De arm ging vooruit. Ze moeten de regel eenduidiger gaan maken. Ik heb nu echt complete willekeur bepaald ideeen gekregen bij deze regel. In elk weekend vanaf week 18 is de regel anders toegepast.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, maar de arm moet in voorwaartse richting zijn. Dat was ie hier echt niet. Vorige week was het denk ik net een twijfelgeval
Niet eens, onderarm was bijvoorbeeld nog niet eens voorbij zijn eigen rechteroor.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De arm ging vooruit. Ze moeten de regel eenduidiger gaan maken. Ik heb nu echt complete willekeur bepaald ideeen gekregen bij deze regel. In elk weekend vanaf week 18 is de regel anders toegepast.
De onderarm was bezig met een voorwaartse beweging. De positie vd arm maakt weinig uit. De bovenarm volgt altijd later.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet eens, onderarm was bijvoorbeeld nog niet eens voorbij zijn eigen rechteroor.
Maar het is wel steeds een discussie of de arm in voorwaartse richting is, en wanneer dat dan het geval is.
Een beetje zoals hands bij het voetbal. Dat zou idd wel duidelijker moeten....
Bedankt voor McCaffrey!quote:Op zondag 29 januari 2023 22:09 schreef Evenstar het volgende:
Eagles zijn aan het slapen, die dachten deze is binnen
CMC
Gamepass en anders IPTV Foxquote:Op zondag 29 januari 2023 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op welke zender oid kijken jullie eigenlijk?
ESPN 4quote:Op zondag 29 januari 2023 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
streamquote:Op zondag 29 januari 2023 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gamepassquote:Op zondag 29 januari 2023 22:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Valt me ook op, er worden veel meer penalties gegeven vergeleken met andere wedstrijden. De penalty van Ward sloeg bijvoorbeeld nergens op.. (niet omdat ik 49 fan ben...)quote:
Ik dacht dat Garropolo inmiddels weer beter was. Waarom doet hij dan niet mee? Of mee als reserve of zo...quote:
Die is nog steeds inactivequote:Op zondag 29 januari 2023 22:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik dacht dat Garropolo inmiddels weer beter was. Waarom doet hij dan niet mee? Of mee als reserve of zo...
Dit voelt weer vertrouwd voor hem, een team om hem heen dat aan alle kanten faalt.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit voelt weer vertrouwd voor hem, een team om hem heen dat aan alle kanten faalt.
49ers hebben een vd sterktste defenses in de league.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het was natuurlijk al een wereldwonder dat Purdy het zo goed deed als mister irrelevant....
Ik vind de Eagles trouwens niet echt goed...... Hurts weinig gezien enzo.
Of de D-fence van de 49-ers is zo goed dat kan ook
Speelt idd gewoon goed, doet zoveel mogelijk zijn eigen dingquote:
Nah.. Purdy komt straks terug en dan gaan we weer een comeback makenquote:
of false start, gooi ik altijd door de war.... Een speler van de Eagles startte te vroeg..quote:
of encroachment (contact) of offside (no contact). False start is altijd bij de offense.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
of false start, gooi ik altijd door de war.... Een speler van de Eagles startte te vroeg..
Kan Purdy niet... te geblesseerd... .En QB4 Johnson is kennelijk ook te geblesseerd, anders had hij er wel gestaan... Dus wat moeten ze dan, anders dan Purdy running games laten doen ???quote:
haal purdy eruit als ie alleen handoffs doet. Laat iemand anders gooien. Dut slaat echt nergens op zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan Purdy niet... te geblesseerd... .En QB4 Johnson is kennelijk ook te geblesseerd, anders had hij er wel gestaan... Dus wat moeten ze dan, anders dan Purdy running games laten doen ???
Er is niemand die kan gooien, CMC is de eerstvolgende. Waarschijnlijk Johnson eruit door concussion protocol, twee plays, twee QB's eruit. Zonde want dit was het jaar geweest waarin je hem echt kon pakken.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
haal purdy eruit als ie alleen handoffs doet. Laat iemand anders gooien. Dut slaat echt nergens op zo.
Precies dat.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:46 schreef RudyL het volgende:
[..]
Er is niemand die kan gooien, CMC is de eerstvolgende. Waarschijnlijk Johnson eruit door concussion protocol, twee plays, twee QB's eruit. Zonde want dit was het jaar geweest waarin je hem echt kon pakken.
Deze run only approach werkt wil je zeggen? Een zekere niks vs een maybe we can do something. Alles is beter dan Purdy atmquote:Op zondag 29 januari 2023 23:46 schreef RudyL het volgende:
[..]
Er is niemand die kan gooien, CMC is de eerstvolgende. Waarschijnlijk Johnson eruit door concussion protocol, twee plays, twee QB's eruit. Zonde want dit was het jaar geweest waarin je hem echt kon pakken.
Niet zo miepen. Tis een conference finale. Wat wil je? Medelijden?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ook al zou ik geen fan zijn van de 49-ers.. ik vind het toch wel onsportief hoe het publiek en de spelers van de Eagles reageren op een team dat zo gehavend is en dat zo veel pech heeft gehad. Ze zitten bijna de 49-ers te treiteren....
(los van of je dan moet meppen natuurlijk..)
Goed lezen: wat wil je? Hetbis een conference final. De eagles staan dik voor, verwacht je dat ze medelijden hebben met de niners?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nee hoor. Goed lezen: los van of ik fan ben
no one does. Zitten paar gekke calls tussen.quote:Op maandag 30 januari 2023 03:52 schreef Attitude het volgende:
[..]
wel spannend, al snap ik sommige dingen niet...
Eerst flag football kijken volgende week. Niet te snel willenquote:Op maandag 30 januari 2023 04:04 schreef Attitude het volgende:
nou het is weer over. , tot 12 feb. hopelijk zijn er meer mensen hier
Philadelphia 3 championships verliezen in 3 maandenquote:Op maandag 30 januari 2023 04:05 schreef Evenstar het volgende:
Prima Super Bowl affiche, Eagles v ChiefsGo Chiefs dan maar!
God was vorig jaar, daarom heb ik nu wat anders gegoktquote:Op maandag 30 januari 2023 13:11 schreef slacker_nl het volgende:
Ik gok ook KC en beantwoord geen van de extra vragen. Behalve dat god als eerste bedankt gaat worden door de mvp, gekke relinutties in the states.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ah, het Brady pensioen, leuke rubriek.
Ik wacht september wel even afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op donderdag 2 februari 2023 05:12 schreef slacker_nl het volgende:
Hij had nooit terug moeten komen.
Ik herhaal, hij had nooit terugmoeten komen. Lekker met Gronky rentenieren en beetje in reclamespotjes moeten figureren.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik herhaal, hij had nooit terugmoeten komen. Lekker met Gronky rentenieren en beetje in reclamespotjes moeten figureren.
Kap zelf ff met dat domme gelul.quote:
Het enige domme gelul komt van mensen die het wel even beter denken te weten dan de persoon in kwestie. Daarnaast bewees hij dit seizoen gewoon nog prima mee te kunnen, die 7-9 was niet vanwege Brady.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kap zelf ff met dat domme gelul.
Ik zal voortaan geen mening meer hebben over ook maar iets in de NFL. Maar dan verwacht ik ook geen enkel woord meer van jou.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het enige domme gelul komt van mensen die het wel even beter denken te weten dan de persoon in kwestie. Daarnaast bewees hij dit seizoen gewoon nog prima mee te kunnen, die 7-9 was niet vanwege Brady.
Manning die had pas echt een extreem slecht laatste jaar (maar won toch nog de Superbowl, maar dat was ondanks Manning, niet vanwege hem). Om maar aan te geven dat stoppen op je 'hoogtepunt' extreem overrated is.
Via gamepass kun je de hele superbowl zien voor 0,99$quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen topic voor de superbowl? Waar kan ik het zien op tv? Niet bij de BBC.Waar via internet?
Het is op ESPN, het hoofdkanaal is sinds kort voor bijna iedereen te zien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:16 schreef tong80 het volgende:
Waarom is er geen topic voor de superbowl? Waar kan ik het zien op tv? Niet bij de BBC.Waar via internet?
Vergeet je mooi de belangrijkste prijs. De Walter Payton NFL Man of the Year Award voor Prescott.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:29 schreef RudyL het volgende:
Wat kan die Kittle goed football spelen hé.
MVP: Patrick Mahomes
OPOY: Justin Jefferson
DPOY: Nick Bosa
OROY: Garrett Wilson
DROY: Sauce Gardner
Vind het vrij logische en wel goede keuzes. Bij de DROY had ik het Adan Hutchinson ook wel gegund. Een echte outstanding OROY was er ook niet...
Ik betaal nooit voor sport op tv. Zou iedereen meten doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Via gamepass kun je de hele superbowl zien voor 0,99$
https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans
Ook op Ziggo? Voetbal zou ook vrij moeten zijn. Maar ik kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is op ESPN, het hoofdkanaal is sinds kort voor bijna iedereen te zien.
Werkt zender 18? Daar zou ESPN op moeten zijn bij Ziggo.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op Ziggo? Voetbal zou ook vrij moeten zijn. Maar ik kan het niet vinden.
Allebei. Op 1 NL. Op 2 ENquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:58 schreef superniger het volgende:
Heeft ESPN NL Nederlands of Engels commentaar?
Haha ja dan winnen de Cowboys ook nog eens wat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vergeet je mooi de belangrijkste prijs. De Walter Payton NFL Man of the Year Award voor Prescott.
Tja, dat vroeg je niet. Je zei waar op internet. Niet waar gratis op internet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal nooit voor sport op tv. Zou iedereen meten doen.
Jij hebt 1 antwoord te weinig.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Man man man wat heb ik een hoop mis gegokt![]()
Winnaar: PHIL
Over
Heads
Yes
PHIL
PHIL
KC
Yes
Yes
No
No
No
PHIL
Under
No
Yes
No
Yes
Family
blue
Hebben de rechten niet meer.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:07 schreef Attitude het volgende:
Shit, ik kom er nu erachter dat het niet op BBC wordt uitgezonden... hoezo dat nou weer....
Oh, dan mogen ze hier wel even oplettenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:07 schreef Attitude het volgende:
Shit, ik kom er nu erachter dat het niet op BBC wordt uitgezonden... hoezo dat nou weer....
Ik niet, dus via stream. Op zich geen probleem maar ik heb oude laptop en switchen tussen stream en fok! kan problemen opleveren.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dan mogen ze hier wel even opletten
https://www.xgn.nl/nieuws(...)se-super-bowl-kijken
Maar ESPN1 dus gelukkig, dat heb ik
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Attitude het volgende:
gaat Fok niet down zoals gewoonlijk is.
Ik had 2 weken geleden begrepen dat er voor Super Bowl uitzondering gemaakt zou worden. Dat stond ergens in deze topic.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat gaat het elke nacht
Hmm, interessant. Zou wel bijzonder zijn als dat voor de Super Bowl wel zo was, maar voor bijvoorbeeld beide vorige Olympische Spelen niet (waar het juist twee weken lang elke nacht erg druk was), maar goed. Maakt ook niet uit, ik hoop het van harte voor de mensen die live gaan kijken natuurlijk, wel zo leuk als het gewoon online blijftquote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ik had 2 weken geleden begrepen dat er voor Super Bowl uitzondering gemaakt zou worden. Dat stond ergens in deze topic.
Kun je dan niet nu alvast gaan slapen? en morgen na je werk meteen weer slapen?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Zou wel bijzonder zijn als dat voor de Super Bowl wel zo was, maar voor bijvoorbeeld beide vorige Olympische Spelen niet (waar het juist twee weken lang elke nacht erg druk was), maar goed. Maakt ook niet uit, ik hoop het van harte voor de mensen die live gaan kijken natuurlijk, wel zo leuk als het gewoon online blijft
Ik zou graag live kijken, maar dan zit ik halfdood op het werk denk ik. Dan maar vroeg naar bed, vroeg op en de opname kijken voor ik naar m'n werk ga.
Ik denk er nog even over, maar heb ook nog allemaal andere dingen die ik graag wil zien en doenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:02 schreef Attitude het volgende:
[..]
Kun je dan niet nu alvast gaan slapen? en morgen na je werk meteen weer slapen?
Oeps, iets te enthousiast geweest met backspace gok ikquote:Op zondag 12 februari 2023 13:24 schreef bambino het volgende:
Over
Heads
Yes
PHIL
PHIL
KC
Yes
Yes
No
No
No
PHIL
Under
No
Yes
No
Yes
Family
blue
Thanksquote:Op zondag 12 februari 2023 18:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oeps, iets te enthousiast geweest met backspace gok ik
Beide vragen mogen yes krijgen. Wordt dan dit geloof ik
Over
Heads
Yes
Yes
PHIL
PHIL
KC
Yes
Yes
No
No
No
PHIL
Under
No
Yes
No
Yes
Family
blue
Dat is juist allemaal onderdeel van de charme van de Superbowl. Maar nu moet ik er wel bij vertellen dat ik half Amerikaans ben, dus er wellicht wat meer bij voel dan een gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 12 februari 2023 14:29 schreef tjoptjop het volgende:
Is 0:30 kick-off pf begint dan pas het hele circus van "Murica teh best" liedjes, militaire parades, vlagleggingen e.d.
Dat laatste laat ik graag aan mij voorbij gaan
Het zal wellicht m'n Calvijnse inborst zijn, maar het is imho een beetje té haha. Maar goed Amerikanen smullen ervan, en het is hun evenement. Dus ik schakel gewoon wat later inquote:Op zondag 12 februari 2023 18:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is juist allemaal onderdeel van de charme van de Superbowl. Maar nu moet ik er wel bij vertellen dat ik half Amerikaans ben, dus er wellicht wat meer bij voel dan een gemiddelde Nederlander
Dit is ook de enige wedstrijd in het jaar waar ik niet mag pauzeren en later doorspoelen van mijn vrouw. Die wil de commercials zien
TSLA shorter?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:06 schreef Attitude het volgende:
Over commercials gesproken, ik lees op autoblog dat er een anti tesla campagne reclame komt. Dan zou je een tesla zien die nepkinderen neermaait en andere verkeer overtredingen begaat. Dit komt van een tesla hater persoon die die hele tijd anti tesla dingen doet. En ook om tesla full self driving service gevaren bloot te leggen.
quote:
geen shorter maar iemand die gewoon hekel heeft aan tesla.quote:
Ok, het kan je maar dwars zittenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:11 schreef Attitude het volgende:
[..]
[..]
geen shorter maar iemand die gewoon hekel heeft aan tesla.
https://www.autoblog.nl/n(...)owl-zendtijd-3452012
quote:Cynici zeggen echter dat O’Dowd een persoonlijk motief heeft. De zelfverklaarde miljardair heeft een bedrijf dat software ontwikkelt, onder andere op het gebied van…autonoom rijden.
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @mailyquote:Op zondag 12 februari 2023 19:11 schreef Attitude het volgende:
[..]
[..]
geen shorter maar iemand die gewoon hekel heeft aan tesla.
https://www.autoblog.nl/n(...)owl-zendtijd-3452012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @:mailyhttps://www.reddit.com/r/Superbowl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @:mailyBen niet zo thuis in de sporttermenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Attitude het volgende:
[..]
En als het goed is, gaat Fok niet down zoals gewoonlijk is.
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat gaat het elke nacht
News flash: de nachtelijke downtime bestaat al een week of twee niet meer!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ik had 2 weken geleden begrepen dat er voor Super Bowl uitzondering gemaakt zou worden. Dat stond ergens in deze topic.
[..]
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @:mailySuperb Owl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Emmer kip! Jammer dat er geen publiek is bij ESPNquote:Op zondag 12 februari 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Wat voor snacks eten jullie straks?
Straks komt mijn lokale Turk langs met kapsalon, nacho cheese en een Turkse pizza.
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Hier ook een emmer kip! Onder andere.quote:
Heb net gehaktballetjes gemaakt, heb garnalen met whisky saus, 2 soorten kaas, leverworst, kookworst, fuet, harde worst, komkommer, cocktail worstjes, paar soorten nootjes, chips.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Straks komt mijn lokale Turk langs met kapsalon, nacho cheese en een Turkse pizza.
Incognito, komt ze niet achter 😉quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klinkt als FakeTaxi ..... durf het niet op te zoeken
Gek hè. Dallas quarterback tijdens een Philly wedstrijd.quote:
Heel gekquote:Op maandag 13 februari 2023 00:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Gek hè. Dallas quarterback tijdens een Philly wedstrijd.
Absoluut. Maar dit hou je niet tegen. Als het geen nfc east team in de Super Bowl was. Had je ook niet zoveel boe gehoord haha.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heel gek
... toch beetje respect voor zo'n prijs mag wel
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:56 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Hier ook een emmer kip! Onder andere.![]()
[ afbeelding ]
Chiefsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Wat is jullie persoonlijke voorkeur vanavond? Chiefs of de Eagles?
Ja ik zag dat nieuws bericht ook. Eerste SB met 2 zwarte spelers.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:18 schreef superniger het volgende:
Mahones is toch niet zwart? Hij is hooguit beige.
Chiefs. No question.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Vind het allebei niksquote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Samequote:
Ditquote:Op maandag 13 februari 2023 00:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Chiefs
MahomesReid
Kelce
leuk team
Nouja vanuit vroegah uit is hij zwart want hij heeft een zwartevader.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zag dat nieuws bericht ook. Eerste SB met 2 zwarte spelers.
Ik dacht wtf. Mahomes is net bruin. Maar goed. Alles voor de statistiek ofzo
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Echt zoveel goede artiesten daar en dan komen ze altijd met artiesten die echt niet kunnen zingen
Beter dan zo'n zangeresje die zo nodig wil laten horen wat ze allemaal kanquote:Op maandag 13 februari 2023 00:30 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wtf is dit voor een vertoning van het volkslied trouwens
Zo'n kwartfinalist van Pop Idol seizoen 32 oidquote:Op maandag 13 februari 2023 00:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Beter dan zo'n zangeresje die zo nodig wil laten horen wat ze allemaal kan
Ik vind het echt afschuwelijk. Die gasten gun ik het ook gewoon nietquote:
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot net ... wtf is het voor iets.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk. Die gasten gun ik het ook gewoon niet
Gewoon AA drink. Maar dan van 2 hele populaire gasten (Jake Paul en KSI).quote:Op maandag 13 februari 2023 00:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot net ... wtf is het voor iets.
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon AA drink. Maar dan van 2 hele populaire gasten (Jake Paul en KSI).
Eerste weken gingen flesjes voor 100$+ over toonbank omdat niemand eraan kon komen.
Op eBay gingen ze voor 1000.
Sloeg helemaal nergens op.
En maar cashen
Panthers fan, maar die gaan de SB nooit winnen in mijn leven denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zijn Nederlandse NFL volgers vaak voor de Chiefs? Ik ben zelf voor de Chiefs en de Packers.
Is heel random. Denk dat we voor bijna elk team wel een dan hebben hier.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zijn Nederlandse NFL volgers vaak voor de Chiefs? Ik ben zelf voor de Chiefs en de Packers.
Brownsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Dit maar dan met de Dolphinsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Panthers fan, maar die gaan de SB nooit winnen in mijn leven denk ik
In mijn idee zijn veel NL 'fans' graag voor succesvolle franchises. Daar mag je KC momenteel wel onder scharen. Die zijn over tien jaar zo voor de Bears, want daar waren ze altijd al voorquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Gewoon de mooiste bandwagonquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Jaren terug toen ik het eens ging kijken vond ik hun oranje-bruine outfits wel mooi, dus besloten hun te supporteren. Wist toen nog niet hoe slecht ze warenquote:
Je moet wat als je team steeds met vierkante wielen rijdtquote:
Ik ben voor de Giants, dus vandaag uiteraard voor de Chiefs.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Tja. Ik cowboys. En alhoewel ze de grootste franchise hebben, meest waardevolle sportsteam op aarde, is het al bijna 30 jaar geleden dat ze in de SB stonden.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Panthers fan, maar die gaan de SB nooit winnen in mijn leven denk ik
Lage verwachtingen hebben helptquote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Dolphins fan ben je niet voor de lol
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:42 schreef tjoptjop het volgende:
Nou ik ben klaar voor de 3 uur durende reclame show![]()
Vervelend dat er een uurtje een of andere wedstrijd tussen zit
Dat had ik 9 jaar geleden bij de Packers en stiekem bij de Dolphinsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jaren terug toen ik het eens ging kijken vond ik hun oranje-bruine outfits wel mooi, dus besloten hun te supporteren. Wist toen nog niet hoe slecht ze warenmaar ja, eenmaal gekozen he......
Ongeveer een kwart van de kijkers kijkt vooral voor de commercialsquote:
Heb toch een beetje het idee dat de zendtijd zo duur is geworden dat het budget voor de Super Bowl reclames omlaag is gegaan en dat het niet echt meer relevant is.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ongeveer een kwart van de kijkers kijkt vooral voor de commercials
7 miljoen voor 30 seconden. Koopjequote:Op maandag 13 februari 2023 00:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Heb toch een beetje het idee dat de zendtijd zo duur is geworden dat het budget voor de Super Bowl reclames omlaag is gegaan en dat het niet echt meer relevant is.
Goed, was net nog aanwezig voor kick-off.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:47 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat het met die boy die laatst een hartstilstand kreeg?
Prima, was tijdens de pre-game show op het veldquote:Op maandag 13 februari 2023 00:47 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat het met die boy die laatst een hartstilstand kreeg?
Ik ben hier alleen maar voor Rihannaquote:Op maandag 13 februari 2023 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ongeveer een kwart van de kijkers kijkt vooral voor de commercials
Een hoop god begreep ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:54 schreef Evenstar het volgende:
Ging wel erg makkelijk.
Eerste commercial geen drank
Eindelijk weer eens halftime show waar ik iets van verwacht.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen maar voor Rihanna
Het wordt wel steeds idioter. Ga hem alsnog wel gewoon kijkenquote:Op maandag 13 februari 2023 00:55 schreef Evenstar het volgende:
Houdt het dan nooit op met die FnF films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |