Oh, dan mogen ze hier wel even oplettenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:07 schreef Attitude het volgende:
Shit, ik kom er nu erachter dat het niet op BBC wordt uitgezonden... hoezo dat nou weer....
Ik niet, dus via stream. Op zich geen probleem maar ik heb oude laptop en switchen tussen stream en fok! kan problemen opleveren.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dan mogen ze hier wel even opletten
https://www.xgn.nl/nieuws(...)se-super-bowl-kijken
Maar ESPN1 dus gelukkig, dat heb ik
Hoezo niet?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Attitude het volgende:
gaat Fok niet down zoals gewoonlijk is.
Ik had 2 weken geleden begrepen dat er voor Super Bowl uitzondering gemaakt zou worden. Dat stond ergens in deze topic.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat gaat het elke nacht
Hmm, interessant. Zou wel bijzonder zijn als dat voor de Super Bowl wel zo was, maar voor bijvoorbeeld beide vorige Olympische Spelen niet (waar het juist twee weken lang elke nacht erg druk was), maar goed. Maakt ook niet uit, ik hoop het van harte voor de mensen die live gaan kijken natuurlijk, wel zo leuk als het gewoon online blijftquote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ik had 2 weken geleden begrepen dat er voor Super Bowl uitzondering gemaakt zou worden. Dat stond ergens in deze topic.
Kun je dan niet nu alvast gaan slapen? en morgen na je werk meteen weer slapen?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Zou wel bijzonder zijn als dat voor de Super Bowl wel zo was, maar voor bijvoorbeeld beide vorige Olympische Spelen niet (waar het juist twee weken lang elke nacht erg druk was), maar goed. Maakt ook niet uit, ik hoop het van harte voor de mensen die live gaan kijken natuurlijk, wel zo leuk als het gewoon online blijft
Ik zou graag live kijken, maar dan zit ik halfdood op het werk denk ik. Dan maar vroeg naar bed, vroeg op en de opname kijken voor ik naar m'n werk ga.
Ik denk er nog even over, maar heb ook nog allemaal andere dingen die ik graag wil zien en doenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:02 schreef Attitude het volgende:
[..]
Kun je dan niet nu alvast gaan slapen? en morgen na je werk meteen weer slapen?
Oeps, iets te enthousiast geweest met backspace gok ikquote:Op zondag 12 februari 2023 13:24 schreef bambino het volgende:
Winnaar: PHIL
Over
Heads
Yes
PHIL
PHIL
KC
Yes
Yes
No
No
No
PHIL
Under
No
Yes
No
Yes
Family
blue
Thanksquote:Op zondag 12 februari 2023 18:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oeps, iets te enthousiast geweest met backspace gok ik
Beide vragen mogen yes krijgen. Wordt dan dit geloof ik
Winnaar: PHIL
Over
Heads
Yes
Yes
PHIL
PHIL
KC
Yes
Yes
No
No
No
PHIL
Under
No
Yes
No
Yes
Family
blue
Dat is juist allemaal onderdeel van de charme van de Superbowl. Maar nu moet ik er wel bij vertellen dat ik half Amerikaans ben, dus er wellicht wat meer bij voel dan een gemiddelde Nederlanderquote:Op zondag 12 februari 2023 14:29 schreef tjoptjop het volgende:
Is 0:30 kick-off pf begint dan pas het hele circus van "Murica teh best" liedjes, militaire parades, vlagleggingen e.d.
Dat laatste laat ik graag aan mij voorbij gaan
Het zal wellicht m'n Calvijnse inborst zijn, maar het is imho een beetje té haha. Maar goed Amerikanen smullen ervan, en het is hun evenement. Dus ik schakel gewoon wat later inquote:Op zondag 12 februari 2023 18:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is juist allemaal onderdeel van de charme van de Superbowl. Maar nu moet ik er wel bij vertellen dat ik half Amerikaans ben, dus er wellicht wat meer bij voel dan een gemiddelde Nederlander
Dit is ook de enige wedstrijd in het jaar waar ik niet mag pauzeren en later doorspoelen van mijn vrouw. Die wil de commercials zien
TSLA shorter?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:06 schreef Attitude het volgende:
Over commercials gesproken, ik lees op autoblog dat er een anti tesla campagne reclame komt. Dan zou je een tesla zien die nepkinderen neermaait en andere verkeer overtredingen begaat. Dit komt van een tesla hater persoon die die hele tijd anti tesla dingen doet. En ook om tesla full self driving service gevaren bloot te leggen.
quote:
geen shorter maar iemand die gewoon hekel heeft aan tesla.quote:
Ok, het kan je maar dwars zittenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:11 schreef Attitude het volgende:
[..]
[..]
geen shorter maar iemand die gewoon hekel heeft aan tesla.
https://www.autoblog.nl/n(...)owl-zendtijd-3452012
quote:Cynici zeggen echter dat O’Dowd een persoonlijk motief heeft. De zelfverklaarde miljardair heeft een bedrijf dat software ontwikkelt, onder andere op het gebied van…autonoom rijden.
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @mailyquote:Op zondag 12 februari 2023 19:11 schreef Attitude het volgende:
[..]
[..]
geen shorter maar iemand die gewoon hekel heeft aan tesla.
https://www.autoblog.nl/n(...)owl-zendtijd-3452012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @:mailyhttps://www.reddit.com/r/Superbowl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @:mailyBen niet zo thuis in de sporttermenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:49 schreef Attitude het volgende:
[..]
En als het goed is, gaat Fok niet down zoals gewoonlijk is.
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Dat gaat het elke nacht
News flash: de nachtelijke downtime bestaat al een week of twee niet meer!quote:Op zondag 12 februari 2023 16:58 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ik had 2 weken geleden begrepen dat er voor Super Bowl uitzondering gemaakt zou worden. Dat stond ergens in deze topic.
[..]
Ik kan slecht tegen nieuwssites die 'superbowl' of 'Superbowl' schrijven. Het zijn twee woorden, verdorie. @:mailySuperb Owl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Emmer kip! Jammer dat er geen publiek is bij ESPNquote:Op zondag 12 februari 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Wat voor snacks eten jullie straks?
Straks komt mijn lokale Turk langs met kapsalon, nacho cheese en een Turkse pizza.
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Hier ook een emmer kip! Onder andere.quote:
Heb net gehaktballetjes gemaakt, heb garnalen met whisky saus, 2 soorten kaas, leverworst, kookworst, fuet, harde worst, komkommer, cocktail worstjes, paar soorten nootjes, chips.quote:Op zondag 12 februari 2023 23:34 schreef superniger het volgende:
Straks komt mijn lokale Turk langs met kapsalon, nacho cheese en een Turkse pizza.
Incognito, komt ze niet achter 😉quote:Op maandag 13 februari 2023 00:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klinkt als FakeTaxi ..... durf het niet op te zoeken
Gek hč. Dallas quarterback tijdens een Philly wedstrijd.quote:
Heel gekquote:Op maandag 13 februari 2023 00:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Gek hč. Dallas quarterback tijdens een Philly wedstrijd.
Absoluut. Maar dit hou je niet tegen. Als het geen nfc east team in de Super Bowl was. Had je ook niet zoveel boe gehoord haha.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heel gek
... toch beetje respect voor zo'n prijs mag wel
quote:Op zondag 12 februari 2023 23:56 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Hier ook een emmer kip! Onder andere.![]()
[ afbeelding ]
Chiefsquote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Wat is jullie persoonlijke voorkeur vanavond? Chiefs of de Eagles?
Ja ik zag dat nieuws bericht ook. Eerste SB met 2 zwarte spelers.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:18 schreef superniger het volgende:
Mahones is toch niet zwart? Hij is hooguit beige.
Chiefs. No question.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Vind het allebei niksquote:Op maandag 13 februari 2023 00:21 schreef Stiftjelinks het volgende:
Samequote:
Ditquote:Op maandag 13 februari 2023 00:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Chiefs
MahomesReid
Kelce
leuk team
Nouja vanuit vroegah uit is hij zwart want hij heeft een zwartevader.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik zag dat nieuws bericht ook. Eerste SB met 2 zwarte spelers.
Ik dacht wtf. Mahomes is net bruin. Maar goed. Alles voor de statistiek ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |