quote:Op maandag 13 februari 2023 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Echt zoveel goede artiesten daar en dan komen ze altijd met artiesten die echt niet kunnen zingen
Beter dan zo'n zangeresje die zo nodig wil laten horen wat ze allemaal kanquote:Op maandag 13 februari 2023 00:30 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wtf is dit voor een vertoning van het volkslied trouwens
Zo'n kwartfinalist van Pop Idol seizoen 32 oidquote:Op maandag 13 februari 2023 00:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Beter dan zo'n zangeresje die zo nodig wil laten horen wat ze allemaal kan
Ik vind het echt afschuwelijk. Die gasten gun ik het ook gewoon nietquote:
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot net ... wtf is het voor iets.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind het echt afschuwelijk. Die gasten gun ik het ook gewoon niet
Gewoon AA drink. Maar dan van 2 hele populaire gasten (Jake Paul en KSI).quote:Op maandag 13 februari 2023 00:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot net ... wtf is het voor iets.
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon AA drink. Maar dan van 2 hele populaire gasten (Jake Paul en KSI).
Eerste weken gingen flesjes voor 100$+ over toonbank omdat niemand eraan kon komen.
Op eBay gingen ze voor 1000.
Sloeg helemaal nergens op.
En maar cashen
Panthers fan, maar die gaan de SB nooit winnen in mijn leven denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zijn Nederlandse NFL volgers vaak voor de Chiefs? Ik ben zelf voor de Chiefs en de Packers.
Is heel random. Denk dat we voor bijna elk team wel een dan hebben hier.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zijn Nederlandse NFL volgers vaak voor de Chiefs? Ik ben zelf voor de Chiefs en de Packers.
Brownsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Dit maar dan met de Dolphinsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Panthers fan, maar die gaan de SB nooit winnen in mijn leven denk ik
In mijn idee zijn veel NL 'fans' graag voor succesvolle franchises. Daar mag je KC momenteel wel onder scharen. Die zijn over tien jaar zo voor de Bears, want daar waren ze altijd al voorquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Gewoon de mooiste bandwagonquote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Jaren terug toen ik het eens ging kijken vond ik hun oranje-bruine outfits wel mooi, dus besloten hun te supporteren. Wist toen nog niet hoe slecht ze warenquote:
Je moet wat als je team steeds met vierkante wielen rijdtquote:
Ik ben voor de Giants, dus vandaag uiteraard voor de Chiefs.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:36 schreef Stiftjelinks het volgende:
Tja. Ik cowboys. En alhoewel ze de grootste franchise hebben, meest waardevolle sportsteam op aarde, is het al bijna 30 jaar geleden dat ze in de SB stonden.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Panthers fan, maar die gaan de SB nooit winnen in mijn leven denk ik
Lage verwachtingen hebben helptquote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Dolphins fan ben je niet voor de lol
quote:Op maandag 13 februari 2023 00:42 schreef tjoptjop het volgende:
Nou ik ben klaar voor de 3 uur durende reclame show![]()
Vervelend dat er een uurtje een of andere wedstrijd tussen zit
Dat had ik 9 jaar geleden bij de Packers en stiekem bij de Dolphinsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Jaren terug toen ik het eens ging kijken vond ik hun oranje-bruine outfits wel mooi, dus besloten hun te supporteren. Wist toen nog niet hoe slecht ze warenmaar ja, eenmaal gekozen he......
Ongeveer een kwart van de kijkers kijkt vooral voor de commercialsquote:
Heb toch een beetje het idee dat de zendtijd zo duur is geworden dat het budget voor de Super Bowl reclames omlaag is gegaan en dat het niet echt meer relevant is.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ongeveer een kwart van de kijkers kijkt vooral voor de commercials
7 miljoen voor 30 seconden. Koopjequote:Op maandag 13 februari 2023 00:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Heb toch een beetje het idee dat de zendtijd zo duur is geworden dat het budget voor de Super Bowl reclames omlaag is gegaan en dat het niet echt meer relevant is.
Goed, was net nog aanwezig voor kick-off.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:47 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat het met die boy die laatst een hartstilstand kreeg?
Prima, was tijdens de pre-game show op het veldquote:Op maandag 13 februari 2023 00:47 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat het met die boy die laatst een hartstilstand kreeg?
Ik ben hier alleen maar voor Rihannaquote:Op maandag 13 februari 2023 00:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ongeveer een kwart van de kijkers kijkt vooral voor de commercials
Een hoop god begreep ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:54 schreef Evenstar het volgende:
Ging wel erg makkelijk.
Eerste commercial geen drank
Eindelijk weer eens halftime show waar ik iets van verwacht.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen maar voor Rihanna
Het wordt wel steeds idioter. Ga hem alsnog wel gewoon kijkenquote:Op maandag 13 februari 2023 00:55 schreef Evenstar het volgende:
Houdt het dan nooit op met die FnF films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |