle thema's

En Ootje, dat is me er eentje. Laten we het daar op houden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207844559
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 04:22 schreef Eightyone het volgende:
Er straalt, van de kant van ons koningshuis, iig weinig oprechte vrolijkheid van het tripje af. Maar ja, begrijpelijk.

[ tweet ]

[ tweet ]
Ik vind die laatste jurk zo mooi he! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar niet chagrijnig. Dit is geen vakantie maar een werktrip met een vol programma met niet echt luchtige onderwerpen. Ga er maar eens staan als 19 jarige.
pi_207845335
twitter
  zaterdag 4 februari 2023 @ 12:26:06 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207845350
quote:
Dit is qua look niet best zeg , die van haar pa ook niet trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207846136
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit is qua look niet best zeg , die van haar pa ook niet trouwens
Euh nee. Ik vind de jurk van Maxima dan wel weer heel leuk.
pi_207846440
Zo jammer dat Amalia vaak van die oma soepjurken draagt.

Ze is een mooie vrouw maar dat komt zo absoluut niet tot zijn recht helaas.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_207846518
Ze doet het volgens mij top. De meeste looks zijn ook leuk. Die hierboven is inderdaad ietsjes minder. Ik las in een artikel dat Amalia ook de namen van de aanwezigen wisten en dat Mįxima daarvoor vaak even op haar spiekbriefje moet kijken. Een goed geheugen is toch ook wel erg handig als je kroonprinses bent. Mijn enige kritiekpuntje is dat Mįxima en Amalia wat vaker hun zonnebril moeten afzetten. Zeker als ze iemand ontmoeten of spreken. Willem-Alexander heeft het veel beter onder de knie wanneer het gepast is om een zonnebril op of af te zetten. Hij moet zijn dochter daarin nog even meenemen, want van Mįxima gaat ze het niet leren.
pi_207848756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 01:41 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk kijkt iedereen hier serieus en wat verveeld. Misschien was er een speech met een serieus onderwerp?
Ik heb een filmpje gezien van het theaterstuk en dat ging dus over een slavernij-opstand en zag er best heftig uit. Geen moment voor een vrolijk gezicht dus. Dįt is de reden dat iedereen zo serieus keek. Niks verveeld of andere negatieve connotaties, gewoon serieus kijkend omdat heftig stuk dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 februari 2023 @ 17:24:59 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207848809
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 13:49 schreef tiki het volgende:
Zo jammer dat Amalia vaak van die oma soepjurken draagt.

Ze is een mooie vrouw maar dat komt zo absoluut niet tot zijn recht helaas.
Ja helaas, maar ik heb het idee dat ze vooral haar lichaam verstopt, wat geen heel vreemde reactie is van een 19-jarige die keer op keer gebashed wordt vanwege haar lichaam.
Ik ben bang dat ze er meer van meekrijgt dan veel mensen denken en dat het haar ook veel meer doet.

Maar goed, dat interesseert het tuig dat alleen maar over haar uiterlijk kan zeiken natuurlijk niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 4 februari 2023 @ 17:27:29 #73
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_207848848
Wow, die outfits van Maxima. Dat groene pak O+
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_207849506
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 13:57 schreef Jojoke het volgende:
Ze doet het volgens mij top. De meeste looks zijn ook leuk. Die hierboven is inderdaad ietsjes minder. Ik las in een artikel dat Amalia ook de namen van de aanwezigen wisten en dat Mįxima daarvoor vaak even op haar spiekbriefje moet kijken. Een goed geheugen is toch ook wel erg handig als je kroonprinses bent. Mijn enige kritiekpuntje is dat Mįxima en Amalia wat vaker hun zonnebril moeten afzetten. Zeker als ze iemand ontmoeten of spreken. Willem-Alexander heeft het veel beter onder de knie wanneer het gepast is om een zonnebril op of af te zetten. Hij moet zijn dochter daarin nog even meenemen, want van Mįxima gaat ze het niet leren.
Misschien hebben ze wel ontzettende last van het licht. En dan zonder zonnebril sta je zo met je ogen te knijpen dat sommige mensen (zoals hier) je voor über zuurpruim uitmaken en je ongeļnteresseerd vinden.
(zelf nogal last van licht, dus sta nogal vaak met mijn ogen te knijpen, wat je na tig jaar ook nog eens gaat zien als je niet knijpt met je ogen :') )
pi_207849813
Ik vind onze koning ook een beetje verbrand in het gezicht :7 Of is hij altijd zo rood als hij een druk programma heeft?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 februari 2023 @ 19:31:44 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207850714
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind onze koning ook een beetje verbrand in het gezicht :7 Of is hij altijd zo rood als hij een druk programma heeft?
Ontregeling van autoimmuunziektes doet dat wel vaker, door de plotse warmte

Of gewoon geen sunblock gesmeerd op zijn bakkes natuurlijk :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207850939
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja helaas, maar ik heb het idee dat ze vooral haar lichaam verstopt, wat geen heel vreemde reactie is van een 19-jarige die keer op keer gebashed wordt vanwege haar lichaam.
Ik ben bang dat ze er meer van meekrijgt dan veel mensen denken en dat het haar ook veel meer doet.

Maar goed, dat interesseert het tuig dat alleen maar over haar uiterlijk kan zeiken natuurlijk niet.
Ik vind het zo sneu. Die jonge vrouw moet al met zoveel dingen dealen, omdat ze in een bepaalde positie geboren is. Ook haar studietijd: wat een soort laatste periode van relatief vrij leven moest worden, is helemaal onmogelijk gemaakt door die dreiging. Overal waar je vervolgens komt, word je vanwege je postuur weer belachelijk gemaakt.
Ik heb diep respect voor haar dat ze het allemaal maar doet. En ik vind het een toffe kroonprinses w/
  zondag 5 februari 2023 @ 07:36:39 #78
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207859617
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 03:28 schreef AnneX het volgende:
Zij neemt ons in het ootje!?
Of is zij het zusje of alias van Kay. Die is op twitter vergelijkbaar obsessief negatief in het oneindige over Harry en over Meghan.
Dat ze eens tijd vrij maakt om haar site te fixen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207859966
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2023 07:36 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat ze eens tijd vrij maakt om haar site te fixen.
Heeft madam geen tijd voor. De software is allemaal in huis, volgens eigen zeggen. Bron: haar eigen tweets.
Veels te druk met de Royal Family en adoratie tweets over Kate.
pi_207863968
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
Als ze nou altijd heel dun was geweest en binnen een jaar ineens dik werd zou ik de commentaren nog beter kunnen begrijpen (nog steeds geen reden om beledigend te gaan doen), maar we kennen haar al letterlijk haar hele leven en weten dat het altijd al haar bouw is geweest.
Echt, get over it een keer. Het is een mooie intelligente meid.
Precies. Ze was als baby al stevig gebouwd. Ze heeft dezelfde bouw als minstens 50 % van de Nederlandse vrouwen. Fantastische vertegenwoordiging van ons volk zou ik zeggen. Daarbij heeft ze een bovengemiddeld mooi gezicht.

Ik hoop echt dat ze kan geloven dat ze oprecht prima, gemiddeld met een mooi koppie, is. Maar vrees van niet op haar 19e :{ ,
pi_207864040
Ze komt ook intelligent over zoals haar moeder en lekker nuchter, zoals als haar vader.
Met alle respect voor prins pils, hij is niet de sharpest tool in the box en maakte menig faux pas als het aankomt op begrijpen in welke positie je zit. Ik heb de indruk dat Amalia meer lijkt op haar oma en dat beter gaat doen.
  Trouwste user 2022 zondag 5 februari 2023 @ 13:37:35 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_207864400
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 13:17 schreef Pippalena het volgende:
Ze komt ook intelligent over zoals haar moeder en lekker nuchter, zoals als haar vader.
Met alle respect voor prins pils, hij is niet de sharpest tool in the box en maakte menig faux pas als het aankomt op begrijpen in welke positie je zit. Ik heb de indruk dat Amalia meer lijkt op haar oma en dat beter gaat doen.
Gymnasium met negens.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 5 februari 2023 @ 13:38:33 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_207864424
Het is waarschijnlijk één van de meest besproken passages in de biografie van prins Harry (39): het moment waarop hij beschrijft hoe hij zijn maagdelijkheid verloor. Op zijn zeventiende, in een veld achter een pub. De hertog van Sussex vertelt alleen niet met wie. Nu doet de ‘oudere vrouw’, zoals Harry haar omschreef, voor het eerst haar verhaal.

Het gaat om Sasha Walpole. Een 40-jarige graafmachine-bestuurder en moeder van twee kindjes. Ze kwam zelf naar buiten met het nieuws. In juli 2001 maakte ze de eerste keer van Harry mee. Volgens Walpole was hij toen zestien, een jaar jonger dan hij zelf beweert in zijn biografie. Dat vertelt ze in een interview met de Britse krant The Sun.

Ze vertelt dat er op de avond in kwestie een hoop gedronken werd, ‘zeker tien shotjes tequila, Baileys en sambuca’. Ze vierde haar 19e verjaardag met een aantal vrienden en ook prins Harry was van de partij. ,,We waren redelijk dronken”, vertelt Walpole over haar avontuur met de prins. ,,We kropen buiten over een hek naar een veld. Ik gaf hem een sigaret en stak de mijne en de zijne aan. Daarna begon hij me te kussen. Van het ene kwam al snel het andere. Uiteindelijk zijn we op de grond geėindigd. De seks was passioneel en spannend omdat we wisten dat het eigenlijk niet mocht.” Lang duurde de daad volgens Walpole niet. ,,Het was een wham-bam tussen twee vrienden, die maar vijf minuten duurde.’’

Stalknecht
Vervolgens zou Harry zich verstopt hebben in een rood telefoonhokje om niet gezien te worden, waarna hij opgehaald werd door zijn bodyguard. ,,Hij was jong, we waren vrienden en het was een beetje stout. Ik heb hem een mep op zijn kont gegeven”, geeft Walpole toe. De twee kenden elkaar van toen ze als stalknecht werkte in Highgrove, het buitenverblijf van koning Charles. Zij en Harry zagen elkaar vaak tijdens polowedstrijden. ,,Voor mij was hij niet prins Harry. Hij was Harry, een vriend waarmee het een beetje uit de hand was gelopen.”

https://www.ad.nl/show/ou(...)m-gehouden~a0d80c63/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 februari 2023 @ 13:43:58 #84
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207864533
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 13:37 schreef tong80 het volgende:

[..]
Gymnasium met negens.

:T
Het iq van ma en de flair van pa.
pi_207865338
WA komt af en toe wat onhandig over, maar het is geen domme vent. Hij heeft toch ook universiteit gedaan en afgerond?
  zondag 5 februari 2023 @ 15:41:12 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207866718
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
WA komt af en toe wat onhandig over, maar het is geen domme vent. Hij heeft toch ook universiteit gedaan en afgerond?
Daar gaan wel dubieuze verhalen over. Over het verbergen van cijferlijsten, van die dingen.
  zondag 5 februari 2023 @ 15:41:53 #87
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_207866728
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
WA komt af en toe wat onhandig over, maar het is geen domme vent. Hij heeft toch ook universiteit gedaan en afgerond?
Was het ooit een optie dat hij die niet ging afronden?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 5 februari 2023 @ 15:47:29 #88
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_207866837
alsof er ook maar iemand z'n scriptie onvoldoende zou beoordelen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 februari 2023 @ 15:58:41 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207867067
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Daar gaan wel dubieuze verhalen over. Over het verbergen van cijferlijsten, van die dingen.
Dit ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 februari 2023 @ 16:10:51 #90
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207867375
Ik gok erop dat WA gewoon een hbo'er was geweest met een wat 'grijze' kantoorfunctie, als 'ie geen banden had gehad met het Koninklijk Huis.

Nou is dat nog steeds hoogopgeleid, maar toch.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eightyone op 05-02-2023 16:24:28 ]
pi_207868878
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:41 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Daar gaan wel dubieuze verhalen over. Over het verbergen van cijferlijsten, van die dingen.
Ah dat wist ik niet. Ik vind het wat vreemd dat zo'n beetje elk lid universitair geschoold is. Welk signaal geef je dan als koningshuis af? Dat minder gewoon niet goed genoeg is?
  maandag 6 februari 2023 @ 12:35:16 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207877494
De Oranjes _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207877746
quote:
Wauw, Amalia op de eerste foto. Een echte koningin in spe.
  maandag 6 februari 2023 @ 12:58:56 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_207877813
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ah dat wist ik niet. Ik vind het wat vreemd dat zo'n beetje elk lid universitair geschoold is. Welk signaal geef je dan als koningshuis af? Dat minder gewoon niet goed genoeg is?
Je vindt dat vreemd? :D
disclaimer
  maandag 6 februari 2023 @ 13:41:15 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207878382
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:58 schreef SQ het volgende:

[..]
Je vindt dat vreemd? :D
Amalia die de troon straks bestijgt met een mbo dierverzorging ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 februari 2023 @ 14:05:20 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_207878674
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Amalia die de troon straks bestijgt met een mbo dierverzorging ^O^
Geeft wel fijne gespreksstof als je een plichtmatig bezoekje aan de zorgboerderij moet doen :Y
disclaimer
  maandag 6 februari 2023 @ 14:13:10 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207878769
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:05 schreef SQ het volgende:

[..]
Geeft wel fijne gespreksstof als je een plichtmatig bezoekje aan de zorgboerderij moet doen :Y
'Mooie Lakenvelder hoor! Ik heb er zelf vorige week nog eentje geļnsemineerd'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207878899
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:58 schreef SQ het volgende:

[..]
Je vindt dat vreemd? :D
Ja, ik vind het wel wat opmerkelijk dat blijkbaar elk lid een flinke dosis hersenen heeft en dat niemand daarvan af wijkt. Het kan uiteraard best allemaal, maar toch...
  maandag 6 februari 2023 @ 14:24:30 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_207878923
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, ik vind het wel wat opmerkelijk dat blijkbaar elk lid een flinke dosis hersenen heeft en dat niemand daarvan af wijkt. Het kan uiteraard best allemaal, maar toch...
Het zijn niet alleen de hersenen he. Het is vooral veel discipline, plichtsbesef en nurture. Als je vader de hele dag in de voortuin bier drinkt en kut roept naar de buurvrouw neem je dat soort gedrag ook eerder over. Daar is echt niks vreemds aan.
disclaimer
  maandag 6 februari 2023 @ 14:26:53 #101
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_207878967
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, ik vind het wel wat opmerkelijk dat blijkbaar elk lid een flinke dosis hersenen heeft en dat niemand daarvan af wijkt. Het kan uiteraard best allemaal, maar toch...
Met schaduwonderwijs kun je in ons onderwijssysteem heel ver komen. En daar hebben ze natuurlijk wel de middelen voor.

Overigens lijkt me Amalia ook echt wel een slimme, maar ik kan me voorstellen dat ze WA toch wel een beetje gered hebben buiten kantooruren, iets wat waarschijnlijk niet gelukt was als hij echt Van Buren had geheten en in Overvecht gewoond had.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 6 februari 2023 @ 14:31:24 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207879030
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, ik vind het wel wat opmerkelijk dat blijkbaar elk lid een flinke dosis hersenen heeft en dat niemand daarvan af wijkt. Het kan uiteraard best allemaal, maar toch...
Maar toch, wat? Wat bedoel je te zeggen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207879096
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar toch, wat? Wat bedoel je te zeggen?
Dat het voor mij meer aannemelijk klinkt dat er ook wat leden bij zitten die niet op een universitair niveau zaten..Maargoed, het zal wel aan mij liggen denk ik :P
  maandag 6 februari 2023 @ 14:44:48 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207879187
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat het voor mij meer aannemelijk klinkt dat er ook wat leden bij zitten die niet op een universitair niveau zaten..Maargoed, het zal wel aan mij liggen denk ik :P
Er werd hierboven toch ook al gesteld dat WA wellicht wat 'hulp' heeft gehad daarbij.

Er wordt ondanks overerving in de bloedlijn wel een en ander qua niveau verwacht, vind ik ook niet zo gek. Jij dus wel?

Wel benieuwd wat er gebeurt als de zoon/dochter van Amalia een niveautje Rapper Sjors met Hapsburgse kaak blijkt te zijn. We gaan het zien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 februari 2023 @ 14:48:11 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207879219
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, ik vind het wel wat opmerkelijk dat blijkbaar elk lid een flinke dosis hersenen heeft en dat niemand daarvan af wijkt. Het kan uiteraard best allemaal, maar toch...
Vind je dat ook van de kinderen en kleinkinderen van bijvoorbeeld een arts en een advocaat?
Dat al hun kinderen gaan studeren en idem voor hun kleinkinderen?

Los van het feit dat je met schaduwonderwijs wel eea kunt helpen, hebben ze gewoon heel veel voorsprong doordat ze met hun ouders naar musea gaan bijvoorbeeld en dat de ouders ook kunnen helpen met het huiswerk.

Ze leren ook veel meer van een stedentrip naar Barcelona dan van 2 weken all-inclusive aan de Costa del Sol.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 februari 2023 @ 14:49:57 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207879236
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:41 schreef Molo het volgende:

[..]
Amalia die de troon straks bestijgt met een mbo dierverzorging ^O^
Oeh, dan had ze bij ons op kamers gekund :D
Gemiste kans wel hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 februari 2023 @ 14:52:31 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207879254
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat het voor mij meer aannemelijk klinkt dat er ook wat leden bij zitten die niet op een universitair niveau zaten..Maargoed, het zal wel aan mij liggen denk ik :P
Maar dan vind je het hopelijk ook raar dat er hele families zij waarvan niemand gestudeerd heeft, zelfs geen enkel familielid dat hbo gedaan heeft... die bestaan ook immers.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207879257
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dat het voor mij meer aannemelijk klinkt dat er ook wat leden bij zitten die niet op een universitair niveau zaten..Maargoed, het zal wel aan mij liggen denk ik :P
Ik denk dat alle mensen met een normaal stel hersenen (dus niet zwakbegaafd) ook WO hadden kunnen doen als ze veel hulp en discipline om te studeren hadden gehad. Maar als je omgeving je niet stimuleert en je liever met je scooter rondracet en nooit je huiswerk maakt, nee dan zit het er niet in. Er zijn ouders die bij slechte cijfers blijven stimuleren dat je heus wel beter kan en er zijn ouders die dan zeggen 'tsja, ik begreep ook niets van wiskunde/Frans/scheikunde, heb je later toch niets aan'. Wie denk je dat verder komt?

Op zich niets mis mee als je school niet leuk vindt en liever andere dingen doet en met een mooi mbo diploma lekker snel aan de slag gaat, maar dat is voor een toekomstig staatshoofd niet voldoende. En de rest van de familie krijgt vast dezelfde hulp en voelt de druk toch te presteren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207879263
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Er werd hierboven toch ook al gesteld dat WA wellicht wat 'hulp' heeft gehad daarbij.

Er wordt ondanks overerving in de bloedlijn wel een en ander qua niveau verwacht, vind ik ook niet zo gek. Jij dus wel?

Wel benieuwd wat er gebeurt als de zoon/dochter van Amalia een niveautje Rapper Sjors met Hapsburgse kaak blijkt te zijn. We gaan het zien
Verwacht ja, inderdaad. Ook al kun je niet op universitair niveau leren, je moet en zal universiteit doen. Zoals bij WA waarschijnlijk dan.
  maandag 6 februari 2023 @ 14:55:31 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207879285
Claus-Casimir zit toch niet zo hoog in de boom?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207879326
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

Verwacht ja, inderdaad. Ook al kun je niet op universitair niveau leren, je moet en zal universiteit doen. Zoals bij WA waarschijnlijk dan.
Er zit ook wel aardig wat verschil tussen verschillende universitaire studies hč. Ik denk niet dat WA ooit natuur- en sterrenkunde had kunnen afronden, maar een speciaal programma met onderzoek gericht op zijn toekomstige functie ging prima. Maarten van Rossem noemde Amalia's pakket al een pretpakket, terwijl die meid denk ik veel pienterder is dan haar vader.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207879427
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er zit ook wel aardig wat verschil tussen verschillende universitaire studies hč. Ik denk niet dat WA ooit natuur- en sterrenkunde had kunnen afronden, maar een speciaal programma met onderzoek gericht op zijn toekomstige functie ging prima. Maarten van Rossem noemde Amalia's pakket al een pretpakket, terwijl die meid denk ik veel pienterder is dan haar vader.
Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Ik heb nooit universiteit gedaan dus ik weet ook de ballen van de richtingen en studiekeuzes. Misschien reageerde ik wat te impulsief, maar tegelijkertijd ontgaat me de gedachte niet dat minder dan de universiteit gewoon niet goed genoeg lijkt te zijn.
  maandag 6 februari 2023 @ 15:07:03 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207879449
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:55 schreef Leandra het volgende:
Claus-Casimir zit toch niet zo hoog in de boom?
In de opvolging?

Neuh, maar qua opleiding wel even in gareel gemokerd op kostschool. Statusdingetje, hij kan natuurlijk niet straks bij de Harbourclub tafeltjes gaan aanwijzen als job
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 februari 2023 @ 15:07:39 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207879460
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Ik heb nooit universiteit gedaan dus ik weet ook de ballen van de richtingen en studiekeuzes. Misschien reageerde ik wat te impulsief, maar tegelijkertijd ontgaat me de gedachte niet dat minder dan de universiteit gewoon niet goed genoeg lijkt te zijn.
Ja dat klopt ook denk ik, dat laatste wat je zegt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 februari 2023 @ 15:12:03 #115
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207879551
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk dat alle mensen met een normaal stel hersenen (dus niet zwakbegaafd) ook WO hadden kunnen doen als ze veel hulp en discipline om te studeren hadden gehad.
Als je dagelijks tot ergens in de nacht door leert en amper nog een leven wil hebben: heel, héél misschien, uitgaande van mensen die qua capaciteiten in principe op ongeveer mbo4-niveau zitten.

*denkt terug aan havo-examenjaar*
  maandag 6 februari 2023 @ 15:12:51 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207879564
Maxima is behoorlijk intelligent en als WA dat niet is moet hij of geweldig in bed zijn of enorm veel humor hebben, anders houdt iemand als Maxima het helemaal niet zo lang uit met iemand die veel minder intelligent is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 februari 2023 @ 15:14:06 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207879584
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Ik heb nooit universiteit gedaan dus ik weet ook de ballen van de richtingen en studiekeuzes. Misschien reageerde ik wat te impulsief, maar tegelijkertijd ontgaat me de gedachte niet dat minder dan de universiteit gewoon niet goed genoeg lijkt te zijn.
Verwacht je dat je eigen kinderen wel naar de universiteit gaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 februari 2023 @ 15:14:46 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207879591
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:12 schreef Leandra het volgende:
Maxima is behoorlijk intelligent en als WA dat niet is moet hij of geweldig in bed zijn of enorm veel humor hebben, anders houdt iemand als Maxima het helemaal niet zo lang uit met iemand die veel minder intelligent is.
Intelligentie wil natuurlijk niet altijd zeggen dat je goeie cijfers haalt en een studie kunt afronden op WO niveau

Het is zeker een slimme vent, maar veel meer sociaal slim dan academisch begaafd. Heb ik van vrij dicht bij de bron begrepen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 6 februari 2023 @ 15:17:10 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207879644
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Intelligentie wil natuurlijk niet altijd zeggen dat je goeie cijfers haalt en een studie kunt afronden op WO niveau

Het is zeker een slimme vent, maar veel meer sociaal slim dan academisch begaafd. Heb ik van vrij dicht bij de bron begrepen
Dan hou ik het er voorlopig maar op dat hij goed in bed is en haar onbedaarlijk kan laten lachen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207879765
Eloļse staat wat verder van de troon af en doet de hotelschool. Dat is ook geen universiteit. Die mocht ook gewoon kiezen, wel zo leuk voor haar.

Verder passen die universitaire opleidingen gewoon goed bij mensen met bestuurlijke, maatschappelijke of politieke interesses. Daarom doen de troonopvolgers ook bijna allemaal een opleiding rechten, geschiedenis, politicologie of Nederlands.

En als je niet per se hoeft op te volgen, kan je ook Lucht- en Ruimtevaarttechniek gaan doen (zoals Friso) en dan moet je wel echt slim zijn ;)
pi_207880212
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:12 schreef Leandra het volgende:
Maxima is behoorlijk intelligent en als WA dat niet is moet hij of geweldig in bed zijn of enorm veel humor hebben, anders houdt iemand als Maxima het helemaal niet zo lang uit met iemand die veel minder intelligent is.
Geld en status maakt veel goed.
pi_207880234
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Geld en status maakt veel goed.
In het begin misschien, maar niet tig jaren lang. Zeker niet met de functie die Maxima vervult.
pi_207880238
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Intelligentie wil natuurlijk niet altijd zeggen dat je goeie cijfers haalt en een studie kunt afronden op WO niveau

Het is zeker een slimme vent, maar veel meer sociaal slim dan academisch begaafd. Heb ik van vrij dicht bij de bron begrepen
Laten we nou niet doen alsof alle universitaire opgeleiden academisch begaafd zijn.
  maandag 6 februari 2023 @ 16:20:47 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207880382
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Geld en status maakt veel goed.
Nah, ze is zelf in staat meer dan genoeg te verdienen en had in NYC genoeg aan de haak kunnen slaan waarmee ze geld als water zou kunnen uitgeven zonder dat een half volk er over loopt te janken, en qua status zou ze ook prima terechtkomen.
Maar dan zonder de gouden kooi en de verplichtingen die daarbij horen.

Je moet echt wel zielsveel van iemand houden om in zo'n situatie te kunnen stappen en je huwelijk ook goed te houden.
Daar kunnen geld en status niet tegenop op als je in zo'n gouden kooi zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker maandag 6 februari 2023 @ 16:28:17 #125
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207880449
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, ze is zelf in staat meer dan genoeg te verdienen en had in NYC genoeg aan de haak kunnen slaan waarmee ze geld als water zou kunnen uitgeven zonder dat een half volk er over loopt te janken, en qua status zou ze ook prima terechtkomen.
Maar dan zonder de gouden kooi en de verplichtingen die daarbij horen.

Je moet echt wel zielsveel van iemand houden om in zo'n situatie te kunnen stappen en je huwelijk ook goed te houden.
Daar kunnen geld en status niet tegenop op als je in zo'n gouden kooi zit.
Je ziet het gewoon aan ze, dat ze het leuk hebben samen.
pi_207880573
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, ze is zelf in staat meer dan genoeg te verdienen en had in NYC genoeg aan de haak kunnen slaan waarmee ze geld als water zou kunnen uitgeven zonder dat een half volk er over loopt te janken, en qua status zou ze ook prima terechtkomen.
Maar dan zonder de gouden kooi en de verplichtingen die daarbij horen.

Je moet echt wel zielsveel van iemand houden om in zo'n situatie te kunnen stappen en je huwelijk ook goed te houden.
Daar kunnen geld en status niet tegenop op als je in zo'n gouden kooi zit.
Maar niet het werk kunnen doen wat ze nu doet. Alle privileges die ze nu heeft. De deuren die opengaan. Die gouden kooi neemt ze voor lief en is in Nederland (tot nu toe) prima te doen.
  maandag 6 februari 2023 @ 16:48:03 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207880737
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Maar niet het werk kunnen doen wat ze nu doet. Alle privileges die ze nu heeft. De deuren die opengaan. Die gouden kooi neemt ze voor lief en is in Nederland (tot nu toe) prima te doen.
Ik denk dat je je behoorlijk vergist in het carričrepad waar ze op zat.
quote:
Van juli 1996 tot maart 1998 is zij werkzaam bij HSBC James Capel Inc. in New York als Vice-President Latijns-Amerikaanse Institutionele Verkoop.
Daarna werkt ze tot augustus 1999 bij Dresdner Kleinwort Benson. Ze is daar Vice-President bij de afdeling Opkomende Markten.
Aansluitend werkt zij tot mei 2000 bij de Deutsche Bank in New York als Vice-President Institutionele Verkoop. Vervolgens is ze tot april 2001 werkzaam in Brussel bij het EU-kantoor van de Deutsche Bank.
Ze is van 1971 hč.... dus op haar 25ste haar eerste VP-functie al, en op haar 28ste VP van een afdeling van de Deutsche Bank.
Dan heb je echt wel wat in je mars en kom je waar je wezen wilt, als ze niet met WA getrouwd was zou ze wel eens net zo hard met de microkredieten bezig kunnen zijn, naast allerlei fancy charity toestanden waar de New Yorkse upperclass zich mee bezighoudt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207880776
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk dat alle mensen met een normaal stel hersenen (dus niet zwakbegaafd) ook WO hadden kunnen doen als ze veel hulp en discipline om te studeren hadden gehad. Maar als je omgeving je niet stimuleert en je liever met je scooter rondracet en nooit je huiswerk maakt, nee dan zit het er niet in. Er zijn ouders die bij slechte cijfers blijven stimuleren dat je heus wel beter kan en er zijn ouders die dan zeggen 'tsja, ik begreep ook niets van wiskunde/Frans/scheikunde, heb je later toch niets aan'. Wie denk je dat verder komt?

Op zich niets mis mee als je school niet leuk vindt en liever andere dingen doet en met een mooi mbo diploma lekker snel aan de slag gaat, maar dat is voor een toekomstig staatshoofd niet voldoende. En de rest van de familie krijgt vast dezelfde hulp en voelt de druk toch te presteren.
Ik denk niet dat iedereen geschikt is voor WO (inclusief veel mensen die WO hebben gehaald..uiteindelijk), net zo goed als ook niet iedereen geschikt is voor praktijkonderwijs.

Voor beiden is echt een totaal verschillende manier van denken en handelen nodig (ik heb beiden gedaan, ik kan het vergelijk maken)

Dat maakt het een echt niet beter of slechter dan het ander. Ik denk dat het vooral belangrijk is om datgene te doen wat bij iemand past.

Ik kan echt niet wat een bouwvakker kan, maar ook niet wat een chirurg kan.

Mijn opleiding en baan passen bij mij, ik heb er plezier in en ik kan er mijn rekeningen mee betalen...en dat gun ik iedereen, datgene doen waar je blij van wordt.
pi_207885158


pi_207885187
Deze zie ik voor het eerst!

twitter
  maandag 6 februari 2023 @ 20:57:09 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207885561
quote:
11s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef potjecreme het volgende:
Deze zie ik voor het eerst!

[ twitter ]
Mooie dame, mooie jurk, prachtige dans _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207885680
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk dat je je behoorlijk vergist in het carričrepad waar ze op zat.
[..]
Ze is van 1971 hč.... dus op haar 25ste haar eerste VP-functie al, en op haar 28ste VP van een afdeling van de Deutsche Bank.
Dan heb je echt wel wat in je mars en kom je waar je wezen wilt, als ze niet met WA getrouwd was zou ze wel eens net zo hard met de microkredieten bezig kunnen zijn, naast allerlei fancy charity toestanden waar de New Yorkse upperclass zich mee bezighoudt.
Feit blijft dat ze slim is, maar de volgorde is globaal: investment analyst, associate, vice president, senior vice president en dan managing director. Een investment bank zit vol met vice presidenten (=junior functie). En zodra ze iets met W-A kreeg, werd haar cv ook opgeleukt.
  maandag 6 februari 2023 @ 23:33:20 #133
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207888082
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:02 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Feit blijft dat ze slim is, maar de volgorde is globaal: investment analyst, associate, vice president, senior vice president en dan managing director. Een investment bank zit vol met vice presidenten (=junior functie). En zodra ze iets met W-A kreeg, werd haar cv ook opgeleukt.
Als W.A. geen prins was back then, had ze niet eens naar hem gekeken als hij aan de deur zou kloppen met tulpen en molentjes.
Lullig woord, maar het blijft een: golddigger. Vast wel lief en goed zoenend en vast ook wel microkredietwaardig zonder W.A. geweest (8>
love & heet
pi_207888618
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 23:33 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Als W.A. geen prins was back then, had ze niet eens naar hem gekeken als hij aan de deur zou kloppen met tulpen en molentjes.
Lullig woord, maar het blijft een: golddigger. Vast wel lief en goed zoenend en vast ook wel microkredietwaardig zonder W.A. geweest (8>
Inderdaad
pi_207888635
En kan Amalia haar haar ook eens anders dragen? Opsteken, invechten of whatever, altijd die lange lokken langs haar gezicht…

en er vervolgens maar na blijven pulken. Ook zoiets van deze tijd, Yvonne Coldewijer doet dat ook, en Jaimie Vaes. Constant aan dat haar zitten.

Gelukkig hebben we die dansdingetjes gehad, komt er deze week een serieus programma?
pi_207888825
Soms he…
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 08:07:14 #137
184769 crew  Deisyy
pi_207889243
quote:
11s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:38 schreef potjecreme het volgende:
Deze zie ik voor het eerst!

[ twitter ]
Zonde om zo'n filmpje te verbieden :o

En ik ben verliefd op die poncho van Amalia O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 7 februari 2023 @ 08:09:47 #138
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_207889249
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 04:18 schreef mootie het volgende:
Soms he…
Ja nogal. Je hoeft hier niet naar foto's te komen kijken en je hoeft al zeker geen commentaar te leveren op een 19-jarige die hier ook niet voor gekozen heeft.
  Spellchecker dinsdag 7 februari 2023 @ 09:05:08 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 7 februari 2023 @ 09:27:19 #140
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207889906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 08:09 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Ja nogal. Je hoeft hier niet naar foto's te komen kijken en je hoeft al zeker geen commentaar te leveren op een 19-jarige die hier ook niet voor gekozen heeft.
Ja kom op zeg, dan kunnen we het hele topic wel opdoeken. Waarom mag je iemand in haar functie niet kritisch beoordelen op haar representativiteit? Gefrunnik aan je haar hoort daar niet altijd bij. Ze is 19 hoor, genoeg mensen die dan al de wereld aan het rondtoeren zijn als muzikant of model of weet ik het wat en ook kritiek krijgen in hun beroep.

Dat gezegd hebbende: Amalia draagt wat mij betreft te veel mode die haar vierkant maakt. Echt niet nodig. Kostuum van gisteren ook weer, haalt het niet bij dat mooie groene kostuum van laatst of dat zwarte perfecte kostuum van de generatiefoto's. O+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:14:59 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_207898942
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:27 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ja kom op zeg, dan kunnen we het hele topic wel opdoeken. Waarom mag je iemand in haar functie niet kritisch beoordelen op haar representativiteit? Gefrunnik aan je haar hoort daar niet altijd bij. Ze is 19 hoor, genoeg mensen die dan al de wereld aan het rondtoeren zijn als muzikant of model of weet ik het wat en ook kritiek krijgen in hun beroep.

Dat gezegd hebbende: Amalia draagt wat mij betreft te veel mode die haar vierkant maakt. Echt niet nodig. Kostuum van gisteren ook weer, haalt het niet bij dat mooie groene kostuum van laatst of dat zwarte perfecte kostuum van de generatiefoto's. O+
Oh ja? Is dit dan het "we zeiken hier leden van koninklijke families af"-topic? Heb ik altijd verkeerd begrepen dan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:15:34 #142
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207898955
Kritiek is niet hetzelfde als afzeiken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:16:10 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_207898974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Andromache het volgende:
Kritiek is niet hetzelfde als afzeiken.
19 is niet hetzelfde als 39.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:18:09 #144
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207899009
O kom nou toch even, waarom mag je hier niet zeggen dat je Amalia's haarstijl niet super vindt en wat ze verder doet met haar haar? Tijdens officiėle gelegenheden? We hebben godbetert allerlei topics over uiterlijk van celebs.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 7 februari 2023 @ 22:25:54 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207900269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Andromache het volgende:
Kritiek is niet hetzelfde als afzeiken.
Ik zie hier weinig kritiek, wel veel afzeiken....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207900365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:18 schreef Andromache het volgende:
O kom nou toch even, waarom mag je hier niet zeggen dat je Amalia's haarstijl niet super vindt en wat ze verder doet met haar haar? Tijdens officiėle gelegenheden? We hebben godbetert allerlei topics over uiterlijk van celebs.
Het is vooral de toon.

Ze kon ook zeggen:
Jammer dat Amalia het losse haar stijl van haar moeder overneemt. Voor een lid van een koningshuis in functie vind ik los haar niet geschikt.
pi_207900472
Tijd voor foto's!!!





pi_207900511
twitter
pi_207900513
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:18 schreef Andromache het volgende:
O kom nou toch even, waarom mag je hier niet zeggen dat je Amalia's haarstijl niet super vindt en wat ze verder doet met haar haar? Tijdens officiėle gelegenheden? We hebben godbetert allerlei topics over uiterlijk van celebs.
Het is vooral de toon.

Als je nou zegt: ‘Goh, ik ben benieuwd hoe een losse knot haar zou staan’ dan is het al iets heel anders.
pi_207900535
Op nu.nl zag ik een foto van Amalia waar ze echt sprekend Beatrix is.
pi_207900712
  Spellchecker dinsdag 7 februari 2023 @ 22:59:36 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 8 februari 2023 @ 03:10:00 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207902317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:39 schreef potjecreme het volgende:
Tijd voor foto's!!!

[

[
Maxima en Amalia erg geslaagd zo, ook samen naast elkaar

Maar WTF heeft Van Uffelen nou weer aan joh, wat een clown _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207902324
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 03:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Maxima en Amalia erg geslaagd zo, ook samen naast elkaar

Maar WTF heeft Van Uffelen nou weer aan joh, wat een clown _O-
Ja, die snapt de etiketten niet, maar is toch minister. _O-

De mannelijke versie zit aan een staatsdiner met zijn ellebogen op tafel zijn soep op te slurpen.

Wat een armoede, dat zijn onze bestuurders. Schaam me kapot. Amalia had met dat haar langs haar gezicht ook zo als deelnemer kunnen meedoen met dreamschool op npo 3. En een deelnemer van dreamschool had ook zo onze nieuwe koning of koningin kunnen zijn.
pi_207902337
:r
  woensdag 8 februari 2023 @ 05:18:25 #156
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207902371
Als ze door al het online commentaar zou besluiten af te vallen, hoop ik iig dat ze dat op een gezonde manier doet, en niet zoals prinses Victoria.
pi_207902514
Niet te snel afvallen wat mij betreft. Ik ken 2 mensen die rap zijn afgevallen zijn dmv een maagoperatie en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de verdunde versie wat betreft uiterlijk geen vooruitgang vind.
  Spellchecker woensdag 8 februari 2023 @ 07:06:50 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207902520
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 03:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Maxima en Amalia erg geslaagd zo, ook samen naast elkaar

Maar WTF heeft Van Uffelen nou weer aan joh, wat een clown _O-
Ja, van Uffelen heeft niet overlegd over het kleurenpalet :X
  woensdag 8 februari 2023 @ 07:09:10 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207902529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 05:18 schreef Eightyone het volgende:
Als ze door al het online commentaar zou besluiten af te vallen, hoop ik iig dat ze dat op een gezonde manier doet, en niet zoals prinses Victoria.
Nou, dat kun je dan wel uitsluiten :')

Echt, waar gaat dit soort uitingen over zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 februari 2023 @ 07:10:06 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207902533
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 07:06 schreef maily het volgende:

[..]
Ja, van Uffelen heeft niet overlegd over het kleurenpalet :X
Van Huffelen, was even een typo, maar echt he, net zo'n trance trainingspak voor 50+ers
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 februari 2023 @ 07:29:25 #161
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207902587
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 07:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Nou, dat kun je dan wel uitsluiten :')

Echt, waar gaat dit soort uitingen over zeg
Die post was niet lelijk bedoeld, en er zijn heel veel meiden van ongeveer die leeftijd die zich door kritiek van anderen laten beļnvloeden.
pi_207902707
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 07:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Van Huffelen, was even een typo, maar echt he, net zo'n trance trainingspak voor 50+ers
Ze doet mij heel erg denken aan Scarlett uit Four Weddings and a Funeral _O-
pi_207903384
Ik vind Amalia een mooie meid, maar die kleding vind ik echt helemaal niks. En dat heeft niks met Amalia zelf te maken. Komt gewoon doordat Amalia 19 is, dus precies de leeftijd heeft van de generatie die de huidige modetrends volgt. En die mode is: "wijde broeken en oversized tops".

En die trends vind ik dus echt helemaal niks. Het staat mij zelf ook niet, ik word er vierkant van. En ik heb maat 36, en dat maakt dus echt geen zak uit want ongeacht je kledingmaat zie je er toch wel uit alsof je in een hobbezak loopt :P

Maar genoeg mensen die het mooi vinden (want mode). De jonge meiden bij mij op kantoor lopen er ook allemaal zo bij :)
pi_207903759
Whahahah die van Huffelen, die laat mij toch even mooi hardop lachen op een saaie woensdagochtend. Ze ziet eruit alsof ze ieder moment kan gaan jongleren met van die knotsen.
Wat ben je dan een sneu aandachtsapparaat, als je met zo'n opvallende outfit even duidelijk de aandacht en shine wegneemt van de koninklijke familie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrmime op 08-02-2023 09:58:01 ]
Alius aliud dicit
pi_207903791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 09:49 schreef Mrmime het volgende:
Whahahah die van Uffelen, die laat mij toch even mooi hardop lachen op een saaie woensdagochtend. Ze ziet eruit alsof ze ieder moment kan gaan jongleren met van die knotsen.
Wat ben je dan een sneu aandachtsapparaat, als je met zo'n opvallende outfit even duidelijk de aandacht en shine wegneemt van de koninklijke familie.
Ik snap heel die outfit niet. Het is een lange vest op een broek?

En ik ken heel dat mens niet. Wie is ze eigenlijk?
pi_207903839
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap heel die outfit niet. Het is een lange vest op een broek?

En ik ken heel dat mens niet. Wie is ze eigenlijk?
Van Huffelen, my bad. Ze heeft Alexandra en is staatssecretaris koninksrijkrelaties en nog iets geloof ik.
Alius aliud dicit
pi_207904088
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik snap heel die outfit niet. Het is een lange vest op een broek?

En ik ken heel dat mens niet. Wie is ze eigenlijk?
Ze werd het vorige kabinet ingeloodst om te helpen met de toeslagenaffaire en Even Hier heeft er destijds een mooie compilatie van gemaakt:
In het huidige kabinet doet ze Koninkrijksrelaties en Digitale Zaken. Dit is een fantastische functie voor haar, want dan kan ze regelmatig haar kleurrijke gewaden aandoen bij een bezoek aan de Caribische eilanden. Ze is voor de eilanden wel een verbetering ten opzichte van de vorige staatssecretaris, want dat was een oud-legerofficier die het koloniale verleden nog niet helemaal achter zich had gelaten en Van Huffelen vindt de eilanden wel echt leuk denk ik.

Ze is niet iemand die in de spiegel kijkt en snel denkt "Is dit too much?" :D

pi_207904167
Ik hou wel van kleurrijke kleding en iemand met een eigen stijl :Y

Alleen vind ik het op de foto met Amalia en Maxima geen porum.
pi_207905840
In het verleden is Van Huffelen wethouder in Rotterdam geweest en toen viel ze al erg op, vooral door het kapsel.
Dat lijkt nu minder hoog te staan, of het verwaait op de eilanden.

  woensdag 8 februari 2023 @ 16:21:24 #170
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_207908552
Ik vind de kleding Van Huffelen af en toe echt leuk.. maar voor op een feest waar iedereen lekker uitbundig is.
Niet als je als vijfde wiel aan een wagen mee mag met een staatsbezoek. Dan zorg je gewoon voor wat ingetogenheid en laat je alle shine aan Amalia
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 8 februari 2023 @ 18:40:45 #171
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207910704
In de Tweede Kamer draagt ze vaak een jurk in een gedekte kleur maar met een opvallende kraag of broche. Het is hier een stuk kleurrijker. Maar misschien is dat juist gepast voor de eilanden en hun cultuur? Ze dragen de koning er toch op handen, Van Huffelen gaat echt niet de show stelen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:17:55 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207913829
Op de eilanden zijn ze idd meer van de kraaltjes en spiegeltjes, daar past Harlekijn van Huffelen wel bij met haar carnavalsjurken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Molo op 08-02-2023 21:22:59 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:19:00 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207913844
Whatever..
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207914137
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:17 schreef Molo het volgende:
Op de eilanden zijn ze idd meer van de kraaltjes en spiegeltjes, daar past Harlekijn van Huffelen wel bij met haar carnavalsjurken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets? 😇
twitter


[ Bericht 25% gewijzigd door bloempje-moi op 08-02-2023 21:42:51 ]
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:44:44 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207914388
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:32 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Zoiets? 😇
[ twitter ]
Oh wow _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 8 februari 2023 @ 22:31:54 #176
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_207915233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:32 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Zoiets? 😇
[ twitter ]
lol :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 8 februari 2023 @ 22:43:35 #177
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207915440
Juist leuk, die van Huffelen! Zelfs geinig kleurrijk kleden is al niet goed meer.. Waar gaat het heen met jullie zombies :'(
love & heet
  woensdag 8 februari 2023 @ 22:47:52 #178
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207915527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 04:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, die snapt de etiketten niet, maar is toch minister. _O-

De mannelijke versie zit aan een staatsdiner met zijn ellebogen op tafel zijn soep op te slurpen.

Wat een armoede, dat zijn onze bestuurders. Schaam me kapot. Amalia had met dat haar langs haar gezicht ook zo als deelnemer kunnen meedoen met dreamschool op npo 3. En een deelnemer van dreamschool had ook zo onze nieuwe koning of koningin kunnen zijn.
"Zegt ze.."

De enige etiketten die jij kent benne deze :{w :

love & heet
pi_207916273
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2023 22:47 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Zegt ze.."

De enige etiketten die jij kent benne deze :{w :

[ afbeelding ]
:R
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 februari 2023 @ 00:17:31 #180
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207917198
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 10:26 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ze werd het vorige kabinet ingeloodst om te helpen met de toeslagenaffaire en Even Hier heeft er destijds een mooie compilatie van gemaakt:
In het huidige kabinet doet ze Koninkrijksrelaties en Digitale Zaken. Dit is een fantastische functie voor haar, want dan kan ze regelmatig haar kleurrijke gewaden aandoen bij een bezoek aan de Caribische eilanden. Ze is voor de eilanden wel een verbetering ten opzichte van de vorige staatssecretaris, want dat was een oud-legerofficier die het koloniale verleden nog niet helemaal achter zich had gelaten en Van Huffelen vindt de eilanden wel echt leuk denk ik.

Ze is niet iemand die in de spiegel kijkt en snel denkt "Is dit too much?" :D

[ afbeelding ]
Deze jurk vind ik wel leuk!

Qua dat afzichtelijke clownspak vind ik dat je wel een beetje rekening moet houden met de kleurstelling van de Koninklijke familie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_207917600
twitter


Stijl van Maxima en Amalia erg verschillend, of zou er bij zo'n receptie niet echt een dresscode zijn van cocktail / gala?
Of netkousen binnen de dresscode vallen betwijlfel ik :+
pi_207917705
Die netkousen kunnen echt niet, evenals die geheel blote armen. Echt, is er niemand die daar iets van zegt?
Alius aliud dicit
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:26:15 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207918475
Oh ik vind deze outfit van van Huffelen eigenlijk wel prima voor de temperatuur enzo daar

Die tweede dame van rechts trouwens O+ prachtig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker donderdag 9 februari 2023 @ 10:33:13 #184
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207919293
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:16 schreef Mrmime het volgende:
Die netkousen kunnen echt niet, evenals die geheel blote armen. Echt, is er niemand die daar iets van zegt?
Dat witte hemdje ook niet .... :X

Ene Joost in dat twitterdraadje heeft er een printscreentje van gemaakt .....
  Spellchecker donderdag 9 februari 2023 @ 10:33:45 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207919298
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
Oh ik vind deze outfit van van Huffelen eigenlijk wel prima voor de temperatuur enzo daar

Die tweede dame van rechts trouwens O+ prachtig
Niet als je met de Koninklijke familie bent ...
  donderdag 9 februari 2023 @ 11:00:30 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207919580
Nee precies! Voor de temperatuur prima, maar het is meer een outfit voor een avondje onbeperkt Sangria aan de Costa del Sol zeg maar. :')
***
pi_207920173
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:33 schreef maily het volgende:

[..]
Dat witte hemdje ook niet .... :X

Ene Joost in dat twitterdraadje heeft er een printscreentje van gemaakt .....
Als het haar flatteerde oke maar dat doet het niet. Haar zilveren dans jurk vond ik leuk.
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 11:59:52 #188
184769 crew  Deisyy
pi_207920398
Op Sint Maarten, met coole oorbellen!

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:10:32 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207920524
Leuke foto!

O+ Amalia O+ heeft natuurlijk ook wel echt de pech zo'n prachtige vrouw als haar moeder naast zich te hebben overal. Daar kan sws bijna niemand tegenop. O+
***
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 12:17:38 #190
184769 crew  Deisyy
pi_207920615
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:10 schreef BE het volgende:
Leuke foto!

O+ Amalia O+ heeft natuurlijk ook wel echt de pech zo'n prachtige vrouw als haar moeder naast zich te hebben overal. Daar kan sws bijna niemand tegenop. O+
Inderdaad, daar is bijna niet aan te tippen, maar Amalia ziet er mooi uit op deze foto's https://www.nouveau.nl/ro(...)eren-op-sint-maarten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_207920923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inderdaad, daar is bijna niet aan te tippen, maar Amalia ziet er mooi uit op deze foto's https://www.nouveau.nl/ro(...)eren-op-sint-maarten
Sowieso staat deze jurk Amalia heel goed. Niet zo'n vormloos gewaad, beetje figuur erin. Moet ze vaker doen ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 februari 2023 @ 01:30:59 #192
269689 crew  Viv
pi_207931093


quote:
Prinses Amalia hoopt dat er snel iets verandert in de situatie rondom de bedreigingen waar ze mee te maken heeft. "Ik ga er heel eerlijk in zijn, dat ik het nog steeds heel erg moeilijk heb", zei ze op Sint-Maarten, op de laatste dag van haar bezoek aan het Caribisch deel van het koninkrijk.

Amalia hoopt dat er snel verandering komt in haar situatie. "Ik mis het normale leven, het leven van een student. Het door de straten lopen, naar een winkel kunnen gaan." De prinses vond het fijn dat ze tijdens de reis met haar ouders, koning Willem-Alexander en koningin Mįxima een beetje haar vrijheid terug had. "Ik heb een prachtige tijd gehad."
quote:
Op de vraag of ze wel genoten heeft, antwoordde de prinses: "Ik kan u verzekeren, ik heb ontzettend genoten en ben ontzettend dankbaar", aldus Amalia. Wel zei ze jaloers gekeken te hebben naar haar ouders, die al veel mensen kennen in het Caribisch deel van het koninkrijk. "Het zal nog veel bezoeken duren voor ik net zo soepeltjes rondloop als zij hier doen."
https://nos.nl/artikel/24(...)steeds-heel-moeilijk

[ Bericht 17% gewijzigd door Viv op 10-02-2023 08:58:59 ]
pi_207931096
Arme meid. -O-
pi_207931139
https://www.ad.nl/buitenl(...)rs-terecht~a5138234/

Ach God, agenda vakantiefeestje op de eilanden is afgelopen en de royals worden wakker…

Jezus wat slecht, zeg dan niks. Waarom nu pas een reactie? Desinteresse…

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 10-02-2023 05:59:28 ]
  vrijdag 10 februari 2023 @ 04:09:20 #195
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_207931146
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 03:37 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rs-terecht~a5138234/

Ach God, agenda vakantiefeestje op de eilanden is afgelopen en de royals worden wakker…

Jezus wat slecht, zeg dan niks. Waarom nu pas een reactie? Desinteresse…
Nou, inderdaad. ^^

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 10-02-2023 05:59:54 ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 10 februari 2023 @ 04:15:52 #196
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207931150
Mama trekt wel heel veel aandacht.

twitter
pi_207931249
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 03:37 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rs-terecht~a5138234/

Ach God, agenda vakantiefeestje op de eilanden is afgelopen en de royals worden wakker…

Jezus wat slecht, zeg dan niks. Waarom nu pas een reactie? Desinteresse…
Er is nu pas een persmoment. Er is direct vanuit het Koninklijk huis een reactie gegeven van medeleven.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:18:39 #198
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_207931572
Vanochtend kreeg ik een pushbericht van de NOS waarin stond dat Amalia ''het normale leven mist''. Wie gaat het haar vertellen?
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:25:56 #199
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_207931625
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 03:37 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rs-terecht~a5138234/

Ach God, agenda vakantiefeestje op de eilanden is afgelopen en de royals worden wakker…

Jezus wat slecht, zeg dan niks. Waarom nu pas een reactie? Desinteresse…
quote:
Koning Willem-Alexander stond tijdens het afsluitende gesprek met de pers na afloop van de Caribenreis van het koningspaar en prinses Amalia nogmaals stil bij de aardbevingen in Turkije en Syriė. Hij noemde het een ‘verschrikkelijk drama’.
Hoezo nu pas ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 10 februari 2023 @ 08:40:00 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207931741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]
[..]
Hoezo nu pas ?
Dit.
twitter
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 februari 2023 @ 08:48:27 #201
269689 crew  Viv
pi_207931839
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanochtend kreeg ik een pushbericht van de NOS waarin stond dat Amalia ''het normale leven mist''. Wie gaat het haar vertellen?
Ze bedoelt haar normale leven van voordat ze bedreigd werd, zie ook:
Viv in SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's #47
  vrijdag 10 februari 2023 @ 09:46:30 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207932478
- maak het maar niet persoonlijk -

[ Bericht 96% gewijzigd door Deisyy op 10-02-2023 10:54:54 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207933011
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 03:37 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rs-terecht~a5138234/

Ach God, agenda vakantiefeestje op de eilanden is afgelopen en de royals worden wakker…

Jezus wat slecht, zeg dan niks. Waarom nu pas een reactie? Desinteresse…
:?
  vrijdag 10 februari 2023 @ 11:52:31 #204
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_207934373
Waarom tettert Maxima er nou weer tussendoor? Amalia kan wel voor zichzelf spreken. Gruwelijk irritant. Kappen daarmee geachte koningin.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_207934429
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:52 schreef Andromache het volgende:
Waarom tettert Maxima er nou weer tussendoor? Amalia kan wel voor zichzelf spreken. Gruwelijk irritant. Kappen daarmee geachte koningin.
Eens. Heb ik haar al eens vaker zien doen.
pi_207934811
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:52 schreef Andromache het volgende:
Waarom tettert Maxima er nou weer tussendoor? Amalia kan wel voor zichzelf spreken. Gruwelijk irritant. Kappen daarmee geachte koningin.
Valt toch mee in dit stukje. Amalia valt even stil en ze vult gewoon aan. Helemaal niks tussendoor tetteren.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 14 februari 2023 @ 23:10:33 #209
269689 crew  Viv
pi_208000667
Over de kroon die Camilla zal dragen bij de kroning van Charles:


quote:
De Britse koningin-gemalin Camilla zal bij de kroning van koning Charles op 6 mei de kroon van koningin Mary dragen, de echtgenote van koning George V (1865-1936). Deze mededeling van Buckingham Palace maakt een eind aan speculaties dat Camilla de kroon van Charles' grootmoeder wil gebruiken, die de Queen Mother's-kroon wordt genoemd. Daarin zit de grootste diamant ter wereld verwerkt: de Koh-i-Noor.
https://nos.nl/artikel/24(...)-camilla-bij-kroning
  woensdag 15 februari 2023 @ 07:39:38 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208001935
:)

[ Bericht 35% gewijzigd door Lienekien op 15-02-2023 07:48:03 ]
The love you take is equal to the love you make.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 15 februari 2023 @ 07:51:36 #211
269689 crew  Viv
pi_208001975
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:39 schreef Lienekien het volgende:
:)
Volgens Wikipedia zijn het wel degelijk twee verschillende kronen:

quote:
Queen Elizabeth The Queen Mother's Crown, also known as the Queen Mother's Crown, is the crown made for Queen Elizabeth to wear at her coronation alongside her husband, King George VI, in 1937 and State Openings of Parliament during her husband's reign. The crown was made by Garrard & Co., the Crown Jeweller at the time, and is modelled partly on the design of the Crown of Queen Mary, though it differs by having four half-arches instead of eight.
https://en.m.wikipedia.or(...)een_Mother%27s_Crown

Edit: ik zag jouw edit pas na het invoeren. :D
pi_208031848
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:10 schreef BE het volgende:
Leuke foto!

O+ Amalia O+ heeft natuurlijk ook wel echt de pech zo'n prachtige vrouw als haar moeder naast zich te hebben overal. Daar kan sws bijna niemand tegenop. O+
Das een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind persoonlijk Maxima helemaal niet prachtig (en na haar weleens ontmoet te hebben, ook niet prettig).

Amalia komt over als een jonge vrouw die een goede dosis gezond verstand heeft. Wat ik dan van haar kledingkeuze vind: het is niet zo dat het haar niet staat (in de meeste gevallen) en er is op zich ook niks mis mee, en ik snap ook waarom ze de modellen kiest die ze kiest, maar ik vind het vaak wel wat ouwelijk. Dan denk ik echt wel: meid, je bent 19, je mag er ook echt uitzien als iemand van 19.
pi_208038061
Amalia is de meest felbegeerde vrijgezel in adellijke kringen, volgens een vooraanstaande Franse societytijdschrift.

quote:
Kroonprinses Amalia (19) is de interessantste huwelijkskandidate in internationale adellijke kringen. Ze komt uit een voorstaande familie, en heeft geld en uitstraling. Haar Belgische collega Elisabeth (21) prijkt op nummer twee. Dat oordeelt het Franse societytijdschrift Point de vue. ,,Amalia’s persoonlijkheid verleidde ons.”
https://www.ad.nl/show/am(...)frans-blad~a7ebe578/

Het lijkt mij vooral heel veel gedoe als 2 van de 3 redenen zijn: een vooraanstaande familie en geld. Blijft je toch altijd even twijfelen of de persoon je echt leuk vindt of vooral de rest leuk vindt, lijkt mij.
pi_208056374
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 21:06 schreef Jojoke het volgende:
Amalia is de meest felbegeerde vrijgezel in adellijke kringen, volgens een vooraanstaande Franse societytijdschrift.
[..]
https://www.ad.nl/show/am(...)frans-blad~a7ebe578/

Het lijkt mij vooral heel veel gedoe als 2 van de 3 redenen zijn: een vooraanstaande familie en geld. Blijft je toch altijd even twijfelen of de persoon je echt leuk vindt of vooral de rest leuk vindt, lijkt mij.
Ja, dat hou je toch als je uit een rijke familie komt. Het verhaal ging dat Maxima in het begin niet wist dat WimLex een Nederlandse kroonprins was, maar goed, dat kan ook onzin zijn natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 19 februari 2023 @ 09:29:26 #216
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_208057286
Ach, met Bernard had de familie al de ultieme golddigger binnengehaald.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 19 februari 2023 @ 10:37:43 #217
269689 crew  Viv
pi_208057974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 21:06 schreef Jojoke het volgende:
Amalia is de meest felbegeerde vrijgezel in adellijke kringen, volgens een vooraanstaande Franse societytijdschrift.
[..]
https://www.ad.nl/show/am(...)frans-blad~a7ebe578/

Het lijkt mij vooral heel veel gedoe als 2 van de 3 redenen zijn: een vooraanstaande familie en geld. Blijft je toch altijd even twijfelen of de persoon je echt leuk vindt of vooral de rest leuk vindt, lijkt mij.
Ook daarom een partner kiezen in koninklijke/adellijke kringen, dan weet je dat diegene het daar niet voor hoeft te doen. :Y)
pi_208058201
Andrew Lloyd Webber componeert muziek voor de kroning van Charles. Als alle kroonluchters nu maar blijven hangen...
pi_208058313
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 02:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat hou je toch als je uit een rijke familie komt. Het verhaal ging dat Maxima in het begin niet wist dat WimLex een Nederlandse kroonprins was, maar goed, dat kan ook onzin zijn natuurlijk.
Daar zal ze dan snel genoeg achter gekomen zijn, die bodyguards kan je niet verstoppen :D

quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 10:37 schreef Viv het volgende:

[..]
Ook daarom een partner kiezen in koninklijke/adellijke kringen, dan weet je dat diegene het daar niet voor hoeft te doen. :Y)
:D Ik gun Amalia in ieder geval een Claus en geen Bernhard.
  Spellchecker zondag 19 februari 2023 @ 11:28:49 #220
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208058543
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 10:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Andrew Lloyd Webber componeert muziek voor de kroning van Charles. Als alle kroonluchters nu maar blijven hangen...
Ligt er aan wie er in gaat hangen :D
pi_208062570
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 09:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ach, met Bernard had de familie al de ultieme golddigger binnengehaald.
Was Juliaantje niet een beetje vreemd en moeilijk te koppelen? Dus ze waren al blij dat deze Duitser prins interesse had.

Dit staat er over op Wikipedia:
quote:
Om de troonopvolging veilig te stellen moest er een echtgenoot voor Juliana gevonden worden. Een kandidaat diende protestant, buitenlander, ebenbürtig te zijn en deel uit te maken van een vorstenhuis dat minimaal tot 1918 had geregeerd. Bij de zoektocht maakte Wilhelmina gebruik van de Almanach de Gotha. Ook de in Londen wonende prinses Alice van Albany, een volle nicht van Wilhelmina, hielp mee. Zij probeerde in de Britse hoofdstad Juliana via bals aan een geschikte huwelijkspartner te helpen, maar Juliana moest het bezoek na het overlijden van haar vader plotseling afbreken. Prinses Juliana was geen bijzonder aantrekkelijke verschijning en zij deed in haar gedrag en manier van kleding ook niet erg haar best. Later dat jaar was ze terug om prins Karel van Zweden te ontmoeten tijdens een gearrangeerd samenzijn. Minister De Graeff van Buitenlandse Zaken schreef er aan de Nederlandse gezant in Berlijn het volgende over: "Prinses afschuwelijk gekleed. Openlijke ruzie en heftige woordenwisseling hierover met pr. Alice die haar handen van HKH wil aftrekken. Prinses komt overal te laat (...), houding en uiterlijk optreden beneden peil enz. enz.(...) Prins Karl kijkt HKH aan, zo werd gemeld, alsof hij een lepel wonderolie moet slikken."[12] "Is u het met me eens dat kennismaking met Duitse prinsen thans ongewenst is?", vroeg Wilhelmina vervolgens aan haar raadgevers. Het antwoord was genadeloos: "Beggars are no choosers".[13]


Op 17 september 1936, negen dagen na de bekendmaking van hun verloving, bezochten Juliana en Bernhard Amsterdam
Uiteindelijk liet de uit verarmde adel afkomstige Duitse prins Bernhard zur Lippe-Biesterfeld op eigen initiatief zijn interesse blijken. Juliana ontmoette hem voor het eerst op 11 februari 1936 in Igls. Bernhard was ernaartoe gegaan om haar het hof te maken. Nadien ontmoetten ze elkaar met Pasen en Pinksteren in Paleis Het Loo. De volgende ontmoeting was op 11 juli in Apeldoorn waar Bernhard haar - vergeefs - ten huwelijk vroeg. Juliana gaf als reden voor haar afwijzing dat ze elkaar nog te kort kenden, maar ze toonde wel interesse en al een maand later werd een ontmoeting in Zwitserland belegd om het huwelijkscontract te bespreken. Juliana hield van Bernhard en Wilhelmina gunde haar een huwelijk uit liefde.[14] Gezien Juliana's relatief gevorderde leeftijd - zij was inmiddels 26 jaar - en omdat ze voor veel andere kandidaten geen aantrekkelijke partij was liet de situatie volgens Wilhelmina niet veel keus. De zoektocht had verder al bijna zeven jaar geduurd en Juliana's zelfvertrouwen aangetast. Op 15 augustus, pal na de succesvolle onderhandelingen, ging Juliana in het Alpenland akkoord met een verloving. Juliana en Bernhard hadden elkaar toen zo'n veertien dagen gezien, verdeeld over vijf ontmoetingen.


Nee, ze was idd niet heel aantrekkelijk. En Bernard was dus van verarmde adel en die zag het vast wel zitten om weer bij een rijke tak te horen :+

[ Bericht 38% gewijzigd door Isabeau op 19-02-2023 16:07:21 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 19 februari 2023 @ 16:22:31 #222
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_208062932
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Was Juliaantje niet een beetje vreemd en moeilijk te koppelen? Dus ze waren al blij dat deze Duitser prins interesse had.

Zo zal het met W-A ook een beetje gegaan zijn. Mįxima had zo haar rafelrandjes, maar de tijd drong onderhand.
pi_208063185
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Was Juliaantje niet een beetje vreemd en moeilijk te koppelen? Dus ze waren al blij dat deze Duitser prins interesse had.

Dit staat er over op Wikipedia:
[..]
[ afbeelding ]

Nee, ze was idd niet heel aantrekkelijk. En Bernard was dus van verarmde adel en die zag het vast wel zitten om weer bij een rijke tak te horen :+
Het is hartstikke rot voor Juliana, maar ze zat dik onder de plak van Wilhelmina. Dus elke aanstaande man wist dat ze niet alleen te maken hadden met Juliana maar ook met Wilhelmina. Bernhard zal zijn knopen hebben geteld en bedacht hebben dat de situatie meer voor- dan nadelen had voor hem zolang hij de dames minimaal tevreden kon houden. Lekker romantisch. :S___D
  Vis een optie? zondag 19 februari 2023 @ 16:45:58 #224
70532 loveli
N
pi_208063303
Ze mocht geen deodorant gebruiken van Wilhelmina en geen bh dragen, vertelde een coupeuse.
crap in = crap out
  Spellchecker zondag 19 februari 2023 @ 16:47:14 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208063323
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:45 schreef loveli het volgende:
Ze mocht geen deodorant gebruiken van Wilhelmina en geen bh dragen, vertelde een coupeuse.
-O-
pi_208063340
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:22 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Zo zal het met W-A ook een beetje gegaan zijn. Mįxima had zo haar rafelrandjes, maar de tijd drong onderhand.
Ik denk dat bij Mįxima meespeelt dat ze vrij lang is voor een Argentijn en als je dan zoekt naar een man die nog langer is dan wordt de keuze beperkt. Verder denk ik dat ze zeker ambities had. Ze ging niet voor de lol van Buenos Aires naar New York. En bang voor publiciteit was ze ook niet. Dus dan is een lange Nederlandse kroonprins best een interessante partij. Zeker als het best een goedzak is die van grapjes maken houdt en je aan het lachen maakt.
pi_208063349
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:45 schreef loveli het volgende:
Ze mocht geen deodorant gebruiken van Wilhelmina en geen bh dragen, vertelde een coupeuse.
Daar zal Bernhard na het huwelijk snel verandering in hebben gebracht :D
pi_208063622
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:48 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat bij Mįxima meespeelt dat ze vrij lang is voor een Argentijn en als je dan zoekt naar een man die nog langer is dan wordt de keuze beperkt. Verder denk ik dat ze zeker ambities had. Ze ging niet voor de lol van Buenos Aires naar New York. En bang voor publiciteit was ze ook niet. Dus dan is een lange Nederlandse kroonprins best een interessante partij. Zeker als het best een goedzak is die van grapjes maken houdt en je aan het lachen maakt.
En in Argentiniė schijnen vrouwen het liefst hogerop te trouwen en voor Maxima was de keus dan al beperkt omdat ze het zelf zo goed deed. En wat is meer hogerop dan trouwen met een kroonprins en dan later zelf koningin van een Europees land te worden :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker zondag 19 februari 2023 @ 17:04:30 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208063643
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik denk dat bij Mįxima meespeelt dat ze vrij lang is voor een Argentijn en als je dan zoekt naar een man die nog langer is dan wordt de keuze beperkt. Verder denk ik dat ze zeker ambities had. Ze ging niet voor de lol van Buenos Aires naar New York. En bang voor publiciteit was ze ook niet. Dus dan is een lange Nederlandse kroonprins best een interessante partij. Zeker als het best een goedzak is die van grapjes maken houdt en je aan het lachen maakt.
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En in Argentiniė schijnen vrouwen het liefst hogerop te trouwen en voor Maxima was de keus dan al beperkt omdat ze het zelf zo goed deed. En wat is meer hogerop dan trouwen met een kroonprins en dan later zelf koningin van een Europees land te worden :o
Wow _O-
pi_208063704
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 16:48 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Daar zal Bernhard na het huwelijk snel verandering in hebben gebracht :D
Bernard nam Juliana mee naar Parijs langs de modehuizen.
Daarna was er wel positieve verandering.
pi_208063773
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En in Argentiniė schijnen vrouwen het liefst hogerop te trouwen en voor Maxima was de keus dan al beperkt omdat ze het zelf zo goed deed. En wat is meer hogerop dan trouwen met een kroonprins en dan later zelf koningin van een Europees land te worden :o
Ze had geen andere keuze :D
pi_208063813
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef Jojoke het volgende:

Ze had geen andere keuze :D
En laten we wel wezen, hadden we ooit gedacht dat WimLex de Bierprins zo'n prachtige vrouw zou krijgen? Dus win-win hier hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208063844
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En laten we wel wezen, hadden we ooit gedacht dat WimLex de Bierprins zo'n prachtige vrouw zou krijgen? Dus win-win hier hoor.
Oh absoluut!
  Redactie Sport maandag 20 februari 2023 @ 15:13:52 #234
109131 crew  sportfreak
pi_208076101
prinses Margarita gaat weer scheiden

quote:
Tweede echtscheiding voor prinses Margarita

Prinses Margarita en haar echtgenoot Tjalling ten Cate gaan uit elkaar. De prinses (50) en Ten Cate (47) laten dat zelf weten in een persbericht. Eerder was de oudste dochter van prinses Irene al getrouwd met Edwin de Roy van Zuydewijn. Dat veelbesproken huwelijk liep in 2006 stuk.

‘Enige tijd geleden hebben wij gezamenlijk en in vriendschap besloten om uit elkaar te gaan’, melden prinses Margarita en Tjalling ten Cate in hun verklaring. ‘Na een prachtige tijd van ruim zestien jaar samen, waarin wij lief en leed hebben gedeeld, zal ieder van ons nu een eigen weg gaan. Tegelijkertijd zullen wij altijd samen een pad blijven bewandelen als vrienden en liefdevolle ouders van onze twee prachtige dochters’.

Het stel, dat niet in wil gaan op verdere vragen en om ‘tijd en rust’ vraagt om ‘aan de nieuwe situatie te wennen’, trouwde op 3 mei 2008. Ten Cate was destijds jurist bij De Nederlandsche Bank. Exact vier maanden later werd hun eerste dochter Julia geboren, begin 2011 gevolgd door haar zus Paola.
https://www.ad.nl/show/tw(...)-margarita~a65baede/
  maandag 20 februari 2023 @ 15:32:14 #235
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208076261
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 15:13 schreef sportfreak het volgende:
prinses Margarita gaat weer scheiden
[..]
https://www.ad.nl/show/tw(...)-margarita~a65baede/
Zolang Tjalling geen spuchten maakt zoals Edwin zal de scheiding goed verlopen :P Maar daar lijkt ie me het type ook niet voor. Wel gesmuld van deze gate destijds.

Edit:
Dit topic
en dit topic

Hij was wel echt een idioot, die Edwin.

[ Bericht 13% gewijzigd door girlnextdoor. op 20-02-2023 15:38:12 ]
With love :*
pi_208076596
https://www.nu.nl/privacy(...)3A%2F%2Fwww.nu.nl%2F

Prinses Beatrix (85) heeft afgelopen vrijdag haar pols gebroken tijdens het skiėn. Ze is geopereerd aan de breuk en is thuis in Nederland aan het herstellen, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) maandag.

Ik had niet verwacht dat ze op deze leeftijd nog ging skiėn.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 20 februari 2023 @ 16:16:32 #237
269689 crew  Viv
pi_208076642
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 15:32 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Zolang Tjalling geen spuchten maakt zoals Edwin zal de scheiding goed verlopen :P Maar daar lijkt ie me het type ook niet voor. Wel gesmuld van deze gate destijds.

Edit:
Dit topic
en dit topic

Hij was wel echt een idioot, die Edwin.
quote:
Margarita en haar man beweerden het slachtoffer te zijn geworden van een 'boycot en roddelcampagne' door het hof.
[..]
De prinses en haar man spuwden via het opinieblad HP/De Tijd onder de noemer 'Oranjebitter' wekenlang hun gal over de koninklijke familie. Bij de interviews met het blad werd onder meer gebruik gemaakt van heimelijk opgenomen gesprekken met koningin Beatrix. In het tv-programma Nova betichtte Margarita haar familie van machtsmisbruik.
Ik zie wel overeenkomsten met Harry & Meghan. :o
  maandag 20 februari 2023 @ 16:39:21 #238
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208076865
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 16:16 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Ik zie wel overeenkomsten met Harry & Meghan. :o
Nu je het zegt ja :o
With love :*
pi_208077289
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 16:11 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.nu.nl/privacy(...)3A%2F%2Fwww.nu.nl%2F

Prinses Beatrix (85) heeft afgelopen vrijdag haar pols gebroken tijdens het skiėn. Ze is geopereerd aan de breuk en is thuis in Nederland aan het herstellen, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) maandag.

Ik had niet verwacht dat ze op deze leeftijd nog ging skiėn.
Woah, gaaf dat ze nog skiet op die leeftijd, maar vallen en iets breken is natuurlijk ook een stuk risicovoller als je 85 bent :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 februari 2023 @ 17:29:01 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208077369
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 17:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Woah, gaaf dat ze nog skiet op die leeftijd, maar vallen en iets breken is natuurlijk ook een stuk risicovoller als je 85 bent :X
:o Nou. Hoe vaak is een gebroken heup niet het begin van het einde...
***
pi_208077387
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 17:29 schreef BE het volgende:

:o Nou. Hoe vaak is een gebroken heup niet het begin van het einde...
Ik geloof ongeveer bij de helft van de ouderen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208082285
Ik gok dat Beatrix een vrij eigenwijze tachtiger is. Eentje die haar zonen meestal negeert met hun goedbedoelde adviezen. :D
pi_208084197
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 16:11 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.nu.nl/privacy(...)3A%2F%2Fwww.nu.nl%2F

Prinses Beatrix (85) heeft afgelopen vrijdag haar pols gebroken tijdens het skiėn. Ze is geopereerd aan de breuk en is thuis in Nederland aan het herstellen, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) maandag.

Ik had niet verwacht dat ze op deze leeftijd nog ging skiėn.
Nou, echt verbaasd ben ik niet. Die vrouw is keihard. :P
  Spellchecker dinsdag 21 februari 2023 @ 09:16:56 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208084253
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:09 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou, echt verbaasd ben ik niet. Die vrouw is keihard. :P
Komt door de betonspray :Y
pi_208084306
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 09:16 schreef maily het volgende:

[..]
Komt door de betonspray :Y
:Y Die heeft geen ski helm nodig!
  Spellchecker dinsdag 21 februari 2023 @ 09:23:05 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208093367
quote:
Groothertogin Maria Teresa van Luxemburg schijnt niet al te vriendelijk te zijn voor haar personeel. Verschillende werknemers zouden al zijn weggelopen. De premier van Luxemburg zou de groothertogin zelfs op het matje hebben geroepen.
Maria Teresa (66), echtgenote van groothertog Henri, is groothertogin van Luxemburg. Die rol is vergelijkbaar met die van koningin. Maar een waardig staatshoofd zou ze niet zijn. Haar personeel zegt zich al jaren niet veilig bij haar te voelen. Onlangs escaleerde de situatie weer.

Volgens de krant Lėtzebuerger Land is Maria Teresa boos geworden tijdens een fotoshoot. Ze zou haar personeel hebben uitgekafferd: volgens de groothertogin deed dat niet genoeg zijn best om alles in goede banen te leiden. Ze eiste daarom dat er andere mensen zouden komen. Maria Teresa zou hebben gesproken van een "armoedige organisatie".

Verschillende personeelsleden zijn daarna opgestapt, onder wie de assistent van Maria Teresa. Emotionele mishandeling die al gaande was vóór dit incident, noemen ze het. Dat was voor premier Xavier Bettel genoeg reden om actie te ondernemen.

Hij ging in gesprek met betrokkenen, die vertelden dat er inderdaad sprake was van "een levendige uitwisseling van woorden en een onaanvaardbaar incident". Iedereen was het erover eens dat het gedrag van de groothertogin niet acceptabel was.
quote:
De boze personeelsleden spreken van een hoge werkdruk, gecombineerd met de negatieve houding van de groothertogin. "Dit maakt het werk ondraaglijk, soms zelfs onmogelijk. Haar stemming wisselt met de dag. De ene dag is ze charmant, de andere dag is het respect ver te zoeken", laten ze (anoniem) weten aan Lėtzebuerger Land.

Ook een voormalige hoge ambtenaar op het ministerie van Financiėn herkent dit gedrag van Maria Teresa. Hij was daar zelf niet het slachtoffer van, maar merkte wel dat anderen eronder leden. "Ik voelde dat ze bang waren om berispt te worden of hun baan te verliezen."

Het is niet de eerste keer dat zulke verhalen naar buiten komen. In 2015 stapte een schoonmaakster van het hof naar de rechtbank. Ze werd geļntimideerd door Maria Teresa, zei ze. Haar ontslag vond ze daarom onterecht. De groothertogin ontkende, de politie vond geen bewijs en tot een proces kwam het niet.
quote:
In 2020 gingen er ook al alarmbellen af vanwege het gedrag van Maria Teresa. De verhalen lijken erg op die van nu: ze eiste veel te veel van haar personeel. Naar aanleiding hiervan liet premier Bettel een rapport opstellen. De conclusie was toen dat er inderdaad een angstcultuur heerste aan het hof. En Maria Teresa zou te veel te zeggen hebben over het personeel.

De geschiedenis lijkt zich dus te herhalen. Volgens Lėtzebuerger Land heeft premier Bettel de situatie al besproken met het groothertogelijk paar. Dat bleek heel anders te denken over hoe het hof moet worden aangestuurd dan de premier. Daar moet zo snel mogelijk een oplossing voor komen, vindt Bettel.

De vraag is of Maria Teresa haar imago nog kan herstellen. Er wordt dan ook geroepen dat groothertog Henri en zijn vrouw afstand zouden moeten doen van de troon en dat ze hun populairdere zoon Guillaume (41) die moeten laten bestijgen. Dat lijken ze nog niet van plan, bleek uit een interview. "We willen onze zoon nog van het vrije leven laten genieten."
https://www.nu.nl/konings(...)uur-veroorzaken.html

Wat een toestand. Henri lijkt altijd zo'n vriendelijke goedzak, dus dan verwacht je niet dat z'n vrouw een haaibaai is.
pi_208102818
https://www.hln.be/royalt(...)deze-vrouw~a8bdb1b0/

Ik geloof het niet echt. Maar waren er niet eerder geruchten?
  woensdag 22 februari 2023 @ 18:18:26 #249
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_208102909
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef F_r het volgende:
https://www.hln.be/royalt(...)deze-vrouw~a8bdb1b0/

Ik geloof het niet echt. Maar waren er niet eerder geruchten?
volgens mij hebben ze gewoon een artikel van 3 jaar geleden uit de mottenballen gehaald.
pi_208199417
Charles heeft besloten dat H & M geen gebruik meer mogen maken van Frogmore Cottage.

https://www.gbnews.com/ro(...)PKPg3433P5ADdafh2EUc
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 1 maart 2023 @ 23:07:35 #251
269689 crew  Viv
pi_208199667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 22:55 schreef DavidTwente het volgende:
Charles heeft besloten dat H & M geen gebruik meer mogen maken van Frogmore Cottage.

https://www.gbnews.com/ro(...)PKPg3433P5ADdafh2EUc
Wordt vanaf hier al besproken:
loveli in SHO / Megxitgate #3 - Niets en niemand wordt gespaard
:)
  Vis een optie? woensdag 1 maart 2023 @ 23:36:34 #252
70532 loveli
N
pi_208200109
:Y H&M mogen ook geen gebruik meer maken van dit topic.
crap in = crap out
  Moderator zaterdag 4 maart 2023 @ 17:49:47 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_208238230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 22:55 schreef DavidTwente het volgende:
Charles heeft besloten dat H & M geen gebruik meer mogen maken van Frogmore Cottage.

https://www.gbnews.com/ro(...)PKPg3433P5ADdafh2EUc
Ik heb precies dezelfde jas als Meghan. Alleen vermoed ik dat die van haar niet bij een goedkope zaak vandaan komt ;)
  Redactie Sport vrijdag 10 maart 2023 @ 11:07:01 #254
109131 crew  sportfreak
pi_208311012
Prins Edward, de jongste broer van koning Charles, is vandaag 59 jaar geworden en hij heeft van zijn broer een leuk cadeautje gekregen, hij is vanaf nu de nieuwe hertog van Edinburgh!

twitter

quote:
The King confers The Dukedom of Edinburgh upon The Prince Edward

His Majesty The King has been pleased to confer the Dukedom of Edinburgh upon The Prince Edward, Earl of Wessex and Forfar, on the occasion of His Royal Highness’s 59th birthday.

The title will be held by Prince Edward for His Royal Highness’s lifetime.

The Dukedom was last created for Prince Philip in 1947, upon his marriage to Princess Elizabeth, who held the title of Duchess of Edinburgh before acceding to the throne in 1952.

The new Duke and Duchess of Edinburgh are proud to continue Prince Philip’s legacy of promoting opportunities for young people of all backgrounds to reach their full potential.

Background
His Royal Highness was created Earl of Wessex in 1999, on the occasion of his marriage to Miss Sophie Rhys-Jones.

In 2019, Queen Elizabeth II granted The Earl of Wessex the additional title of Earl of Forfar, on the occasion of His Royal Highness’s 55th birthday.
https://www.royal.uk/dukedom-edinburgh
  Moderator maandag 20 maart 2023 @ 21:20:53 #256
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208472522
quote:
Mooie jurk heeft ze aan
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208472574
quote:
17s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mooie jurk heeft ze aan
Het lijkt alsof ze alleen een blouse aanheeft en geen onder lichaam (die rok blend in de bank). :P
  vrijdag 24 maart 2023 @ 15:10:18 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_208518165
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 13:04 schreef totebel het volgende:

[..]
Das een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind persoonlijk Maxima helemaal niet prachtig (en na haar weleens ontmoet te hebben, ook niet prettig).

Amalia komt over als een jonge vrouw die een goede dosis gezond verstand heeft. Wat ik dan van haar kledingkeuze vind: het is niet zo dat het haar niet staat (in de meeste gevallen) en er is op zich ook niks mis mee, en ik snap ook waarom ze de modellen kiest die ze kiest, maar ik vind het vaak wel wat ouwelijk. Dan denk ik echt wel: meid, je bent 19, je mag er ook echt uitzien als iemand van 19.
Oh nu ben ik benieuwd! Is ze onaardig? (Ik heb nml wel vaker zoiets gehoord)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 18:05:24 #259
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208520341
Ik vermoed dat ze in het echt zakelijker en kosmopolitischer overkomt dan we denken op basis van gezellige lachende foto's. Ze lijkt me geen bitterballentype.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Vis een optie? vrijdag 24 maart 2023 @ 21:14:13 #260
70532 loveli
N
pi_208523627
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 18:05 schreef Andromache het volgende:
Ik vermoed dat ze in het echt zakelijker en kosmopolitischer overkomt dan we denken op basis van gezellige lachende foto's. Ze lijkt me geen bitterballentype.
Ambitieus genoeg om koningin der Nederlanden te willen worden.
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 21:30:30 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_208524043
Die jurk die ze gisteren aanhad vond ik ook echt niet mooi. Weet niet waar ze die gekocht heeft, maar zal vast geen goedkope geweest zijn.
  Moderator vrijdag 24 maart 2023 @ 21:35:12 #262
236264 crew  capricia
pi_208524119
quote:
Het zijn gewoon de kleuren van de Oekraļense vlag. O+
Definitely not CIA
pi_208527675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Die jurk die ze gisteren aanhad vond ik ook echt niet mooi. Weet niet waar ze die gekocht heeft, maar zal vast geen goedkope geweest zijn.
Deze?


'Op bezoek in het oude centrum van de hoofdstad Rabat kiest de koningin opnieuw voor print. De Valentino jurk combineert zij met een bijzonder juweel, een fibula. Deze Marokkaanse ketting is een zilveren sieraad dat door de Romeinen naar Marokko is gebracht als veiligheidsspeld. Tegenwoordig wordt de ketting gedragen als decoratie. Aan onze verslaggever vertelt Mįxima dat ze het juweel in 2005 van een Nederlands-Marokkaanse vrouw kreeg.'
pi_208527747
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 08:52 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Deze?
[ afbeelding ]

'Op bezoek in het oude centrum van de hoofdstad Rabat kiest de koningin opnieuw voor print. De Valentino jurk combineert zij met een bijzonder juweel, een fibula. Deze Marokkaanse ketting is een zilveren sieraad dat door de Romeinen naar Marokko is gebracht als veiligheidsspeld. Tegenwoordig wordt de ketting gedragen als decoratie. Aan onze verslaggever vertelt Mįxima dat ze het juweel in 2005 van een Nederlands-Marokkaanse vrouw kreeg.'
Deze jurk O+ Ja, ik hou hier wel van.
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 09:57:48 #265
184769 crew  Deisyy
pi_208528380
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 09:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Deze jurk O+ Ja, ik hou hier wel van.
Ik ook, vooral tijdens haar bezoek aan Marokko O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 10:52:09 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_208529019
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 08:52 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Deze?
[ afbeelding ]

'Op bezoek in het oude centrum van de hoofdstad Rabat kiest de koningin opnieuw voor print. De Valentino jurk combineert zij met een bijzonder juweel, een fibula. Deze Marokkaanse ketting is een zilveren sieraad dat door de Romeinen naar Marokko is gebracht als veiligheidsspeld. Tegenwoordig wordt de ketting gedragen als decoratie. Aan onze verslaggever vertelt Mįxima dat ze het juweel in 2005 van een Nederlands-Marokkaanse vrouw kreeg.'
Ja, deze. Zo druk, maar wel een charmeoffensief naar Marokko. Maxima is wel slim met dit soort zaken. En dat sieraad wat ze gekregen van die vrouw is zeker bijzonder.
  woensdag 5 april 2023 @ 12:33:17 #267
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_208666777
Camilla krijgt gewoon de titel van koningin. ^O^

https://nos.nl/artikel/24(...)iet-koningin-gemalin
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Spellchecker woensdag 5 april 2023 @ 12:34:15 #268
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 12:36:00 #269
109131 crew  sportfreak
pi_208666816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:33 schreef deedeetee het volgende:
Camilla krijgt gewoon de titel van koningin. ^O^

https://nos.nl/artikel/24(...)iet-koningin-gemalin
De uitnodiging waaruit dat blijkt:
  Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 12:44:54 #270
109131 crew  sportfreak
pi_208666929
Ook Prins George krijgt een belangrijke rol tijdens de kroning, hij is één van 'Pages of Honour'. Wat volgens mij betekent dat hij meeloopt in de processie bij het binnentreden van de kerk en daarbij samen met drie andere pages de mantel van zijn opa draagt.

Ook Camilla heeft vier pages, namelijk haar drie kleinkinderen en een achterneef.
  woensdag 5 april 2023 @ 19:49:52 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208671948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:33 schreef deedeetee het volgende:
Camilla krijgt gewoon de titel van koningin. ^O^

https://nos.nl/artikel/24(...)iet-koningin-gemalin
Oh wow

Dat is onverwacht wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 5 april 2023 @ 20:18:32 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208672648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:33 schreef deedeetee het volgende:
Camilla krijgt gewoon de titel van koningin. ^O^

https://nos.nl/artikel/24(...)iet-koningin-gemalin
Het bericht dat je wist dat zou komen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 5 april 2023 @ 21:36:35 #273
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208674784
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:36 schreef sportfreak het volgende:

[..]
De uitnodiging waaruit dat blijkt:
[ afbeelding ]
Prachtige uitnodiging :o

Al die symboliek erin O+
  Vis een optie? woensdag 5 april 2023 @ 22:11:42 #274
70532 loveli
N
pi_208676068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het bericht dat je wist dat zou komen...
Koninklijke Concubine is niet meer gebruikelijk.
crap in = crap out
pi_208676088
Mooi voor Camilla
Alius aliud dicit
pi_208678805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef maily het volgende:

[..]
Prachtige uitnodiging :o

Al die symboliek erin O+
Maar dit!

Deze uitnodiging O+ Lekker vrolijk ook.
pi_208680372
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 07:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Maar dit!

Deze uitnodiging O+ Lekker vrolijk ook.
Middeleeuwse randdecoratie O+
pi_208688326
Prachtig inderdaad. Doet mij denken aan die kleurboeken voor volwassenen. :P
Niet oneerbiedig bedoeld ofc.
  donderdag 6 april 2023 @ 22:43:34 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208688415
Ik vind het op een Hermčs-sjaal lijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208688442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het op een Hermčs-sjaal lijken.
Ik op een oilily sjaal :P

Maar dat maakt niet uit want oilily O+
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 22:47:39 #281
184769 crew  Deisyy
pi_208688447
Marjolein Bastin :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 6 april 2023 @ 22:56:53 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208688539
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Marjolein Bastin :D
Dat zou wat zijn :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208689513
Meer over de uitnodiging:

https://amp.theguardian.c(...)les-pagan-party-king

"If the attractive, hand-painted invitation is anything to go by, the coronation will be a neo-pagan rite in which King Charles III is invested as Archdruid, Master of the Hobby-Horse and Lord of Summer Isle."
:D :D
  vrijdag 7 april 2023 @ 07:22:44 #284
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_208689552
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Marjolein Bastin :D
Och, die vrouw uit m'n moeder's Libelle's uit de jaren 90.

Beetje 'stoffig'.
  vrijdag 7 april 2023 @ 08:28:40 #285
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208689840
Hebben jullie de podcast met de koning al geluisterd? (https://nos.nl/artikel/24(...)cast-met-edwin-evers). Ik heb gisteren aflevering 1 geluisterd, vind het een relaxed interview en ben benieuwd naar de rest :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 7 april 2023 @ 08:31:27 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208689856
Ja, gisteren 1 t/m 3 geluisterd, is erg leuk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 april 2023 @ 08:55:41 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208690059
Hij staat niet in mijn favo podcastapp dus ik moet nog even zoeken waar ik hem dan vandaan haal.

Oh, nu wel! *O*
***
  vrijdag 7 april 2023 @ 13:55:25 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_208692963
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 08:28 schreef Meke het volgende:
Hebben jullie de podcast met de koning al geluisterd? (https://nos.nl/artikel/24(...)cast-met-edwin-evers). Ik heb gisteren aflevering 1 geluisterd, vind het een relaxed interview en ben benieuwd naar de rest :Y
Ik kon hem op spotify nog niet vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 8 april 2023 @ 10:55:04 #289
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208701928
De retard: "Toen wist ik nog niet dat MH17 zou komen en dat Poetin eigenlijk een moordenaar is" :'(

Les Jeux olympiques d'hiver de 2014

Gelul. De gemiddelde Donald Duck-lezert wist al in het jaar 2000 AD dat Poetin meerdere journalisten, dissidenten of populaire andersdenkenden in de schijnwerpers liet ombrengen omdat ze het niet met hem eens waren.
https://www.washingtonpos(...)-in-suspicious-ways/

Oprotten met dat podcast-varken. :{w
love & heet
pi_208705481
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Marjolein Bastin :D
Of Janneke Brinkman, zou ook kunnen :D
  Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 19:21:47 #291
184769 crew  Deisyy
pi_208705960
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 18:13 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Of Janneke Brinkman, zou ook kunnen :D
Inderdaad, die twee ontlopen elkaar niet veel :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Vis een optie? zaterdag 8 april 2023 @ 21:15:41 #292
70532 loveli
N
pi_208707391
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 april 2023 10:55 schreef sly-nl het volgende:
De retard: "Toen wist ik nog niet dat MH17 zou komen en dat Poetin eigenlijk een moordenaar is" :'(

[ afbeelding ] Les Jeux olympiques d'hiver de 2014

Gelul. De gemiddelde Donald Duck-lezert wist al in het jaar 2000 AD dat Poetin meerdere journalisten, dissidenten of populaire andersdenkenden in de schijnwerpers liet ombrengen omdat ze het niet met hem eens waren.
https://www.washingtonpos(...)-in-suspicious-ways/

Oprotten met dat podcast-varken. :{w
Misschien klopt je stelling, maar in het artikel dat je linkt staan voor zover ik door de paywall heen kan zien, geen voorbeelden van voor 2000. Sterker nog, het begint met voorbeelden van na 2014.
crap in = crap out
pi_208707711
Ik zag dat de tour op Koningsdag begint in Rotterdam Zuid en dat vind ik echt heel leuk! Vooral omdat het gebied betrokken wordt bij dit evenement. Had ik niet verwacht. Misschien ga ik ook even kijken en zwaaien met vlaggetje w/
  Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 21:45:09 #294
184769 crew  Deisyy
pi_208707922
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat de tour op Koningsdag begint in Rotterdam Zuid en dat vind ik echt heel leuk! Vooral omdat het gebied betrokken wordt bij dit evenement. Had ik niet verwacht. Misschien ga ik ook even kijken en zwaaien met vlaggetje w/
Afrikaanderplein hoorde ik, daarna via de Pretorialaan naar de Maashaven w/
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_208708066
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Afrikaanderplein hoorde ik, daarna via de Pretorialaan naar de Maashaven w/
Indeed :Y

Aan de andere kant van Maashaven heb je Katendrecht. Een wijk waar voornamelijk mensen wonen die goed verdienen. Extra leuk dat ze voor een volkse buurt hebben gekozen :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Sunshine1982 op 08-04-2023 22:03:17 ]
  Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 22:08:07 #296
184769 crew  Deisyy
pi_208708329
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Indeed :Y

Aan de andere kant van Maashaven heb je Katendrecht. Een wijk waar voornamelijk mensen wonen die goed verdienen. Extra leuk dat ze voor een volkse buurt hebben gekozen :)
Inderdaad, Afrikaanderbuurt en Katendrecht is een aanzienlijk verschil wat woningen en bewoners betreft, leuk dat hiervoor gekozen wordt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 8 april 2023 @ 22:26:24 #297
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208708723
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 21:15 schreef loveli het volgende:

[..]
Misschien klopt je stelling, maar in het artikel dat je linkt staan voor zover ik door de paywall heen kan zien, geen voorbeelden van voor 2000. Sterker nog, het begint met voorbeelden van na 2014.
Klopt zeker.

Het artikel vangt aan met tegenstanders v Poetin die zijn omgebracht vanaf 2016 teruglopend tot 2002.

Ik schreef: vanaf 2000, blinde kip ;)

Er wordt in het stuk by the way ook nog verwezen naar betrokkenheid van Poetin in 1999:"A series of apartment bombings in Russia in 1999 that left hundreds dead". De onderzoeksjournalist (Yuri Shchekochikhin) die hierover o.a. publiceerde werd in 2003 vermoord.

De eerste vijf (of meer zelfs) artikelen v d Washington Post zijn sowieso gratis. Ik stuur vaker naar kennissen een artikel. En heb net m'n abo uitgelogd en kan gewoon het artikel lezen, ook op m'n phone.
love & heet
  zaterdag 8 april 2023 @ 22:31:12 #298
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208708831
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 21:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat de tour op Koningsdag begint in Rotterdam Zuid en dat vind ik echt heel leuk! Vooral omdat het gebied betrokken wordt bij dit evenement. Had ik niet verwacht. Misschien ga ik ook even kijken en zwaaien met vlaggetje w/
Ff aanstekertje gooien zeker :{w
love & heet
  Spellchecker zaterdag 8 april 2023 @ 22:31:46 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208708842
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 22:31 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ff aanstekertje gooien zeker :{w
Er zullen vast en zeker netten gehangen worden.
  Vis een optie? zaterdag 8 april 2023 @ 23:24:17 #300
70532 loveli
N
pi_208709822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Klopt zeker.

Het artikel vangt aan met tegenstanders v Poetin die zijn omgebracht vanaf 2016 teruglopend tot 2002.

Ik schreef: vanaf 2000, blinde kip ;)
Je schreef:
quote:
De gemiddelde Donald Duck-lezert wist al in het jaar 2000 AD dat Poetin meerdere journalisten, dissidenten of populaire andersdenkenden in de schijnwerpers liet ombrengen omdat ze het niet met hem eens waren.
En schelden met kippen rond Pasen is ongepast.
crap in = crap out
  zaterdag 8 april 2023 @ 23:37:20 #301
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208710003
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 23:24 schreef loveli het volgende:

[..]
Je schreef:
[..]
En schelden met kippen rond Pasen is ongepast.
Huh? :D Ik weet wat ik schreef. Het lezen lukt alleen niet zo bij je..

Kip Bril een optie?
love & heet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')